Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Si totusi...isi mai merita Mercedes gramada de bani pe care o dai pe el?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nui neaparat de noroc contează cum a fost intretinuta si cum o întretii la rândul tau.Sunt destui si aici pe forum care din pasiune au readus mașinile la standardul de odinioară si vorba unui alt coleg de forum :"un Mercedes intretinut e un coleg de viata!"
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #62
      Originally posted by Cristi Nazarov View Post
      Nimeni nu neaga existenta unor stive constante de chiulase de Sprinter la reparat, ce nu iau in calcul cei care vad asta este ca foarte multe ajung acolo datorita faptului ca respectivele utilaje sunt conduse si exploatate de soferi care nu stiu decat cheie si talpa sau de anumiti propietari care nu iau in calcul decat ce bani ies la cursa!!!Ce baga apoi in reparatia lor e pe principiu, " e proaste rau masinile astea,Sprinterele nu mai este ce era Mercedesul o data, etc,etc" dar ei habar nu au de intretinere,de un mod de exploatare cat mai economic, de faptul ca pe bord scrie 180 km/h dar nu te obliga nimeni sa bati recorduri pe sosea,etc,etc..
      Nu zice nimeni ca generatia de Sprintere dupa 2006 e extraordinara, nu neaga nimeni defectele lor,dar stiti cumva la ce viteza s-a spart motorul pe autostrada,"aveam 150 colegul ca ma grabeam sa trec de Oed sa nu deschida cantarul ca am 2 tone pe ea", stiti cumva cand au fost spalate ultima data radiatoarele,"nu e treaba mea eu o las la service si fac baietii acolo tot ce trebuie",iar unii din "baieti" abia nimeresc busonul de ulei,stiti cumva cand a fost schimbat ultima data uleiul,"la mine tura asta am schimbat la 36700 km,ca asa arata in bord", desi stim cu totii ca uleiul cu greu mai arata bine de pe la 20000 de km....Si astea sunt doar cateva exemple intalnite in drum,atunci eu ce sa mai cred...
      Deasemeni stiu 3-4 masini luate de noi sau s.h, generatie dupa 2006 si care au ajuns la 500000 fara nici o interventie la motor, DAR, conduse de oameni care stiu si care se informeaza tot timpul sa afle despre cum se poate lungi perioada de exploatare a unei masini,pe care-i intereseaza in primul rand masina si apoi de ei,pentru ca sa recunoastem de asta tine de cele mai multe ori faptul ca o marca e buna sau nu...
      Cat priveste revizuirea unui utilaj vechi sunt perfect de acord doar ca aici apare problema acelui mecanic pe cale de disparitie care sa lucreze cu suflet si bineinteles cu un bogat bagaj de cunostinte, care sa nu-l intereseze doar sa pleci tu cat mai repede sa intre altu sa dea bani,sa stranga cu simt de raspundere un surub si care sa nu demonteze ...cutia de viteze pentru a schimba filtru de motorina, sa nu citeasca testerul ca pe horoscop,etc, etc.. Stima.
      Asta nu inseamna ca nu sunt prost facute. Problema cu chiulase fisurate nu exista inainte de anii 90 la nici un motor indiferent de producator. Faptul ca masinile moderne au nevoie de intretinere din ce in ce mai minutioasa nu le face mai bune ci din contra.
      1991 R129 300SL-24
      1991 w124 300CE-24
      1993 w202 C280
      1978 w116 450SEL 6.9
      1987 w201 190E 2.0
      1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

      Comment


      • #63
        Originally posted by rexus View Post
        Nu am de gand sa intru in povesti, insa Mercedes, ca masina, este supra-evaluata prin prisma brand-ului.
        Ca idee generala, nici un producator nu mai face masini asa de fiabile cum le facea acum 20-30 ani.
        Iar cu masinile e o chestie de noroc, exact ca-n dragoste. Daca ai noroc, te iubeste si ti-e fideala toata viata. Daca nu, iti iei alta.

        Comment


        • #64
          Din motive de supravietuire financiara , Mercedes a trebuit sa intre in randul "corporatistilor" si sa renunte partial la "suveranitate" . Turcia , are fabrici si produce utilitare Mercedes la greu . China , piese de schimb .

          Tehnologiile sau uniformizat , mai ales dupa 2005 . Acum produc si ei aceeasi fiabilitate ca Fiat , Renault , Scania , Ford , etc. , adica garantie 3-5 ani .

          Stima ! .

          Comment


          • #65
            Originally posted by Ford_V6 View Post
            Asta nu inseamna ca nu sunt prost facute. Problema cu chiulase fisurate nu exista inainte de anii 90 la nici un motor indiferent de producator. Faptul ca masinile moderne au nevoie de intretinere din ce in ce mai minutioasa nu le face mai bune ci din contra.
            Inainte de 90 nu erau atatea norme euro, nu erau atatea sisteme de injectie,nu era batalia asa mare pe consum si cel mai inportant masinile erau construite sa reziste, cu costuri de intretinere mici!(asta insemna o masina de calitate inainte de 90) Epoca de consum i si spune cuvantul!
            Toate literele lipsa le-am mâncat de foame. Toate greselile le-am facut cu rea intentie!

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF