Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumim ambilor colegi (optik si broscutza2001) pt informatiile pretioase !


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • Salut! Am si eu prob la cutia de viteze automata tiptronic.Mi s-a blocat motorul pe A1,l-am schimbat eu in curte si a curs ceva ulei din convertizor inainte sa montez motorul.Eu habar nu aveam ca acel ulei e din cutie pt ca avea culoarea galben spre negru,am mers circa 1 zi cu ulei lipsa,am completat 4 litri de ulei si 4 zile cutia a mers ok,dupa a inceput sa nu mai schimbe cum trebuie dar o facea rar,de ieri a inceput beleaua:PLEACA DE PE LOC CU VITEZA A DOUA SI NU MAI SCHIMBA MAI SUS.Marsarierul merge ok si P si N.Azi am dat drumul la ulei din cutie si au curs 3,5 litri,am bagat la loc 6 litri ca asa am citit ca tre sa fie.Nu am reprezentanta Mercedes la mn in zona si nici nu pot ajunge la tester pt ca merge maxim 50 la ora si e turata la 3000 rpm.Cat ulei trebuie sa bag in cutie si daca Mobil atf 134 e bun?

      Comment


      • Originally posted by broscutza2001 View Post
        Uleiul total poti sa il schimbi numai in felul urmator:
        1.-Uleiul trebuie sa fie la 80 grade.
        2-Scoti busonul (surubul de golire) de la baia de ulei a cutiei de viteze si scurgi uleiul.
        3-Dai jos baia (fii atent ca in baie mai ramine 2-2.5 l de ulei) si schimbi filtrul.
        4-Schimbi garnitura si fixezi baia inapoi.
        5-Scoti conducta de racire(de la cutie) din partea dreapta, si o unesti cu un alt furtun de aproximativ 1,5m si il introduci intr-un vas(cu masuri pe el) de 10-12l(aici va curge uleiul vechi).
        6-Bagi in cutie 5l de ulei (scoti dopul rosu s-au negru de deasupra linga motor) total trebuiesc 14 l de ulei.
        7-Ai nevoie de o persoana sa te ajute.
        8-Pornesti motorul si treci cu selectorul prin toate pozitiile cutiei(nu te retii mult fiindca uleiul curge destul de repede).
        9-Cind in vas au curs 3l opresti imediat motorul.
        10-Mai torni 3l de ulei in cutie.
        11-Operatia spalatului o repeti de doua ori.
        12-Controlezi nivelul uleiului (il corectezi dupa necesitate).
        13-Fixezi totul la loc.
        14 Pornesti motorul si te asiguri ca nu curge pe nicaieri ulei
        15 Cind motorul e la 80 de grade mai verifici odata uleiul cu motorul pornit si selectorul in P.

        Multumiri inca odata colegului Optik pentru indrumari si sper sa nu se supere pentru publicarea procedurii.
        Pentru nivelul de ulei in cutie trebuieste joja speciala pe care am comandato pe Ebay.
        Se recomanda doar folosirea de materiale originale Mercedes Benz.Sunt necesari 14 litri ulei, garnitura baie ulei, filtru, suruburi baie ulei, spina si o siguranta.Cine vrea codurile si pozele produselor le am inca in ambalaj original.
        Bine bine, dar cum scoatem uleiul din convertizor?
        Câți litfi intrã în total în cutie, dacã îl scoți tot, inclusiv cel din convertizor?

        Comment


        • Dupa ce am schimbat uleiul in cutie problema inca se manifesta,la tester imi da senzor turatie transmisie defect,va intreb daca acea placa neagra conductoare contine acel senzor ca sa stiu ce sa cumpar.Mltumesc!

          Comment


          • Ce cod de eroare iti da pe tester? Din ce stiu, senzorul este pe placa. Daca nu ai schimbat tot uleiul, cel nou s-a amestecat cu cel vechi si ai o problema in cazul in care nu ai bagat fix acelasi tip de ulei.

            P.s.: Pune seria masinii, sa stim si despre ce vorbesti.
            Last edited by RIR; 02-11-2016, 23:46 PM.

            Comment


            • 13-Senzor turatii transmisie defect,asa imi arata pe tester

              Comment


              • Salut, am si eu o problema la un mercedes E220 cei, cutie automata nu mai merge decit in treapta 1 si mansalier.

                Comment


                • Buna ziua,am si eu cateva probleme cu un e270 ,automat din 2003. Vin : WDB2110161A465314.Am masina de foarte putin timp si nu am schimbat nimic la ea.
                  1 . cand accelerez mai brusc se simte o vibratie,bataie destul de puternica in caroserie. In mers normal sau constant nu se simte nimic.
                  2 . cand am vrut sa plec de pe loc sa oprit motorul,cum o dadeam in D sau R se oprea .
                  3 . a curs lichid de udeva de deasupra alternatorului si in vasul de expansiune are ca o pasta maro. Sa uitat un mecanic si a spus ca sa spart radiatorul si a intrat uleiul din cutie in antigel si invers.
                  Ce sfaturi imi dati , ce trebuie sa schimb,
                  Multumesc.

                  Comment


                  • Buna seara !




                    Radiatorul de antigel al motorului are incorporat in el radiatorul cutiei. Daca s-a dus partea care tine de cutie, va trebui altul.


                    Daca este loc pe undeva pe sub capota, mai bine un radiator complet separat pentru uleiul cutiei, pentru ca partea care raspunde de antigel din radiatorul primar este OK. Ar fi chiar de preferat aceasta a doua solutie, pentru ca in multe cazuri, moartea unei cutii este "stimulata de un ATF prea fierbinte...


                    Eu asa am facut pe W124, si cutia inca e OK dupa aproape 650000km...




                    Dragos

                    Comment


                    • Originally posted by Ionut e270 View Post
                      Buna ziua,am si eu cateva probleme cu un e270 ,automat din 2003. Vin : WDB2110161A465314.Am masina de foarte putin timp si nu am schimbat nimic la ea.
                      1 . cand accelerez mai brusc se simte o vibratie,bataie destul de puternica in caroserie. In mers normal sau constant nu se simte nimic.
                      2 . cand am vrut sa plec de pe loc sa oprit motorul,cum o dadeam in D sau R se oprea .
                      3 . a curs lichid de udeva de deasupra alternatorului si in vasul de expansiune are ca o pasta maro. Sa uitat un mecanic si a spus ca sa spart radiatorul si a intrat uleiul din cutie in antigel si invers.
                      Ce sfaturi imi dati , ce trebuie sa schimb,
                      Multumesc.
                      Cit mai urgent schimba radiatorul si spala cutia bine +filtru,priza,etc.Poate scapi cu atit.Daca nu,va trebui sa schimbi s-au sa repari convertizorul,sa schimbi discurile din cutie+blocul hidraulic(spalat,sau chiar inlocuit).Este o problema care trebuie rezolvata URGENT.

                      Comment


                      • Nu am mai umblat cu ea cum am vazut ca curge,vibratia o avea inainte sa-i curga lichidul. Cum se spala cel mai bine cutia , nu sunt din Bucuresti si nu am seviceuri prea bune la mine in oras. Multumesc de informatii!

                        Comment


                        • Originally posted by Ionut e270 View Post
                          Nu am mai umblat cu ea cum am vazut ca curge,vibratia o avea inainte sa-i curga lichidul. Cum se spala cel mai bine cutia , nu sunt din Bucuresti si nu am seviceuri prea bune la mine in oras. Multumesc de informatii!
                          Nu stiu ce a curs de deasupra alternatorului(pune o foto),dar cred ca nu are vreo legatura cu uleiul din antigel.

                          Comment


                          • Procedura de spalare si schimbare ulei la cutia automata o ai pe pagina 97 la postul 1937.Vezi sa nu fi curs dint-un tub de plastic pe deasupra alternatorului si daca gasesti acel tub prin el trece antigel.
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • Multumesc,maine o duc la service sa-i schimb radiatorul si uleiul la cutie. Credeti ca o sa dispara si vibratia care o are in accelerari bruste sau mai trebuie ceva schimbat la cutie?

                              Comment


                              • Trebuiesc verificate si tampoanele...Sunt mai multe de vazut daca dispare sau nu vezi abia dupa schimbarea uleiului insa eu unul nu cred ca va disparea doar cu ulei nou.
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF