Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Plafonare 3000 ture

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Problema la tine este electrica, calculatorul motor nu mai comunica cu modulul de racire, asta este cauza. Ti-am spus problema si fara tester.

    Dar ca sa rezolvi problema, trebuie sa ajungi tot la tester+mecanicu de reparatii, amindoua la un loc.
    Remediezi roblema fie prin cirpeala, fie prin inlocuirea piesei cu una noua.
    Originally posted by HD-01-BEJ View Post
    salut un am mercedes vitodin 2000 112 cdi am o problema cand pun contactu imi porneste termocupla direct si nu cunosc cauzele de ce va multumesc

    Comment


    • #17
      Originally posted by alyy View Post
      Pt.colegul MUSTANG:a fost iesit un furtun de la vacum,sa largit la un capat si tot iese,l-am schimbat si nu mai am probleme,trebuie sa-ti verifici toate furtunele de vacum,sunt cateva.....bafta!
      Salut Alyn si multumesc pt raspuns.

      Sincer sa iti zic la mine cand am avut furtunul scos ,turbina nu se mai deschidea deloc..Dupa ce am gasit problema am rezolvato prin carpeala (am infundat gaura pe unde tragea aer valva -furtunul care duce la filtru) ,insa acum se manifesta exact cum facea la tine dupa cativa kilometri se plafona...
      Nu am pe nimeni cu vito pe aici ,dar dau vina pe valva.Nu mai lucreaza cum trebuie..
      Cred ca maine o duc la un test...sa vad daca are mecanicul treaba) ( azi il durea spatele si i-am zis sa se recreeze 2 zile si sa faca numa diagnosticari ) ).
      ____________________________________________

      Comment


      • #18
        Da!.Erori multe nu a a vut.Majoritatea s-au sters.
        AM avut si comutator stop frana defect..puii mei ,l-am schimbat ,dar nu s-a schimbat mai nimic.

        Problema mea e de la supapa turbo pana la urma.Aceasta nu mai inchide bine ,deci nu mai poate face vacuum ca sa-mi deschida turbo.

        Acum am infundat furtunu de la filtru si merg cu turbo deschisa mereu ,dar imi intra in limp mode dupa cativa km...

        O sa vad ce pot face...Azi nu am avut timp si nici 3 zile de acum incolo nu o sa pot face nimic la masina ca am treaba cu ea...
        De luni o sa incep sa masor la ea - mi-a dat un coleg niste indicatii .
        Multumesc frumos.Salutare.
        ____________________________________________

        Comment


        • #19
          Supapa=actuator? Sau valva de vacuum?
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            Salutare! Am avut aceeasi problema ca si voi, si dupa ce am schimbat cateva piese (Valve, furtunuri de vacuum, debitmetru de aer,etc), am descoperit doua fire retezate la intrarea in mufa de la electrovalva de vacuum a turbinei.
            Vreau ca spun ca nu le-am depistat decat la oxaminare amanuntita, si asta dupa ce am observat oxidul de pe fire.
            Verifica si acest aspect.

            Comment


            • #21
              Originally posted by cutaresku View Post
              Supapa=actuator? Sau valva de vacuum?
              Electrovalva de vacuum.

              Greseala mea!

              Aveti vreo idee daca se poate desface si repara?:-?Incerc toate variantele pana la urma.Dar ramane de luni sa ma bag sub ea si sa verific mufa,tensiune , ohmi electrovalvei...

              Stie cineva cati ohmi tre sa aiba bobina ? si cati volti trebuie sa fie la mufa electrovalvei?
              Era undeva pe forum ,da nu mai gasesc...
              Originally posted by teoblendarau View Post
              Salutare! Am avut aceeasi problema ca si voi, si dupa ce am schimbat cateva piese (Valve, furtunuri de vacuum, debitmetru de aer,etc), am descoperit doua fire retezate la intrarea in mufa de la electrovalva de vacuum a turbinei.
              Vreau ca spun ca nu le-am depistat decat la oxaminare amanuntita, si asta dupa ce am observat oxidul de pe fire.
              Verifica si acest aspect.
              Si sa inteleg ca pana la urma vechea electrovalva era buna? :| .La faze dinastea imi vine sa-mi bag unghia in gat..)
              Last edited by Johnny_; 01-18-2013, 18:26 PM.
              ____________________________________________

              Comment


              • #22
                ~500 ron la reprezentanta sau 100-200 ron second. Insa poti face alta smecherie: inverseaz-o cu cea de la EGR si vezi daca ai vreun rezultat.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #23
                  salut.
                  Am avut azi timp sa verific.Nu e de la electrovalva.
                  Am pus valva pe 5-7-12 v,pe rand si imi inchide perfect de fiecare data....

                  Insa am masurat mufa care vine din ecu si am 8V ,dar un amperaj foarte slab....

                  CE e de facut in situatia asta?
                  Multumesc.
                  ____________________________________________

                  Comment


                  • #24
                    Nu prea cred sa fie problema electrica.
                    Daca nu postezi un cod de eroare care genereaza limp-ul, e greu de dat cu presupusul...
                    Posibil sa vii cu P1470. Mergi la cineva cu STAR, noteaza toate erorile si pune-le aici. Daca ti-a luat limp dupa ultima stergere, ar trebui sa ramana eroarea de la buba reala.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #25
                      Am fost acum 5 zile la un prieten ,are un KTS 550 bosch si nu mia dat nicio eroare la motor... Cu STAR chiar nu stiu pe nimeni..


                      Am avut contact stop frana , mi l-a schimbat.Am probleme la airbag si la abs(absul merge ok).LA abs zice ceva de tensiune slaba...dar in fine. Astea nu ma intereseaza.

                      O sa ma duc saptamana urmatoare sa ii mai fac un test sa vad ce erori mai am.

                      Aseara tarziu intr-un final am asezat electrovalva la locul ei, am bagat toate furtunele , pun pe cnv sa dea cheie...SURPRIZA- mi s-a deschis actuatorul turbo...
                      Am scoso la un test drive ,am fugarit-o vreo 12km si a mers ok.
                      Am oprit motorul ,l-am repornit si tot asa de vreo 3 ori ,i-am dat jar iar si merge...
                      Sa vedem cum se comporta zilele urmatoare..Sper sa ramana asa...).

                      Multumesc mult club mercedes...
                      O sa revin cu ce erori o sa am...

                      Multumesc.
                      ____________________________________________

                      Comment


                      • #26
                        Salut Mustang!
                        I-ti spun sigur ca am avut exact aceleasi simptome,
                        si de cand am reparat contactele din mufa acelei electrovalve, nu mai am probleme cu limitarea la 3000 de ture. Dar am mari probleme cu instalatia electrica, cablurile electrice sunt imbatranite. Mi sau retezat in stalpii din fata, chiar in mansonul de cauciuc de la trecerea din usa in habitaclu. Mi sau retezat fire la intrarea in mufele de la Debitmetru de aer, si de la intrarea in mufa de la Vebasto etc.
                        Asa ca ai grija!
                        P.S.
                        Nu mi-as da masina nici in ruptul capului.
                        Last edited by cutaresku; 01-22-2013, 22:40 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Firele care trec din usa in habitaclu?...)..poate sa se rupa.Eu am numai inchiderea centralizata (after) si difuzorul de pe portiera( tot after) + de Joi (22-01) o sa urmeze o surpriza..O sa postez aici...Asaca poate sa imi crape alea din usa ca le schimb cu totul)..

                          Debitmetru..nu cred ca am.Cel putin nu vad eu:|..
                          E normal ca firele de la motor sa se duca mai repede din cauza temperaturii la care sunt supuse....

                          @Offtopic. Nu vreau sa deschis un topic nou..

                          A vazut pe net un clip cu un bord de w638 iar pe LCd arata in locul ceasului ,temperatura de afara..
                          CUm pot face si eu sa vad asta ?Sau nu toate vito-urile sunt dotate cu asa ceva?
                          ____________________________________________

                          Comment


                          • #28
                            Si eu am schimbat cu totul firele care trec prin stalp, si am rezolvat problema. Dar nu stiu daca la un c-klass, sau la un e-klass se intampla asa ceva...!
                            Ca sa vezi temperatura de afara, vezi ca deasupra vitezometrului ai doua grupuri de butoane; in dreapta un + si un -, si in stanga Km si Simbolul unui ceas. Apasa o data pe ceas, si ai sa vezi temperatura de afara.

                            Comment


                            • #29
                              Nu merge.DAca apas o data imi apare sa reglez ceasul..Nu am incrcat sa tin apasat mai muult...
                              ____________________________________________

                              Comment


                              • #30
                                Incearca sa apesi pe buton de doua ori scurt ... acum nu mai tin minte exact daca pe butonul km sau ala cu ceasul . Incearca , oricum nu se poate intampla nimic rau .
                                Last edited by king kong; 01-31-2013, 10:16 AM.
                                Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF