Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie Sprinter!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Vroiam sa va intreb de unde va luati cursele pentru extern? Aveti contracte sau exclusiv pe bursa?

    Multumesc!

    Comment


    • #62
      Multumesc pt. raspunsuri. Cursele intern sau extern se pot lua si de pe bursa.

      Comment


      • #63
        Daca pot sa-mi dau si eu o parere despre motorul de 2,8 MAN. Se spune ca nu are moarte Acum cateva zile, la fel intr-o discutie cu cineva, care isi cauta o duba...am vorbit de acest motor...cu o reputatie foarte buna. Eu l-as vedea mai degraba pe LT46, ca si cel de Mercedes 2,7...unde cari si ai nevoie de forta. Pe o duba normala, in conditii de zi cu zi...nu e ceva neaparat....mai ales cum sunt dube cu ceva vechime si km, e cam greu sa gasesti una intretinuta si in stare buna, la pret bun. Ca o remarca...stiu de 2-3 cazuri unde au avut probleme cu pompa de servo....in fine mai conteaza si cine e in spatele volanului.
        Bafta!

        Comment


        • #64
          @cristi nazarov,incearca daca ai ocazia si un 316 automat(nu sprintshift).Nu conteaza configuratia.Dar sa nu te aud dupa aia ca divortezi.In alta ordine de idei,cine se uita intai la consum,la o masina puternica,inseamna ca nu si-o poate permite.
          Bafta si multi km

          Comment


          • #65
            Colegu,sunt om batran ,cine ma mai ia pe mine..asa ca stau cuminte!!!!Intrebare,de clasa intai:care e diferenta intre automat si sprintshift ca nu stiu???Cat priveste sa o schimb,nu stiu de ce am eu impresia ca pentru marfa,avand in vedere si drumurile din Romanica,se preteaza mai bine una manuala.Poate gresesc,dar cred eu ca merge mai bine una manuala,nicidecum ca e mai buna decat cea automata!!!Ca fuge de nebuna,nu ma indoiesc si ca apoi divortezi de actuala,dar eu momentan vreau sa car cu ea si sunt multumit ca am gasit-o si asa.De treaba nu prea e acum sa-mi arate ce poate,dar asteptam sa fie...
            Cat priveste consumul,nu cred ca poti cere mai putin ca nu e turism.Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #66
              Salut. Sunt in cautare de sprinter, si am gasit ceva tentant, vroiam sa va dati si voi cu parerea avand in vedere ca e topic de sfaturi achizitie sprinter.
              Este un sprinter 311 din 2007, cu 50.000 km eu zic ca reali am vazut-o in realitate si e tipla are si miros de nou inca, ma da inapoi motorul fiindca eu car putina greutate 1t - 1.5t maxim dar merg tare(timpul e f important pt. mine), are o singura foaie de arc pe spate e sufficient pt sa zicem 2t incarcatura ? Masina a carat haine, intern extern nu stiu, dar arata NOUA. Cere 18.000 euro... care ar fi un pret bun ? Va multumesc.

              P.S. : Cum e mai bine, sa ii scot filtru particule sau sa il las ?
              Attached Files
              Last edited by WTZ; 03-27-2013, 02:54 AM.

              Comment


              • #67
                Originally posted by WTZ View Post
                Salut. Sunt in cautare de sprinter, si am gasit ceva tentant, vroiam sa va dati si voi cu parerea avand in vedere ca e topic de sfaturi achizitie sprinter.
                Este un sprinter 311 din 2007, cu 50.000 km eu zic ca reali am vazut-o in realitate si e tipla are si miros de nou inca, ma da inapoi motorul fiindca eu car putina greutate 1t - 1.5t maxim dar merg tare(timpul e f important pt. mine), are o singura foaie de arc pe spate e sufficient pt sa zicem 2t incarcatura ? Masina a carat haine, intern extern nu stiu, dar arata NOUA. Cere 18.000 euro... care ar fi un pret bun ? Va multumesc.

                P.S. : Cum e mai bine, sa ii scot filtru particule sau sa il las ?
                Intr-adevar arata ca noua.
                O singura foaie, pt 2t cred ca e cam la limita...parerea mea, dar arcurile se schimba.
                Filtrul de particule, se poate fie anula din computer, fie anula + scos definitiv.
                311....nu e pt fuga, si desi "arata ca noua" 18000E, mi se pare mult....la banii astia gasesti 318, motor 3000cmc,180cai....si iti raman bani sa o accesorizezi dupa bunul plac.

                Comment


                • #68
                  M-am gandit si la un 318/319, dar la urechile mele a ajuns informatia cum ca ar consuma 18-20%, iar cu asta nu ma impac, iar 315/316 am inteles ca au problem cu pilitura la culbutori. Daca ar consuma 15% maxim 318/319, nici nu as mai sta pe ganduri si as cauta unu automat, dar asta mi-a placut ca este practic masina noua . Are si ceva optionale... si o iau si fara tva, adica 13.500 E am negociat cu ei.

                  Comment


                  • #69
                    13500E suna altfel

                    Am stat de vorba cu proprietari de 318....despre consum 10-12l gol, cam 14l...in functie de viteza si incarcatura. Dar m-am si imbolnavit cand am condus unul....chiar si pt 10min, cuplu si cata siguranta,rezerva de putere iti ofera, pur si simplu te simti "regele soselelor". Mi-a trecut cand mi-a zis cat o plateste,inclusiv leasing

                    Un sfat, ar fi sa nu te grabesti...si mai tarziu sa nu iti para rau de alegerea facuta.

                    Comment


                    • #70
                      Salut.Pentru modelul nou,2007,o foaie de arc e suficienta pentru ca sta fff bine la 2-2,2 tone fata de modelul vechi.Se aseaza altfel ca si greutate cu conditia sa fie repartizata uniform greutatea.Ca si motor,pot spune ca acelas model dar 313 mi se pare putin pentru acea caroserie.Am avut unul,de nou,la o firma unde am lucrat si pot spune ca am facut ceva km cu modelul respectiv.Pe mine m-a dezamagit,motiv pentru care am cumparat modelul vechi,dar tre' sa recunoastem ca au si unele avantaje si daca esti conditionat de anul masinii la cumparare...
                      Dezavantaje(la 313 acu iti dai singur seama cum poate fi 311!!):consum mare,in conditii normale si chiar fff mare in conditii de talpa ajungand pe la 12 la o viteza de 110-120km/h
                      - de multe ori ai impresia ca tragi de motorul ala ca de un caine mort in conditii de demaraje/incarcat,desi masina a fost de noua.
                      -motor mic pentru caroseria mult mai grea fata de modelul vechi
                      -aceea era cumparata de noua din Romania,motiv pentru care tind sa cred ca erau pentru piata de est
                      -pana pe la 170000 a cam avut urmatoarele probleme:comanda climatizare pe la 70000 km,rulment intermediar pe la 80000,pana la 100000 km volanul uzat pana la tabla,butoanele de deschis geamurile sterse si rupte,consum de ulei 2-3 litri la schimb,o gramada de becuri arse tot timpul,kit ambreiaj pe la 140000,in conditiile in care toate reviziile erau la timp la reprezentanta.
                      Daca sunt km reali,ca si pret e buna zic eu,altfel poti lua altceva dar cu mult mai multi km.Ia o serie de sasiu si verifica la reprezentanta daca are reviziile facute si la cati km.Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #71
                        Verifica sa corespunda KM din cheie cu calculatorul.

                        Comment


                        • #72
                          Multumesc mult colegii ! Dupa cum zice juice 318 consum 14% e ce trebuie, si o sa ma interesez mai mult despre el, sincer cand am auzit ca ia 18 20% nici nu m-am mai interesat. As vrea sa gasesc una automata, in afara de intretinerea mai pretentioasa mai are ceva minusuri ? Eu intretin masinile mai bine ca pe mine, deasta vreau sa stiu daca are problem de genu` "asa face toate" sau daca e intretinuta corespunzator sau mai mult, chiar preventiv am de ce sa imi fac griji ? Nu vreau sa trag de masina cum zice colegu Cristi, ca de un caine mort. Cred ca cel mai bine ar fi sa le conduc, sa vad cu ochii mei care-I treaba, dar pana una alta mai intreb si eu pe la voi ca sunteti oameni patiti si binevoitori sa impartasiti experientele voastre. E prima duba a mea, si nu as vrea sa invat toate astea pe buzunarul meu :P
                          Deci ma indrept catre un 318 automat sa pun in balanta + si - uri
                          Va multumesc inca o data! Drumuri bune

                          P.S. : @juice ti-a trecut cand ti-a zis cat plateste ce ?
                          Last edited by WTZ; 03-27-2013, 23:12 PM.

                          Comment


                          • #73
                            P.S. : @juice ti-a trecut cand ti-a zis cat plateste ce ?[/QUOTE]

                            Cat plateste duba...cu leasing,cu tot..il ducea 42mii E..mai avea 1 an...de fapt, acum cred ca e a lui....

                            Fiind prima duba, iti trebuie rabdare, si zic eu, sa conduci diferite modele, pentru a face diferenta intre ele,si a lua cea mai buna decizie pt tine. Mie unul imi ajunge 311,(2005)..face treaba, e foarte bine intretinut la mine, nu am avut nici o problema in aprox. 50mii km,decat consumabile. In definitiv...orice duba isi face treaba, de a duce marfa din punctul A in punctul B, restul depinde de confort,viteza,conditii.

                            Inca o optiune ar fi Sprinter-ul 316, model pana in 2006, 2,7l-160cp...desi se gasesc mai rar, unul bun te tine o viata, cel putin asa se spune prin popor ...pt ca sunt deja testate din orice punct de vedere....fiabilitate,rezistenta,performante. Si poate e un adevar pe undeva, cand se spune ca mai putina electronica, si mai simplu= mai putine lucruri care sa se strice.

                            Am spus si sustin: cu masinile, e la fel, ca si cu femeile....o chestie de noroc

                            Bafta!

                            Comment


                            • #74
                              Din pacate te contrazic la capitolul masini si femei !!!!La masina daca-i dai tot ce-i trebuie la timp niciodata nu te lasa,pe cand la femeie chiar daca-i dai tot ce vrea la timp,tot o sa vrea la...Mutu,Virinel si altii.. Stima.
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • #75
                                Orice masina,nu numai 316,te tine o viata ......daca nu traiesti mult.Al meu 316 din 2006,are ,,doar'' 815.000 km si inca mult nerv(motor schimbat la 540.000),cutie automata,o foaie de arc care nu da in primire decat dupa 2200-2300 kg (dar se vede la sasiu supraincarcarea).Consuma 11-12 L la 90-100 km/h si 1 l ulei la 9-10.000 km.Este carosata de 20 mc.Nu confundati cutia automata cu sprintshift-ul,este diferenta foarte mare intre ele.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF