Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dar daca ai fi fost la reprezentanta si ai fi avut acelas ghinion cu masina, mai mergeai sa reclami la RAR? La care RAR? RAR-ul din Dublin sau din Caracal?

    Imi asum riscul de a incasa niste injuraturi...........

    Dupa ce te-ai vazut cu sacii in caruta acuma te duci sa ii recalmi. Frumos.

    Eu habar nam unde ai fost, dar imi place sa fiu impartial.

    Deci cred ca intentia celor care au vrut sa-ti repare masina, a fost sa te ajute, nici decum sa-ti faca rau. Insa lipsa lor de cunostinta in meserie ti-au agravat mai mult situatia facindu-ti o reparatie pe linga subiect. Findca mai mult de jumatate din meseriasi daca stiu sa dea din filet, acestia se cred mari reparatori.

    La fel si clientii: vin la service cu cite un hirb de Mercedes, trecut de 400.000km, practic ce a aruncat Neamtu acum 15 ani, beneficiaza de o reparatie la pret redus, iar apoi cind i-se mai strica si altcea mai vrea inca 10 reparatii: cica "de cind m-iai umblat" ba scirtiie bucsa, ba scirtiie clanta, ba scirtiie rezerva.

    Poti sa mergi la mama meseriasului. Masina mai merge si dupa sufletul omului.
    Referitor la reclamatii: scapa de masina si ia-ti un Logan, toata lumea va fi multumita.

    Originally posted by ovidiu_dublin View Post
    Gata s-a rezolvat. Si am scapat si ieftin. Doar 500 lei. Cutia cica are un buson sau supapa de siguranta(sau cum s-o fi numit ) in partea de sus pe unde se elimina excesu de ulei cred, cind se formeaza presiunea. Acel buson sau supapa se infundase si cum mai si curgea pe la mufa aparent nu era nici o problema, dar cind i-a pus ulei nou, poate i-a pus si prea mult, cind am luat-o la drum a mers un pic bine, apoi in suturi, si dupa aia nu mai raspundea la comenzi, mergea doar cu 35km/h. Surpriza era sub capota, calculatorul cutiei mustea de ulei. Presiunea nu avea cum sa se elimine din cauza busonului si uleiul a urcat prin cabluri si a inundat calculatorul, de aia cred ca a mers un pic bine pina a intrat uleiul in calculator. mi-au pus si alta mufa ca primu mester desi i-am luat mufa noua a pus gresit garniturile. Mai am o varianta, cred ca am sa-i fac o plangere la RAR ca am inteles ca se poate, cind isi bat joc meseriasii de clienti. oricum va multumesc tuturor care ati venit cu idei sau cu incurajari si in mod special lui Mercedes-cdi, Cl600, Merc 220, Crazyady. bafta tuturor

    Comment


    • RAR-ul din suceava. N-ai sa incasezi nici o injuratura, dar nu te mai tura asa. Sper ca nu faci la fel, adica strici in loc sa repari si mai iei si bani. Despre ce saci vorbesti? Eu i-am platit citi bani a cerut, nu m-am tirguit deloc, tocmai de aceea mi-i necaz. daca nu se pricepea nu trebuia sa se bage, nu sa experimenteze pe masina altuia. Macar de-ar fi recunoscut greseala si sa nu-mi fi luat banii, nu ziceam nimic, dar e si de o aroganta... apropo cind ma consultam cu voi, si-i spuneam ce idei dau unii specialisti pe forum el spunea citez ,,da-i incolo de prosti ca nu stiu nimic,,. Chiar dupa ce ti-am citit mesajul m-am mai uitat la masina si nu mi se pare hirb la 200000km adusa din 2006 in Romania si rulata usor ca proprietarul era domnos. asta cu sufletul omului e valabila mai mult la meserias, ca eu odata ce i-am platit cit a cerut ce treaba are sufletul. Uita-te ca-i plin pe forum de clienti cu sufletul nu stiu cum nemultumiti de cum isi fac treaba unele serviceuri. Cel mai mult ma deranjat aroganta si cum mi-a dat papucii. Sa mentionez ca altii mi-au reparat masina nu cel care a stricat-o. Stai usor ca si cu loganul ai probleme daca nu ai sufletul cum trebuie
      Last edited by ovidiu_dublin; 12-18-2016, 21:48 PM.

      Comment


      • Scurgeri ulei

        Acum 9000 km am gasit ceva scurgeri de ulei sub masina, la intalnirea ulei/motor. Am sters totul, am schimbat uleiul din cutia de viteze si am facut o revizitare a problemei acum, dupa 9000km ( 4 luni ). Ulei nu balteste in zona pe scut, dar este ceva inceput de problema. M-am uitat prin gaurile acoperite de plastic la convertor si este uscat. Ma gandesc ca ar fi de la vre-o garnitura, dar din pacate nu stiu exact ce este pe acolo, o sa dau in 1-2 luni cutia jos sa ma uit ce se intampla, pana atunci, ceva pareri ? Mercedes CLK 2003, cutie 722.6 ( 5 trepte ). Scurgerea nu este de la "Mechatronic" sau stecherului din partea stanga a cutiei care se pare ca este o problema frecventa. Din nou, din cauza ca nu este scurgere pronuntata nu imi dau seama daca este ulei de motor sau de la cutie ( rosu vs. galben/negru ).
        Attached Files

        Comment


        • Masoara nivelul de ulei din cutie..... dai ai nevoie de scule.

          Originally posted by karnak View Post
          Acum 9000 km am gasit ceva scurgeri de ulei sub masina, la intalnirea ulei/motor. Am sters totul, am schimbat uleiul din cutia de viteze si am facut o revizitare a problemei acum, dupa 9000km ( 4 luni ). Ulei nu balteste in zona pe scut, dar este ceva inceput de problema. M-am uitat prin gaurile acoperite de plastic la convertor si este uscat. Ma gandesc ca ar fi de la vre-o garnitura, dar din pacate nu stiu exact ce este pe acolo, o sa dau in 1-2 luni cutia jos sa ma uit ce se intampla, pana atunci, ceva pareri ? Mercedes CLK 2003, cutie 722.6 ( 5 trepte ). Scurgerea nu este de la "Mechatronic" sau stecherului din partea stanga a cutiei care se pare ca este o problema frecventa. Din nou, din cauza ca nu este scurgere pronuntata nu imi dau seama daca este ulei de motor sau de la cutie ( rosu vs. galben/negru ).

          Comment


          • Originally posted by karnak View Post
            Acum 9000 km am gasit ceva scurgeri de ulei sub masina, la intalnirea ulei/motor. Am sters totul, am schimbat uleiul din cutia de viteze si am facut o revizitare a problemei acum, dupa 9000km ( 4 luni ). Ulei nu balteste in zona pe scut, dar este ceva inceput de problema. M-am uitat prin gaurile acoperite de plastic la convertor si este uscat. Ma gandesc ca ar fi de la vre-o garnitura, dar din pacate nu stiu exact ce este pe acolo, o sa dau in 1-2 luni cutia jos sa ma uit ce se intampla, pana atunci, ceva pareri ? Mercedes CLK 2003, cutie 722.6 ( 5 trepte ). Scurgerea nu este de la "Mechatronic" sau stecherului din partea stanga a cutiei care se pare ca este o problema frecventa. Din nou, din cauza ca nu este scurgere pronuntata nu imi dau seama daca este ulei de motor sau de la cutie ( rosu vs. galben/negru ).
            Pai rosu nu prea se vede pe-acolo...
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Nivelul l-am masurat, e ok am cumparat de pe ebay o joja si comandat vre-o 4 sigilii.

              Intradevar rosu nu prea se vede, dar nu stiu/nu am vazut cum ar arata o pelicula de ulei de cutie si cum nu este destul sa trag o concluzie de noob, nu pot baga mana in foc

              Se poate sa fie vre-un simering/garnitura de la arbore/vibrochen ? In orice caz, stiu ca voi descoperi cauza cand voi da jos cutia, ma gandeam ca poate e cineva care a mai experimentat/vazut asa ceva.

              Cred/sper ca am de facut oepratiunea asta: https://www.youtube.com/watch?v=s2LHMEf0ZcU .
              Last edited by karnak; 12-28-2016, 23:38 PM.

              Comment


              • Uleiul e de la motor.

                Comment


                • Ar fi prea frumos sa fie numai atit. Motorul de cit este? Adica ce tip?
                  Originally posted by karnak View Post
                  Nivelul l-am masurat, e ok am cumparat de pe ebay o joja si comandat vre-o 4 sigilii.

                  Intradevar rosu nu prea se vede, dar nu stiu/nu am vazut cum ar arata o pelicula de ulei de cutie si cum nu este destul sa trag o concluzie de noob, nu pot baga mana in foc

                  Se poate sa fie vre-un simering/garnitura de la arbore/vibrochen ? In orice caz, stiu ca voi descoperi cauza cand voi da jos cutia, ma gandeam ca poate e cineva care a mai experimentat/vazut asa ceva.

                  Cred/sper ca am de facut oepratiunea asta: https://www.youtube.com/watch?v=s2LHMEf0ZcU .

                  Comment


                  • Motorul este un V6, am mai cautat prin alte surse si cam asta este problema, nasol in schimb ca trebuie data jos cutia pt garnitura aceea si e mult de munca
                    Last edited by karnak; 12-31-2016, 18:50 PM.

                    Comment


                    • Sunt posesorul unui A160 din 2002 cu cutie automata. Problema mea este ca la o accelerare mai tare de pe loc masina se balbaia, adica pleca putin de pe loc schimba repede in 2 dupa care cred ca in 1 si dupa care F.

                      Luam contactul si F-ul disparea. Acuma numai dispare deloc. Am luat borna de la baterie si tot degeaba, tot in F e cutia. Am cumparat in icarsoft ca sa vad ce eroare e pe cutie si surpriza este ca nu ma pot conecta pe cutie. Scanerul vede cutia dar imi da eroare cand vreau sa citesc DTC-urile.

                      O fi crapat calculatorul de cutie?

                      Comment


                      • E mult de munca...................cutia data jos..........?

                        Eu unul zic ca din reparatia pe care vrei sa faci: dat jos cutie demontat volanta convertizor ilocuit semering arbore spate din reparatie pe care vrei so faci (eliminat pierderi ulei) inseamna 20% din reparatie.

                        Operatia asta am facuto la multe motoare de 3000 - 4000cm.
                        Problema cea mai mare este la montajul catalizator (ML si S class). Ai un colier care la montaj mie mia luat sal montez 2 zile fiindca nu aveam pe unde sa bag mina. Acuma depinde si de caroserie. Probabil in cazul tau sa fie mai usor. In schimb cutia mia luat sa o dau jos in 4 ore singur fara sa ma grabesc.

                        O saptamina mia luat pina mi-au sosit piesele.

                        Oricum acelas lucru l-as face si eu mai intii. Inspectat semering arbore spate.
                        Daca si dupa ilocuit semering arbore spate mai curge ulei, scrie sa-ti spun ce urmeaza. Dar pentru asta, fa o poza dupa ce demontezi volanta convertizor, la bloc motor si arbore.

                        Acum sint in concediu, mai tirziu nu stiu, sper sa va mai gasesc pe aici.

                        Originally posted by karnak View Post
                        Motorul este un V6, am mai cautat prin alte surse si cam asta este problema, nasol in schimb ca trebuie data jos cutia pt garnitura aceea si e mult de munca

                        Comment


                        • Buna seara.
                          As vrea si eu o mana de ajutor daca se poate, as vrea sa-i fac schimbul la cutie 722.699. tin sa mentionez ca ulei la cutie nu a fost schimbat niciodata, masina avand 70.000km, joja nu a fost desfacuta niciodata, ce ulei i-mi recomandati.Multumesc anticipat!

                          Comment


                          • Cutiile de viteze automate

                            Ulei original pentru cutii automate 722.6 de Mercedes , culoare roz.
                            Subiectul a fost discutat de n ori aici.
                            Succes!


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • Clar ca original ! Multumesc !

                              Comment


                              • Multumesc de informatii/sfaturi @Mercedes-cdi o sa fac asta peste 1-2 luni probabil cand se va mai incalzi, nu este ceva grav/prioritar pe frigul asta momentan, o sa fac niste poze cu ce este pe acolo poate o sa mai aibe careva nevoie de info.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF