Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Parere springuit/suplimentat arcuri spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Parere springuit/suplimentat arcuri spate

    Va salut. Am un 311, 2005 lung. El din "nastere" are 2 foi de arc pe spate...iar pe fata, cand am schimbat bucsile,pivoti..etc..scria pe arcuri 3,5t.

    De ceva vreme tot studiez pe net o solutie, fie pt a schimba arcurile cu unele de 4t, sau chiar de 5t(model nou), versus springuire si adaugare inca o foai de arc.

    Precizez, ca nu sunt nici "cioban sau inconstient" sa pun zilnic 3t pe el... de obicei 1,5-2t..unde se comporta foarte bine...DAR uneori, mai pun si 3t. Cu 3t...se schimba complet treaba...e foarte aplecata pe spate, si la gropi sau "testoase" mai loveste in tampoane.

    Ce as vrea eu? In primul rand nu vrea sa o ridic f mult de spate, ori sa o fac f rigida, sa topaie,etc... vreau la incarcatura sa stea dreapta... a 3-a foie sa lucreze doar de la 2t in sus.

    Mai e o problema...cea finanaciara ...pt ca am bagat f mult in el,facut directie,frane,cauciucuri...etc... varianta cu arcuri noi de 4t sau de 5t(plus amortizoare de 5t), cam scumpa...
    Asa ca va intreb ce parere aveeti de springuire + inca o foaie de arc???

  • #2
    Din cate stiu eu nu se poate face springuire la foile originale pentru ca sunt parabolice, nu normale. Foile parabolice le recunosti dupa grosimea lor pe toata lungimea foii. Daca foaia este groasa la centru bulon si apoi se subtiaza spre capete atunci e parabolica. Aceste foi sunt mult mai elastice si mai rezistente decat foile normale. Ele nu se deformeaza in timp, ci pur si simplu se rup.
    Daca vrei mai poti adauga 1 sau 2 foi sub arcul original, preferabil sa fie tot parabolice, iar ultima foaie (patul arcului) sa fie dreapta si cu tampoane pe capete.
    Am vandut foarte multe arcuri de Sprinter/VW si aveam clienti care faceau tot felul de improvizatii care bineinteles ca nu tineau si ajungeau tot la varianta originala.
    Mai exista si varianta cu perne de aer deasupra arcurilor, e cam scumpa dar te joci cu garda la sol cum vrei tu. Exista niste kit-uri facute in Italia si Turcia care contin tot sistemul, de la compresor electric pana la perne.
    W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
    W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
    W 124 `93 E250 D ex 300 D


    - Bond - James Bond.
    - `Dullah - Abdullah.

    Comment


    • #3
      Sunt parabolice arcurile.
      Cam asta ar fi si grija mea, fata de springuire...ca se pot rupe, sau lasa, da nu sunt facute ca la carte.
      Pret springuit+inca o foaie = 700
      Pret arcuri cu 3 foi, de 4t = 1500

      O sa vad ce hotarasc sa fac. In cele din urma...o mai las pana in primavara(oricum iarna nu prea are activitate) si cumpar noi de 4t

      Comment


      • #4
        SAlutare. Parerea mea ar fi sa te gandesti sa iti montezi o suspensie pneumatica (perne de aer). Este mai soft, adica amortizeaza f bine si rezista pana la 5t fara probleme. pretul poate e mai mare, dar nu tzopaie , e fiabil , silentios si o poti regla tu, atat cat ai nevoie. Era un magazin, service pe ....... fizicienilor(in Bucuresti) , daca nu ma insel. verifica pe net. Aveau perne de aer facute de firestone. Totusi, te rog, zi-ne ce solutie ai ales . Bafta multa si nu uita sa te documentezi f bine inainte de alegere.

        Din cate stiu eu pretul era undeva pe la 2000 ron cu tot cu montaj. Aproximativ.
        Last edited by Zeus; 12-04-2012, 22:18 PM.

        Comment


        • #5
          Pe Fizicienilor am inteles ca ar fi un service,cineva care se ocupa de arcuri. La fel si pe Grivitei....am tot cautat,incercat sa ma documentez.

          Sistemul cu perne de aer..suna foarte bine...dar ma gandesc ca e si putin complicat,modificat,adaptat...compresor,rezervor.. .etc... Stiu ca la modelul nou de 5t, vin si din fabrica cu asa ceva...

          Cam 70% cred ca vor fi arcuri de 4t, sau chiar de 5t+amortizoare...stiu o duba facuta asa..si mi-au zis mecanicii respectivi ca trebuiesc si amortizoarele schimbate. Arcurile se potrivesc perfect la prinderi, si tin 3-4t fara probleme dupa spusele lor.

          Mai caut, vorbesc cu X,Y....s-ar putea sa am o varianta, sa pot cumpara arcurile la pret redus la 50-60% din pret.

          In orice caz, perioada imediat urmatoare nu va fi nimic...si de bani,dar e o perioada moarta.

          Sa vad daca pot incarca, niste poze...cu ce am terminat de curand...izolat termic toata duba, cu polistiren + tego si osb

          Comment


          • #7
            [QUOTE=juice_2407;276505]Pe Fizicienilor am inteles ca ar fi un service,cineva care se ocupa de arcuri. La fel si pe Grivitei....am tot cautat,incercat sa ma documentez.

            Cam 70% cred ca vor fi arcuri de 4t, sau chiar de 5t+amortizoare...stiu o duba facuta asa..si mi-au zis mecanicii respectivi ca trebuiesc si amortizoarele schimbate. Arcurile se potrivesc perfect la prinderi, si tin 3-4t fara probleme dupa spusele lor.


            Puntile si lonjeroanele sunt la fel ca la Sprinter 411 si 511 ? .

            Comment


            • #8
              Seria 4xx e modelul pana in 2006, roti duble,4,6t. Puntea nu...dar "lonjeroane"...in ce prinzi arcurile, la fel... stiu ca se pot schimba arcurile, sa pui la simplu, arcuri de 4t.

              Seria 5xx e modelul dupa 2006, roti duble...de 5t, si aici stiu o duba modificata, model ca a mea.cu arcuri + amortizoare de 5t...mecanicii, care am vorbit eu, au zis ca se potrivesc perfect arcurile dar trebuiesc schimbate si amortizoarele. Nu am intrat f mult in detalii...pt ca ar fi cam scump...peste 3000lei toata treaba.

              Acum stii cum e romanu' vrea si ieftin si bun.... de asta,vroiam pareri despre springuire/adaugare inca o foaie.... de la cineva care are pe duba, a mers...sa-mi spuna, daca topaie, sau sare de cur pe curbe...etc... sau daca se lasa cu timpul..

              Comment


              • #9
                Off topic
                Am intrebat despre punti si lonjeroane ( nu am inteles ghilimelele ) , pentru ca cineva a intarit arcurile pe spate si a reusit sa rupa puntea .
                Sper ca nu am deranjat .

                Comment


                • #10
                  Nu mai faceti mai oameni improvizatii dastea ca ramaneti cu masinile in drum.Am un vecin i-au pleznit jantele pe spate de atata incarcatura ce a pus pe biata masina!
                  De rasul lumii.
                  Last edited by GoguL; 12-05-2012, 22:07 PM.
                  Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                  Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                  Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                  Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                  Comment


                  • #11
                    Si eu stiu multe cazuri de sasiu rupt si sudat la un Sprinter 208...ce cara numai 3t. Si mi s-a intamplat si mie una...la un papuc, care a fost foarte muncit..pur si simplu s-a distrus rulmentul rotii pe spate si a iesit planetara din grup.... S-au cum se pun 6-7t pe Iveco,dar merg cu 2-3rezerve..in caz de vreo explozie....
                    Scuze de ghilimele(ma gandeam aiurea,pus aiurea)....puntile de 4t sau 5t..ar trebuii sa fie si mai rezistente..au alt grup..etc...

                    Am zis de la inceput...nu sunt inconstient...duba mea...e super intretinuta...dar...uneori decat sa iau doar 1,4t...mai bine stau acasa... (e o dezbatere complicata)

                    Comment


                    • #12
                      un mic exemplu
                      Attached Files

                      Comment


                      • #13
                        eu am 411 si am spinguit arcurile,am adaugat inca doua foi si este ok.am facut curse cu 6t

                        Comment


                        • #14
                          Originally posted by valy View Post
                          eu am 411 si am spinguit arcurile,am adaugat inca doua foi si este ok.am facut curse cu 6t
                          Citeste regulamentul, litera mare te rog!

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #15
                            Nu merita springuit.Am facut eu operatiunea asta.Am rupt un arc pe fata fara sa car cu ea mai mult a stat in fata blocului.Indiferent cat de meseriasi sunt cei care fac springuirea tot nu vei avea masina dreapta.Adica va fi mai ridicata intr-o parte si lasata in alta.Ce-a mai buna solutie sunt pernele de aer.
                            Cineflorix trans srl

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF