Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GLK 220cdi 4Matic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Buna ziua
    Da stiu,se fabrica la Bremen,Germany.

    Comment


    • #47
      Multumesc pentru raspuns marinnelu.

      M-ar mai interesa daca puteti sa imi dati feedback privind problemele avute, numarul de km, etc.

      Fiabilitatea si confortul sunt aspectele esentiale pe care eu le urmaresc la o masina si as dori mai multe informatii despre GLK in acest sens.

      Multumesc anticipat,
      Marius

      Comment


      • #48
        Originally posted by kng View Post
        Stiti cumva unde se fabrica GLK-urile? Ma atrage acest model pe viitor, am inteles ca incepand cu 2012 vor fi fabricate in China.
        Unde ai auzit aceasta ineptie ?
        '90 G300 TD - W460
        '01 C220 CDI - W203
        '08 SLK 350 - R171
        '06 S320 CDI - W221
        '08 ML320 CDI - W164

        Comment


        • #49
          Originally posted by Bogdanc View Post
          Unde ai auzit aceasta ineptie ?

          Comment


          • #50
            In afara de site-ul mentionat de tine nimeni nu a publicat date concrete. Chiar daca s-ar produce ar fi exclusiv pentru piata de acolo cum au facut pana acum VAG si parca si bmw.
            '90 G300 TD - W460
            '01 C220 CDI - W203
            '08 SLK 350 - R171
            '06 S320 CDI - W221
            '08 ML320 CDI - W164

            Comment


            • #51
              Pentru kng
              Nu am foarte multi km.dar am prieteni in Germania ,dintre care unul a facut deja 85000 si nu se plange de nimic.Confortul si siguranta nici nu pot fi puse la indoiala.Eu sant foarte multumit de ea si sant convins ca nu ma v-a dezamagi.Cei 170 cp,sant extra suficienti facand fata cu succes la toate incercarile pe care le-am trecut cu succes.Cutia automata in 7 trepte este excelent etajata,iar consumul este de bun simt ,(7,2-8 in oras si 6,3-6,5 in afara)Deci ,nu stiu ce te-ar mai interesa.Masina merita si o recomand

              Comment


              • #52
                Buna, masinuta mea face pe 16 iulie 2 ani! Saptamana asta fac 30.000 km. Nu am avut nici un fel de probleme si dupa 2 ani sunt inca indragostita de ea. O ador si-mi este greu sa conduc alta masina.

                Comment


                • #53
                  Pentru acei care vor navigatia la zi,am gasit un site cu ,care eu am colaborat de doi ani.Preturile sant mai mult decat acceptabile iar livrarea dupa plata prin PayPal se face in 5-8 zile lucratoare.DVD-urile cu navi update,disponibile si pentru alte marci de masini in afara de mercedes.


                  Eunavmaps latest sat nav 2024 dvd navigation map discs and sd cards, latest updates and the best price, Mercedes , Audi MMI, Volvo , Jaguar Denso, Ford, Subaru

                  Comment


                  • #54
                    Enigma GLK-ului

                    Salut tuturor!
                    Am citit cu interes postarile referitoare la GLK. Parerile sunt impartite si e normal sa fie asa. In general, fiecare ne laudam masinile si, atunci cand constata ca li s-au inselat asteptarile, putini sunt cei care recunosc deschis acest lucru. Aceia merita tot respectul, din punctul meu de vedere.
                    Dupa ce am schimbat mai multe masini in decursul anilor, acum am mai cumparat un GLK 250CDI, 06/2011. Am cu el cca 5000km si pot sa spun sincer ca masina este excelenta pt scopul cu care a fost achizitionata. Pana acum am zero probleme cu ea. Mai detin in acelasi timp un ML 320CDI, din 2006, echipata printre altele si cu pachetul offroad airmatic si un Volkswagen Golf 5 GTI, masina compacta, sportiva, 2000 cmc/200 CP cu transmisie automata si acceleratie 0-100km/h sub 7 secunde.
                    Am spus toate astea in niciun caz ca sa ma laud, ci ca sa edific faptul ca am totusi o baza de comparatie pt GLK. Inainte de a-l cumpara am cochetat cu (si testat) BMW X1 2d/177CP si noul BMW X3 2d/184CP.
                    Multi fac o comparatie, cred eu, gresita a celor 2 marci. Mie imi plac amandoua si le respect in mod egal (nu vorbim aici de cat de fabricanti, nu de reprezentanti). In primul rand ca si-au pastrat cu mandrie directiile pe care s-au hotarat sa mearga. Fiecare din ele au plusuri si minusuri in comparatie si mi se pare un nonsens sa o critici pe una in detrimentul celeilalte atunci cand mentalitatea si directia de proiectare-design este diferita.
                    Acum vreau sa motivez afirmatia pe care am facut-o mai sus, cea in care am spus ca GLK este o masina excelenta pt scopul pt care am achizitionat-o. O perioada am avut numai ML-ul. O masina foarte confortabila, puternica precum un taur si potenta oriunde si pe orice vreme. Au fost ierni in care singura masina in stare sa "se ridice in picioare" si sa iasa din parcare a fost ea. Si probabil ca vor mai fi, nu stiu. Dar, desi e o splendoare sa o conduci oricand, s-a dovedit a fi o masina cu care incepeam sa ma descurc din ce in ce mai greu intr-un oras aglomerat cum e Constanta. Daca mai mentionez si bulibaseala de pe timpul verii nu mai e nevoie de nicio adaugare aici. Cand am inceput sa astept cate 3 ture la semafor, sa ma invart pe strazi ca sa gasesc un loc de parcare pt ca nu pot sa ma strecor undeva unde-i stramt pt un munte de masina, sa nu pot tzasni de la semafor din cauza greutatii SUV-ului si cand am vazut ca ajung la un consum (mediu) in oras de 17l/100km, deja am inceput sa-mi pun intrebari.
                    Pt ca fac des si drumuri interurbane, am hotarat sa pastrez ML-ul pt ele si sa-mi iau o masina mica, sportiva si compacta. Asa m-am ales cu GTI-ul.
                    Acesta e f rapid si iti creeaza acel zambet strengaresc in coltul gurii atunci cand ai nevoie de o decolare rapida si eficienta. Dar are si el dezavantajele lui: suspensie f dura (se lipeste de sosea ca o ventuza) si, desi ia curbele in viteza cu indiferentza unei adolescente care se plimba pe faleza, iti taseaza bine de tot delicatele organe interne, pt ca simte crapaturile si denivelarile in care “iubitii” politicieni au bagat banii dvs si-ai mei. Sunetul tobei sport, care ma incantase initial ca o piesa de Queen, a inceput sa mi se para incet-incet ca suna ca o huruiala intr-un difuzor spart, pt ca nu ma lasa sa ma gandesc linistit si elegant la ale mele, iar spoilerul din fatza si rotile cu balon mic aveau o permanenta stare de alergie la bordurile primarilor gospodari.
                    Am depasit cu mandrie varsta de 40 si concluzionand ca mi-am cam facut damblalele adolescentine tarzii de tipul Schumacher, am zis ca a venit vremea sa mai incerc si altceva, care sa aiba un talent “adaptabil”.
                    GLK-ul a venit in urma unei convingeri ce va parea iesita din comun pt multi. Am zis ca imi trebuie o masina nici prea mare, dar nici prea mica, nici prea grea, dar nici prea usoara, nici prea-nalta, dar nici prea joasa, nici prea lenta, dar nici prea nebuna, nici prea tacuta sa ma ia somnul, dar nici prea zgomotoasa ca sa nu pot gandi in liniste, nici prea tare, dar nici prea moale, nici prea banala, dar nici prea ciudata, nici prea scumpa, dar nici prea ieftina si cu un consum rezonabil. Suna ciudat, dar acesta este purul adevar. Analizati aceste perechi de criterii si va astept cu opinii pro sau contra. Daca cineva crede ca GLK-ul nu are aceasta universalitate, il sau o rog sa argumenteze.
                    Cred ca am scris destul pt acum. Mi-ar placea sa mai vin cu unele completari mai detaliate, dar nu doresc sa plictisesc pe nimeni (imi cer scuze daca am facut-o). Poate alta data, in cazul in care comentariul meu starneste un oarecare interes.
                    Va doresc tuturor multa sanatate si sa-auzim numai de bine!

                    Comment


                    • #55
                      Buna ziua
                      Mare adevar graiesti.Nici o masina nu poate intruni toate cerintele si asteptarile noastre de la ea.Daca ne decidem sa o avem,inseamna ca am cumpanit si bune si rele iar, in final am decis.Deci am ales conform necesitatilor si nevoilor noastre si fara a critica alte modele santem fericiti cu ce am ales.Eu o am de doi ani si ma declar satisfacut si multumit.Este drept ca GLK-ul 250 era si dorinta mea(nefiind disponibila in noiembrie 2009),dar sant pe deplin multumit si de GLK 220.Am condus masina 1200 km cu doar doua pauze de o cafea si am ajuns la destinatie relaxat .Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.Bine ai venit in familie.Dca ai Comand aps NTG4 pot sa-ti fac cadou DVD-ul pentru NAVI 2011-2012 versiunea 8,Europa.

                      Comment


                      • #56
                        Salut, Marinnelu! Exista o solutie eleganta, sigura si verificata pt a-ti apropia performantele 220CDI-ului de cele ale unui GLK250CDI. Se numeste BRABUS D3 si are numarul de identificare X204-733-01. Brabus este firma renumita care se ocupa cu tunningul pt Mercedes si faima lor e internationala, deci nu vorbim aici de vreun "nea Gica" de la garajul din colt. Performantele obtinute la GLK 220CDI in urma montarii unui kit Brabus D3 sunt: putere de la 170 la 200CP si cuplu de la 400 la 460 Nm.
                        Daca administratorii acestui site permit, poti vizualiza kit-ul la urmatorul link:

                        S-auzim numai de bine.

                        Comment


                        • #57
                          Multumesc
                          Sant interesat si am sa ma uit dupa el.Masina se comporta excelent dar...sant momente intr-o depasire cand mai este nevoie de ceva..in plus.Asta o sa rezolve mai mult ca sigur acest mic dar important inconvenient.Mentin oferta de navi-update, Europa 2011-2012 versiunea 8 Comand Aps, NTG4(GRATIS).

                          Comment


                          • #58
                            Eu nu am Comand APS, ci Audio 50 cu ecran mic, habar n-am daca merge sa fac update-ul cu dvd-ul de la tine. Trebuie sa ma interesez. GLK-urile de-acum, cu ecran mare, au navigatia pe hard disk, nu cu dvd, dar probabil ca update-urile tot cu ajutorul dvd-ului se fac. Masina mea e fabricata in iunie 2011 si a venit cu dvd-ul original. Daca nu ma-nsel, scrie 2011 pe el, dar nu sunt sigur. Deocamdata eu nu sunt in Ro, o sa verific atunci cand ma-ntorc, cam dupa 12 noiembrie. Multumesc pt oferta si o sa te anunt ce si cum.

                            Comment


                            • #59
                              Am publucat mai sus o adresa din Portugalia.Intra pe ea si vei gasi "update,,si pentru navigatia ta.Eu am primit dvd-urile si am factut update-ul.
                              Succes!

                              Comment


                              • #60
                                Ştiţi cumva dacă Audio 50 APS-ul citeşte MP3-uri scrise pe DVD-uri direct din calculator? Sau doar MP3-uri scrise pe CD-uri? Pentru că la intrarea în Disc primesc mesajul "disc unreadable" după introducerea unui DVD cu muzică.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF