Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In cazul asta trebuie macar resetate valorile de adaptare, daca modulul respectiv este deja codat corect sa vine de pe o masina absolut identica. Este putin important codul de pe calculator daca e la fel sau nu. Acelasi tip de calculator s-a montat pe modele diferite dpdv hardware. Difera software-ul.

    Pt problema cu urcatul uleiului trebuie schimbata carcasa conectorului de pe cutie, cu unul model nou, original ( catva lei..).

    Nivelul, la cald sau la rece ( gradatia refera la temperatura uleiului din cutie..) se face cu motorul pornit si maneta in P.
    Last edited by cl600; 05-20-2016, 20:35 PM.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • Multumesc frumos pt raspuns cl600.
      Calculatorul este acelasi cod insa celelalte coduri mai mice difera cate o cifra peacolo. Resetarea valorilor cum se face? E suficient sa accesez masina cu star? Sau e nevoie si de cineva care sa stie ce sa faca in el cu starul. Din ce stiu eu starul iti cam spune mura in gura ce sa faci peacolo.
      Carcasa despre care vbesti de la mufa , poti cumva sa imi dai un cod al piesei.
      Eu am schimbat acea parte de mufa care sta acolo pe cutie(mama).
      A costat 35 de lei. Cealalta parte (tata) care se infileteaza in ea si duce firele catre modul a ramas cea originala de pe masina. Despre asta vorbesti?
      Am facut si nivelul,acum este ok. Aveam mai putin nu era chiar la nivel.
      De 2 zile cutia pare ca si-a revenit total.
      Nu am mai sesizat nici o anomalie.
      Astept raspunsul tau ai o sa merg la un calc star in functie de cum ma sfatuieati.
      Multumesc inca o data.
      Numai bine!

      Comment


      • Ai schimbat bine, carcasa cea care se infige in cutie si in care intra conectorul dinspre masina.

        Daca merge bine, lasa Star-ul in pace.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • Va salut, o intrebare in ceea ce priveste compatibilitatea blocului de valve din cutia automata.
          Am o cutie care are codul 722.602 si provine de pe un W202 C-180 din anul 1999.
          Blocul de valve se potriveste pe un W210 C-220 CDI din anul 2000?

          Multumesc anticipat pentru raspuns.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • Salut!cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi?
            1-masina cand este rece si o dai pe D sau R smuceste tate, scade turatia motorului la 400-500rpm si trepideaza foarte tare si chiar cu pedala de frana apasata la maxim da sa plece nu stiu exact cum sa explic
            Mentionez ca masina a intrat in posesia mea la 116000 de km iar acum are 121000 si nu am facut schimbul de ulei la cutie.
            Multumesc!

            Comment


            • Salut.am un clase e 220 w211 si am probleme la cutya de viteze.imi schimba bne treptele 1.2.3 si cnd intra a 4.a scapa si se tureaza motorul pt o secunda.mentionez ca i.am schimbat uleiul si filtrul.cutia este automata (triptronica)oare sa fie convertidorul sau ceva senzor de pe la cutie.ast si eu o parere un sfat.va multumesc

              Comment


              • Originally posted by alexul_22 View Post
                Salut!cine ma poate ajuta si pe mine cu niste sfaturi?
                1-masina cand este rece si o dai pe D sau R smuceste tate, scade turatia motorului la 400-500rpm si trepideaza foarte tare si chiar cu pedala de frana apasata la maxim da sa plece nu stiu exact cum sa explic
                Mentionez ca masina a intrat in posesia mea la 116000 de km iar acum are 121000 si nu am facut schimbul de ulei la cutie.
                Multumesc!
                Parea fi convertizorul.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • Originally posted by Pedrosa View Post
                  Salut.am un clase e 220 w211 si am probleme la cutya de viteze.imi schimba bne treptele 1.2.3 si cnd intra a 4.a scapa si se tureaza motorul pt o secunda.mentionez ca i.am schimbat uleiul si filtrul.cutia este automata (triptronica)oare sa fie convertidorul sau ceva senzor de pe la cutie.ast si eu o parere un sfat.va multumesc
                  Verifica blocul de valve intai de toate daca nu smunceste si zici ca schimba bine.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • Cate o data mai si smuceste adik apas accelaratia dintr.o data si dupa o secunda provoaca o smucitura si isi ia viteza.astea sunt simtomele ei in viteza a 4.a.restul vitezelor merge perfect

                    Comment


                    • Buna seara,

                      Am un w203 din 2005 motor 1,8 kompressor de 163 cp, ce are cutie automata. Am masina de la 84.000 km si in ultimii 5 ani am mai facut 140.000 km, asadar am ajuns la 220.000 km.
                      Cutia schimba perfect, fara intarzieri anormale (la rece/cald) insa nu inteleg de ce sau cand ar trebui sa schimb uleiul din cutie. Am tot citit in acest thread dar nu sunt lamurit.

                      Ma poate lamuri cineva avizat (ex automatic) ?

                      Multumesc anticipat,
                      Gabi

                      Comment


                      • Originally posted by broscutza2001 View Post
                        Parea fi convertizorul.
                        ''convertizor''

                        Comment


                        • La cutia de viteze automata 772.6 cand e rece schimba bne dar cnd e calda imi patineaza a patra.tin sa mentionez cnd e motoru rece cateodata merge k si o barca urca si coboara turatia motorului cu 100 de rotatii si se simte..astazi mi.a ramas blocata in viteza a 2a.am oprit motoru si apoi a mers.oare care este problema.multi mecanici mi.au spus k sunt discurile de ambreaj.am schimbat ulei si filtru si tot asa mereu.ast sfaturi

                          Comment


                          • Cati km are masina ?


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • Originally posted by Pedrosa View Post
                              La cutia de viteze automata 772.6 cand e rece schimba bne dar cnd e calda imi patineaza a patra.tin sa mentionez cnd e motoru rece cateodata merge k si o barca urca si coboara turatia motorului cu 100 de rotatii si se simte..astazi mi.a ramas blocata in viteza a 2a.am oprit motoru si apoi a mers.oare care este problema.multi mecanici mi.au spus k sunt discurile de ambreaj.am schimbat ulei si filtru si tot asa mereu.ast sfaturi

                              Citeste regulamentul forumului. Propozitia incepe cu litera mare si fara prescurtari de mirc.


                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              Comment


                              • Eu am cerut un sfat nu sa imi spui cum sa scriu.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF