Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Parere springuit/suplimentat arcuri spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by turby View Post
    Am un 316 de 8+1 locuri la care de cele mai multe ori atasez platforma, nu stiu ce solutie ai ales, dar eu sunt de departe adeptul pernelor, am gasit la o firma din Tirgu Secuiesc un kit de 2500 kg care continea doar suportii, pernele, fitingurile si 6 metri de furtun, la 350 euro, dar cind am primit coletul am constatat ca pernele erau prea mici pentru nevoile mele si ar fi devenit foarte rigide la o incarcatura mai serioasa, asa ca am cerut un kit pentru seria 4xx, dar mi-au zis ca nu se potriveste si sa le trimit kitul de 316 caci daca il montez nu imi vor da garantie. Asa ca m-am apucat si mi-am construit singur suportii, am cumparat 2 perne tip gogosar turcesti care rezista la 7 atmosfere, de la un magazin de piese auto si astfel am rezolvat eu problema. Deocamdata nu am gasit un compresor destul de bun pentru a face sistemul sa functioneze automat si sa regleze singur, am unul care merge la bricheta si umflu sau dezumflu pernele printr-o valva normala in functie de incarcare Am facut suportii in asa fel incit nu am modificat deloc sasiul, nu am gaurit, taiat, sudat, doar am inlaturat tamponul de suprasarcina. cu tot cu materiale, perne si manopera am ajuns la maxim 25o euro plus munca mea. Rezultatul ma satisface pe deplin, nu se compar cu arcurile, aceeasi garda la sol indiferent de incarcare, am peste 150000 km fara nici o problema. Atasez si citeva poze, scuze pentru calitatea pozelor sunt facute cu telefonul.
    M-am interesat pe la diverse firme care se ocupa cu perne aer,preturile sunt extrem de mari,de la 1700 ron in sus.....asa ca ma gandesc sa incerc sa adaptez si eu doua perne de care ai pus tu.
    De cand le-ai pus ai intampinat ceva probleme ????
    Daca ai mai multe poze cu lucrarea si poti sa le pui aici mi ar fi de mare ajutor.
    Am fost si eu pe la mag.de piese turcesti si o perna e in jur de 200 ron.
    Multumesc..

    Comment


    • #62
      Va salut.Mi-am cumparat si eu un 412 detarat la 3,5to,are trei foi pe spate si la incarcatura chiar si de 1,5to sta putin inclinata in partea dreapta,de la ce credeti ca poate fi si care ar fi solutia.Am sa pun si o poza cu ea goala,de fata sta ridicata si mai lasata de spate,bine are si lift hidraulic da nu cred ca din cauza lui sa stea asa lasata.Sa fie obosite foile de pe spate?

      Comment


      • #63
        Originally posted by Carlaniasi View Post
        Va salut.Mi-am cumparat si eu un 412 detarat la 3,5to,are trei foi pe spate si la incarcatura chiar si de 1,5to sta putin inclinata in partea dreapta,de la ce credeti ca poate fi si care ar fi solutia.Am sa pun si o poza cu ea goala,de fata sta ridicata si mai lasata de spate,bine are si lift hidraulic da nu cred ca din cauza lui sa stea asa lasata.Sa fie obosite foile de pe spate?
        Salut,si eu am avut tot trei foi doar ca aia ultima este cam grosuta totusi nu puteam duce mai mult de 3 tone cum era,am dat o fuga pana la Debrecen si mi-au pus baietii suplimentar inca doua destul de groase si acum nu mai am treaba .Si nu m-a costat mult 1100 lei 4 foi de 70 facute bride mai mari manopera si tot inclus in pret.

        Comment


        • #64
          Fie sunt arcurile moi,obosite...sau bucsi, dar alea faceau zgomot. Cele cu 3 foi de fabrica, ar trebui totusi sa duca 3t, fara probleme. Am vazut si ciudatenii cu 4,5foi....si dobitoci(scuze) care la umpleau pana sus 5-6tone.
          La modelul dupa 2007 e alta smecherie, ca sunt facute sa se dea peste cap. Ceva in plus, mai toti punem, ca de asta alergam pe drumuri....dar de undeva se depaseste limita de bun simt, limita de siguranta...etc...

          Eu am gasit la un moment, si imi pare rau ca nu le-am luat cand aveam banii, Lesjofors cu 3foi, care am inteles ca se pun si din fabrica 1300lei amandoua.

          Comment


          • #65
            Originally posted by juice_2407 View Post
            Fie sunt arcurile moi,obosite...sau bucsi, dar alea faceau zgomot. Cele cu 3 foi de fabrica, ar trebui totusi sa duca 3t, fara probleme. Am vazut si ciudatenii cu 4,5foi....si dobitoci(scuze) care la umpleau pana sus 5-6tone.
            La modelul dupa 2007 e alta smecherie, ca sunt facute sa se dea peste cap. Ceva in plus, mai toti punem, ca de asta alergam pe drumuri....dar de undeva se depaseste limita de bun simt, limita de siguranta...etc...

            Eu am gasit la un moment, si imi pare rau ca nu le-am luat cand aveam banii, Lesjofors cu 3foi, care am inteles ca se pun si din fabrica 1300lei amandoua.
            Iluzii, sunt 1100lei o pereche cu 3 foi lesjofors(bine la 511)Mie ce mi-au pus baietii sunt noi si garantie ca daca se rupe una mi-o schimba.

            Comment


            • #66
              La 511 ai dreptate sunt 1100. Nu am precizat arcurile de care am vorbit sunt de 4,6tone, generatia veche.

              Comment


              • #67
                Originally posted by cruiser View Post
                m-am interesat pe la diverse firme care se ocupa cu perne aer,preturile sunt extrem de mari,de la 1700 ron in sus.....asa ca ma gandesc sa incerc sa adaptez si eu doua perne de care ai pus tu.
                De cand le-ai pus ai intampinat ceva probleme ????
                Daca ai mai multe poze cu lucrarea si poti sa le pui aici mi ar fi de mare ajutor.
                Am fost si eu pe la mag.de piese turcesti si o perna e in jur de 200 ron.
                Multumesc..
                nu am mai intrat pe forum de mai bine de un an. Daca nu ai facut inca modificarea si te poate ajuta, iti trimit schita exacta a suportilor. Nu trebuie sa dai nici o gaura te folosesti de cele date din fabrica. Singura modificare facuta a fost scurtarea esapamentului, l-am taiat inainte de punte. Iti trebuie un sudor bun si la treaba. initial am zis ca le montez provizoriu, era inaintea pastelui, dar dupa cum ai sa vezi din fotografii tot provizorat a ramas. Am deacum 3 ani de cand am montat pernele si nu am avut nici o problema, am facut in aceasta perioada peste 380000 km, si am fost incarcat tot timpul si la peste 75% din curse, am avut si platforma. Crede-ma nu se compara cu arcurile. Am sa pun si niste poze cu sasiul sa vezi ca nu are absolut nimic, cat despre comfort nu incape comparatie indiferent daca e incarcata sau goala masina.
                Attached Files

                Comment


                • #68
                  Originally posted by turby View Post
                  nu am mai intrat pe forum de mai bine de un an. Daca nu ai facut inca modificarea si te poate ajuta, iti trimit schita exacta a suportilor. Nu trebuie sa dai nici o gaura te folosesti de cele date din fabrica. Singura modificare facuta a fost scurtarea esapamentului, l-am taiat inainte de punte. Iti trebuie un sudor bun si la treaba. initial am zis ca le montez provizoriu, era inaintea pastelui, dar dupa cum ai sa vezi din fotografii tot provizorat a ramas. Am deacum 3 ani de cand am montat pernele si nu am avut nici o problema, am facut in aceasta perioada peste 380000 km, si am fost incarcat tot timpul si la peste 75% din curse, am avut si platforma. Crede-ma nu se compara cu arcurile. Am sa pun si niste poze cu sasiul sa vezi ca nu are absolut nimic, cat despre comfort nu incape comparatie indiferent daca e incarcata sau goala masina.
                  Mulțumesc.
                  Nu am fãcut inca modificarea si nici nu cred ca o mai fac.
                  Deocamdatã e ok cu 3 foi de arc din fabrica,extrem de rar depãșesc sarcina utila tehnica a mașinii.

                  Comment


                  • #69
                    Turby,te rog mai pune niste poze cu pernele tale, si din alte unghiuri, prinderea pe punte, pe sasiu. Faina treaba ai facut si pretul pare decent.
                    Multumesc!

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by cruiser View Post
                      Mulțumesc.
                      Nu am fãcut inca modificarea si nici nu cred ca o mai fac.
                      Deocamdatã e ok cu 3 foi de arc din fabrica,extrem de rar depãșesc sarcina utila tehnica a mașinii.
                      Pana la urma am pus si eu o foaie de arc suplimentara,varianta lunga care ajunge si se sprijina pe ambele capete .
                      Am schimbat si bridele.
                      Rezultatul este foarte multumitor,masina sta foarte bine,nu sa ridicat decat vreo 4-5 cm,dar nu se mai lasa la greutate.

                      Comment


                      • #71
                        A fost o data, ca niciodata....

                        Azi am gasit si arcul deapta spate rupt...si cum am tot tinut pe peincipiul pana nu se rupe, nu le schimb....le-a venit sorocul. Am cumparat arcuri de 4,6t de pe un 413, provenienta Franta, cela cu 3 foi pe spate si arcul fata, cel din fibra de carbon( daca zic bine), cu bride, tampoane...tot ce trebuie. Sunt in stare excelenta! Maine merg sa le montez.

                        Curios cum se vor comporta amortizoarele, daca se uzeaza repede, si trebuiesc puse de 4,6?

                        Nu s-a rupt de la supraincarcare, ciudat chiar, perioada de iarna rar sar de 1,5t...poate avea buba mai demult.
                        Scuze pt calitatea pozelor pe semi-intuneric, fac maine altele, si de la montaj.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #72
                          Din cate stiu eu tampoanele de la arcul fata nu se refolosesc ci se pun noi cand se schimba arcul pe fata.

                          Comment


                          • #73
                            Asa este. Azi se monteaza doar spatele, iar maine cu tampoane noi si fata.

                            Aveam ambele foi rupte, spre norocul meu nu m-a lasat in drum, totul era tinut de bride.
                            Arcurile de 4,6t intra perfect, trebuies doar bride mai lungi.
                            Revin si poze mai clare.
                            Attached Files

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF