Va salut. Am un 311, 2005 lung. El din "nastere" are 2 foi de arc pe spate...iar pe fata, cand am schimbat bucsile,pivoti..etc..scria pe arcuri 3,5t.
De ceva vreme tot studiez pe net o solutie, fie pt a schimba arcurile cu unele de 4t, sau chiar de 5t(model nou), versus springuire si adaugare inca o foai de arc.
Precizez, ca nu sunt nici "cioban sau inconstient" sa pun zilnic 3t pe el... de obicei 1,5-2t..unde se comporta foarte bine...DAR uneori, mai pun si 3t. Cu 3t...se schimba complet treaba...e foarte aplecata pe spate, si la gropi sau "testoase" mai loveste in tampoane.
Ce as vrea eu? In primul rand nu vrea sa o ridic f mult de spate, ori sa o fac f rigida, sa topaie,etc... vreau la incarcatura sa stea dreapta... a 3-a foie sa lucreze doar de la 2t in sus.
Mai e o problema...cea finanaciara
...pt ca am bagat f mult in el,facut directie,frane,cauciucuri...etc... varianta cu arcuri noi de 4t sau de 5t(plus amortizoare de 5t), cam scumpa...
Asa ca va intreb ce parere aveeti de springuire + inca o foaie de arc???
De ceva vreme tot studiez pe net o solutie, fie pt a schimba arcurile cu unele de 4t, sau chiar de 5t(model nou), versus springuire si adaugare inca o foai de arc.
Precizez, ca nu sunt nici "cioban sau inconstient" sa pun zilnic 3t pe el... de obicei 1,5-2t..unde se comporta foarte bine...DAR uneori, mai pun si 3t. Cu 3t...se schimba complet treaba...e foarte aplecata pe spate, si la gropi sau "testoase" mai loveste in tampoane.
Ce as vrea eu? In primul rand nu vrea sa o ridic f mult de spate, ori sa o fac f rigida, sa topaie,etc... vreau la incarcatura sa stea dreapta... a 3-a foie sa lucreze doar de la 2t in sus.
Mai e o problema...cea finanaciara

Asa ca va intreb ce parere aveeti de springuire + inca o foaie de arc???
Comment