Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Plafonare 3000 ture

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Sper ca am fost de folos si nu am scris vreo prostie.


    P2359 turbocharger boost pressure actuator/exaust gas pressure sensor-incorect value -----probable cause-wiring
    Spune-mi, daca mai tii minte ,sau daca nu cumva ai rezolvat intre timp , ce cifre mai aveai dupa codul de eroare (-1 sau -01 sau -001) .
    Cauzele pot fi multiple intradevar dar nu chiar ce a spus colegul .
    De exemplu ieri am rezolvat una cu P2359-1 dupa vreo cateva ore de teste rezultatul fiind catalizator colmatat . Normal poate fi numai o coincidenta faptul ca problema a aparut dupa ce ai schimbat filtrele sau chiar ai uitat vreo mufa nepusa . Apropos ... problema a aparut imediat dupa ce ai facut schimbul sau dupa ceva timp (a doua zi sau ceva de genul)
    Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

    Comment


    • #47
      Salut. Imi cer scuze, ca revin cu aceeasi problema, dar la mine, nici nu ajunge la 3000, ci la 2500 e limita... de exemplu, cand plec de pe loc, cu 1 viteza, la 2500 cand ajung, o simt de parca o blocheaza cineva, ea parca ar vrea, dar e ceva de o blocheaza, si incetineste... am fost la un mecanic, si imi zicea ca unde e EGR trebuia sa fie un furtunas care sa intre in el, dar nu e nici unul pe acolo... ce as putea face???? multumesc anticipat...

      Comment


      • #48
        Mentionez, ca am un vito 112 CDI, din 2000...

        Comment


        • #49
          Originally posted by NVA View Post
          Salut. Imi cer scuze, ca revin cu aceeasi problema, dar la mine, nici nu ajunge la 3000, ci la 2500 e limita... de exemplu, cand plec de pe loc, cu 1 viteza, la 2500 cand ajung, o simt de parca o blocheaza cineva, ea parca ar vrea, dar e ceva de o blocheaza, si incetineste... am fost la un mecanic, si imi zicea ca unde e EGR trebuia sa fie un furtunas care sa intre in el, dar nu e nici unul pe acolo... ce as putea face???? multumesc anticipat...
          Ai putea face o diagnoza ... daca mecanicul ti-a zis ca e un furtunas la EGR de ce nu ti l-a aratat ?
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #50
            Originally posted by grigorean View Post
            Poate fi si injector , si valva regulatoare , astea sunt cazuri in care poti sa ramai cu masina pe drum si sa nu mai porneasca.De asta zic de diagnoza , ca sa ai o certitudine asupra defectului si cat de avansata este problema.
            Salut, nu este nici un injestor,nici un regulator .... problema este urmatoarea: electrovalva de la turbo ....nesintita nu mai deschide si din aceasta cauza motorul se plafoneaza la 3000ture. La diagnoza nu iti da aceasta eroare...0744319217...bafta!

            Comment


            • #51
              Originally posted by NVA View Post
              Salut. Imi cer scuze, ca revin cu aceeasi problema, dar la mine, nici nu ajunge la 3000, ci la 2500 e limita... de exemplu, cand plec de pe loc, cu 1 viteza, la 2500 cand ajung, o simt de parca o blocheaza cineva, ea parca ar vrea, dar e ceva de o blocheaza, si incetineste... am fost la un mecanic, si imi zicea ca unde e EGR trebuia sa fie un furtunas care sa intre in el, dar nu e nici unul pe acolo... ce as putea face???? multumesc anticipat...
              Salut, nu este nici un injestor,nici un regulator .... problema este urmatoarea: electrovalva de la turbo ....nesintita nu mai deschide si din aceasta cauza motorul se plafoneaza la 3000ture. La diagnoza nu iti da aceasta eroare...0744319217...bafta!

              Comment


              • #52
                bunã seara ºi eu am avut probleme cu plafonasea ºi am fãcut cu el aºa 2000 km ºi era aprins ºi edc la bord ºi dintr-o datã sa stins becul ºi pe tobã a ieºit un fum negru groaznic ºi consumul era mai mic atunci amuzele nu le ºtiu la test imi indica supapa fuell shut off.

                Reciteste-ti opera si spune-mi daca intelegi ceva... Ce-or fi alea "amuze"?!
                Last edited by cutaresku; 04-22-2016, 06:43 AM.

                Comment


                • #53
                  Salut.Am avut si eu problema cu plafonarea la 3000 rot.Acum am rezolvat-o,am gasit furtunasul ce iese din electrovalva de langa lonjeron si merge la turbo(exact la intrarea in turbo)rupt,copt.
                  Care au fost simptomeleorneam cu viteza 1,2,3,sarea de 3000-4500rot.dupa ce dam pe-a 4-tra murea nu mai sarea de 3000.
                  Daca incetineam si plecam iar cu viteza 1,2,3..nu mai sarea de 3000.Am tot rasfoit pe forumuri si am inceput s-o iau babeste.Am schimbat filtrul de aer,motorina dar nimic.Am curatat verificat,montat EGR,nimic,am verificat partea de vacuum si electrovalva de sus dar nici o schimbare,am pus-o pe tester,mi-a dat eroarea:
                  P 1470 regulator presiune turbo.
                  l-am demontat dar nu prea ai ce-i face,l-am montat la loc dar aceleasi simptome.Astazi am pus-o pe niste capre cu rotile din fata,am verificat electrovalva de langa lonjeron care trage mai bine ca cea de sus.Am inceput sa verific furtunele si surpriza a venit,cel ce intra in turbo a fost copt.Am schimbat furtunul,la prima cheie a tras tija la turbo,masina merge de rupe.
                  O concluzie micae tester imi da eroarea P 1470 dar defectul a fost in alta parte,bine ca nu am cumparat regulatorul de presiune.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF