Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Sprinter 412

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (0 members and 5 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mai mult ar trebui sa te gindesti la varianta ca a picat pompa si omul a luat o pompa SH si stiind ca pompele sunt in stransa legatura cu valoarea injectoarelor,a schimbat si injectoarele.Asta e varianta la care pe mine ma duce capul.In legatura cu o diagnoza,cu siguranta daca gasesti omul cu scula potrivita o sa afli multe despre masina ta.De multe ori citeva grade din injectie fac diferenta intre masina ce o detii si masina care ar trebui sa fie.Chiar daca pornirea e foarte usoara asta nu inseamna ca in sarcina injectia face treaba cu succes.Pompele astea(la fel ca a ta) care se monteaza pe motoare diesel,se monteaza la noroc fara ceas comparator si ceva cunostinte.Chiar si cu ceas comparator mai necesita o ajustare fina a avansului din calculatorul de diagnoza.In programul de diagnoza poti afla daca solenoidul de avans montat pe pompa ta de injectie e in parametri si tot acolo vezi avansul injectiei real si cel necesar.S-au intilnit defecte cind pompa functiona la pornire perfect dar avansul nu se modifica in sarcina,solenoidul de avans fiind ok constatindu-se ca pompa de injectie a necesitat doar o simpla curatare,sau dupa caz inlocuirea corpului de aluminiu al pompei,deoarece era uzata.
    Ca sa nu fac afirmatii aberante mentionez ca ma gindesc ca masina ta este echipata cu pompa de injectie Bosch ,rotativa din gama VP.In caz contrar scuze

    Comment


    • #17
      Da asa stiu si eu ca e bosch rotativa.am sa merg luni la un nene care are nu stiu ce diagnoza pentru modelele astea si te tin la curent.Multumesc frumos

      Comment


      • #18
        Returul e un inest din plastic si garnitura din cauciuc
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #19
          Am facut azi diagnoza si test in mers si mecanicul ci diagnoza a zis ca turbina nu face presiune,in sarcina cica ar trebui sa faca intre 2400milibari si 2600 milibari,iar turbina mea peste 1600 nu a facut chiar si in turatie maxima.
          Si a mai dat ceva in legatura cu injectorul de avans oscila valorile intre 0,6 si 1,4 grade cred.
          Acuma m-a trimis la altcineva cu care colaboreaza el sa dea turbina jos si sa vada paletele si e posibil ca tija de la wastegate sa ramana intredeschisa si sa scape presiunea pe evacuare.
          Si cu oscilatia avansului a zis ca este ceva in pompa care regleaza avansul si trebuie data jos pompa si curatat ceva pe acolo.
          Va tin la curent daca rezolv dar peste o saptamana ca pleaca mecanicul maine in concediu.

          Comment


          • #20
            Ai verificat sa nu ai vreun furtun/tub spart?Ai modelul de turbina A/R 51?La mine erau tuburi de vacum coapte/sparte!
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #21
              La mine nu e pe vacuum turbina.

              Comment


              • #22
                Deaceea te-am intrebat ce model de turbina ai daca e A/R 51 ca si la ribaltabilul meu de la munca nu e ca la CDI.Iar cand ti-am spus tuburi poti verifica tuburile care iti intra si ies din tubina din cauciuc.
                Last edited by cutaresku; 06-24-2014, 14:30 PM.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #23
                  Am vazut ca scrie Garret, modelul nu se vede ca inca nu am dat-o jos.
                  Last edited by cutaresku; 06-24-2014, 14:29 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Ar trebui sa vezi scris pe deasupra trebuie doar sa demontezi masca aia de protecție.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #25
                      Am uitat sa va zic ca dupa ce am test in mers,a mai lasat testerul pus cu masina la relanti,si a modificat ceva din tester cred ca sa schimbat zgomotul motorului,ia mai luat din rontaiala parca.
                      Pana acum cu 115 litri motorina faceam 840 km max,Ieri am fost la bucuresti si cu 115 litri motorina am facut 950km,pe acelasi traseu si cam aceeasi greutate.
                      Ce a putut modifica in tester de sa schimbat zgomotul motorului si consuma si mai putin??

                      Comment


                      • #26
                        Cind motorul rontaie e avansat.Deci nenea cu diagnoza ti-a reglat ceva grade la avans.Atit cit se poate din diagnoza,si ca atunci cind mersul motorului se apropie de ceea ce trebuie sa fie si consumul scade.

                        Comment


                        • #27
                          Am inteles.Si mai zicea ca oscileaza avansul intre 0,6 si 1,4.el zicea ca este in pompa ceva care se infunda si trebuie curatat.
                          Si despre turbina,ea face 1600 si normal ar trebui 2400 -2600.

                          Comment


                          • #28
                            Cu turbina vorbeste din stele.La pompele vp turbinele cu waste gate nu fac mai mult de 0,5 bari cu motor stationind si 1 bar in mers cu motorul la 100 % capacitate.Avind in vedere ca presiunea atmosferica e aprx 0,98 bari ,adauga valoarea asta la testul tau.Dupa matematica mea de la tara iese aproximativ 1,5 bari stationar ceea ce e foarte aproape valoarea ce ti-a citit-o diagnoza.Presiuni in turbo peste 2 bari trebuie imediat corectate de catre geometriile variabile la turbinele dotate cu asa ceva,sau de catre waste gate la celelalte.La 2,5 bari presiune la cdi deja e in limp,.Ca si parere doar, turbina ta nu are nimic.

                            Comment


                            • #29
                              Si despre oscilatia avansului,din ce cauza oscileaza?

                              Comment


                              • #30
                                Lant slab(uzat),patina uzata,presiune ulei slaba si nu ajunge suficienta presiune le intinzator,solenoidul de avans de pe corpul pompei de injectie,sau chiar corpul pompei de injectie(exista in pompa in timpul functionarii o miscare de citeva grade a grupului role/came care este comandat de solenoidul de avans si se produce din cauza frecarii o uzura in corpul de aluminiu al pompei).
                                Aste ar fi citeva din motivele dereglarii necontrolate a avansului.
                                Nu uita ca injectorul cu fir daca are o calitate indoielnica trimite informatii gresite pompei si ,la fel poate avea efect asupra avansului.Asta se vede daca in timpul functionarii ,cu diagnoza ,deconectezi injectorul cu fir.Daca valoarea avansului devine inerta apoi cauta un alt injector cu fir.Daca valoarea inca oscileaza dupa deconectarea injectorului cauta defectul la alt nivel

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF