Mai mult ar trebui sa te gindesti la varianta ca a picat pompa si omul a luat o pompa SH si stiind ca pompele sunt in stransa legatura cu valoarea injectoarelor,a schimbat si injectoarele.Asta e varianta la care pe mine ma duce capul.In legatura cu o diagnoza,cu siguranta daca gasesti omul cu scula potrivita o sa afli multe despre masina ta.De multe ori citeva grade din injectie fac diferenta intre masina ce o detii si masina care ar trebui sa fie.Chiar daca pornirea e foarte usoara asta nu inseamna ca in sarcina injectia face treaba cu succes.Pompele astea(la fel ca a ta) care se monteaza pe motoare diesel,se monteaza la noroc fara ceas comparator si ceva cunostinte.Chiar si cu ceas comparator mai necesita o ajustare fina a avansului din calculatorul de diagnoza.In programul de diagnoza poti afla daca solenoidul de avans montat pe pompa ta de injectie e in parametri si tot acolo vezi avansul injectiei real si cel necesar.S-au intilnit defecte cind pompa functiona la pornire perfect dar avansul nu se modifica in sarcina,solenoidul de avans fiind ok constatindu-se ca pompa de injectie a necesitat doar o simpla curatare,sau dupa caz inlocuirea corpului de aluminiu al pompei,deoarece era uzata.
Ca sa nu fac afirmatii aberante mentionez ca ma gindesc ca masina ta este echipata cu pompa de injectie Bosch ,rotativa din gama VP.In caz contrar scuze
Ca sa nu fac afirmatii aberante mentionez ca ma gindesc ca masina ta este echipata cu pompa de injectie Bosch ,rotativa din gama VP.In caz contrar scuze
Comment