Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare. Am cumparat din Germania acum 3 zile un E200 2,2 cdi w211 fabricatie 2007 faecelift cu cutie automata in 6+1 trepte, desigur un fost Taxi din Berlin ( pentru ca la acesti bani am putut sa mi permit) constient fiind ca pot exista diferite probleme de uzura motor+cutie. Toate bune si frumoase, masina in bord are un 370 mii de km(exista slaba sansa sa fie acestia) optic arata f bine si interior si exterior, motorul merge f bine, nu da cu fum, nu pocane sau alte lucruri de genul asta, numai ca transmisia s a blocat dupa 15 km de mers in buc. (a fost adusa pe platforma din Germania ). Ce s a intamplat cu transmisia? Am plecat cu ea la o tura, schimba f frumos treapta 1 si 2 dar treapta 3 se simtea putin ciudat, treapta 4 si mai sus erau ok si ele. Am oprit iar dupa ceva ore bune dupa ce s a racit masina la plecarea de pe loc am simtit un soc si am observat ca nu mai trece in alta treapta decat 2( am verificat cu un calc simplu nu Star) am dat un reset la cutie si am sters erorile si acum merge la fel ca prima data. Am auzit intre prieteni ca cativa baieti f priceputi la asa ceva printre care si "Automatic". Este cineva care poate sa ma ajute cu aceasta problema? sau sa mi lase tel unuia din baieti? Voi pune luni si Star ul pe ea sa vedem coduri de erori mai exact. Catalin este numele meu, pot fi gasit pe 0765915916. Multumiri anticipat

    Comment


    • Originally posted by onetwo91 View Post
      Salut ,
      masina este un w204 din 2007 170cp , 2148 cmc , cu cutia 722.6
      Problema e dimineata la rece mai tare
      cand e rece si in sarcina ( daca urc o panta) oscileaza un pic turometrul , si smuceste cand e intreapta 1 si a 2-a ( nu f tare ) , dar nu o face tot timpul. la schimbarea intre trepte nu smuceste , mai e un sunet mai ciudat pe sub masina cateodata cand accelerez si masina e sub 2000 de rpm se aude ca un huruit pentru o scurta perioada de timp


      Uleiul si filtrul a fost schimbat in urma cu 200 de km ( tot asa facea si inainte) masina are 170.000 de km si din pacate din ce am verificat nu a avut schimbat uleiul din cutie niciodata cat timp a fost in germania ,
      uleiul e la semne , la cald e ok , la rece e un pic mai sus de nivel ( cand se verifica la rece e tot cu motorul pornit dimineata nu ? )

      Sa fie convertizorul ? cam ce cost are ?
      multumesc

      Uleiul e RAVENOL ATF M 9-Series ( am vazut ca e pe lista la mercedes ca si approved ) si filtrul Febi .
      Ai dreptate, nici nemtii nu schimba uleiul la cutie, nu stiu din ce motiv, pt ca sunt dezinformati sau pur si simplu nu vor pt ca stiu ca o sa vanda masinile la un moment dat si nu-i intereseaza. Cand am schimbat la mine la W212 la 160.000 km era foarte urat, negru, cred ca nu-l schimbase vreodata. Am mai auzit la meseriasul meu ca a facut schimbul uleiului la motor si filtrelor la un E-klasse (150 000 km) proaspat ajuns in tara din Germania si banuieste ca nu avusese schimbat filtrul de aer niciodata pt ca arata groaznic. Astia-s nemtii, cel putin o parte din ei.

      Comment


      • Cutiile de viteze automate

        Asa a fost si al meu foarte negru ala din cutie , la motor la 20.000km a fost schimbat din ce reiese in cartea service,


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        Last edited by cl600; 12-06-2015, 14:39 PM.

        Comment


        • Bunã ziua, tocmai am intrat în posesia unui c220 CDI din 2005, vin WDB2032081F666060.ÃŽmi spune și mie cineva ce tip de cutie automatã are masina? Are 305.000 km la bord, iar când i,am spus fostului proprietar despre schimbul uleiului din cutie, mi,a spus ca sã.mi vãd de treabã, sã nu umblu la cutie. Mulțumesc

          Comment


          • Cutia ta este 722.6, cea in 5 viteze, iar daca nu s-a schimbat in ultimii 200K km, poti lua in considerare sa ii asculti sfatul. Noi la atelier am patit-o, catva colegi pe aici au patit-o, ci siguranta este doar un folclor dar poate fi si un sambure de adevar pe undeva.

            La 300K km fara schimburi regulate, daca merge bine si daca merita masina, cel mai corect ar fi o revizie generala cu schimbarea setului de garnitiri, spalare, etc.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • Originally posted by cl600 View Post
              Cutia ta este 722.6, cea in 5 viteze, iar daca nu s-a schimbat in ultimii 200K km, poti lua in considerare sa ii asculti sfatul. Noi la atelier am patit-o, catva colegi pe aici au patit-o, ci siguranta este doar un folclor dar poate fi si un sambure de adevar pe undeva.

              La 300K km fara schimburi regulate, daca merge bine si daca merita masina, cel mai corect ar fi o revizie generala cu schimbarea setului de garnitiri, spalare, etc.
              Care sunt costurile unei revezii generale a cutiei : ulei, garnituri, spãlare,etc? Mulțumesc

              Comment


              • Salutare tuturor!Ieri am schimbat uleiul la un Mercedes E 320. Cutia este 7 GTronic,model 722.9.Am impins tevusca aceea de nivel din baie ,cu durubelnita, si a curs circa 2,5 litri de ulri din baie.Apoi am desfacutdopul de golire de la convertizor.De aici au mai curs vre-o 4 litri.In total am recuperat cam 6 litri de ulei pentru ca am mai dat si pe langa vasul in care colectam uleiul.Eu aveam o mica pirdere pe la un oring care conecteaza conductele ce duc catre radiatorul de racire din botul masinii.Cand am inceput sa bag ulei am bagat pana ce a dat peste acel tub de la supraplinul din baie dar cu motorul pornit si trecut cu maneta prin toate modurile.Adica ,PRND apoi DNRP si tot asa circa 3 minute.Acum au intrat 8,5 litri de ulei.Totodata am schimbat filtrul de ulei din cutie si garnitura de la baie.Madina acum schimba foaaaarte frumos.Si pana sa schimb uleiul schimba bine dar incepuse sa smuceasca la plecarea de pe loc si la introducerea in D sau R.
                VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                Comment


                • Salut , am mai postat mai sus am cutia 722.6 w204 170cp , smuceste la rece in treapa 1 si in a2a si uneori se aude un huruit pt 1 sec , la schimbarea intre trepte e ok , ulei schimbat si filtru am folosit ravenoil ( daca bine tin minte cum se scrie)


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Last edited by cl600; 12-13-2015, 10:54 AM.

                  Comment


                  • Salut baieti
                    am si eu o problema cu un Mercedes Ml 320 din 2006 care imi face probleme cutia de viteza care se tot blocheaza in mers si trebuie sa iau piciorul de pe aceleratie si sa apas din nou sau sa apas un pic frana asa merge tot timpul si la drum lung si la drum scurt face asa , am schimbat uleiul si filtru din cutie si tot asa face
                    Am fost si am puso pe tester si nu da nici o problema chiar schimba perfect cutia ,nu are nici un defect sau alceva sa dea pe tester
                    Va multumesc
                    Last edited by cl600; 12-13-2015, 10:54 AM.

                    Comment


                    • Ia vedeți ce scrie la regulament, până una-alta...

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • [emoji23][emoji85]


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • Originally posted by onetwo91 View Post
                          Salut , am mai postat mai sus am cutia 722.6 w204 170cp , smuceste la rece in treapa 1 si in a2a si uneori se aude un huruit pt 1 sec , la schimbarea intre trepte e ok , ulei schimbat si filtru am folosit ravenoil ( daca bine tin minte cum se scrie)


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Probabil ai avut motivele tale pt alegerea uleiului, pe aici pe undeva gasesti un post foarte bine scris, cu foto si mai ales cu rezultate despre schimbarea valvei de la lock-up clutch, poate te ajuta cumva. Daca nu, poate un filtru original si un ulei ales correct ( RAVENOL ATF M 9-Serie) poate inlatura banuiala si o diagnoza profesionala se va putea face.


                          Originally posted by lucianganea View Post
                          Salut baieti
                          am si eu o problema cu un Mercedes Ml 320 din 2006 care imi face probleme cutia de viteza care se tot blocheaza in mers si trebuie sa iau piciorul de pe aceleratie si sa apas din nou sau sa apas un pic frana asa merge tot timpul si la drum lung si la drum scurt face asa , am schimbat uleiul si filtru din cutie si tot asa face
                          Am fost si am puso pe tester si nu da nici o problema chiar schimba perfect cutia ,nu are nici un defect sau alceva sa dea pe tester
                          Va multumesc
                          Daca nu sunt erori pe cutie atunci nici nu se "blocheaza", mai degraba se limiteaza motorul. Posteaza aici rezultatul testului la motor.
                          Last edited by cl600; 12-13-2015, 15:47 PM.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • Originally posted by onetwo91 View Post
                            Salut , am mai postat mai sus am cutia 722.6 w204 170cp , smuceste la rece in treapa 1 si in a2a si uneori se aude un huruit pt 1 sec , la schimbarea intre trepte e ok , ulei schimbat si filtru am folosit ravenoil ( daca bine tin minte cum se scrie)


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Recomandarea mea este sa pui ulei original.
                            Inainte sa schimbi uleiul tot asa smucea din 1 in 2?

                            Comment


                            • Da tot asa facea


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Last edited by cl600; 12-13-2015, 18:24 PM.

                              Comment


                              • Buna seara,
                                convertorul se poate repara,sau se poate inlocui doar,problema o am la un Mercedes ml din 2006

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF