Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Si totusi...isi mai merita Mercedes gramada de bani pe care o dai pe el?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Desi masinile moderne au tot mai multe mai multe optiuni in stanadard fata de generatiile anterioare, totusi preturile nu au crescut de la o generatie la alta.
    Intre timp insa costurile cu materiile prime si cu forta de munca au crescut.
    E clar ca undeva trebuie sa se faca un compromis. Si se face la calitate.
    Si asta e valabil la toate marcile, nu doar la Mercedes.
    Last edited by paul_p; 02-26-2014, 01:26 AM.

    Comment


    • #47
      Salutare, am eu un Sprinter 516, 2010,eur5, cumparat din ES, la 40 000 km , tinut in tipla daka l-ar vede Spaniolul acum m-ar inpusca (ref la curatenie), La 52000km a inceput problemele s-au aprins senzori - acum am 80000km si nu-i dau de cap la becul din bord motorul galben, filtru particule nu se regenereaza ,la tester mi-a spus ca o sa se repare singur 10000km circulati si nimic, consum combustibil mare 16-18l%, iar transitul are consum 12-14l% , platforma / greutate transportata la fel, . Ma asteptam la Sprinter160cp mai mult decat la Transit140cp dar i-mi da de gandit - autoutilitare personale muncit cu ele, parerea mea.































      []

      Comment


      • #48
        Dute cu el al mercedes , e o pb la astea euro 5 nus ce porcarie de sonda care da comanda sa bage motorina in filtru de particule, am vazut frecvent pb asta la 2,2 euro 5

        Comment


        • #49
          Originally posted by cornelyu View Post
          Oricum la 350mii 450mii km cade chiuloasa cade la 2.2cmc , trebuie înlocuită cu una noua nu sh.
          Daca ai spala si tu radiatoarele alea macar vara n-ar cadea chiuloasa !!
          Last edited by Zeus; 05-29-2014, 08:35 AM.

          Comment


          • #50
            Eu am 2.7 316 CDI, la motorizarea de 2.2 nu tine o chiuloasa mai mult de 500 mii km, asta chiar dacă speli radiatoarele in fiecare zi.

            Comment


            • #51
              Sprinter 2,2 cdi de 130 cp,fabricatie 2000, are azi 710000 km,doar in tara la o firma de distributie,a schimbat soferi pe ea ca pe ciorapi, cea mai grea interventie a fost cand a fost data chiulasa jos sa scoata 2 bujii rupte,reparatie facuta la reprezentanta Mercedes in Galati, in rest totul original pe ea inclusiv chiulasa!!!!Radiatoarele nu au fost date jos niciodata sa fie spalate, doar cel de intercooler schimbat pe la 350000 de km.Asa ca se poate si probabil e exceptia care intareste regula !!!! Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #52
                Originally posted by cornelyu View Post
                Eu am 2.7 316 CDI, la motorizarea de 2.2 nu tine o chiuloasa mai mult de 500 mii km, asta chiar dacă speli radiatoarele in fiecare zi.
                ce zici tu iti arat eu 2,2 cdi cu 850 de mii ( sau dus cuzinetii ) si chiuloasa e inca perfecta !!! nu-l incalzi ca nu cade chiuloasa !! nu merge cu injectoarele uzate ( deviatie mare ) sa traga mereu bine goleste evacuarea schimba vascocuplaju si spala radiatorul si merge mult si bine !!

                Comment


                • #53
                  Nu exista atelier de reparatii chiulase ce se respecta fara o stiva constanta de chiulase de Sprinter la sudat. Probabil materialul din care sunt produse are aceeasi poveste cu cel folosit la caroserii in anii 96-06...Sau poate sunt din plastic ecologic gen instalatiile alea electrice carora le dispare pur si simplu izolatia...

                  Din pacate si Mercedes isi pierde orice legatura cu trecutul, cu semnificatia filosofiei ce a dat nastere unei legende a calitatii.

                  Ce nu inteleg multi este ca din orice punct de vedere este mai convenabil sa exploatezi un utilaj vechi dar revizuit cap coada decat un utilaj nou. Culmea unii fac asta cu avioane si le reuseste la perfectie.
                  1991 R129 300SL-24
                  1991 w124 300CE-24
                  1993 w202 C280
                  1978 w116 450SEL 6.9
                  1987 w201 190E 2.0
                  1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                  Comment


                  • #54
                    Nimeni nu neaga existenta unor stive constante de chiulase de Sprinter la reparat, ce nu iau in calcul cei care vad asta este ca foarte multe ajung acolo datorita faptului ca respectivele utilaje sunt conduse si exploatate de soferi care nu stiu decat cheie si talpa sau de anumiti propietari care nu iau in calcul decat ce bani ies la cursa!!!Ce baga apoi in reparatia lor e pe principiu, " e proaste rau masinile astea,Sprinterele nu mai este ce era Mercedesul o data, etc,etc" dar ei habar nu au de intretinere,de un mod de exploatare cat mai economic, de faptul ca pe bord scrie 180 km/h dar nu te obliga nimeni sa bati recorduri pe sosea,etc,etc..
                    Nu zice nimeni ca generatia de Sprintere dupa 2006 e extraordinara, nu neaga nimeni defectele lor,dar stiti cumva la ce viteza s-a spart motorul pe autostrada,"aveam 150 colegul ca ma grabeam sa trec de Oed sa nu deschida cantarul ca am 2 tone pe ea", stiti cumva cand au fost spalate ultima data radiatoarele,"nu e treaba mea eu o las la service si fac baietii acolo tot ce trebuie",iar unii din "baieti" abia nimeresc busonul de ulei,stiti cumva cand a fost schimbat ultima data uleiul,"la mine tura asta am schimbat la 36700 km,ca asa arata in bord", desi stim cu totii ca uleiul cu greu mai arata bine de pe la 20000 de km....Si astea sunt doar cateva exemple intalnite in drum,atunci eu ce sa mai cred...
                    Deasemeni stiu 3-4 masini luate de noi sau s.h, generatie dupa 2006 si care au ajuns la 500000 fara nici o interventie la motor, DAR, conduse de oameni care stiu si care se informeaza tot timpul sa afle despre cum se poate lungi perioada de exploatare a unei masini,pe care-i intereseaza in primul rand masina si apoi de ei,pentru ca sa recunoastem de asta tine de cele mai multe ori faptul ca o marca e buna sau nu...
                    Cat priveste revizuirea unui utilaj vechi sunt perfect de acord doar ca aici apare problema acelui mecanic pe cale de disparitie care sa lucreze cu suflet si bineinteles cu un bogat bagaj de cunostinte, care sa nu-l intereseze doar sa pleci tu cat mai repede sa intre altu sa dea bani,sa stranga cu simt de raspundere un surub si care sa nu demonteze ...cutia de viteze pentru a schimba filtru de motorina, sa nu citeasca testerul ca pe horoscop,etc, etc.. Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                      sa nu citeasca testerul ca pe horoscop
                      Am râs ...
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                        Nimeni nu neaga existenta ............................................a schimba filtru de motorina, sa nu citeasca testerul ca pe horoscop,etc, etc.. Stima.
                        Mare adevar ai spus in tot ce ai scris.
                        Stima !!

                        Comment


                        • #57
                          nu imi trece sprinterul de 125 km/h.posibil sa fie limitat?316 euro 5

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by raul_16nic View Post
                            nu imi trece sprinterul de 125 km/h.posibil sa fie limitat?316 euro 5
                            Citește regulamentul forumului și respectă regulile de postare! Ăsta nu-i topic de probleme tehnice. Atenție unde postezi.

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by raul_16nic View Post
                              nu imi trece sprinterul de 125 km/h.posibil sa fie limitat?316 euro 5
                              Fai o diagnoza cu StarDiag.
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • #60
                                Nu am de gand sa intru in povesti, insa Mercedes, ca masina, este supra-evaluata prin prisma brand-ului.
                                Ca idee generala, nici un producator nu mai face masini asa de fiabile cum le facea acum 20-30 ani.
                                Iar cu masinile e o chestie de noroc, exact ca-n dragoste. Daca ai noroc, te iubeste si ti-e fideala toata viata. Daca nu, iti iei alta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF