Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Plafonare 3000 ture

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    DAp.O sa incerc.
    Numai ca eu de cand am modificat culorile la bord) , ma cam incurcau tijele care apasa pe butoane si le-am taiat.).
    Nu imi erau de niciun fel de folos pentru ca nici banda de la display nu era lipita pe placa.
    Insa acum e nasol.Am refacut banda ,imi indica totul ,iar ca sa umblu la display-setari etc ,tre' sa desfac ceasul prin ca sa am acces la placa de baza.Oricum nu ma joc in fiecare zi la butoanele alea,dar eram curios daca arata si la mine temperatura separat .
    Kilometri si ceasul daca mi-l arata zic sar'ma.
    Am si separat termometru interior/exterior..

    Parca vorbeam de plafonare aici, nu de display sau altele, nu-i asa?
    Attached Files
    Last edited by cutaresku; 01-31-2013, 23:50 PM.
    ____________________________________________

    Comment


    • #32
      Plafonare 3000 ture

      Referitor la problema cu plafonarea la 3000 fure, merge normal, dar daca încerc sa merg mai tare 120-140km/h, sau dac mă dau la ea în panta, atunci se plafoneaza. Fasaitul se aude in sarcina, iar când dau kic down se tureaza pana aproape sa treacă in treapta superioară (de obicei a 4a), mașina are cutie automata (am o proteza la piciorul stâng si de asta am luat-o automata), da sa dea in nas, parca se îneaca si apoi sa limiteaza. Daca opresc motorul si scot cheia din contact merge normal pana o forțez un pic.

      Comment


      • #33
        Asa facea si la mine. Eu am avut si intercooler spart. Am pus altul si la fel. Verifica unde pierzi aerul. Fasaitul ala nu ar trebuii sa fie.
        Last edited by Zeus; 02-01-2013, 12:02 PM. Reason: Majuscule!

        Comment


        • #34
          Va salut ! De vreo cateva luni ma confruntam cu masina mea, si anume .. Aveam pierdere mare de putere, ma facea pana si o dacie, si la 130 se plafona de tot, limitandu-se la 3000 de turatii. Am verificat vacuum-ul peste tot, tija de la wastegate la pornire e trasa la maxim, EGR functional la fel si electrovalvele, schimbat regulator de presiune si tot nu se schimbase mersul masinii. Nu a mai ramas pe lista decat senzorul de presiune aer(cel de la baza parbrizului sub capota), l-am schimbat si pe ala si chipurile masina mergea mult mai bine dar de la 3000 in sus se plafona rau de tot, in schimb disparea limitarea. Ieri in drum spre oras, mi-a cedat din nou, si am luat la verificat tot din nou pana cand am gasit furtunasul dintre galeria de admisie si senzorul de presiune, era fisurat din cauza caldurii care l-a copt. L-am schimbat si acum s-au intors cei 150 de caluti pe care ii stiam . b-) Sper ca va ajuta !

          Comment


          • #35
            You mean firul de alimentare senzor presiune? Fisurat sau intrerupt? Ala are o protectie pe el, cam greu sa realizezi daca e intrerupt, in absenta testerului.
            Sau "furtunas"=un furtun pe traseul intercooler-galerie...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #36


              "Am luat la verificat tot din nou pana cand am gasit furtunasul dintre galeria de admisie si senzorul de presiune, era fisurat din cauza caldurii care l-a copt."

              E vorba despre furtunasul din imagine, conduce presiune catre senzor.

              Comment


              • #37
                Am si eu o intrebare, de ce tija de la westgate nu se trage tot timpul, la pornire uneori ramane pe pozitia in care este oprit motorul.Masina mi se plafoneaza la 3000, uneori trece de aceasta turatie dar nu are vlaga. Are si momente cand merge foarte bine/.

                Comment


                • #38
                  Incearca sa schimbi electrovalva de jos care trage tija wastegate, cu cea de sus de la EGR si vezi cum se comporta acum masina. EU am patit aceeasi chestie si pana nu am schimbat electrovalva de jos nu i-am dat de cap. Ori e posibil sa ai pierdere de vacuum, dar cel ai bine e sa faci asta prima oara ca e cel mai usor dup-aia sapi mai mult.

                  Comment


                  • #39
                    O sa incerc, face figuri mai des cand este motorul cald sau dupa un drum mai lung de 50 de km. Furtunele le-am verificat vizibil, nu par sa fie fisurate.

                    Comment


                    • #40
                      E posibil sa se blocheze geometria variabila din turbo.Incearca sa deconectezi pirghia geometriei din valva vacuumatica si misc-o manual.Ar trebui sa se miste fara efort si fara sa agate dintr-o parte pina in cealalta.E posibil sa fie calamina adunata sau chiar uzura in piesele ce se misca acolo in interior.

                      Comment


                      • #41
                        Turbina de pe vito este fara geometrie variabila, are doar wastegate. Daca zici ca ai verificat furtunele de vacuum,mai mult ca sigur electrovalva e vinovata. Succes !

                        Comment


                        • #42
                          Salut tuturor.am o problema la vito-ul meu 115cdi din 2005.problema a inceput de cand am schimbat filtrele toate si uleiul la motor,de atunci nu mai trage cum ar trebuii si se plafoneaza in jurul a 3000 ture.nu scoate fum porneste usor si la cald si la rece.am fost si la tester si mia dat eroarea P 2359(reglaj presiune la supraalimentare)cel putin asta am dedus eu pt ca e in italiana.ceva pareri despre ce ar putea fi.si tin sa precizez ca nici la liber nu reusesc sal turez mai mult de 2800-3000 ture.multumesc anticipat tuturor

                          Comment


                          • #43
                            Am schimbat electrovalva cu cea de la EGR dar aceasta era defecta. Cea care era montata actiona acea tija imediat dupa ce pornea masina. Tija culiseaza foarte usor. Masina acum se tureaza peste 3000 dar nu are vlaga in scuimb are momente in care zici ca rupe asfaltul. Ce sa mai verific?

                            Comment


                            • #44
                              Am rezolvat problema. Furtunul dintreele electrovalva si turbina avea un capat largit la valva westgate. L-am scurtat putin si rupe asfaltul acuma.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by robertvito View Post
                                Salut tuturor.am o problema la vito-ul meu 115cdi din 2005.problema a inceput de cand am schimbat filtrele toate si uleiul la motor,de atunci nu mai trage cum ar trebuii si se plafoneaza in jurul a 3000 ture.nu scoate fum porneste usor si la cald si la rece.am fost si la tester si mia dat eroarea P 2359(reglaj presiune la supraalimentare)cel putin asta am dedus eu pt ca e in italiana.ceva pareri despre ce ar putea fi.si tin sa precizez ca nici la liber nu reusesc sal turez mai mult de 2800-3000 ture.multumesc anticipat tuturor
                                Problema aceasta a mai fost discutata pe forum, nu mai tin minte unde am vazut-o dar se poate cauta.

                                Cauzele pot fi multiple:
                                -debitmetru
                                -filtru de motorina
                                -senzor de temperatura
                                -vreun fir sau mufa iesita de la locul ei.

                                Incearca sa dai jos capacul de pe motor si sa vezi daca pe conductele de motorina sunt si bule de aer, asta daca sunt transparente.
                                daca da, incearca sa dai jos filtrul de motorina pentru ca nu este asezat corect /s-a miscat / vreo garnitura uzata, am patit si eu.
                                Incearca sa verifici cu vid de aer daca vreun furtun de motorina e fisurat: desfaci la rezervor, pui pe cineva sa il obtureze si tragi aer din el. daca se pastreaza vidul nu are pierderi. (Asta verifici de la rezervor pana la intrarea in pompa).

                                Daca nu asta e cauza incearca sa scoti mufa debitmetrului;

                                Apoi verifica instalatia de vacum (toate furtunele, atat vizual cat si cu vid).

                                Sper ca am fost de folos si nu am scris vreo prostie.

                                Drumuri bune si km multi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF