Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Parere springuit/suplimentat arcuri spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am avut perne de aer Firestone, fabricate in USA si cumparate din Romania, montate pe un 316. Pot spune ca erau destul de slabe calitativ. In 3 drumuri in afara una dintre perne s-a spart. Si tot asa cam la 3-4 drumuri cate o perna. Anterior am avut un 216 cu suspensie pe perne montata direct din fabricatie de Mercedes. L-am avut cam 250.000 km si nu am avut probleme cu suspensia. Vroiam sa ajung la faptul ca orice modificare facut ulterior nu se compara cu originalul. Ca sa iti stea masina dreapta eu am montat foaie de arc dubla de pe modelul Sprinter transport persoane (8+1 din fabricatie), si o ultima foaie de arc dreapta de pe VW LT modelul trasport marfa. Cand sunt gol, nu imi sare spatele deoarece primele foile de arc sunt moi, iar cand o incarc se lasa pe ultima foaia de arc. Diferenta dintre masina goala si incarcata cu 3500 km la punte spate este de maxim 2.5 - 3 cm. Modificarea m-a costat cam 600 euro, dar se merita.

    Comment


    • #17
      Originally posted by brain View Post
      Eu am avut perne de aer Firestone, fabricate in USA si cumparate din Romania, montate pe un 316. Pot spune ca erau destul de slabe calitativ. In 3 drumuri in afara una dintre perne s-a spart. Si tot asa cam la 3-4 drumuri cate o perna. Anterior am avut un 216 cu suspensie pe perne montata direct din fabricatie de Mercedes. L-am avut cam 250.000 km si nu am avut probleme cu suspensia. Vroiam sa ajung la faptul ca orice modificare facut ulterior nu se compara cu originalul. Ca sa iti stea masina dreapta eu am montat foaie de arc dubla de pe modelul Sprinter transport persoane (8+1 din fabricatie), si o ultima foaie de arc dreapta de pe VW LT modelul trasport marfa. Cand sunt gol, nu imi sare spatele deoarece primele foile de arc sunt moi, iar cand o incarc se lasa pe ultima foaia de arc. Diferenta dintre masina goala si incarcata cu 3500 km la punte spate este de maxim 2.5 - 3 cm. Modificarea m-a costat cam 600 euro, dar se merita.

      Multumesc pt raspunsuri/idei.
      Perne de aer, tot Firestone am gasit pe net, sub forma de kit, facut special pt Sprinter. Incarcare pana la 2500kg, unde pui ca e si oferta la 1800lei.
      Pe alt site, nu stiu daca pot sa afisez(sa nu considerata reclama), am gasit ceva la2300lei,dar nu e dat producatorul. Solutia este foarte interesanta, eleganta, si rezolvi foarte repede problema...in 2 ore cred ca sunt montate.

      In orice caz...eu la sfarsitul iernii intentionez sa fac modificarea suspensiei, si primeaza...sa zic asa...solutia cea mai sigura,si care stiu ca a functionat la altii, si anume inlocuirea arcurilor cu unele de 4t, de Sprinter cu punte dubla.

      Comment


      • #18
        E cel mai simplu asa singura modificare care trebuie so faci sunt bridele si 2 bucse metalice pentru prindere deoarece la punte dubla surubul e de 14 iar la simpla de 12 sau sa modifici gaurile si sa pui piulita in ocul celei originale ( desi in spate e ceva mai greu ) singur roblema daca incarci exagerat si mergi numai pe ultima foaie ( fara suspensie ultima foiaie fiind foarte rigida ) crapa janta

        Comment


        • #19
          Ultima foaie de arc are la fiecare capat cate o bucsa de cauciuc flexibila. Chiar daca toata greutatea este pe ultima foaie de arc, aceasta tot exercita putina flexibilitate. De retinut, ultima foaie de arc dreapta de pe VW LT si nu de la Mercedes Sprinter. Sunt diferite, de aici o nota in plus celor de la VW.

          Comment


          • #20
            Permitem sa te contrazic avand o experienta de peste 10 ani in autoutilitare prima dat nu este absolut nici o diferenta intre arcul de mercedes si cel de vw ( nici nu ar avea cum fiind proiect comun vw-mercedes ) iar ultima foaie are rolu de a permite arcului sa ,,se dea peste cap,, ( tamponul de cauciuc nesuportand atat sarcina ) cred ca flexeaza si aia dar probabil la 5-6 tone iar in mod normal masina nu ajunge decat la hopuri pe ea e ,pusa acolo datorita sitemului de prindere spate care la 4,6 tone permite arcului sa se dea peste cap fata de 3,5 la care nu se poate

            Comment


            • #21
              Oke, plecaciune experientie.

              Comment


              • #22
                Buna, eu am un 316 model lung am arcuri facute pe el cu 5 foi din 2005 dar sint foarte multumit am refacut arcurile o singura data de atunci, am in jur de 450000 km cu ele ,maxim 3tone si platforma cateodata, parerea mea este ca depinde si cine ti le face si cat de meserias este, am sa pun o poza cu ele

                Comment


                • #23
                  Originally posted by juice_2407 View Post
                  Multumesc pt raspunsuri/idei.
                  Perne de aer, tot Firestone am gasit pe net, sub forma de kit, facut special pt Sprinter. Incarcare pana la 2500kg, unde pui ca e si oferta la 1800lei.
                  Pe alt site, nu stiu daca pot sa afisez(sa nu considerata reclama), am gasit ceva la2300lei,dar nu e dat producatorul. Solutia este foarte interesanta, eleganta, si rezolvi foarte repede problema...in 2 ore cred ca sunt montate.

                  In orice caz...eu la sfarsitul iernii intentionez sa fac modificarea suspensiei, si primeaza...sa zic asa...solutia cea mai sigura,si care stiu ca a functionat la altii, si anume inlocuirea arcurilor cu unele de 4t, de Sprinter cu punte dubla.
                  Am un 316 de 8+1 locuri la care de cele mai multe ori atasez platforma, nu stiu ce solutie ai ales, dar eu sunt de departe adeptul pernelor, am gasit la o firma din Tirgu Secuiesc un kit de 2500 kg care continea doar suportii, pernele, fitingurile si 6 metri de furtun, la 350 euro, dar cind am primit coletul am constatat ca pernele erau prea mici pentru nevoile mele si ar fi devenit foarte rigide la o incarcatura mai serioasa, asa ca am cerut un kit pentru seria 4xx, dar mi-au zis ca nu se potriveste si sa le trimit kitul de 316 caci daca il montez nu imi vor da garantie. Asa ca m-am apucat si mi-am construit singur suportii, am cumparat 2 perne tip gogosar turcesti care rezista la 7 atmosfere, de la un magazin de piese auto si astfel am rezolvat eu problema. Deocamdata nu am gasit un compresor destul de bun pentru a face sistemul sa functioneze automat si sa regleze singur, am unul care merge la bricheta si umflu sau dezumflu pernele printr-o valva normala in functie de incarcare Am facut suportii in asa fel incit nu am modificat deloc sasiul, nu am gaurit, taiat, sudat, doar am inlaturat tamponul de suprasarcina. cu tot cu materiale, perne si manopera am ajuns la maxim 25o euro plus munca mea. Rezultatul ma satisface pe deplin, nu se compar cu arcurile, aceeasi garda la sol indiferent de incarcare, am peste 150000 km fara nici o problema. Atasez si citeva poze, scuze pentru calitatea pozelor sunt facute cu telefonul.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Arata foarte bine lucrarea ta,felicitari.
                    La un moment...si eu m-am interesat de perne de aer...etc..dar din cauza riscului de a se sparge,am renuntat. Eu sunt pe solutia cea mai simpla, arcuri cu 3foi de 4,6t, Lesjofors 1500lei perechea.

                    Daca vrei iti pot recomanda un compresor..cel mai puternic pe care l-am gasit (ma gandeam la o nebunie, sa pun goarn de tir )...e vreo 400lei.

                    Comment


                    • #25
                      am sprinter din 2006 model 903, ca al tau . La fel cu 2 foi din fabrica adica o foaie si o contra-foaie. ..pun pe el...pana pe partea dreapta s-rupt ..foaia, contra si talpa (aia mica pe care stau bridele)..ce sa fac..eram in dilema..sa iau de la dezmembrari, sa iau noi..(turcesti de tot rahatu).. NU! am luat de la un tip de la SV foi poloneze (ucrainiene le mai zice).. ce sa zic acu..cu 3 tone sta masina BINE ! la 2 tone zici ca-i goala.. Vad mai sus perne de aer.. sunt ok dar problema lor e "bat" intr-un singur loc. la drumurile noastre denivelate si la tonaj iti rupe sasiul in locul in care sunt montate!
                      Last edited by aiengi; 11-02-2013, 22:10 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Pun si eu o intrebare de novice: ce fel de anvelope folositi???Ca eu am tot cautat si nu am gasit cu indice de sarcina mai mare de 112 (pentru R 15C)....ceea ce inseamna 1120 kg/anvelopa. Socotind ca undeva pe la 70% din greutate este preluata de puntea spate si modelele 2 si 3 au roti simple....cit mai este pina la explozie???
                        Pun intrebarea si prin prisma faptului ca si eu am incarcat 2,4T pe 308-ul meu si, credeti-ma, nu o mai fac...
                        cu stima.....

                        Comment


                        • #27
                          Eu am alta intrebare : pe unde mergeti fratilor cu masinile astea modificate asa??Intreb pentru ca saptamana trecuta la iesirea din Slovenia spre Ungaria era control pe autostrada si bagau toate masinile prin parcare iar tot ce era duba si mai ales de Romanica o urca pe cantar.Pentru 280 de kg in plus cineva luase un "premiu" de 550 de euro !!!In Austria amenzile sunt la fel si mai ales acolo nu te lasa sa pleci pana nu faci transbordare de marfa,adica daca ai 200 de kg in plus chemi tu masina,faci transbordare de marfa pe acea masina,cantaresti apoi masinile sa fie in greutate dupa care platesti amenda si pleci !!!
                          Sa nu mai zic ca pe intrarea in Italia vin politai cu masini particulare si merg exact langa puntea spate sa vada ce ai acolo:2-3-4 foi de arc,perne de aer, si daca vad asa ceva imediat scot paleta pe geam si te duc direct la cantar!!!
                          Asa ca ,degeaba ai 3 foi sau perne ca nu te ajuta cu nimic la cantar!!Si eu am vrut la inceput sa fac modificari dar am renuntat, mai ales dupa spusele unui prieten: daca pui 3 foi de arc sau perne cand te uiti la masina o vezi dreapta si ce spui,mai pune un palet ca merge si uite asa rupi masina in doua!!!!Mare dreptate,zic eu...Stima.
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • #28
                            Eu unul merg doar Romanica....si aici stiu ca nu se pot atinge de dube,mai jos de 3,5t.
                            Afara stiu care e treaba...si cu incarcatura,xenoane,cauciucuri uzate...etc.... Am auzit un caz..in Germania a confiscat masina cu totul si i-a lasat pietoni )))

                            La mine nu cred ca e ceva exagerat...eu pun doar ocazional peste 2t...dar vreau sa stea dreapta,fara ruliu exagerat.... Altii pun 3-4 tone in mod normal pe simplu....aia da, au curaj...pe langa "fier" nu se gandesc nici macar la cauciucuri..ce pot face explozie oricand....

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by juice_2407 View Post
                              Eu unul merg doar Romanica....si aici stiu ca nu se pot atinge de dube,mai jos de 3,5t.
                              ..
                              Am vazut odata pe la Castelul Rosu(drumul de la Roman spre Suceava)era cantarul intins pe jos(modelul ala din benzi galbene)si bagau pe cantar de la Dacie papuc pana la 3,5 To. !!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                                .................nu te lasa sa pleci pana nu faci transbordare de marfa,adica daca ai 200 de kg in plus chemi tu masina,faci transbordare de marfa pe acea masina,cantaresti apoi masinile sa fie in greutate dupa care platesti amenda si pleci !!!
                                Si in Romania am auzit chestia cu transbordarea in alta masina in cauza fiind un camion de 7,5 To.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF