Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cl600 View Post
    Te poti intoarce acolo unde ai facut schimbul de ulei sa iti scoata putin ulei. Pt motor, deschizi un alt thread, aici se discuta doar despre cutii automate.
    Ce ulei ai pus pana la urma?
    Asta am sa le cer, sa mai verifice odata. Dar din ce vezi in link joja pare ok??
    Au folosit ATF 134 , 16 litri total flash-ul + ce a ramas in cutie

    Comment


    • Buna seara! Astazi in timp ce rulam cu masina (w211 e 220 cdi 2004) in timpul unei accelerari mai puternice sa zic, in D am simtit o smucitura foarte puternica, urmata de o fluctuatie a turatiei de 4-5 sute de turatii pe turometru! S-a mai intamplat cuiva? Aveti idee de la ce ar putea fi? Mentionez ca cutia schimpa perfect in continuare in toate vitezele,liniar fara smucituri. Multumesc

      Comment


      • Va salut!am achiziționat de puțin timp un c200 din 2006 CDI automat,dimineața cand pun in D Trepideazã mașina dupã 10 min nu mai Trepideazã,vitezele le schimba corect, din câte am citit pe forum ar fi acele convertor dupã spusele multora.intrebarea mea este daca schimb uleiul s-ar remedia ceva sau mai bine nu are rost sa risc niște bani aiurea si sa schimb si convertor....

        Comment


        • Salut,
          Am si eu o intrebare care ar parea stupida pentru unii. Nu radeti de mine va rog...
          Am fost azi la mecanic sa-mi ia nivelul la CVT. A zis ca e ok dar am observat ca nivelul era diferit pe fiecare fata a jojei. Adica pe o parte era sa zicem la jumate, iar pe cealalt parte era la 30%. Care din ele se citeste? Nu ar trebui sa fie acelasi nivel pe ambele fete? Mersi.

          Comment


          • Buna ziua.
            Am o mare problema la cutia de viteze MB S 400 CDI din 2001. Ce simptome are? Imi schimba normal vreo cateva sute de metri apoi ramane in viteza 4 ,3,2 depinde in care sunt pe manual sau pe viteza 3 daca sunt pe automat. In acelasi timp, pica si vitezometrul la 0. Opresc masina, o incui, o pornesc si merge iar perfect. In timpul mersului schimba perfect, aproape ca nu se simte. Mentiomez ca am schimbat uleiul, filtrul si placa electronica cu valvele. Deasemenea, in bord am aprins BAS si EPC. Acum mia zis cineva sa schimb calculatorul cutiei din tabloul de siguranta. Vechiul era plin de ulei de cutie viteze. CE MA INVETI SA FAC? UN NR DE TEL SE POATE?

            Comment


            • Data înscrierii: 11 apr, 16
              Locație: Drobeta Turnu Severin
              Motorizare : 400 cdi
              Vârstã: 41
              Posturi: 3
              :
              [Junior Member]
              Implicit
              Buna ziua.
              Am o mare problema la cutia de viteze MB S 400 CDI din 2001. Ce simptome are? Imi schimba normal vreo cateva sute de metri apoi ramane in viteza 4 ,3,2 depinde in care sunt pe manual sau pe viteza 3 daca sunt pe automat. In acelasi timp, pica si vitezometrul la 0. Opresc masina, o incui, o pornesc si merge iar perfect. In timpul mersului schimba perfect, aproape ca nu se simte. Mentiomez ca am schimbat uleiul, filtrul si placa electronica cu valvele. Deasemenea, in bord am aprins BAS si EPC. Acum mia zis cineva sa schimb calculatorul cutiei din tabloul de siguranta. Vechiul era plin de ulei de cutie viteze. CE MA INVETI SA FAC? UN NR DE TEL SE POATE?

              Comment


              • Originally posted by Lazarescu Emil View Post
                Buna ziua.
                Am o mare problema la cutia de viteze MB S 400 CDI din 2001. Ce simptome are? Imi schimba normal vreo cateva sute de metri apoi ramane in viteza 4 ,3,2 depinde in care sunt pe manual sau pe viteza 3 daca sunt pe automat. In acelasi timp, pica si vitezometrul la 0. Opresc masina, o incui, o pornesc si merge iar perfect. In timpul mersului schimba perfect, aproape ca nu se simte. Mentiomez ca am schimbat uleiul, filtrul si placa electronica cu valvele. Deasemenea, in bord am aprins BAS si EPC. Acum mia zis cineva sa schimb calculatorul cutiei din tabloul de siguranta. Vechiul era plin de ulei de cutie viteze. CE MA INVETI SA FAC? UN NR DE TEL SE POATE?
                Poate mai degraba sa repari tot ce tine frane, ABS, EPC si poate odata cu vitezometru o sa mearga si cutia.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • Ce trebuie sa schimb pentru a numai aparea BAS si ESP? Am la dezmembrat 4 S uri. Am piese o gramada. Mentionez ca masina a fost lovita si am schimabat senzorul de la roata dreapta. Asa a dat pe tester. O alta cauza a zis ca trebuie sa schimb si rulmentul fiindca e demagnetizat si numai citeste senzorul rotatiile rotii. Am vazit pe un topic ca o posibila cauza ar fi senzorul de viteza . Unde se afla acesta?

                  Comment


                  • Pana la urma mi-am pus WIS si am gasit raspuns. Atasez aici procedura pentru masurare corecta a nivelului uleiului de la 722.8. Poate ajuta pe cineva.

                    Ca si concluzie, se citeste nivelul cel mai mic de pe joja.

                    Noroc.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Buna ziua.

                      Domnule ''automaticul'', sunt nou pe forum, si imi cer scuze daca am postat gresit.

                      Sunt posesorul de aproximativ 6 luni al unui w163 cu seria WDC1631131A260503 faricata in 2001.
                      As avea rugamintea sa-mi spuneti ce tip de cutie are masina, cat sunt de bune si de fiabile aceste cutii si ce trebuie facut avand in vedere ca are urmatoarele simtome:
                      De dimineata cutia a intrat in avarie(cel putin asa cred), nu schimba decat 2 trepte.
                      Masina are aproximativ 320.000 de km (nu stiu exact daca sunt reali sau au fost "aranjati" de fostul proprietar).
                      Este folosita zilnic, in mare parte in oras (Drobeta Turnu Severin).
                      Multumesc anticipat!

                      Comment


                      • Buna ziua,
                        As vrea daca se poate sa mai iau si eu legatura cu domnul Automaticul.Sau poate cineva de pe forum este in masura sa ma indrume sau sa ma ajute in aceasta speta.
                        Numarul de telefon de aici de pe forum pe care l-am gasit nu mai este bun. As vrea sa il contactez in legatura cu o problema la o cutie automata a unui mercedes w210.
                        Serie sasiu este: wdb2100061b298291 motorizare 2.2cdi elegance an fabricatie 2001 facelift.
                        Este o masina ingrijita tinuta doar in garaj. Un exemplar fara gram rugina si fara aproape nici o problema.
                        O folosesc doar ocazional intentia mea este sa o conserv cat mai bine. A fost prima mea masina la varsta de 18 ani.
                        Recent am iesit la o plimbare si cutia a intrat in avarie treapta 2. Stiind in mare ce s-a intamplat am mers inapoi la garaj si am comandat din dezmembrari un modul pt cutia automata cu acelasi cod dupa aceiasi motorizare e class.
                        Cu 2 sapt inainte de avaria aceasta, am scos modulul in cauza si l-am curatat de ulei deoarece acesta era plin cu ulei adus pe fire de la mufa de la cutie.
                        Si am schimbat si mufa de jos si uleiul la cutie. Eu am mai mers cu ea apoi si s-a comportat perfect.
                        Acum insa dupa ce am instalat modulul din dezmembrari cutia are o scapare la schimbarea din 1-2 sau 2-3 ca si cum ar patina putin dupa care mai urca turatia f putin si schimba viteza.
                        Nu am mai mers sa o tot provoc deoarece deindata ce am sesizat asta am parcat-o.
                        A facut asta doar de 2-3 ori in 2 ore de mers prin oras. Cand am efectuat schimbul de ulei nu a fost facut asa cum trebuie ci am schimbat doar filtrul , garnitura si exact atat ulei cat am scurs am si completat, cel din cutie fiind f curat.
                        Ulterior am sesizat ca am mers cateva sute de km cu ulei mai mult in cutie deoarece a curs pe la joja.
                        Am cumparat ulterior joja si am facut nivelul iar acum este nivel corect si la rece si la cald. Masina insa are simtoma de care v-am povestit.
                        Decand am schimbat modulul mentionez ca nu am fost pe nici un tester star decat pe unul universal cu care am sters fostele erori.
                        Intrebarea mea este daca oare este nevoie de anumite adaptari ale modulului instalat facute in star sau pur si simplu am o alta problema la cutie si necesita reparatie sau poate mai grav schimbata cu totul.
                        Astept un ajutor sau un sfat din partea tuturor celor ce cunosc aceste cutii.
                        O voi repara si daca necesita schimbata asta fara indoiala. Masina reprezinta o valoare emotionala f mare ca sa nu o repar.
                        Va Multumesc

                        Comment


                        • Automaticul nu mai este pe forum.Poti lua legatura cu alti colegi de forum care repara.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Oricine doreste sa ajute cu un sfat sau o recomandare. Apreciez nespus!!!

                            Comment


                            • La modelul tau, modulul respectiv este doar o placa cu circuite electrice - contacte electrice si cativa senzori. Nu este nevoie de nici o adaptare.

                              Aiici pe forum gasesti solutii pt a cumpara aceasta placa noua la preturi f bune 4-600 lei.

                              Ma gandesc ca placa pusa de tine, daca avea acelasi cod, este la fel de veche ca si cea a masinii. Placa respectiva s-a schimbat de multe ori pana acum.

                              Daca nu ai probleme electrice, poate, la montaj nu ai respectat cuplurile de strangere, sau filtrul a cazut in baie.

                              De obicei, dupa ce demontezi blocul hidraulic sau chia si dupa ce schimbi uleiul, poate fi normal sa schimbe aiurea catva km.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment


                              • Multumesc pentru raspuns CL600.
                                Modulul la care fac referinta este o cutiuta mica neagra cam cat 2 pachete de tigari la unloc de mare, si este situat sus la motor sub capota in partea pasagerului intr-o cutie neagra langa celelalte module SAM ale masinii.
                                In el vin 2 mufe. Una ce comunica cu restul masinii si una direct de la cutie.
                                Pe cea de la cutie se intampla un fenomen ciudat. Uleiul se infiltreaza prin captuseala firelor si ajunge aici. El fiind montat cu mufele sus si jos fiind sigilat , tot uleiul patrunde din mufa pe langa pini , in el. Si sta uleiul in el. Eu cand l-am verificat am facut asta pt ca stiam de problema asta de la alte modele mercedes.
                                Si l-am gasit plin de ulei.l-am curatat, a mers lafel masina adik f bine, apoi la ceva timp s-a stricat si apoi L-am schimbat din dezmembrari si de aici povestea. Despre acest modul vb eu. Nu placa electr din cutie. Din ce am citit aici cutia isi face adaptarile necesare doar dupa ce atinge uleiul in cutie 60 grade. Ieri am mai tot incercat sa ai fac nivelul si cred ca nu il fac corect. La rece cat si la cald trebuie facut cu motorul pornit in relantiu sau cu motorul oprit?
                                Si in ce treapta. Eu am facut numai in P. Am citit ca ar trbuii facut in D sau R cu piciorul pe frana. Poate ma lamuriti cum se face exact ca sa elimin problema nivelului. In rest vad ca ieri cutia a mers ca o vioara. Nu a mai dat nici un semn de anomalie.
                                Va multumesc pt toate informatiile pretioase pe care le impartasiti pe acest forum!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF