Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Parere springuit/suplimentat arcuri spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by aiengi View Post
    am sprinter din 2006 model 903, ca al tau . La fel cu 2 foi din fabrica adica o foaie si o contra-foaie. ..pun pe el...pana pe partea dreapta s-rupt ..foaia, contra si talpa (aia mica pe care stau bridele)..ce sa fac..eram in dilema..sa iau de la dezmembrari, sa iau noi..(turcesti de tot rahatu).. NU! am luat de la un tip de la SV foi poloneze (ucrainiene le mai zice).. ce sa zic acu..cu 3 tone sta masina BINE ! la 2 tone zici ca-i goala.. Vad mai sus perne de aer.. sunt ok dar problema lor e "bat" intr-un singur loc. la drumurile noastre denivelate si la tonaj iti rupe sasiul in locul in care sunt montate!
    Daca te uiti atent la poze vezi ca suportul superior este destul de lung, m-am folosit de cele doua gauri care sunt deja pe sasiu din fabrica, asa ca le ai si tu pe masina, daca masori distanta dintre ele vei vedea ca este de peste 50 cm, suportul are lungimea de 55 cm, este cu peste 25 cm mai mare decit oricare altul de pe piata, asa ca greutatea se distribuie pe o suprafata mare, nu intru-un punct, plus ca daca esti atent eu nu am renuntat la arcuri si sarcina e preluata permanent si de a doua foaie de arc, iar la un balans mare inclusiv de prima foaie. Am montat pernele inaintea pastelui si pina acum nu am avut deloc probleme nici cu ele nici cu sasiul si te rog sa ma crezi ca masina a fost incarcata serios. Am sa postez si niste poze din lateral si spate si ve-ti vedea ca indiferent de unghi pernele nu se vad. Cit despre controalele din italia si slovenia, fiecare cu norocul lui, noi suntem mai multi si ne folosim si de statii. Inca odata, nu se compara pernele cu arcurile.

    Comment


    • #32
      Asta asa e , se fac controale la greu ,ideea e urmatoarea .. 1 foaie nu rezista mult la 9 persone + jumate de masina cu bagaje ..de aiai se suplimenteaza , oricum singura solutie zic eu cat de cat decenta ... e arcul de 4xx cel cu 3 foi si dc zic asta : foaia principala de la 3xx plus foaie secundara pentru incarcare moderata plus foaie apropape rigida pentru suprasarcina ca daca nu crapa jantele la simplu de numa numa ..., chiar si asa daca se merege mai mereu pe ultima foaie cea aproape rigida crapa jantele ..

      Comment


      • #33
        Sasiu rupt am vazut. La un 308(din start sarcina utila mai mica), ce cara,la modul normal 2.5-3t. Apoi a fost sudat si s-a mai potolit....

        Jante crapate la fel am auzit...dar cred ca trebuie sa fii cioban, cretin sa pui pe simplu, peste 3t. Asta e pericol public....iar daca faci o explozie doar cauciucul e 500-600lei....jumate din profit il arunci..daca scapi doar asa.

        Eu stiu ca pana in 3,5t nu se leaga,nu cantaraste....de la cineva ce lucreaza in sistem.

        Pernele cred ca sunt mai mult pt comfort, utilizare mai soft. Dupa mine...cea mai buna solutie sunt arcurile de 4,6t....dar folosit cu simt de raspundere.

        InRomanja orice e posibil...iar de la taxe aberante,birocratie...impozite...etc.... care ajungi sa muncesti pt stat, legal.....pana la Iveco cu dublu care incarca 7t si traverseaza tara )))

        Comment


        • #34
          Adevarat ce vorbiti, dar toata lumea stie. Daca nu incarci nu castigi. Legat ce cauciucuri, fara sa fac publicitate sau ceva, modelul Michelin Agilis sunt cele mai rezistente la supraincarcare. Lt 35 + platforma incarcata tras la cantar la iesire din Italia 8,6 tone in ansamblu. Si-au facut cruce si aia. Puntea spate la LT semana cu punteade pe un BMW din ala vechi (rotile cracanate )

          Comment


          • #35
            Cumva masina era de Bacau si a primit un premiu de 2800 de euro?Am auzit povestea si imi faceam cruce!!Am inteles ca omul nu se stresa si a avut urmatoarea replica: ' lasa bre ca doar nu ma va opri de fiecare data" Cat priveste , " nu pui nu castigi" cred ca tot noi suntem de vina ca acceptam sa caram pe bani putini si ne rupem masinile in doua,dar asta e deja alta discutie legata de pret de transport si unitate intre noi sa tinem preturile sus.Stima.
            Last edited by Cristi Nazarov; 11-07-2013, 13:11 PM.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #36
              Asta cu 2800 e poveste ... amenda maxima la slovenia pt greutate .. e 900 de euro si poti plati jumate pe loc .. si daca e pe firma masina se poate dubla deci maxim 1800 nu 2800 platit pe loc 900 daca masina e pe firma ...
              Cat despre ce zici u cristi .. cred ca e o mica dif intre ce facem noi si ce faci tu , ale noastre sunt mixte 9 locuri.si bagaje .. si cum zice si brain cu masina fulll ajungi de obicei la 4,5 -5 tone ... uneori chiar si la 6 tone si ceva .. ( am amic care are hartie de la cantar cu 6,3 tone ) ::))

              Comment


              • #37
                Nu este vorba de masina de Bacau, dar iti pot spune ca amenda a fost 500 euro, si nu s-a primit in schimb nici un proces verbal. Nu doar in Romania ......

                Comment


                • #38
                  Sapt asta am luato si eu .. 420 d euro amenta , mau pus sa platesc si dupa miau dat proces verbal de 120 de euro , DAR noroc ca sa zic asa eu e baet destept ... si am filmat cu telefonu ( din parbriz ) toata aventura inculsiv numaratul banilor .. aveam asa un feleing ... si sa vezi cum fac eu niste banii .. pe spatele carabinierilor ... am facut denunt la politia stradale , si la carabinieri pentru furt ... si merg si la garda de finante pun si avocat ... si sami bag picioarele daca numi iau duba noua cu banii lor ..

                  Comment


                  • #39
                    Cu incarcatura mare distrugi ambreiaj, uzezi prematur motor, distrugi rulmenti plus sistem franare, unde mai pui o franare de urgenta cu greutate suplimentara! Chiar merita?
                    Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                    Comment


                    • #40
                      Depinde de castig , la 1euro/1 lira euro kg merita, la 2 lei pe km nu prea depinde acuma de fiecare ce si cum cara

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ionut1410 View Post
                        Depinde de castig , la 1euro/1 lira euro kg merita, la 2 lei pe km nu prea depinde acuma de fiecare ce si cum cara
                        daca te lasa puntea pe afara pe autostrada, mai vedem daca merita(pune la socoteala numai tractarea). Spor!
                        Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                        Comment


                        • #42
                          Sebi, privind problema din tara vedem lucrurile gresit:distrugem masina,platim tractarea,etc,etc dar daca ai sti ca toate aceste cheltuieli,ce pot aparea sau nu, se scot intr-un timp foarte scurt si restul timpului mergi in profit vei descoperi ca se merita!!!Ca suntem sau nu de acord e doar treaba noastra.Daca nu risti nu castigi!!E logic ca nimeni nu ar pune 5 foi de arc,perne si 5-6 tone pe masina daca nu ar fi rentabil,nu??!!??Cu 1euro/lira pe kg esti in stare sa pui si 8 tone cu 1,2 sau chiar 0,9 pe km ( ce vorbesti tu de 2 lei pe km,astea sunt vise erotice !! ) nu cred ca are rost , desi multi o fac...Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #43
                            Am destule cunostinte care dupa cateva cantare si defectiuni prin lume si au restrans activitatea destul de mult! Dar daca in cazul unui accident se cantareste masina si se mai vad si modificari, atunci? E treaba voastra! Luati in calcul cu cat creste distanta de franare la o astfel de incarcatura!Lucrez cu firme de transport persoane si marfa din zona mea si stiu despre ce vorbesc. ps. eu nu am scris nimic de 2 lei pe km, am citat!
                            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

                            Comment


                            • #44
                              Eu am zis de 2 lei ( asa se ia la microbuzul de 15-20 de locuri pe la noi ) astea cu multe ,,foi de arc,, is la capitolul 1 euro / 1 lira kg si uite ca sunt sute ( poate chiar mii de astfel de masini ) si nai sa auzi pe cineva sal rogi cu banii si sa zica nu domle ca depasesc cantarul , stricam masinile luam cantare , riscam mai mult dar dacai ai noroc ramai si tu cu ceva , daca nu ...asta e ..

                              Comment


                              • #45
                                De curand am cumparat si eu un 311 cdi, 2002, arcurile pe spate sunt varza nici nu stiu cine a reusit sa faca asa o modificare de rahat sau cat de inconstienti pot fi unii, dupa ce au rupt un arc care a strapuns si tego au bagat foi sa aiba, oricum masina nu o pot lasa in starea asta, nici nu am circulat cu ea decat pana am adus-o in curte. Penultima fotografie e pe partea stanga, nici nu sunt egale arcurile.

                                Intrebarea mea este daca prima foaie este cea originala si daca se mai poate pune o foaie de arc sub ea? Stima.
                                Attached Files
                                Last edited by petru_xxl; 11-20-2013, 19:53 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF