Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat achizitie Sprinter!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Multumesc.
    Adevarat .Si al meu e 316cdi din 2001 si are cutia in 6 trepte.Din ce mi-a spus mecanicul astazi,e o cutie manuala cu comanda robotizata(tradus in romaneste),deci nu are ambreiaj.
    De moment se comporta super.Vreau sa schimb uleiul la cutie si la grup,dar nu gasesc tipurile de ulei din cartea masinii,adica SAE 85W90 Syntetic ptr grup si SAE 75W80 Semi-syntetic ptr cutia de viteze.Stie cineva daca exista ceva similar sau cu caracteristici imbunatatite.Am luat tratamente ptr ulei(motor,cutie si grup) Metal Lube si as vrea sa schimb toate fluidele.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Amadeus34 View Post
      Multumesc.
      Adevarat .Si al meu e 316cdi din 2001 si are cutia in 6 trepte.Din ce mi-a spus mecanicul astazi,e o cutie manuala cu comanda robotizata(tradus in romaneste),deci nu are ambreiaj.
      De moment se comporta super.Vreau sa schimb uleiul la cutie si la grup,dar nu gasesc tipurile de ulei din cartea masinii,adica SAE 85W90 Syntetic ptr grup si SAE 75W80 Semi-syntetic ptr cutia de viteze.Stie cineva daca exista ceva similar sau cu caracteristici imbunatatite.Am luat tratamente ptr ulei(motor,cutie si grup) Metal Lube si as vrea sa schimb toate fluidele.
      Daca te referi la cutia SpringShift sa stii ca are ambreiaj.
      L-am schimbat in Ianuarie,garantez ca exista !!
      In esenta este o cutie manuala,dar partea care asigura schimbarea este hidraulica,presiunea fiind asigurata de o pompa hidraulica montata pe cutie.

      Uleiul pt.cutie Spring se gaseste la Mercedes,e in jur de 100 ron/litru

      Comment


      • #48
        Asa este,m-am exprimat gresit cind am scris ca nu are ambreiaj.
        Nu are pedala de ambreiaj.

        Comment


        • #49
          Salutare,dupa primele 2 "excursii" cu Sprinterul meu,revin cu precizari daca mai este nevoie,pentru cei care nu stiu inca ce model sa aleaga: 316 cdi,pe viata !!!!Sincer,daca maine ar trebui sa ma insor,desi am o casnicie reusita,cred ca as sta pe ganduri ce sa aleg,dar daca ar mai trebui sa imi iau o masina nu m-as gandi nici o secunda:316 cdi !!!
          Inainte de al cumpara mai cochetam cu ideea sa fie macar 313 dar daca ar avea optiuni as lua si 311,cat despre 316 auzeam povesti la care doar zambeam nestiind ce sa cred.Acum pot spune:
          - super motorizare ,ai exact tot ce iti trebuie,atunci cand iti trebuie si de fiecare data iti da impresia ca nu foloseste toata puterea din el si ca oricand mai are de rezerva.In conditiile in care eu am mers cu greutati cuprinse intre 850-1450 kg,absolut aproape orice panta am urcat-o in treapta 5,bineinteles exceptand curbele stranse si serpentinele,aproape tot timpul turatia motorului a fost situata in jur de 2100-2300 ture,iar in demaraje pentru schimbarea treptelor e de ajuns sa ajungi pe la 2500 de ture ,nefiind nevoie sa il omori la 3000 de ture.
          -cu acest motor tot timpul te simti in siguranta si stii ca daca ai nevoie ,in depasire,in panta ,te poti baza pe el.Bine asta nu inseamna ca ne apucam sa ii sfidam pe ceilalti care merg pe drum !!
          - ca si consum pot spune ca am iesit mereu sub 9 %.Pe autostrada mergeam regulat cu 98 pe pilot automat,de putine ori fiind nevoit sa ma grabesc sa ajung la vreo incarcare.Am iesit si pe undeva pe la 9,75,consum calculat pe Slovenia venind acasa,de la intrare pana la iesire,unde e o zona cu destule dealuri si unde am pus masina pe pilot de la intrare la iesire.Apoi,cu un plin facut la Pince,ultimul peco pe Slovenia,am venit pana la Vestem(Sibiu)unde din ultima liniuta de jos mai aveam cam trei sferturi,deci cel putin 70-80 km.Pentru cei care stiu,am venit pe scurtatura pe la Dunafoldvar.Rezervorul e cel normal de 80l iar distanta e de aproape 800 de km.Per ansamblu la un consum de 9 eu zic ca e super bine pentru o asemenea activitate.
          Avand in vedere ca a mea e cea maxi,nu vreau sa ma gandesc cum ar merge un 316 mediu,care e mai scurt si mai usor,gen cele de 8+1,cred ca sunt rachete pe roti.
          Aici intervine desigur si stare tehnica a fiecarui utilaj pentru a fi multumit de el,dar cred ca o data cumparat se poate scoate tot ce e mai bun din aceasta masina.
          In concluzie,nu stiu altii cum sunt dar eu cand ma gandesc la ...316 cdi,nu cred ca mai am ochi si pentru altceva.Ma gandesc ca asta este si un motiv pentru care se gasesc atat de greu de cumparat si au un pret desi sunt modele vechi.Stima.
          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

          Comment


          • #50
            Originally posted by Cristi Nazarov View Post
            Salutare,dupa primele 2 "excursii" cu Sprinterul meu, ............................................Stima.
            Frumoasa descrierea,sa dea Domnul sa mearga fara probleme.........dar......pune si tu niste poze,sa ne faci invidiosi ...

            Comment


            • #51
              316/2,7....e deja legendar, sau un 416 in cazul meu. La inceput nu am avut suficienti bani...acum..am bagat bani in actualul 311, si nu mai merita sa fac schimbul....dar ramane mereu in gand, precum ii ramane in gand, unui barbat insurat...o gagica belea...dar isi face treaba cu nevasta ) cred ca nici nu simte 1450kg,legal

              Comment


              • #52
                Maine fac poze si pun,nu e vreo frumusete...dar e a mea !!!!Mai e de lucru la capitolul estetic dar asteptam sa vina banii.Cat priveste greutatea pusa,cel putin pe extern nu prea te joci ca apoi ce iei pe mere dai pe pere daca te urca pe cantar.Eu unul nici cand lucram la firma nu puneam greutate,faceam 2 curse decat sa o incarc si spre norocul meu nu am avut nici un sef care sa ma oblige sa fac asta.Stima.
                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                Comment


                • #53
                  Sincer Cristi Nazarov la consum nu am ramas impresionat deloc. Fac destul de des Italia si nu mi se pare ca iti consuma putin ! eu am 311 si cam tot acolo ma situez. binenteles cu minusul puterii .! si tot asa vin 1400kg 1500kg . asteptam pozele.!

                  Comment


                  • #54
                    Pai eu zic ca e un consum bun de 9%,sa ai consum de 311 si putere de 316 .Cred ca se poate scoate si mai putin dar asta ar insemna sa dormi pe drum,asa ca eu unul sunt multumit fata de ce aud despre 11-13 % pe la altii.Si zic ,cred ca e sub 9 consumul dar am pus incarcat 9 % ca sa nu o dau in povesti vanatoresti.Probabil la un 90/h pe pilot automat ar fi semnificativ mai mic dar ce faci apoi ca incurci toate tir-urile pe autostrada.Uite si ceva poze cu utilajul.Stima.
                    Attached Files
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                      Pai eu zic ca e un consum bun de 9%,sa ai consum de 311 si putere de 316 .Cred ca se poate scoate si mai putin dar asta ar insemna sa dormi pe drum,asa ca eu unul sunt multumit fata de ce aud despre 11-13 % pe la altii.Si zic ,cred ca e sub 9 consumul dar am pus incarcat 9 % ca sa nu o dau in povesti vanatoresti.Probabil la un 90/h pe pilot automat ar fi semnificativ mai mic dar ce faci apoi ca incurci toate tir-urile pe autostrada.Uite si ceva poze cu utilajul.Stima.
                      Arata foarte bine!....pt cine sta pe drumuri, cred ca in primul rand conteaza starea tehnica.
                      Cat despre consum...iti dau dreptate..ai consum de 311....mediu 9l...e super..ce iti poti dori mai mult, mai ales de la 316. Cred ca in regim de autostrada...ar fi undeva la 8. Ca o paranteza..eu pe 311...drum Covasna si intors...600km,intors cu 3t, mers numai 100km/h..consum 8l/100km. Eu consumul mediu...gol,incarcat,afara,oras(Bucuresti)....il fac 10

                      Ce cauciucuri ai ales?

                      Comment


                      • #56
                        Consum de autostrada in Romania doar,unde mai gasesti bascule sa mearga cu 80/h dar afara,unde multi se duc cu tirul pe la 94-95/h te fugaresc aia daca vii tu sa-i incurci cu Sprinterul la 80 sa faci consum.Si cand te intorci acasa,si nu stii cum sa ajungi mai repede,te multumesti cu acel rezonabil,zic eu,9% si mergi nene sa ajungi,nu te mai uiti la jumatate de litru la suta.Oricum ,in regim de 1400 kg si mers minim 96/h nu cred ca se poate cobora sub 8,cel putin pe acest traseu unde pe Slovenia sunt numai dealuri.Eu sunt multumit de consum...Stima.
                        Stai sa vina Iepurasul,sa aduca si banii pe ce am muncit si apoi luam cauciucuri.Dar in principiu,raman cu pasarelele mele:Bridgestone M723,asta daca nu imi schimb parerea pana atunci,desi la ce am citit mi-e greu sa cred. Stima.
                        Last edited by Cristi Nazarov; 03-11-2013, 09:06 AM.
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #57
                          Daca tot se vorbeste despre motorizari mari,ce parere aveti despre motorul de 2,8 l(MAN) de pe vw Lt? Exista minusuri sau plusuri fata de cel de 2,7 l de pe sprinter? Respect!

                          Comment


                          • #58
                            Nu pot sa iti fac comparatie intre unul si altul dar te pot ajuta cu pareri despre motorul de 2,8 ,pentru ca are un prieten la Buzau pe o platforma de carat masini de 2 ani.Are avantajul ca are distributia pe pinioane,nici macar pe lant cum e la Sprinter,la capitolul fiabilitate motor sta fff bine ca si pompa injectoare si restul(omul are si un Vito de 150 cp, motor 2,2 asa ca nu face diferenta intre unul si altul la capitolul fiabilitate)in afara de un kit de ambreiaj si de dat jos radiatoare si curatat intre ele ca erau pline de pamant alte probleme nu are.Motorul are forta si putere,trage foarte bine si la capitolul consum nu se plange , singura "problema" ar fi ca are grup de tractiune si nu se omoara cu fuga .In rest pot spune ca omul mi-a recomandat si mie motorul asta cand mi-am cumparat masina.Stima.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #59
                              La motorul de 2.8 trebuie reglati tachetii hidraulici cam la fiecare 40.000 km. In rest foarte bun motor. De tras eu mergeam cu Mercedes 2.7 in spate un coleg cu VW 2.8. Prin serpentine intre Bistrita si Suceava, eram mult peste VW, aceeasi incarcatura, doar ca Mercedesul avea 400 tkm, pe cand VW undeva la vreo 900 tkm.
                              Last edited by brain; 03-16-2013, 21:48 PM.

                              Comment


                              • #60
                                Pai doar faptul ca avea 900 km spun multe despre acest motor,cat priveste reglarea tachetilor e un lucru pe care nu l-am auzit de la prietenul meu.Poate la el nu e problema,dar e bine de stiut toate hachitele unui motor pentru a sti la ce sa te astepti.Stima
                                Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                                Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                                Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                                SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                                https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF