Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua,

    Citesc de aseara topicul despre cutii automate dar nu am gasit nimic asemanator cu problema mea.

    detin un A180 cdi 2005 si ieri, in mers m-a blocat la 30km/ora cu 2800 rotatii.

    Am incercat oprit/pornit, nimic. Dimineta am mers 18 km cu 25km/ora , sa ajung la un service.
    Testul star imi arata cidul 2223-001 sau 0730.0894 , ca nu ma pricep prea mult.

    Acum a ramas in service sa ii schimbe ulei-filtru, dar eu nu sunt convinsa ca asta este solutia.

    Am gasit un service specializat pe cutii automate in zona spitalului Filantropia , recomandati ? Sau l-as cauta pe automaticul, ca era activ in 2013 la Pipera.

    Multumesc pentru rabdare -

    Comment


    • Buna tuturor. Ma alatur si eu celor cu probleme la cutiile automate mercedes. Am luat un mercedes e-class 2002 2148CC cu 2 luni in urma, si era totul bine, doar ca curgea ulei din cutie pe la mufa. Si m-am gindit sa o duc la un meserias (care zicea ca se pricepe ca a mai schimbat, eu asta nu am de unde sa stiu) sa-i schimbe ulei, filtru, garnitura, mufa. Toate piesele le-am luat dupa certificat de la un magazin auto. Meseriasu mi-a schimbat uleuil si cind am luat masina am mers vreo 8 km cam smuncit dar dupa aceea nu mai mergea cu mai mult de 40 la ora si avind acceleratia fina se tura pina la 4000. Il sun pe mester si el imi spune ca mai trebuie completat ulei. Astazi de dimineata ma duc la service si mai baga 1 litru de ulei pe linga ceI 5 litri bagati anterior. O scot la drum si nimic. A frecat-o a desfrecat-o si abia a crescut viteza la 70 la ora. Surpriza avea sa apara mai tirziu cind am intrebat alti posesori de mercedes automat, care mi-au spus ca uleiul la mercedes nu se schimba ca la tractor, oricum si de catre oricine. Trebuie introdus cu nu stiu ce pompa speciala care baga uleiul cu presiune la o anumita temperatura ca sa intre prin toate pinioanele sau discurile ce-o fi pe acolo. Ca cica am sanse sa fi bulit cutiuta, doar poate ca nefiind spalata cutia sa se mai fi facut ungerea cu ulei vechi ramas pe dinautru. Asa ca oameni buni zic saru-mina daca nu s-a gripat cutia si cautam alt meserias si alte banuti, daca nu alta cutiuta. Poate are cineva vre-un mesaj de incurajare ceva?

      Comment


      • Cutiile de viteze automate

        @ ovidiu_dublin
        Ce tip de ulei ai pus in cutie? Ideea este ca trebuie pus ulei de cutie original mercedes ca sa elimini o parte din probleme. Daca iti curgea ulei pe la conector, meseriasul ti-a verificat / curatat calculatorul cutiei de viteze sa nu aiba ulei in el?
        Ce tester a pus pe masina sa stearga codurile de eroare si sa verifice parametrii?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • Multam Crazyady ca m-ai bagat in seama. Acu ce sa spun eu ce fel de ulei am pus, ca le-am dat certificate la cei de la magazin si ei au comandat, nici nu stiu de era galben sau rosu, dar made in germany scria pe el Acum vad si eu ca trebuia ulei original. Nu mi-era ciuda daca ma zgirceam la bani, dar le-am dat cit au cerut si la magazin si la meserias. Masina mergea bine inainte, dar cel de la care am luat-o mi-a spus ca curge foarte putin pe la mufa, si eu sa fie totul bine zic hai schimbam tot ulei, filtru,etc. Nu stiu ce a curatat si ce nu, nici ce tester a pus, ca de, ma uitat si eu ca gisca-n calendar la meserias cum se chinuia cu laptopul. Am observat ca atunci cind pornea laptopul scria Star diagnoz...... nu stiu daca are vre-o relevant. Sper sa nu-mi fi gripat cutia cum ziceau unii ca ar fi posibil.

          Comment


          • Cutiile de viteze automate

            @ ovidiu_dublin
            Pentru putin, e bine totusi ca mecanicul avea testerul star de Mercedes. Opinia mea este ca ai procedat corect schimand uleiul filtrul, garnitura si mufa. Nu sunt expert in cutii automate dar cred ca trebuie sa schimbi cat mai repede uleiul filtrul si garnitura din nou si sa pui uleiul original MB. Pentru schimbarea uleiului sunt tot felul de dispozitive automate inventate, dar se poate schimba si fara acestea.
            Adica se goleste uleiul din baia de ulei ( curg cam 4,5 litrii de ulei), se masoara cat a curs, se schimba filtrul si garnitura si se pune exact aceeasi cantitate de ulei nou ca si cea care a fost scoasa. Dupa cateva sute de kilometrii sau o mie de kilometrii se repeta operatiunea din nou. Aici pe la reprezentanta mecanicii denumesc procedeul acesta reimprospatarea uleiului sau " schimbul de ulei la cutia de viteze" [emoji38][emoji38].
            Se procedeaza asa deoarece convertizorul cutiei 5G-tronic nu are surub de golire pentru ulei. Doar primele cutii fabricate pana in '99 aveau surub din cate stiu, si asa ajungi sa schimbi cam 90%-100% din uleiul cutiei.
            Referitor la masina ta, nu ar strica sa iti cumperi o joja de ulei pentru cutia automata, costa circa 10 euro after-market sau de la reprezentanta, asta daca nu are mecanicul tau sau daca vrei sa verifici nivelul uleiului din cand in cand.
            Cand ai cumparat uleiul de la magazin, cati litrii de ulei ai cumparat?


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Last edited by Crazyady; 11-24-2016, 09:47 AM.

            Comment


            • Mecanicul care ti-a schimbat uleiul la cutie cum i-a facut nivelul la final? Avea joja? A lasat uleiul sa se incalzeasca la 80 de grade si apoi i-a facut nivelul cu joja?


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • Originally posted by ovidiu_dublin View Post
                Buna tuturor. Ma alatur si eu celor cu probleme la cutiile automate mercedes. Am luat un mercedes e-class 2002 2148CC cu 2 luni in urma, si era totul bine, doar ca curgea ulei din cutie pe la mufa. Si m-am gindit sa o duc la un meserias (care zicea ca se pricepe ca a mai schimbat, eu asta nu am de unde sa stiu) sa-i schimbe ulei, filtru, garnitura, mufa. Toate piesele le-am luat dupa certificat de la un magazin auto. Meseriasu mi-a schimbat uleuil si cind am luat masina am mers vreo 8 km cam smuncit dar dupa aceea nu mai mergea cu mai mult de 40 la ora si avind acceleratia fina se tura pina la 4000. Il sun pe mester si el imi spune ca mai trebuie completat ulei. Astazi de dimineata ma duc la service si mai baga 1 litru de ulei pe linga ceI 5 litri bagati anterior. O scot la drum si nimic. A frecat-o a desfrecat-o si abia a crescut viteza la 70 la ora. Surpriza avea sa apara mai tirziu cind am intrebat alti posesori de mercedes automat, care mi-au spus ca uleiul la mercedes nu se schimba ca la tractor, oricum si de catre oricine. Trebuie introdus cu nu stiu ce pompa speciala care baga uleiul cu presiune la o anumita temperatura ca sa intre prin toate pinioanele sau discurile ce-o fi pe acolo. Ca cica am sanse sa fi bulit cutiuta, doar poate ca nefiind spalata cutia sa se mai fi facut ungerea cu ulei vechi ramas pe dinautru. Asa ca oameni buni zic saru-mina daca nu s-a gripat cutia si cautam alt meserias si alte banuti, daca nu alta cutiuta. Poate are cineva vre-un mesaj de incurajare ceva?
                Pentru cutia ta poti folosi lejer ATF fluid .Garnitura noua sau verificare la mufa de la cutie.garnitura de baie si filtru 25 de euro .Ulei intra cel mult 4 litri daca il scoti pe la baie.Nu are rost sa dai bani pe ulei original de la mercedes pentru ca o sa ai aceleeasi rezultate.Daca masina are suficienti km poti fi sigur ca trebuie sa schimbi cutia sau cel putin blocul de valve. Asta deoarece aici lumea nu schimba uleiul la cutiile automate care ,,este pe viata" .Binenteles pe viata cutiei.Uleiul se masoara cu o joja cumparata de la mercedes cu 39 euro sau cu una cumparata de pe ebay cu 6 -8 euro si se poate face si la rece si la cald dupa cum indica marcajul de pe ea. In general schimbatul uleiului la tipul de cutie pe care il ai se face simplu ,iar o cutie nu e asa scumpa .Daca ai nevoie de ajutor lasa-mi nr de tel. si vorbim.

                Comment


                • Buna fratilor. Sa incepem cu primul Crazyady: cei de la magazine mi-au dat 5litri de ulei si mesteru cred ca l-a pus tot, pentru ca dup ace am facut 15 km si am vazut cum se comporta l-am sunat si a doua zi mi-a mai pus un litru, si o tot masura si se mira ca nu ar trebui sa intre atit si tot spunea ca ala vechi (ulei) nu era asa mult, dar tinind cont ca poate a mai curs din cutie..? si acum raspund si lui Cri.2002, mesteru avea un fel de joja si o tot baga si spunea ca uleiul trebuie sa fie 4 cm pe joja. Pai a doua zi cind am mers pina la service sa mai completeze ulei, eu cred ca in 8 km de drum a ajuns uleiul la 80 grade. Azi am pornit-o sa vad ce mai zice, si cind dai maneta in R sau in D cu frina calcata face un soc grozav. Cred ca maine sper sa ajung la judet la reprezentanta sau la un mester mai acatarii, dar am in calcul si un schimb de cutie. Merc 220 de curiozitate cit ajunge o cutie Mercedes E200 cdi 2148 CC 2002, dar acum ca v-am spus povestea mea nu mi-o lua in nume de rau, dar sa nu fie vre-o teapa ca sunt satul. Daca nu-i cu suparare cumde la locatie scrie Dublin? Locuiesti acolo? Ca si eu am stat vre-o 10 ani in Dublin, si cind vad masini cu nr. IRL sau altceva referitor la acea tara imi stirneste interes. Va multumesc la toti, si va voi comunica orice noutate.
                  Ps. Sper ca la reprezentanta la suceava sa fie meseriasi, ca chiar azi povestea cineva ca la bistrita la reprezenrtanta, la meseriasi le-a luat 2 zile jumate sa puna o cutie pe un camion Actros. Se rugau proprietarii Actros-ului, de un meserias bun rau de tot pe camioane de la mine din localitate sa vina pina la bistrita, ca le-o punea in 3 ore.

                  Comment


                  • Originally posted by merc 220 View Post
                    Pentru cutia ta poti folosi lejer ATF fluid .Garnitura noua sau verificare la mufa de la cutie.garnitura de baie si filtru 25 de euro .Ulei intra cel mult 4 litri daca il scoti pe la baie.Nu are rost sa dai bani pe ulei original de la mercedes pentru ca o sa ai aceleeasi rezultate.Daca masina are suficienti km poti fi sigur ca trebuie sa schimbi cutia sau cel putin blocul de valve. Asta deoarece aici lumea nu schimba uleiul la cutiile automate care ,,este pe viata" .Binenteles pe viata cutiei.Uleiul se masoara cu o joja cumparata de la mercedes cu 39 euro sau cu una cumparata de pe ebay cu 6 -8 euro si se poate face si la rece si la cald dupa cum indica marcajul de pe ea. In general schimbatul uleiului la tipul de cutie pe care il ai se face simplu ,iar o cutie nu e asa scumpa .Daca ai nevoie de ajutor lasa-mi nr de tel. si vorbim.
                    La ce te referi exact cand spui ATF Fluid si mai ales "cel mult 4 litri"?

                    La MB de f timp, cutiile automate au in jur de 9 litri.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • Ma refer la 4 litri de ulei atunci cand schimbi uleiul fara vreo pompa speciala ,atunci cand scoti busonul de la baia cutiei ,scoti baia schimbi filtrul ,iar mai mult de 4- 4.5 litri nu prea intra .ATF 1100 mi la recomandat de la reprezentanta Dublin.
                      IMG_5320.jpg

                      Comment


                      • Originally posted by ovidiu_dublin View Post
                        Buna fratilor. Sa incepem cu primul Crazyady: cei de la magazine mi-au dat 5litri de ulei si mesteru cred ca l-a pus tot, pentru ca dup ace am facut 15 km si am vazut cum se comporta l-am sunat si a doua zi mi-a mai pus un litru, si o tot masura si se mira ca nu ar trebui sa intre atit si tot spunea ca ala vechi (ulei) nu era asa mult, dar tinind cont ca poate a mai curs din cutie..? si acum raspund si lui Cri.2002, mesteru avea un fel de joja si o tot baga si spunea ca uleiul trebuie sa fie 4 cm pe joja. Pai a doua zi cind am mers pina la service sa mai completeze ulei, eu cred ca in 8 km de drum a ajuns uleiul la 80 grade. Azi am pornit-o sa vad ce mai zice, si cind dai maneta in R sau in D cu frina calcata face un soc grozav. Cred ca maine sper sa ajung la judet la reprezentanta sau la un mester mai acatarii, dar am in calcul si un schimb de cutie. Merc 220 de curiozitate cit ajunge o cutie Mercedes E200 cdi 2148 CC 2002, dar acum ca v-am spus povestea mea nu mi-o lua in nume de rau, dar sa nu fie vre-o teapa ca sunt satul. Daca nu-i cu suparare cumde la locatie scrie Dublin? Locuiesti acolo? Ca si eu am stat vre-o 10 ani in Dublin, si cind vad masini cu nr. IRL sau altceva referitor la acea tara imi stirneste interes. Va multumesc la toti, si va voi comunica orice noutate.
                        Ps. Sper ca la reprezentanta la suceava sa fie meseriasi, ca chiar azi povestea cineva ca la bistrita la reprezenrtanta, la meseriasi le-a luat 2 zile jumate sa puna o cutie pe un camion Actros. Se rugau proprietarii Actros-ului, de un meserias bun rau de tot pe camioane de la mine din localitate sa vina pina la bistrita, ca le-o punea in 3 ore.
                        Da locuiesc aici ,am avut impresia ca si tu stai in Dublin .O cutie automata second hand ajunge in jur de 300 euro.

                        Comment


                        • Originally posted by merc 220 View Post
                          Ma refer la 4 litri de ulei atunci cand schimbi uleiul fara vreo pompa speciala ,atunci cand scoti busonul de la baia cutiei ,scoti baia schimbi filtrul ,iar mai mult de 4- 4.5 litri nu prea intra .ATF 1100 mi la recomandat de la reprezentanta Dublin.
                          [ATTACH]130076[/ATTACH]
                          Asta e uleiul:




                          Tocmai la MB e o eroare de typing, insa 236.12 nu se pune la cutiile cu lock-up clutch.

                          E ciudat sa schimbi doar 4,5 din cat ulei are cutia si mai ales e si mai absurd sa dai vina pe vre-o reprezentanta ca a sugerat uleiul asta pt o cutie MB cu lock-up clutch.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • Mai oameni buni saptamana trecuta am dus masina la un meserias si azi l-am sunat sa vad ce mai face masina, si a spus ca ea facut rapid un test si cica la partea electrica nu are nimic adica la mufa si la placa electrica, dar problema e e de la viteza a-3-a in sus, nu intra intr-a 3-a si mai am de asteptat ca sunt foarte ocupati si nu stiu ce calculator ii trebuie si dureaza. Voi ce spuneti ce-ar putea fi? adevaru e ca mi-a facut-o meseriasul care a schimbat uleiul.

                            Comment


                            • Reparatii cutii Automate 722.6 & 722.9

                              Mr. Dublin daca erai din zona de aici te rezolvam. Cauzele cutiei sint mulutiple.

                              Probleme la blocul de valve, sau vreun clutch brake in cutie, de regula b2 asta se pirleste mai repede daca ai ceva antigel pe acolo.

                              In orice caz, mergi la cineva care repara cutii pe acolo in zona, sau pune alta de la dezmembrari ca nus asa de scumpe ca inainte. Dar vezi ca daca o schimbi trebuie sa i-se adapteze din nou vitezele. In orice caz sint sanse sa o schimbi pur si simplu chiar si fara tester, dar sansele sint foarte mici.

                              Daca erai de aici din zona din Constanta, ti-o reparam.

                              Daca ai fost la tester, ai gasit cumva cod de eroare 2500 sau 2502 ?





                              Originally posted by ovidiu_dublin View Post
                              Mai oameni buni saptamana trecuta am dus masina la un meserias si azi l-am sunat sa vad ce mai face masina, si a spus ca ea facut rapid un test si cica la partea electrica nu are nimic adica la mufa si la placa electrica, dar problema e e de la viteza a-3-a in sus, nu intra intr-a 3-a si mai am de asteptat ca sunt foarte ocupati si nu stiu ce calculator ii trebuie si dureaza. Voi ce spuneti ce-ar putea fi? adevaru e ca mi-a facut-o meseriasul care a schimbat uleiul.

                              Comment


                              • Gata s-a rezolvat. Si am scapat si ieftin. Doar 500 lei. Cutia cica are un buson sau supapa de siguranta(sau cum s-o fi numit ) in partea de sus pe unde se elimina excesu de ulei cred, cind se formeaza presiunea. Acel buson sau supapa se infundase si cum mai si curgea pe la mufa aparent nu era nici o problema, dar cind i-a pus ulei nou, poate i-a pus si prea mult, cind am luat-o la drum a mers un pic bine, apoi in suturi, si dupa aia nu mai raspundea la comenzi, mergea doar cu 35km/h. Surpriza era sub capota, calculatorul cutiei mustea de ulei. Presiunea nu avea cum sa se elimine din cauza busonului si uleiul a urcat prin cabluri si a inundat calculatorul, de aia cred ca a mers un pic bine pina a intrat uleiul in calculator. mi-au pus si alta mufa ca primu mester desi i-am luat mufa noua a pus gresit garniturile. Mai am o varianta, cred ca am sa-i fac o plangere la RAR ca am inteles ca se poate, cind isi bat joc meseriasii de clienti. oricum va multumesc tuturor care ati venit cu idei sau cu incurajari si in mod special lui Mercedes-cdi, Cl600, Merc 220, Crazyady. bafta tuturor

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF