Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Sprinter 412

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Sprinter 412

    Dragi colegi am mare nevoie daca are cineva program sa--mi arate ce cod de injectoare ar trebui sa aibA motorul meu.
    Vin-WDB 9044131P606708.
    Eu am injectorul cu fir ars,am luat unul de la o firma de la oradea dar era diferit la furtunasele de retur(la mine se infileteaza un surubel,iar la asta era ceva gen ca la cdi,cu oring de cauciuc),am zis ca nu--i ce trebuie mie si i l--am trimis inapoi.
    M-am dus la reprezentanta mercedes din iasi sa--mi scoata ei ce cod trebuie sa am si imi da urmATORUL cod:A 0000101451, care deschide la 250 pana la 275 de bari.
    Bun,ajung acasa si scot primele trei injectoare de pe motor si la ala cu fir care este ars am cod A0000101651 care deschide la 190 pana la 201 bari si la celelalte doua am cod A0000101551 care deschide tot la fel la 190 si 201 bari.
    Acuma is in ceata total ca nu stiu ce sa cumpar, de 275 sau 190??
    Sa fie de fabrica montate de 275 si sa fie schimbate, dar mai mergea motorul??
    Si nu vad de ce sa fie schimbate ca nu am auzit sa cada injectorele la modelul asta in afara de cel cu fir LA care se arde rezistenta.
    Last edited by cutaresku; 06-11-2014, 17:23 PM.

  • #2
    Pana la urma am schimbat injectorul cu fir cu acelasi cod care aveam pe masina(0000101651 la 190 bari) si merge mai bine se tureaza mai repede dar cand da de deal nul urc cu a cincea gol fiind,acuma na nu stiu cum ar trebui sa traga un 412 ,ca a mea are si 2900 kg goala,dar eu zic ca ar trebui sa traga si cu a cincea la deal.

    Comment


    • #3
      Nu ma ajuta nimeni????
      Nici nu am timp sa ma duc cu ea pe la mecanic si merg asa cu ea si parca se chinuie saraca.Cel putin un treptele 1,2,3 si 4 are ceva forta da cum ai dau a cincea nu prea,trebuie so tin turata aproape la maxim sa merg cu 90 95,iar daca da de un deal nici o sansa.

      Comment


      • #4
        Dupa seria VIN imi da 3 coduri. Aceste 3 coduri se filtreaza in functie de seria motorului care este pe masina. Uita-te si pe seria de pe blocul motor, nu cumva sa fi fost schimbat motorul si neoperat in carte.
        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
        W 124 `93 E250 D ex 300 D


        - Bond - James Bond.
        - `Dullah - Abdullah.

        Comment


        • #5
          Masina inca nu e inmatriculata,circul cu numere rosii,e din olanda adusa si la ei nu se trece seria motor in acte.
          Pai asa si la reprezentanta miau spus ca sunt tre tipuri si anume:
          1.A0000101351 cele normale si A0000101451 cel cu fir,si care deschid la 255 bari.
          2.A0000101551 cele normale si A0000101651 cel cu fir,care deschid la 190 bari.
          3.A0000101751 cele normale si A0000101851 cel cu fir( dar astea sau pus pe ultimele modele de la 98 in sus si difera tevile de retur,deschid tot la 190 bari.
          Dupa seria sasiu,repreEntanta mia spus ca ar trebui sa am injectoarele de la punctul 1.
          Eu pe masina am injectoare de la punctul 2.
          Acuma ori au gresit cei de la reprezentanta ca ei miau aratat exact in ordinea in care leam enumerat eu,ori sau facut modificari la injectoare.
          Daca ar fi schimbate de la 250 bari cu cele de 190 bari ar afecta puterea motorului???
          Daca ar fi din cauza lor nu pot schimba numai diuze sa pun de 250 bari ca sa numai schimb toate injectoarele???
          Va multumesc anticipat
          Last edited by cutaresku; 06-19-2014, 21:39 PM. Reason: Post agramat, deja simptomatic pentru tine....

          Comment


          • #6
            Nu diuzele sunt de 250 bari ci reglajul injectorului pe banc.

            Comment


            • #7
              Am inteles cu diuzele dar zimi te rog daca ar fi schimbate in loc de 250 bari cum a fost motorul prevazut,sa presupunem ca au fost schimbate cu 190 bari.Ar merge ok motorul ca performanta?

              Comment


              • #8
                O presiune mai mare la deschiderea injectorului inseamna o pulverizare mai buna in capul pistonului,implicit o ardere mai completa.Cu siguranta scade randamentul motorului odata cu scaderea parametrilor de tarare ale injectoarelor.

                Comment


                • #9
                  Eu am desfãcut azi de pe camionul de la munca care are urmãtoarele specifici:motor 2.9, tip 602.980, an 1999, putere 75 kw.Confirm ca are injectorul de la punctul 1 adicã cel de 250 bar.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • #10
                    Curios cum la an 1999 sa aiba de 250 bari.
                    Tii minte si ce cod era scris pe el sau ai citit numai presiunea de lucru.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by daniel View Post
                      O presiune mai mare la deschiderea injectorului inseamna o pulverizare mai buna in capul pistonului,implicit o ardere mai completa.Cu siguranta scade randamentul motorului odata cu scaderea parametrilor de tarare ale injectoarelor.
                      Bun da injectoarele de 190 de bari s-au pus tot pe motor om602980 si tot aceasi putere are si cu injectoare de 190 si cu 250.

                      Comment


                      • #12
                        Presiunea de lucru am citito si ultimele 4 cifre din cod de asta am cofirmat!
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          Asa este doar ca pompa de injectie fiind comandata electronic,softul era diferit, inclusiv momentele injectiei.Prin injectorul cu fir se autocalibreaza debitul pompei de injectie si totodata ajustarea fina a avansului injectiei.In diferite momente de sarcina (mers in gol,la deal.incarcat,in frana de motor)injectia este diferita atit ca volum de motorina injectat cit si ca avans.O injectie care nu e in parametri poate duce la defectiuni iremediabile intru-un motor(Pistoane topite,crapate),ca sa nu mai vorbim de consum crescut sau lipsa putere.

                          Comment


                          • #14
                            Pai cam asa se intampla la mine:ami consuma 14% si nu are putere in treptele 4 si 5,cel putin cu a 5a de la 80 la ora la 100 asi ia foarte greu viteza.(masina e carosata cu suprastructura aluminiu si cu lift,are 2900 kg goala dar nu cred ca din cauza asta sa nu traga ca am mai mers cu un vario tot cu motor 2900 si tragea extraordinar de bine chiar si incarcat,de asta miam si luat 412 dar se pare ca nu a fost cu noroc la mine(
                            Eu am avut probleme cu injectorul cu fir era ars, l-am inlocuit cu altu,i-am verificat rezistenta care are 105 ohmi deci e bun,se tureaza mai bine in gol ca inainte dar clar nu trage cu toti caii.
                            Si ce ma sfatui sa fac,pe tester ami da la modelul asta daca e ceva din injectie sau pompa sau avans???
                            Sa ma duc la un pompagiu sa verifice pompa si injectoarele???
                            Sa merg inapoi la reprezentanta si sa cer sami dea daca poate cu ce serie motor a iesit din fabrica si sa verific daca sa schimbat motorul intre timp si totodata injectoarele?
                            Ca din alt motiv nu vad de ce ar fi schimbat injectoarele ca nu am auzit sa cada la modelul asta inafara de cel cu fir la care se arde rezistenta.
                            Last edited by Carlaniasi; 06-20-2014, 22:51 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by broscutza2001 View Post
                              Presiunea de lucru am citito si ultimele 4 cifre din cod de asta am cofirmat!
                              Si la returul injectoarelor era cu surubel si saiba de cupru prinderea sau cu niste capse de plastic si oring de cauciuc??

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF