Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Old man View Post
    Multumesc oricum. Crezi ca daca schimb solenoidul acela va avea efect?
    Cu crezi nu crezi nu hotarim nimic.Daca nu ai smuncitura in 1 treapta,atunci in primul rind pleci la mecanicul recomandat si dizactivezi blocarea.

    Comment


    • Buna. Am si eu o problema mai delicata cu masina mea,un W211 2,7 CDI din 2003 automata la cutia de viteze si va rog sa ma lamuriti si pe mine va rog.
      La cald cand ii dau talpa in treptele 3,4,si 5 mai putin in treapta 2 si in treapta 1 deloc se simt niste socuri puternice in timp ce accelerez. In timpul cand incep socurile pe turometru se vede cum scade turatia motorului. La decelerare la o turatie mai mica,in frana de motor se aude un zgomot gen rrrrrrr. Aceste simtome cand este uleiul rece in cutie sunt mai slabe ca intensitate.
      Precizez ca am schimbat flanse cardan,tampoane motor si cutie, ulei si filtru,mufa in cutie,bucsi punte spate, a fost curatat si blocul de valve. Pe tester nu am avut nici o eroare.
      Care credeti ca ar fi urmatorul pas pe care ar trebui sa il fac? Sa schimb solenoidul TCC sau sa inlocuiesc convertizorul ? Span in cutie precizez c nu am avut si nici urme de apa. Din ce am observat eu ca sa ma intelegeti sa ma puteti lamuri se pare ca ceva nu lasa conveertizorul sa patineze doar fractionat, o secunda patineaza o scunda nu si din cauza aceasta apar socurile. Astept pareri. Va multumesc.

      Comment


      • Cutiile de viteze automate

        Originally posted by m3seriasu View Post
        Buna. Am si eu o problema mai delicata cu masina mea,un W211 2,7 CDI din 2003 automata la cutia de viteze si va rog sa ma lamuriti si pe mine va rog.
        La cald cand ii dau talpa in treptele 3,4,si 5 mai putin in treapta 2 si in treapta 1 deloc se simt niste socuri puternice in timp ce accelerez. In timpul cand incep socurile pe turometru se vede cum scade turatia motorului. La decelerare la o turatie mai mica,in frana de motor se aude un zgomot gen rrrrrrr. Aceste simtome cand este uleiul rece in cutie sunt mai slabe ca intensitate.
        Precizez ca am schimbat flanse cardan,tampoane motor si cutie, ulei si filtru,mufa in cutie,bucsi punte spate, a fost curatat si blocul de valve. Pe tester nu am avut nici o eroare.
        Care credeti ca ar fi urmatorul pas pe care ar trebui sa il fac? Sa schimb solenoidul TCC sau sa inlocuiesc convertizorul ? Span in cutie precizez c nu am avut si nici urme de apa. Din ce am observat eu ca sa ma intelegeti sa ma puteti lamuri se pare ca ceva nu lasa conveertizorul sa patineze doar fractionat, o secunda patineaza o scunda nu si din cauza aceasta apar socurile. Astept pareri. Va multumesc.


        Salut Meserieasu

        Exact aceeasi problema o am si eu la un E220 din 2008.
        Masina a fost cumparata anul trecut in mai, nu se auzea absolut nimic. In toamna, spre iarna, cand temperaturile incepeau sa scada am auzit si depistat aceste simptome la masina.
        Am schimbat uleiul (flush total), filtru, conector, garnitura si tot asa face.
        Mecanicul unde umblu de obicei nu este specializat in cv, dar mi-a zis si el de acest solenoid. Acuma daca as sti exact, as schimba-o.
        Nu este o munca grea dar din pacate putin costisitoare aici in UK. Iarasi ulei, filtru, etc.

        Am gasit solenoid nou-original in jur la €65-€70.

        Te rog sa ma ti si pe mine la curent cu treaba asta. Daca ajungi sa o schimbi sa-mi zici te rog daca s-a remediat situatia sau nu.

        Multumesc.


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Last edited by Rethi29; 02-20-2018, 12:42 PM.

        Comment


        • O sa te in. M am cam saturat sa bag bani aiurea si in viiitor cred ca o sa cumpar o cutie second hand. Nu stiu ce simptome da Convertizorul cand e pe duca. Am vorbit cu un specialist i mi-a recomandat sa schimb Convertizorul su acel solenoid.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • Originally posted by m3seriasu View Post
            O sa te in. M am cam saturat sa bag bani aiurea si in viiitor cred ca o sa cumpar o cutie second hand. Nu stiu ce simptome da Convertizorul cand e pe duca. Am vorbit cu un specialist i mi-a recomandat sa schimb Convertizorul su acel solenoid.


            Sent from my iPhone using Tapatalk


            Iti multumesc.

            Eu de-aia nici nu m-am atins. Ca am acest sunet si schimbare putin mai brusca in primele 5 minute la rece dimineata, dupa care totul functioneaza perfect.
            Pana ce merge, nici nu ma ating de convertizor...nu patineaza deloc, dupa 5 min la plecare dimineata schimba viteleze de nici nu simti. Daca sunetul acesta si schimbare mai brusca la rece ar fi doar din solenoidul acela de lock up, atunci as cam schimba-o sa mearga ca ceasul.
            Doara ii Mercedes, nu?

            Daca cumva o sa iau o decizie sa ma ating de acel solenoid, o sa te tin la curent daca e asa.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • Am ceva probleme la un E280 CDI 4matic, 2006. La scurt timp dupa pornire masina intra in limp mode si nu se mai accelereaza. Am tot fost prin serviceuri, inclusiv la Mercedes si toata lumea imi spune versiuni diferite, dar cam toti spun ca este din cutia de viteze. Va scriu ca poate cineva s-a mai confruntat cu aceasta problema.*

              Coduri eroare:
              P2512(cuplaj punte convertizor, accesare/comanda defectuoasa)
              P2001(mesaj CAN de la ZGW)
              2230(informatie CAN, ap. comanda transmisie, eroare in transmiterea de date)
              2135(bujie incadescenta)

              Multumesc!
              16'' C350e
              16" 911 Carrera
              15" S350 Cdi

              Comment


              • Daca ai raportul diagnozei de la MB, e mai simplu, dar de obicei p2512 reprezintă o problema la acționarea lockup clutch-ului ( ambreiajul din interiorul convertizorului).

                Că și procedura, prima data se verifică dacă există vreun update de software valabil pt cutia ta ( update-ul nu rezolva, mai mult că sigur, insa asigură o buna diagnoza mai departe), după care se demontează baia de ulei a cutiei pt a se determina cantitatea de span.
                Funcție de noua diagnoza și de cantitatea de span din baie se poate determina daca merita continuarea reparației sau se schimbă cutia și convertizorul.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • Multumesc pentru rãspunsul prompt și detaliat.

                  Nu am mers eu cu masina, dar în cei 215.000 km pe care i-a fãcut, nu a fost efectuat niciun schimb de ulei in cutie. Majoritatea mi-au recomandat si au spus cã intra in limp mode ori din cauza ca este nivelul scãzut ori ca este foarte imbaxit uleiul si filtrul.

                  O sa mentionez ce mi-ati sugerat si o sa revin cu ce se mai intampla
                  16'' C350e
                  16" 911 Carrera
                  15" S350 Cdi

                  Comment


                  • Problema plecare de pe loc mercedes c350 w204

                    Salut,

                    Nu stiu daca aici trebuia sa postez intrebarea, sunt nou pe forum si nu ma pricep, va rog sa ma intelegeti.

                    Am si eu o problema la plecarea de pe loc cand accelerez in blana imi da sut puternic de aproape dau cu capul in parbriz )

                    Cei de la Mercedes au zis ca trebuie cutia schimbata, alt mecanic a zis ca trebuie schimbat actuatorul de la turbo sau toata turbina.

                    Am facut un filmulet si am lincul mai jos

                    Va multumesc din suflet


                    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                    Comment


                    • Pare ca ar patina ambreiajul mai degraba. Asta poti testa cu un test de acceleratie cu frana de mana trasa(activata)
                      Daca nu ai probleme la accelerare cand deja esti in treapta potrivita nu e de la turbina.
                      Ar mai ramane cutia cu probleme atunci

                      Comment


                      • Buna Doresc sa achizitionez o cutie automata cu convertizor pentru un w 211 270 cdi din 2003. Cele de pe 220 sunt compatibile pe masina mea sau care este codul de cutie ca sa nu fac o alegere greita ? Cel cu R ?


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • Cutia care sta la tine este 722.640

                          Comment


                          • Cutiile de viteze automate

                            Da. Asa e


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • salut ! numele meu este vali și am ceva simptome neplãcute la cutia automatã a unui c class kompresor din 2000. dã-mi ceva date de contact...unde sã vin sau ...whatsapp..0737551793...merci

                              Respectă regulile generale de postare!
                              Last edited by Florin_WES; 05-03-2018, 00:36 AM.

                              Comment


                              • Salutare tuturor! De curand am achizitionat un Mercedes W168, A190, cutie automata, an fabricatie 2003.

                                As dori sa ma ajutati cu o parere legata de cutia de viteze automata. In momentul in care cutia este in D sau in R se aude un bazait electric continuu. Imediat ce o pun pe N sau pe P acel zgomot dispare. Cutia schimba extrem de bine si nu se aud alte zgomote.

                                Este normal sa se auda sunetul ala ca de motoras electric?

                                Multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF