Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GJ24BNZ View Post
    Salut!

    Multumesc pentru lamuriri, Heavy D.! Stiu ca uleiul potrivit pentru cutia mea este de culoare rosie, Dexron II, asa cum reiese din normele MB, insa din motive independente de mine nu pot momentan decat sa completez cu un ulei ATF galben, caci ma gandesc ca nu e deloc sanatos sa merg cu nivelul uleiului din cutie la minim. Cum spuneam, abia peste 2-3 luni pot schimba uleiul si filtrul asa cum trebuie. Cat priveste uleiul galben cu care sa completez, am gasit atat Febi/Swag, cat si original MB, ATF DII, ceea ce difera fiind norma acestora MB 236.3, si nu 236.6 cat e uleiul rosu recomandat. Ma gandesc ca 300 ml cat trebuie completat (cam atat este cantitatea intre cele 2 marcaje de pe joja) cu o norma oarecum asemanatoare nu are cum sa dauneze, tinand cont ca in cutie ar trebui sa fie 6-7l de lichid.

    Numai bine!


    Mai bine cu lichidul la minim decat sa amesteci doua tipuri. S-ar putea sa nu fie compatibil unul cu celalalt si ajungi sa-ti schimbi toata cutia dupa-aia.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • Nu cred ca te opreste cineva sa faci un schimb complet de ulei maine, de exemplu, trecand de la zeama galbena incorecta la cea rosie sanatoasa.

      Un litru de ATF II e undeva intre 20 si 30 de RON, filtrul de ulei e si el vreo 50-60 RON si garnitura baii de ulei a cutiei e circa 20 de RON. Daca ai noroc si convertorul are buson, vei sta in sapte litri, adica vreo 200RON. Cu filtru si garnitura iesi la 280RON. Plus manopera vreo 100RON in cazul extrem, banuiesc.


      Motivele alea independente de tine tre' sa fie tare speciale...




      Dragos

      Comment


      • Heavy D., nu ti-am cerut parerea usor ironica in ceea ce priveste motivatia mea de a face intr-un anumit moment schimbul de ATF (citez: "Motivele alea independente de tine tre' sa fie tare speciale...") sau un calcul al costurilor, ci daca e ok nivelul ATF-ului din cutie (aici mi-ai dat un raspuns clar pentru care ti-am si multumit). Filtrul, garnitura, chiar si suportul de CV (daca tot se umbla pe acolo) le am cumparate de la sfarsitul anului trecut, iar uleiul va fi luat inainte de efectuarea schimbului propriu-zis. Consider ca discutia aceasta nu mai serveste nici unui scop, prin urmare o inchei aici.

        Comment


        • Din fericire sau din pacate, ceea ce consideri tu si ceea ce consider eu ca trebuie facut sunt doua lucruri total diferite. Ca sa sintetizez putin situatia:


          - in cutie nu ai ce trebuie in acest moment, greseala facuta probabil de altii la fel de nestiutori ca tine. Nu mai adauga nimic galben, arunca afara tot.

          - nu ti-a fost clara treaba cu nivelul. Acum iti este.

          - "din motive independente de tine", continui sa perseverezi in greseala deja existenta, fara a da semn ca vrei s-o corectezi hic et nunc (vezi latina de clasa a saptea-opta). A persevera in greseala nu este o calitate...

          - calculul costurilor l-am facut pentru ca uneori este un factor care sperie proprietarul masinii, iar eu am suficienta experienta ca sa mai si impart din ea fara sa cer ceva in schimb.

          - pentru schimbul de ulei la cutie nu este necesar a se umbla la traversa suport cutie.

          - daca tamponul de cauciuc dintre cutie si traversa este intact, nu-l schimba. Daca este intact si totusi il schimbi, patreaza-l pe cel vechi.

          - ai ceva experienta ca sa simti ironia, dar nu destula ca sa citesti printre randuri si sa iei de acolo chestiile care ar prelungi viata masinii tale. Iar versiunea necenzurata, non-ironica, te-ar fi afectat si mai tare...

          - legat de ironie, daca te-ai nascut barbat, adu-ti aminte ca ar trebui sa ai ceva mingiute si sa nu te lasi afectat de asa ceva.

          - motivele alea independente de tine nu ma intereseaza in mod special. Pot doar sa-ti judec actiunile si as vrea doar sa-i faci masinii tale ce trebuie cand trebuie si cum trebuie. Dar ceea ce vreau eu si ceea ce se intampla in fapt pot fi lucruri total diferite...





          Dragos

          Comment


          • Originally posted by ionutog View Post
            Buna seara tuturor.
            Revin cu o mica problema.
            Am facut o diagnoza la cutie astazi si am gasit eroarea asta:

            2783 coeficientul de frecare al ambreiajului de blocare convertizor de cuplu este prea ridicat

            Masina la rece,schimba primele viteze cu socuri,nu bruste,dar se simte.
            Dupa ce se incalzeste,se mai simte,dar nu asa ca si cand este rece.
            Am cautat despre aceasta eroare pe aici si am gasit ca ar fi solenoidul Y3/8y8.
            L-am cautat in EPC,dar acolo nu-mi da decat 2 solenoizi,nu 8 cat sunt in total.
            Atasez si o poza,sa se vada despre care vorbesc.
            Care stie sa imi dea codul Original de la acest Solenoid,va rog.
            Masina este un ML 320 VIN: WDC1641221A487337
            Multumesc.
            Se pare ca nu stie nimeni nimic.
            O sa merg la Reprezentanta sa le schimbe toate 8 noi si gata.

            Comment


            • Originally posted by ionutog View Post
              Se pare ca nu stie nimeni nimic.
              O sa merg la Reprezentanta sa le schimbe toate 8 noi si gata.
              #2240 era pt tine...ai fost atenționat...

              Nu se schimba decât maxim doi solenoizi la modelul tau, printr-o procedură complicata.
              Povestea cu solenoidul lockup clutch se referă la cutia in 5.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • Originally posted by cl600 View Post
                #2240 era pt tine...ai fost atenionat...



                Nu se schimba decât maxim doi solenoizi la modelul tau, printr-o procedur complicata.

                Povestea cu solenoidul lockup clutch se refer la cutia in 5.


                Referitor la acel solenoidpoate fi defect daca rezistenta e in parametrii ? Vizibil nu are nici un fel de urma de uzura. ?


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • Originally posted by cl600 View Post
                  #2240 era pt tine...ai fost atenționat...

                  Nu se schimba decât maxim doi solenoizi la modelul tau, printr-o procedură complicata.
                  Povestea cu solenoidul lockup clutch se referă la cutia in 5.
                  Mie mi-a dat eroarea asta...
                  2783 coeficientul de frecare al ambreiajului de blocare convertizor de cuplu este prea ridicat..
                  Uleiul este schimbat de 1000 km,filtrul la fel,toate Original
                  Am sters eroarea...si am dat un reset la cutie...
                  Dupa reset a aparut acel simtom...
                  Ciudat este ca este 3 zile de cand am resetat si pe zi ce trece,mai ca nu se mai simte nimic,astazi chiar foarte frumos a schimbat,nu se simte deloc schimbarile acum...
                  Poate acum a invatat stilul meu de condus....
                  Iar cu pierderea de ulei sa rezolvat,era de la oringurile acelea...schimbate si alea pe Original si acum este totul uscat

                  Comment


                  • Salut,

                    Am o mare rugaminte si o intrebare in acelasi timp. Am observat ca in timpul sezonului rece, pana la incalzirea motorului, GLK-ul meu "se chinuie" sa schimbe treptele de viteza. Simt si mici socuri (sau poate doar mi se pare) atat la accelerare cat si la franare, in special in treptele inferioare.
                    Rugamintea este daca ma poate ajuta cineva sa verifice istoricul de service al masinii si sa imi spuna daca a fost schimbat uleiul in CV. VIN: WDC2049841F591414. Masina are ~193.000km in bord.
                    Intrebarea mea este: Daca din istoric reiese ca nu a fost schimbat niciodata uleiul in CV, sunt riscuri mari daca schimb uleiul in CV in reprezentanta MB?

                    Multumesc mult de ajutor.
                    Daniel

                    Comment


                    • Buna ziua,

                      Sunt nou pe acest forum, si as dori in limita timpului disponibil tuturor sa ma indrumati cu cateva sfaturi.

                      Detin un MB C220 CDI, 2009, VIN: WDD2040081A114797 , la care am probleme cu, cutia de viteza. Mai exact:
                      La rece 1-oscileaza turometrul stand pe loc
                      2-scapari de culplu in treapta 2(decelerare urmata de o smucitura, dupa care schimba treapta 3)
                      3-in treapta 3, mers usor (1500ture), apare un vibrat continuu, dupa care, la o accelerare pronuntata (intrare in depasire), pierde din nou cuplu, iar dupa brusc revine, turandu-se motorul la 3500, dupa care schimba treapta. (asta se mai intampla si la cald)

                      La cald 1-in timpul mersului(viteze relativ mici 60-80,aprox.1500rpm) apar aceleasi vibratii, parca as merge pe drum denivelat
                      2-simptomele de la rece le are masina si la cald, dar nu asa pronuntat

                      Precizez ca, pe autobanda, masina se comporta perfect normal(trepte de viteza mari)
                      Schimbul de viteze la turatii mici, in treapta 2 spre 3 se face cu soc.
                      Masina a fost dusa in reprezentanta MB in Austria unde locuiesc, unde a stat doua zile pe stand si nu i-au gasit nimic.Nu are nici o eroare pe cutie.Acum au zis sa incercam sa ii facem un flush la cutie sa schimbam uleiul, acesta din cate i-mi dau seama ne fiind schimbat niciodata (160000km), am zis ca sunt de acord, desi sunt aproape sigur ca e o alta problema acolo.

                      Va multumesc mult, si sper ca am fost destul de explicit asupra simptomelor.

                      Comment


                      • Originally posted by DEDU View Post
                        Buna ziua,



                        Sunt nou pe acest forum, si as dori in limita timpului disponibil tuturor sa ma indrumati cu cateva sfaturi.



                        Detin un MB C220 CDI, 2009, VIN: WDD2040081A114797 , la care am probleme cu, cutia de viteza. Mai exact:

                        La rece 1-oscileaza turometrul stand pe loc

                        2-scapari de culplu in treapta 2(decelerare urmata de o smucitura, dupa care schimba treapta 3)

                        3-in treapta 3, mers usor (1500ture), apare un vibrat continuu, dupa care, la o accelerare pronuntata (intrare in depasire), pierde din nou cuplu, iar dupa brusc revine, turandu-se motorul la 3500, dupa care schimba treapta. (asta se mai intampla si la cald)



                        La cald 1-in timpul mersului(viteze relativ mici 60-80,aprox.1500rpm) apar aceleasi vibratii, parca as merge pe drum denivelat

                        2-simptomele de la rece le are masina si la cald, dar nu asa pronuntat



                        Precizez ca, pe autobanda, masina se comporta perfect normal(trepte de viteza mari)

                        Schimbul de viteze la turatii mici, in treapta 2 spre 3 se face cu soc.

                        Masina a fost dusa in reprezentanta MB in Austria unde locuiesc, unde a stat doua zile pe stand si nu i-au gasit nimic.Nu are nici o eroare pe cutie.Acum au zis sa incercam sa ii facem un flush la cutie sa schimbam uleiul, acesta din cate i-mi dau seama ne fiind schimbat niciodata (160000km), am zis ca sunt de acord, desi sunt aproape sigur ca e o alta problema acolo.



                        Va multumesc mult, si sper ca am fost destul de explicit asupra simptomelor.


                        Salut

                        S-ar putea sa fie din cauza uleiului doar.
                        Daca nu, blocul hidraulic cu valve cu tot + partea electronica. Daca ajungi la blocul de valve, merita schimbat si convertizorul. Din explicatia de mai sus, iti patineaza ambreiajul si iti zmunceste cnd schimba treptele in accelerare cat si in decelerare.
                        Cum ti-am zis, s-ar putea manifesta si din cauza uleiului asa, dar daca nu-si revine dupa un flush (ma refer complect cu aparatura special tip Tim Eckart) + filtru si conector schimbat.

                        Anunta-ne dupa schimbarea uleiului.



                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • Ok, maine sunt programat din nou la ei pentru schimb.

                          Multumesc pentru sfat si promptitudine.

                          Comment


                          • Originally posted by DEDU View Post
                            Ok, maine sunt programat din nou la ei pentru schimb.

                            Multumesc pentru sfat si promptitudine.


                            Ok.
                            Bafta sa fie din ulei treaba.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • Originally posted by DEDU View Post
                              Ok, maine sunt programat din nou la ei pentru schimb.

                              Multumesc pentru sfat si promptitudine.
                              Tampoanele de la motor si cutie cum sunt ? Vibreaza motorul la relanti ?

                              Comment


                              • Originally posted by DEDU View Post
                                Ok, maine sunt programat din nou la ei pentru schimb.

                                Multumesc pentru sfat si promptitudine.
                                In cel mai bun caz,poti scapa numai cu repararea convertizorului.Nu cheltui banii in zadar pe ulei.Fii atent sa nu ai antigel in cutie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF