Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Sprinter 412

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Nervi la maxim....
    Am fost azi la alt mecanic care are si diagnoza star si degeaba frate,is batuti in cap.I-am zis ca am pompa avansata si sa mi-o regleze cu testerul pe masina din surubul de reglaj de langa pompa,i-am aratat si schema trimisa de d-nul daniel unde explica ca la prosti frate cum sa faci,el nu,tot ca el mia facut,cu motorul oprit,a slabit pompa din suruburi,a tras-o cu mana,a strans la loc si gata.A pus testerul si a scazut valoarea avansului de la 4,8 la 1,2 cu oscilatie plus si minus.
    Aroganti la maxim frate mecanicii din iasi,ami zicea el mie ca are peste o mie de masini facute si bla bla.M-am saturat.Am fost la reprezentanta si ma programat maine la amiaza dar adineauri am primit o comanda si trebuie sa plec la ploiesti la noapte si nu o sa pot merge maine la ei.
    Dar si ei ziceau sa o puna pe tester intai care e 160 de lei numai diagnoza,le-am explicat si lor ca daca nu e pusa cum trebuie la punct si nu s-au respectat gradele de pe vibrochen,diagnoza nu o sa arate niciodata lucrul asta.
    Mie sa nu dau bani degeaba si pe acolo ca ei nu te lasa sa stai langa ei sa vezi ce anume fac la masina,sau sa o puna la punct tot fara comparator si tot nu o sa mearga si da vina pe pompa de injectie si tot asa.
    Nu este nimeni de pe forum care sa ma ajute sa o puna la punct cum trebuie,cu comparator, exact cum scrie la carte???indiferent de unde e ami fac timp si vin numai sa stiu ca asi da interesul si verifica tot ce trebuie!
    D-nul sebi ar fi mai aproape de mine si am inteles ca are service,poate vede mesajul si asi face timp sa ma ajute si pe mine,contra cost evident.

    Comment


    • #47
      Trebuie sa o scoți la capăt cumva. Dacă nu, poate ne vedem la începutul lui septembrie și încercăm să-i dam de cap. Dar sper sa te bucuri de toți caii care-i are până atunci. O zi bună și spor la câștig.

      Comment


      • #48
        Sa vad poate ma ajuta domnul sebi,daca nu va astept in septembrie,la altii nici nu ma mai duc ca is incompetenti.O zi buna va doresc

        Comment


        • #49
          Pana la urma am fost la reprezentanta azi,au puso pe tester si tot ce a dat anormal e oscilatia avansului.Ei de asta au zis ca nu trage ca trebuie reglata pompa dar mecanicul care stie sa faca reglajul este in concediu si vine abia peste 2 saptamani.Atasej niste poze de la printurile lor din timpul diagnozei.

          Inca o poza

          Originally posted by Carlaniasi
          Inca o poza
          inca o poza

          In timpul diagnozei,avansu a scazut si pana la -0,2 si a urcat pana la 2,2.
          Attached Files
          Last edited by cutaresku; 07-15-2014, 16:22 PM.

          Comment


          • #50
            Va rog fratilor ajutatima cu un numar de telefon sau cu un mecanic priceput la motoarele de 2,9,ca parca are un marait motorul cand plec de pe loc si il turez ca sa schimb treapta,cand se aude intr-un fel,cand are alt sunet motorul,asi schimba sunetul,dar nu e un sunet placut sa zic asa,dar nu gen sa bata sau sa tacane sau altceva.
            Domnul daniel a zis ca ma ajuta prin septembrie cand vine acasa dar sa nu se strice altceva pana atunci,ca si cursez cu ea.
            Va multumesc pentru orice sfat.

            Comment


            • #51
              Azi am fost din nou la reprezentanta ca a venit mecanicul din concediu,dar degeaba....
              A pus diagnoza si el sa vada ce si cum,totul ok pe tester.
              Apoi a vazut egr ca este anulat si gata domnle de aici nu trage.
              Ai zic ca daca ami garanteaza ca o sa traga cu egr nou,sa ami dea comanda c-al cumpar.
              A mai bombanit el ceva pe acolo si a zis ca pompa de injectie poate sa nu bage motorina cat trebuie.
              Se poate regla debitul pompei de injectie???
              Domnul daniel daca ma puteti ajuta cand veniti acasa,o las mai usor cu cursele lungi,si va astept sa veniti ca nui dau eu de cap in iasi.

              Comment


              • #52
                Va salut.
                Poate cineva sa-mi spuna exact daca la modelul meu de pompa,se poate regla debitul de motorina???
                Ca la mine sigur e din injectie ceva ca afuma tare bara spate,aer ai baga turbina deci ramane numai partea de motorina,ai da prea putina cred ca merge gatuita.
                Multumesc pentru ajutor.

                Comment


                • #53
                  Pai dacă afuma bara nu înseamnă că e prea multa motorina?Dacă nu e injecția reglata motorina e arsa doar parțial, și restul e eliminat odată cu gazele afară. La tine cred ca e o problema de amestec(INJECTIE TARZIE).

                  Comment


                  • #54
                    Fumul negru apare, din lipsa aer sau prea multa motorina(avansul prea mare da fum negru si incinge motorul mai tare) pana nu esti sigur de avans, nu mai umbla la pompa (debit) Dupa reglajul avansului trebuie verificata presiunea de supraalimentare dupa care debit!
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #55
                      Pai avansul e bun acuma,l-am adus inapoi la 1,ca am fost la cineva si mi-l reglase la 5 grade si consuma 16 %.
                      La test in mers arata presiunea la turbina 1600 mbar.
                      Si cam atat.Nu am la cine sa ma duc cu ea sa o repare,la care am fost punea testerul,lua banii si ma trimitea ba sa cumpar egr nou ca deacolo nu trage,ba ca e pompa ca nu baga motorina cat trebuie,dar nici unul nu trecea la fapte sa verifice piesa cu piesa...

                      Comment


                      • #56
                        Sebi ajuta--ma tu te rog ca esti aproape de mine.Vin cu ea la tine,o las la tine pana ii dai de capat si platesc cat o fi numai s--o rezolv ca ma dispera.Te rog frumos ajuta--ma daca poti.
                        Last edited by cutaresku; 08-04-2014, 12:31 PM.

                        Comment


                        • #57
                          Intra pe profil la el ia numarul de acolo si suna--l cu incredere!
                          Last edited by cutaresku; 08-04-2014, 12:30 PM.
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #58
                            Azi am schimbat rulmentii si fulia la alternator,am verificat furtune si ce mai este pe langa motor si am sesizat ca din furtunul de la epurator care intra in turbina,pe acel furtun scoate usor niste fum.Acum 2-3 saptamani am fost pe la un mecanic si a scos acel furtun si nu scotea nimic nici in turatie chiar mirandu-se si el ca nu scoate gaze pe acolo.
                            Are vreo treaba ca se apropue schimbul de ulei,si e uzat uleiul??
                            Sau din cauza ca nu am injectia reglata,sa uzat prematur motorul si trebuie segmentat?

                            Comment


                            • #59
                              Am fost ls userul daniel caruia ai si multumesc pentru ajutor,si mia reglat timingul cu ceas comparator.Acuma cand scot mufa de la injectorul cu fir se chimba mersul motorului,inainte de reglaj nu se intampla nimic.Trage un pic mai bine dar nu cum trebuie sa traga un 2,9.Mai am si un lt 35 si ala te baga in scaun cand intra turbina.La sprinter nu simt intrarea turbinei.Am fost la bucovina bus si am facut test in mers si a dat ca turbina face 1600 mbar si normal ar trebui 2000mbar.
                              Furtunul de la turbo se intareste chiar foarte tare.
                              La o anumita turatie motorul are o intrerupere si schimbatorul incepe sa tremure foarte tare.
                              La alt mecanic am facut diagnoza cu bosch si a dat eroare de control unit si ceva in pompa de injectie,si mia zis ca trebuie reconditionata sau schimbata pompa.
                              Cu care sa incep intai,cu pompa sau cu turbo?

                              Comment


                              • #60
                                Rog un admin sa modifice titlul in Probleme sprinter 412

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF