Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Si totusi...isi mai merita Mercedes gramada de bani pe care o dai pe el?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si totusi...isi mai merita Mercedes gramada de bani pe care o dai pe el?

    Salut, baieti! Sint si eu nou pe forum, am un Sprinter din 2005 caruia doar ce i-am facut revizia de 180000 si am descoperit ca am probleme cu chiulasa, pierderi de antigel etc. Masina am luat-o de nou-nouta de la Tiriac. Nu e muncita cu 4-5 tone de cartofi, a vazut o singura data 150km/h acu vreo 3 ani si in rest cel mai bun ulei, suflat in fund s.a.m.d. Mie nu mi se pare normal ca la nici 200000 km sa am belele de tipul asta asa ca ma intrebam daca mai e cazul sa fac aceeasi greseala si sa imi iau un Sprinter nou sau sa sar gardul la astia de la VW.

    Multumesc si scuze daca m-am lungit prea tare.
    Last edited by Luxian; 07-21-2011, 21:56 PM.

  • #2
    Salut,nu stiu cum e la tine,dar eu ce MERCEDES am prin a mers de a rupt asfaltul,acum depinde si de modul cum ai mers,cum ai intretinut-o,sunt o gramada de chestii...dar eu nu as renunta la mercedes niciodata.

    Comment


    • #3
      Buna.Eu am un sprinter 315 cdi din 2008 si am deja la el 338.000 de kilometru si am avut probleme mai grave doar cu injectoarele care le-am schimbat.

      Comment


      • #4
        Mie mi-a salvat viata mercedesul meu acum 2 saptamani,pe langa faptul ca era o daramata cand am luat-o,incepuse sa se apropie de standardul de mercedes!

        Comment


        • #5
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Mie mi-a salvat viata mercedesul meu acum 2 saptamani,pe langa faptul ca era o daramata cand am luat-o,incepuse sa se apropie de standardul de mercedes!
          Ai Sprinter cumva?Despre utilitare/camioane e vorba aici.

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #6
            Am motorul de pe sprinter,de fapt aveam!in titlu zice de Mercedes,imi cer scuze daca te-am suparat cu ceva!

            Comment


            • #7
              Am avut Mercedes utilitara camion 1970 si furgon 1985 . Nu stiu ce motoare au Sprintere-le de acum , cele de care am pomenit aveau motoare de Cobra 240D si 300D . Am facut toata tara cu ele timp de 10 ani si nu m-au lasat in drum niciodata . Revizii si consumabile la timp , nu le-am alergat, nu le-am supra incarcat . Preferam sa refuz comenzi de cat sa omor masina .
              Pentru mine Mercedes Forever !.

              Off topic :
              Cine are afacere proprie si permis ctg. B , cumpara utilitara 3,5T si poate nu este calificat sa o intretina conform cartii tehnice .
              Cine activeaza in domeniul serviciilor este posibil sa fie obligat de "viata" sa o alerge si sa o supraincarce .
              Oricum , pentru piata , tehnologiile auto sau uniformizat conform normelor UE .
              Standardele sunt cam aceleasi . Chiar si caroseriile au inceput sa semene izbitor intre ele .

              Comment


              • #8
                La orice produs exista garantie tocmai pentru ca exista si posibilitatea defectiunilor din defecte ascunse,probleme de montaj,etc.Ma gandesc ca ai avut nenorocul sa prinzi ceva de genul asta.Asa si eu am la Sprinter foaia de arc de jos rupta exact la mijloc in dreapta spate.Si n-a fost cine stie ce incarcata.Dar in ansamblu nu pot spune ca sunt nemultumit.Mai ales ca nu e pretentioasa la combustibil.Are acum 224000 km siam luat-o la 174400.Asa ca,snafu,rezolva problema si gata.Nu exista masina cu zero probleme.Doar ca la o masina buna sunt rare si marunte,iar cele serioase sunt cu totul accidentale.
                Iar in legatura cu calificarea necesara sa intretinem Sprinterul,nu e nevoie nici de mai multa,nici de mai putina decat la orice alta masina.Unde nu te pricepi,mergi la service si gata.

                Comment


                • #9
                  Daca asi avea cate un euro sau un dolar cati nu sunt calificati sa-si intretina masina, mi-asi indeplini visul de a-mi cumpara un Mercedes oldtimer de la "mama lui" .

                  Comment


                  • #10
                    Discutia e una lunga aici, din pacate se schimba treaba cand comparam mercedesurile vechi cu cele noi!
                    Mitul masinii rezistente nu mai e de actualitate nici macar pentru Mercedes, nu poti compara un bot de cal "invincibil" cu un E classe, care cedeaza la utilizarea pe drumul romanesc! O discutie lunga care de abia a inceput...
                    W110-2.0 D 1966
                    W115-2.0 D 1971
                    W123-2.4 D 1982

                    Comment


                    • #11
                      Primul Sprinter care l-am avut, un 216 din 2004 a fost cumparat la 210.000 din afara in 2009 si in momentul de fata are undeva la 450.000 km (la vreo 350.000 l-am vandut eu). Face doar exteriorul. Cat l-am avut eu am schimbat un senzor din capatul rampei comune si radiatorul de A/C, in rest doar consumabile. Super multumit. Cu celalalt Sprinter, un 316 din 2003, inca nu am apucat sa ii fac 100.000 de cand l-am luat (cumparat tot pe la 200.000 din afara). Oricum, incarcat cam la limita si cu trailer de vreo 2000 kg, nu am probleme cand trec serpentinele de prin Bistrita > Suceava. Ca si probleme, desigur radiatorul de A/C, un furtun de la turbo si inca ceva chestii nesimnificative.

                      Comment


                      • #12
                        @Tudor Badescu:bineinteles ca va trebui sa rezolv problema,ideea este ca nu cred ca e normal sa ai asemenea probleme asa devreme,daca aveam 4-500000 km nici macar nu ma miram,zicea cineva mai sus ca trebuie sa ai nu stiu ce calificare ca sa intretii un Sprinter,pai eu numai anul trecut cred ca am bagat undeva intre 50 si 60 mil lei in revizii,placute fata-spate,role intinzatoare,curea,schimbat antigel,spalat radiatoare,etc,toate de la reprezentanta,daca asta nu e "calificare" atunci nu stiu ce e.
                        Ce vreau sa zic este ca daca tot nu mai sint in stare sa faca masinile precum Cobra sau botu`de cal,la care,btw,nu auzeai de chiulasa sau cutie de viteze bulita,macar sa mai lase coada jos la pret,barem dai mai putin pe ea si nu mai ai pretentii.

                        Comment


                        • #13
                          Sunt de acord ca nu se mai fac ca pe vremuri masinile.Se merge pe ideea sa te faca sa cumperi ca pe urma isi scot parleala la consumabile si piese de schimb.Mai e si faptul ca in Occident nu se tine mult o masina si nu are rost sa-i ridici pretul sa o faci durabila cand omul o duce la fier vechi sau o revinde dupa un timp destul de scurt.Iar acum aproape toti se uita in primul rand la aspect,performante dinamice,cai putere,etc.Iar asta cu motoarele mai impinse inseamna impingerea solicitarilor la limita cu reversul scaderii durabilitatii.
                          In cazul tau,snafu,cred ca e totusi o situatie accidentala;n-am mai auzit de o chestie d-asta.Ca informatie,conform manualului antigelul se schimba la 10 ani la Sprinterul tau.Si,daca dorim sa nu cheltuim mult cu masina trebuie sa invatam sa ne facem singuri tot ce se poate ca la reprezentanta rup la preturi,mai ales ca aceleasi piese pe care le baga ei sunt mai ieftine la magazin,chiar la acelasi producator.Si nici nu trebuie sa ne aruncam la tot felul de piese"de firma"la care platesti prea mult brand.Vezi,chiulasa ta era chiar originala si faptul tot n-a fost o garantie 100%.Iar cand vinzi masina nu da nimeni mai multi bani ca ai pus numai"de firma".

                          Comment


                          • #14
                            Domnilor, cand m-am referit la o calificare pentru intretinerea masinii din dotare, am scris la modul general .
                            In programa scolilor de soferi amatori nu exista si cursuri de mecanica - electrica auto . Oare cati dintre cei care isi cumpara o masina , din lumea larga , cumpara si cartea tehnica a masinii . Sau sunt interesati de modul in care functioneaza un motor MAC, MAS , cutia de viteze, grupul , cardanul,etc .
                            Cand am dat examen pentru ctg C+E a trebuit sa raspund la doua chestionare . Unul pentru legislatie rutiera si altul pentru probleme de mecanica si electrica auto . A trebuit sa ma apuc de invatat si nu a fost rau deloc , treaba pe care o recomand tuturor posesorilor auto indiferent de marca sau model .

                            Colegul pneu are dreptate . Poate ar trebui deschis un thread pe aceasta tema .

                            Comment


                            • #15
                              Sa va povestesc putin despre masina pe care lucrez eu, sprinter 313 maxi din 2005. Am luat-o pe la 210000 km si din start avea joc in caseta de directie si pierdea antigel undeva in bord; apoi, pe la 235000 am schimbat termostatul si rezistenta la aeroterma ca inghetzam in masina; la 240000 s-a fisurat pistonul 4 pe linia boltului si am ramas in drum - facut motor cap coada cu piston nou si segmentzi noi pentru toate 4 pistoanele, planat chiulasa etc etc a costat 1000 de euro si ne-am bucurat ca nu s-a spart de tot sa faca praf tot motorul; pe la 246000 am schimbat discurile fata si toate placutele iar la 250 si ceva de mii am schimbat si rulmentii stanga fata ca erau ciupite cementarile de pe role; momentan am un injector care are injectia la +1,8 cand celelalte 3 sunt la -0,9 aproximativ, probabil din cauza asta si scoate fumul care il scoate; pe langa asta mashina incarcata cu o tona zici ca e Raba adik pe Rucar-Bran majoritatea dealurilor le urc in treapta a doua ca in a treia moare; nu vreau sa fiu carcotash dar parca ma ashteptam la oleak mai mult de la un Mercedes Benz ca cel putin la mine niciodata nu a fost chinuita, supraincarcata, mers subturat ca sa nu consume sau cine stie ce chinuieli de gen 130 - 140 km/h sau forje dinalea sa scoata pistoanele afara pe teava ... hai mai ziceam reparatii mai mici e normal sa faci la orice masina dar sa se sparga piston la drum cu urcare ushoara in nici un caz nu ma ashteptam; si cand ma gandesc ca l-a costat pe patron 15000 de euro masina ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF