Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc!

    Comment


    • scimb ulei cutie

      Salut, sunt nou pe forum si posesor nou, de C class C230 - 1,8 benzina - 142kw din 2005.
      Am schimbat recent uleiul si filtrul la cutia de vite automata.
      Problema mea este ca am pus ulei Mobil 1 ATF 220 asa mi au dat cei de la magazinul de piese.
      Dupa schimb am vrb cu un mecanic si mi a spus ca am sa stric cutia utilizand uleiul asta .
      Ce parere aveti despre asta ?
      Multumesc.

      Comment


      • Are dreptate. Pune la cutie numai ulei original Mercedes si filtru MANN. Nu te bucura ca e mai ieftin Mobil ca o sa te coste rau dupa. S-a mai discutat aici problema asta.
        "Uleiul original MB are codul A0019896803 si este rosu cu norma 236.14". Colegul CL600 a postat mai in urma exact ce ulei iti trebuie.
        Last edited by cristi_fulger; 02-02-2016, 18:51 PM.

        Comment


        • Daca tot mergi la reprezentanta sa iei uleiul original ia si filtru tot original.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • Ai sa regasesti ATF-ul cu o coloare complet schimbata, daca il mai lasi mult acolo...
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Originally posted by cl600 View Post
              Ai sa regasesti ATF-ul cu o coloare complet schimbata, daca il mai lasi mult acolo...
              Ok. Mersi pt raspunsuri.
              Si ce sa fac in cazul asta ?

              Comment


              • Schimbi uleiul si filtru plus spalat cutia.Pune totul original!
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • Gãseti ulei original MB la preturi bune (zic eu) pe reviziemercedes.ro. Nu am nici o treaba cu firma respectiva (a nu se considera reclama), doar mi-au oferit cele mai bune preturi pt piese/fluide originale MB.

                  Asta in cazul in care nu faci schimbul la reprezentanta, unde iar au preturi bune la ulei neambalat.
                  Last edited by RIR; 02-03-2016, 01:14 AM.

                  Comment


                  • Cand am facut schimbul de ulei la cutie am plãtit 94lei/l, inainte sa primesc oferta de la Autoklass (45lei/l) sau sã gãsesc site-ul de mai sus.

                    Comment


                    • Mersi mult pt sfaturi, am sa schimb iara filtru si uleiul cu unele originale.
                      Sper sa pot scoate cat mai mult din uleiul vechi.
                      Oricum la primul schimb nu am scos de cat 4 litri, deci am pus doar 4 litri de mobil 1.
                      Mersi.

                      Comment


                      • Pai da, dar cei 4 litri de Mobil s-au amestecat cu cei 4 litri care au ramas in cutie si de asta e mai dificila treaba.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • Nui dificil deloc sa scoti tot afara si sa faci spalarea.Daca ai nevoie iti trimit procedura de schimb total inclusiv convertizor.Eu o am de la colegul Optik care a avut rabdarea si amabilitatea de a imi explica pas cu pas procedeul.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Trimite-mi si mie, te rog, daca o ai.
                            Multumesc!


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • Uleiul total poti sa il schimbi numai in felul urmator:
                              1.-Uleiul trebuie sa fie la 80 grade.
                              2-Scoti busonul (surubul de golire) de la baia de ulei a cutiei de viteze si scurgi uleiul.
                              3-Dai jos baia (fii atent ca in baie mai ramine 2-2.5 l de ulei) si schimbi filtrul.
                              4-Schimbi garnitura si fixezi baia inapoi.
                              5-Scoti conducta de racire(de la cutie) din partea dreapta, si o unesti cu un alt furtun de aproximativ 1,5m si il introduci intr-un vas(cu masuri pe el) de 10-12l(aici va curge uleiul vechi).
                              6-Bagi in cutie 5l de ulei (scoti dopul rosu s-au negru de deasupra linga motor) total trebuiesc 14 l de ulei.
                              7-Ai nevoie de o persoana sa te ajute.
                              8-Pornesti motorul si treci cu selectorul prin toate pozitiile cutiei(nu te retii mult fiindca uleiul curge destul de repede).
                              9-Cind in vas au curs 3l opresti imediat motorul.
                              10-Mai torni 3l de ulei in cutie.
                              11-Operatia spalatului o repeti de doua ori.
                              12-Controlezi nivelul uleiului (il corectezi dupa necesitate).
                              13-Fixezi totul la loc.
                              14 Pornesti motorul si te asiguri ca nu curge pe nicaieri ulei
                              15 Cind motorul e la 80 de grade mai verifici odata uleiul cu motorul pornit si selectorul in P.

                              Multumiri inca odata colegului Optik pentru indrumari si sper sa nu se supere pentru publicarea procedurii.
                              Pentru nivelul de ulei in cutie trebuieste joja speciala pe care am comandato pe Ebay.
                              Se recomanda doar folosirea de materiale originale Mercedes Benz.Sunt necesari 14 litri ulei, garnitura baie ulei, filtru, suruburi baie ulei, spina si o siguranta.Cine vrea codurile si pozele produselor le am inca in ambalaj original.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • Nici o suparare,din contra ma bucur ca va ajutati si va dati sfaturi unul la altul.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF