Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Din 2006 incoace nu ai problema cu antigelu’


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • Buna seara,

      Am povestit in aceasta seara cu mecanicii telefonic, iar iei mi-au spus ca nu au acel aparat Tim Ekart, si ca o sa goleasca cutia de ulei prin "aspirare".
      In aceasta situatie banuiesc ca nu am sa rezol vimic cu schimbarea acestuia masina avand atatia km banuiesc ca uleiul a facut depuneri.
      Din ce am citit pe acest topic dupa mine indicat ar fi sa imi dea blocul de valve jos si sa il curete, sa masoare solenoizii, iar daca nu se rezolva asa probabil ar trebui schimbat sau reconditionat convertizorul de cuplu.

      Daca se poate, as dori de la un coleg forumist sa ma informeze mai in detaliu de ce model de cutie e vorba si localizarea blocului de valve(trebuie data cutia jos?)

      Orice informatie e bine venita.Pentru ca astia credeti-ma ca m-au stors de bani deja si masina e tot la fel.

      Va multumesc.

      Comment


      • Originally posted by DEDU View Post
        Buna seara,

        Am povestit in aceasta seara cu mecanicii telefonic, iar iei mi-au spus ca nu au acel aparat Tim Ekart, si ca o sa goleasca cutia de ulei prin "aspirare".
        In aceasta situatie banuiesc ca nu am sa rezol vimic cu schimbarea acestuia masina avand atatia km banuiesc ca uleiul a facut depuneri.
        Din ce am citit pe acest topic dupa mine indicat ar fi sa imi dea blocul de valve jos si sa il curete, sa masoare solenoizii, iar daca nu se rezolva asa probabil ar trebui schimbat sau reconditionat convertizorul de cuplu.

        Daca se poate, as dori de la un coleg forumist sa ma informeze mai in detaliu de ce model de cutie e vorba si localizarea blocului de valve(trebuie data cutia jos?)

        Orice informatie e bine venita.Pentru ca astia credeti-ma ca m-au stors de bani deja si masina e tot la fel.

        Va multumesc.


        Cauta un atelier care se pricepe la asa ceva, sa nu te duci la reprezanta ca si aia o sa te stoarca de bani.

        Cel mai bine ar finsa stai si tu ei sa vezi ce fac, daca ai posibilitatea.

        De modalitatea prin “aspirare” nu am auzit si nici nu am vazit inca. Cel mai indicat e sa te duci la cnv care are aparat Launch ptr schimbarea uleiului in cv automate.

        Ai nevoie de aproximativ 12-13 litrii de ulei, filtru, garnitura noua la baie si mufa de conexiune.IMG_0035.JPG

        Daca testerul nu-ti nici-o eroare, probleme pe partea electronica nu ai (placa electronica, solenoizi).

        Eu zic ca e uleiul sau daca nu se remedieaza atunci convertizorul.




        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • Originally posted by DEDU View Post
          Buna seara,

          Am povestit in aceasta seara cu mecanicii telefonic, iar iei mi-au spus ca nu au acel aparat Tim Ekart, si ca o sa goleasca cutia de ulei prin "aspirare".
          In aceasta situatie banuiesc ca nu am sa rezol vimic cu schimbarea acestuia masina avand atatia km banuiesc ca uleiul a facut depuneri.
          Din ce am citit pe acest topic dupa mine indicat ar fi sa imi dea blocul de valve jos si sa il curete, sa masoare solenoizii, iar daca nu se rezolva asa probabil ar trebui schimbat sau reconditionat convertizorul de cuplu.

          Daca se poate, as dori de la un coleg forumist sa ma informeze mai in detaliu de ce model de cutie e vorba si localizarea blocului de valve(trebuie data cutia jos?)

          Orice informatie e bine venita.Pentru ca astia credeti-ma ca m-au stors de bani deja si masina e tot la fel.

          Va multumesc.
          Mai jos parte din corespondenta mea cu Tim Eckart , dupa cum o sa constati colegu' DEDU in Romania exista o singura firma,deocamdata, agreata si care face spalarea si schimbul total al uleiului dupa metoda Tim Eckart, se afla la Arad, ai adresa complete:
          Tim Eckart <tim.eckart@automatikoelwechselsystem.de>
          12/14/17 at 10:39 PM
          To
          Eftimie Emanoel Adrian

          Message body
          Call my Friend: Mercom SRL 310233 Aradul Nou, Strada Ostasului Nr 26, +40(0)257280905
          He can help you

          Mit freundlichen Grüßen
          Tim Eckart

          Tim Eckart Automatikölwechselsystem Manufaktur
          Schillerstrasse 12
          D-36208 Wildeck-Obersuhl
          Tel: +49 (0)6626-773936
          Fax: +49 (0)6626-773953
          Mobil: +49 (0)172-3436381
          tim.eckart@automatikoelwechselsystem.de
          Tim Eckart Automatikölwechselsystem ®, tools for the automatic-transmission-fluid-exchange Wechseln der Öl-Trockenfüllmenge bei gleichzeitigem Reinigen/ Spülen, speziell auch bei Wandlern ohne Ölablaßschraube, zur Vorbeugung und Beseitigung von Automatikgetriebeproblemen (z.B. Glykolverseuchung, Schaltstöße, Schalten mit Verzögerung, Hochschalten bei zu hoher Drehzahl, Anfahrschwäche, Ruck beim Gang einlegen, Ruckeln, Rupfen beim Anfahren, Kickdownprobleme, Geräusche, rupfende Wandlerüberbrückungskupplung KÜB bzw. die dadurch […]

          Daimler Lieferantennr: LN 16521916
          Bankverbindung: Postbank Giro München, Kontonr. 790135808, BLZ 70010080, BIC: PBNKDEFF, IBAN: DE97 7001 0080 0790 1358 08, UstIDNr. DE210209902
          Kundenliste der Werkstätten die den Getriebe-Ölwechsel nach der Tim Eckart Methode anbieten:

          Preisliste: http://www.automatikoelwechselsystem...it_Bildern.pdf
          Presseberichte: http://www.automatikoelwechselsystem.de/presse.html
          ML270 CDI 2004

          Comment


          • Sambata am fost la mecanici si mi-au schimbat uleiul in cutie.
            Au dat jos inclusiv blocul de valve (a fost desfacut bucati spalat si suflat).
            Din pacate am observat in cutie ceva mazga alba care banuiesc ca e de la antigel. Pe magnet nu am gasit nici un fel de span, iar baietii mi-au spus ca, daca convertizorul ar fi fost defect teoretic trebuia sa fie ceva span pe acel magnet.
            Dupa schimbarea uleiului nu s-a schimbat cu nimic comportamentul masinii.

            Masina stand in parcare pe oricare din treptele(P,R,N,D) acel ''tremurat''(parca nu ar merge motorul rotund,nu se alimenteaza) persista.

            Mentionez din nou nu am nici un fel de eroare nici pe motor nici pe cutie.
            In trecut baietii mi-au schimbat la motor un injector care era zic ei un pic iesit din corectii si senzorul de racire al gazelor.
            Attached Files

            Comment


            • Originally posted by DEDU View Post
              Sambata am fost la mecanici si mi-au schimbat uleiul in cutie.
              Au dat jos inclusiv blocul de valve (a fost desfacut bucati spalat si suflat).
              Din pacate am observat in cutie ceva mazga alba care banuiesc ca e de la antigel. Pe magnet nu am gasit nici un fel de span, iar baietii mi-au spus ca, daca convertizorul ar fi fost defect teoretic trebuia sa fie ceva span pe acel magnet.
              Dupa schimbarea uleiului nu s-a schimbat cu nimic comportamentul masinii.

              Masina stand in parcare pe oricare din treptele(P,R,N,D) acel ''tremurat''(parca nu ar merge motorul rotund,nu se alimenteaza) persista.

              Mentionez din nou nu am nici un fel de eroare nici pe motor nici pe cutie.
              In trecut baietii mi-au schimbat la motor un injector care era zic ei un pic iesit din corectii si senzorul de racire al gazelor.
              Citeste ce am scris mai sus.
              Last edited by cl600; 02-05-2018, 20:26 PM.

              Comment


              • colegu optik,
                Zici ca, daca as reconditiona convertizorul si as remedia problema cu antigelul din cutie ar mai merge cutia sau e risc?
                Sa iau alta second?

                Multumesc.

                Comment


                • Depinde de cit timp te plimbi cu problema asta.Antigelul se imbiba in discurile de frictiune si se incep probleme mari.Discuri ai nu numai in convertizor,dar si in cutie.Adica,daca repari numai convertizorul +radiatorul risti sa mai platesti bani odata degeaba.De oarece e imposibil ca cineva sa-ti spuna egzact daca antigelul nu tia facut daune si in cutie fara ca sa o desfaca.Sunt cazuri unde sa rezolvat doar cu revizia convertitorului,schimbarea radiatorului+o spalare buna la cutie dar,cum tiam mai spus e un risc.Cu o cutie second poti iarasi so dai in bara.Sfatul meu, e sa revizionezi cutia ta.

                  Comment


                  • Salutare! Va rog sa nu radeti de mine dar nu stiu cate viteze are masina mea! W204 T-modell din 2007 noiembrie CDI 140 HP, automata euro 4, 230. 000 km, WDD2042071F095332. Cand stau pe loc in Drive mod Comfort pe manual apar D1, D2, D3 si D4 si apoi revine la D. Sa aiba doar 4 viteze pe Drive sau am o problema? Si ca sa profit de bunavointa dumneavoastra va cer parerea cu privire la smuciturile mici de la 1 la a 2 a la rece, precum si delay-ul de la kick down (cam o secunda pana "simte" desi se accelereza). Ma ajutati cu un sfat, o parere, va rog? Multumesc!

                    Comment


                    • Cu vitezele nai nici o problema.Ce tine de socurile la rece sa discutat foarte mult pe forum.

                      Comment


                      • Originally posted by optik View Post
                        Cu vitezele nai nici o problema.Ce tine de socurile la rece sa discutat foarte mult pe forum.
                        Deci are 4 viteze pe Drive sa înteleg? Da, intr-adevar tocmai ma documentam despre socuri si se pare ca ma paste un convertizor! Multumesc

                        Comment


                        • Are 5 plus reverse!
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Viteze ai 1+2+3+4+5(D).Schimba solenoidul de blocare a convertizorului.

                            Comment


                            • Originally posted by optik View Post
                              Viteze ai 1+2+3+4+5(D).Schimba solenoidul de blocare a convertizorului.
                              Multumesc. Deci am o problema.! Poate fi si cauza socurilor? O recomandare pentru Bucuresti? Vre-un coleg priceput care poate schimba solenoidul, ma ajutati? Multumesc anticipat!

                              Comment


                              • Originally posted by optik View Post
                                Viteze ai 1+2+3+4+5(D).Schimba solenoidul de blocare a convertizorului.


                                Salut

                                La un W211 2008 am aceeasi simptoma.
                                La rece schimba putin mai brusc si apare un sunet in frana motor la turatie mica (1300-1400rpm).
                                La cald schimba exceptional. Am facut un flush la cutie cam de vreo 1 luna, ma gandeam ca endin cauza uleiului, insa nu s-a remediat.
                                Sa fie din acel solenoid? Cam cum arata si unde se afla mai exact aceasta piesa?
                                Multumesc.


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF