If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Si totusi...isi mai merita Mercedes gramada de bani pe care o dai pe el?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
salut man ,vad ca ai ceva experienta in sprinter.am scris ceva pe blog acum cateva zile dar nu am un raspuns exact. ce se intampla cand se duce regulatorul de presiune ?!la mine problema e ca nu dau la cheie si nu mai porneste .la inceput pornea dar mai greu dar de cand am facut germania nu mai merge si pace.are ceva daca de moment o pornesc cu flu-flu (spray).ms anticipàt.
Trebuie sa continui discutia pe topicul deja inceput cu problema ta.
Cand apar primele semne de deces la regulatorul de presiune relantiul variaza finutz.Apoi porneste greu , apoi deloc.Pornitul greu , apoi deloc poate sa mai fie si de la un injector care da presiunea pe retur din cauza uzurii.
Nu prea isi mai merita banii,motoare mici cai multi.pot da exemple ....gramada incepand cu cele, sa zicem 2002-2008-2011,sprintere,aceleasi blocuri motoare ma refer la cele cu 4cil 2002-2008 o turbina 109-130 hp. 2008-2011aceleasi bl motoare 2 turbine pana la 148hp cine cade prima data !!!!!!? chiulasa-arbori rupti-turbine-furtune intercoolere-pompe de apa ,intalnit si arc intinzator supapa evacuare,dupa ceva dat blana la motor nu mai inchidea bine o supapa de evacuare motorul mergea in 3. Arbori rupti la 30000km. Si la VW Crafter aceleasi probleme. Toate au avantaje si dezavantaje , de ex trebuie mers cu motoarele turate pentru evitarea infundarii filtrului de particule. Dezavantaje- cad repede consumabilele role ,pompe rulmenti la AC etc. La VITO sunt aceleasi motoare , comparati masa totala si max autorizata!!!!!!
Ca fapt divers:
Noi la firma facem distributia de marfa cu bus-uri de 3,5 tone.
Am avut 2 Sprintere (906 din 2007) care si-au cam dat duhul incet incet. Schimbam planetare si diferentiale pe banda rulanta, tot timpul apareau probleme la electronica, era pom de craciun bordul, etc. Nu zic ca li s-a "suflat in fund", dar treaba pentru care au fost cumparate, adica sa care marfa in tara nu prea si-au facut-o cu brio. Si nu s-a pus niciodata problema de ulei la timp, piese bune, etc.
Acum avem doar Volkswagen LT46 2.8 duble pe spate (2003-2006) care merg de rup, nu prea au probleme de loc, inafara de servisarea normala care se face oricarei masini care baga km la greu. Cel mai vechi LT din firma, pe care nu-l vindem ca e pe post de mascota si le e drag la toti e din 2001 a sarit de milionul de km. Si are motorul original pe el si nu a fost segmentat sau alte cele
O singura autoutilitara MB mai avem in firma, un Atego de 7.5t care circula foarte putin, dar care nu ne-a facut inca probleme.
La reprezentanta, cat asteptam, am intrat in discutie cu cineva care era venit la reparat cu un Sprinter si povestea ca are 4.
Are doua luate SH din Germania si doua luate noi de la Auto Schunn. La cele doua din Romania, la aproape 200.000 km s-au dus turbinele.
Cele doua SH din Germania, la mult peste 300.000 km nu a schimbat nimic major.
Stiu ca ce am zis mai sus e deja aproape cliseu, dar nu stiu de ce m-ar fi mintit.
Stiu si alte cazuri cu masini mici, nu MB, luate noi, care au avut probleme dubioase foarte rapid.
Inclin sa cred ca foarte multe masini vandute la noi nu trec perfect de controalele de calitate.
La reprezentanta, cat asteptam, am intrat in discutie cu cineva care era venit la reparat cu un Sprinter si povestea ca are 4.
Are doua luate SH din Germania si doua luate noi de la Auto Schunn. La cele doua din Romania, la aproape 200.000 km s-au dus turbinele.
Cele doua SH din Germania, la mult peste 300.000 km nu a schimbat nimic major.
Stiu ca ce am zis mai sus e deja aproape cliseu, dar nu stiu de ce m-ar fi mintit.
Stiu si alte cazuri cu masini mici, nu MB, luate noi, care au avut probleme dubioase foarte rapid.
Inclin sa cred ca foarte multe masini vandute la noi nu trec perfect de controalele de calitate.
inclin sa cred ca ai dreptate. masinile cumparate de noi din romanaia de la reprezentante nu au aceasi calitate ce cele pt piata vestica.spun asta pt ca am cumparat un opel astra calsic nou deja la 80 de mii km sa tocit volanul.am compart uzura cu alte modele identice si chiar mai vechi ca an de fabricatie dar aduse din germania si nu se compara.parca are 200 de mi km volanul meu.acelasi lucru a obervat la doi prieteni care au motociclete identice dar una adusa din germania nu se compara ca fiabilitate deja ce-a cumparata aici a schimbat deja termostat amortizor spate si rulmenti ghidon.probabil sar peste unele teste de calitate
Sa existe oare linii de montaj diferite in fabrica ? .
De unde stiu lucratorii de pe linia de ansamblare care masina merge in Est si care ramane in West , din moment ce acestea se vand prin dealeri ? .
In privinta autoutilitarelor este stiut faptul ca Mercedes are fabrica in Turcia .
Poate de acolo provin aceste Sprintere cu atatea probleme .
Alte probleme mai recente la sprinterele noi :
Electrice- nu citeste o cheie , cu a doua cheie invarte dar nu porneste, trasa o ia la sfert. dusa la mercedes reparata in 7 zile , schimbate- contact,chei,m.blocaj volan deviz -1000E.
Mecanice- alt sprinter 2009, rupt in mers steluta de angrenaj dintre ax cu came si pompa de inalta,a trosnit o data, noroc ca nu a rupt lantul de distributie in schimb a spart o bucata din rotita-ax-came si capacul distributie + motorul plin de ulei. Acesta fiind luat in leasing din Romania
Sa existe oare linii de montaj diferite in fabrica ? .
De unde stiu lucratorii de pe linia de ansamblare care masina merge in Est si care ramane in West , din moment ce acestea se vand prin dealeri ? .
In privinta autoutilitarelor este stiut faptul ca Mercedes are fabrica in Turcia .
Poate de acolo provin aceste Sprintere cu atatea probleme .
Nu cred ca au linii diferite de montaj sau asamblare, dar mai mult ca sigur la controlul calitatii, cele cu multe bube ascunse vor fi puse intr-un grup mai special care va pleca spre Est.
Doar o parere
Engleza mea de balta imi spune ca si Mercedes s-a aliniat politicii globale si a devenit un mare CAP .
Sprinter-ul se ansambleaza in Germania , Turcia ( aici se ansambleaza Volkswagen Crafter 3-5 T si se vinde sub denumirea de Mercedes Sprinter ) , in cele doua Americi si China .
Dar si-a cumparat cineva o masina noua?sa vedem daca si aia are belele?
Am lucrat la o firma care in 2007 au luat 30 bucati Sprinter 313 noi.Raman la parerea multora ca sunt facute pentru Romania!!!!!
Sa o luam sistematic:
-la una la 2500 de km curgea ulei din caseta si au schimbat caseta ,pe garantie bineinteles
-la alta la 75000 km a ajuns uzura volanului in partea de sus la tabla,de parca avea 750000 km,pe la 80000 nu mai mergeau treptele la aeroterma,4 mil de schimbat plus manopera,discuri de frana de 2 ori pana la 120000 km,pe la 130000 rulmentul intermediar de la cardan
-probleme comune la toate,fara exceptie :butoanele de deschis geamurile uzate si multe rupte,becuri arse cu caldarea(am mers cu una frecvent la care se ardea imediat alt bec dupa ce il puneai pe cel ars si intotdeauna altul de parca spune-ai ca rade de tine)pornire grea iarna,inchiderea centralizata mergea cand voia ea si mai ales usa laterala se deschidea doar din interior de cate ori era incarcata si nu ajunge-ai la ea,capacul de plastic de la frana de mana era sarit de la majoritate si nu statea pus la loc,etc,etc
In concluzie vorba cuiva cand dai bani de Mercedes vrei sa primesti Mercedes nu panarame.
De mentionat ca si dupa 5 ani de la cumparare masinile faceau service si revizii la reprezentante,deci se exclude intretinerea necorespunzatoare.Stima.
Colegule scuze ca intervin dar masina aia nu are 250000 km cum nu am eu 18 ani nu 40 , dar eu am un sprinter 316 cdi din 2000 am cumparat masina in 2005 la 197000 de km iar acuma in 2013 am 670000 km si circul afara cu toata increderea daca mai pica cite ceva este normal pt ca are ceva ani, eu sper sa ai mai fac macar 150000, nu spun ca nu am schimbat anumite piese pe ea dar un MERCEDES ingrijit este un coleg de viata daca ai dai ce ai trebuie, ia vezi daca mananci sanatos si regulat te mai imbolnavesti asa repede ,vorba lui colegul celalalt depinde cum este ingrijita si cine o conduce
Am fost de cateva ori, la un garaj/service...care se ocupa cu intretinerea 30-40 de Sprintere microbuze...de cativa ani buni.Au avut si modelul pana in 2006...si acum cred ca are peste 30 microbuze , seria noua 5xx...
Mai vorbind una-alta cu mecanicii, daca merita sa mai pun ceva si sa schimb duba mea...ma ia si imi arata un 511 2011...la190mii, motor distrus... Alta zi, aveau in garaj, pe o rampa altu'...cutie, cardan...si motoru' euro5 cica...95mii km..la fel distrus, unul comanda chiar atunci la tel, biela,piston...etc...
Si aici nu poate fi vorba ca nu au fost intretinute.... Se spune ca dupa 2010...sunt fff proaste, mai ales cel euro5.
Sa fi dat eu...vreo 30mii pe un 515, din 2010..si sa-i cada motoru'...care am aflat ca ar fi 5000euro...era direct streangu' de gat
Asa ca m-a cam linistit...imi tin duba mea, 311 din 2005...si asa am schimbat tot pe ea...macar stiu pe ce stau si trag de ea, cat merge....
Ca si idee mototrul de 2,2 e acelasi ca la generatia veche ( de fapt e acelasi de prin 98 ) difera injectia care dupa 2006 e delphi nu bosch .. deci altele sunt cauzele cum ziceam daca e intretinuta si servisata ca la carte duce ...
Auzim tot mai des că maşinile pe care le conducem nu mai sunt ce au fost odată din punct de vedere al fiabiltăţii. Aşa că în timp ce vina pică pe societatea de consum în care trăim, studiile confirmă acest lucru.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment