Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

STEYR PUCH (sau ma rog, G classe)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • STEYR PUCH (sau ma rog, G classe)

    Are cineva un Puch 230 GE in Bucuresti, luat de la armata elvetiana. sunt tare curios cum merge. s-a dat vreunul din voi cu asa ceva?

    Arata la fel cu ce se vede in poze. tare ma bate gandul, nu stiu insa cum merge, si asta e o problema.
    Attached Files
    Last edited by Orvo; 10-08-2009, 23:47 PM.

  • #2
    Mama da' e plin de Puch-uri p-aici ))
    Last edited by Orvo; 10-08-2009, 23:47 PM.

    Comment


    • #3
      Hai ca se da cineva cu unul din asta, l-am vazut in oras. Nu toarna nimeni nimic?
      Last edited by Orvo; 10-08-2009, 23:48 PM.

      Comment


      • #4
        M-a dat pe mine cineva. Cum sa mearga fix ca un 230GE fara blocant pe fata. Masina fiind cabrio si 2 usi e mai usoara si se simte bine asta pe urcari si la acceleratii, si mai ales la inclinatii laterale
        BENZ G, altceva ce ?

        Comment


        • #5
          E un baiat pe langa Armeneasca...dok stie mai bine....Am fost intr`o seara si am vazut masina cu pricina...era bine bine.
          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
          Si o panarama de scuter

          Comment


          • #6
            Se zice ca Puch-urile de armata ar avea transmisia mai solida si din cauza asta nu ar fi mai usoare decat variantele civile.

            In teren merge foarte bine, pe asfalt insa este lent si foarte zgomotos.

            Baiatu' de langa Armeneasca are un Puch civil, 280GE, in 5 usi

            Comment


            • #7
              Transmisia e identica. Versiunile echipate cu tot felul de echipamente sunt mai grele. Dar alea cu prelata sunt mai usoare in partea de sus - mare avantaj.
              BENZ G, altceva ce ?

              Comment


              • #8
                Transmisia nu este chiar identica. Cutia de transfer si reductorul sunt cu 200 kg mai grele decat cele de la varianta civila.Sincer, eu nu am dus niciodata lipsa blocantului pe fata (sigur ca am avut nevoie dar mai bine pun troliu decat sa rup vreo planetara)
                Last edited by Orvo; 10-08-2009, 23:49 PM.
                it is not a jeep thing

                Comment


                • #9
                  Pai reductorul se afla in aceeasi carcasa a cutiei de transfer, nu-s separate, doar poate avea inca o iesire de cardan pt diferita apicatii de ex. troliu mecanic. Lipsa blocantului fata e o mare pierdere dar puntea tot aia e. Sant mai multe modele de planetare, diferentele apar la cota de semering si pozitionarea acestei portiuni langa diferential sau langa homocinetica. Acuma planetarele alea se pot si rupe dar nu-s de plastelina totusi, is chiar mai tari decat la orice alta masina de teren. Tre si un pic de simt cu diff fata blocat, si la offroad mai ales in concurs iti trebuie.
                  Cristi, cred ca te recunosc. Nu cumva ai fost copilot la Gabi Nicolae la Dracula in 2003 la Cluj ?
                  Last edited by STEFAN V8; 10-08-2009, 20:18 PM.
                  BENZ G, altceva ce ?

                  Comment


                  • #10
                    @Bugs Bunny, @Nanuk: Va rog sa respectati regulamentul cu privire la litera mare de la inceputul propozitiilor.

                    Comment


                    • #11
                      @StefanV8 : ba da
                      it is not a jeep thing

                      Comment


                      • #12
                        HA! Te-am prins. Forestman imi ziceau, copilotul lui Nelu, Noi am facut traseele alea grele din zilele 2 si 3. Ce zici nu-ti cauti o punte fata de G sa aiba blocant? Chiar imi amintesc o situatie in ziua 2 unde a fost neaparat, Era o intrare in drum cu sleauri, cu masina inclinata si o roata din fata in aer.
                        BENZ G, altceva ce ?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by STEFAN V8 View Post
                          HA! Te-am prins. Forestman imi ziceau, copilotul lui Nelu, Noi am facut traseele alea grele din zilele 2 si 3. Ce zici nu-ti cauti o punte fata de G sa aiba blocant? Chiar imi amintesc o situatie in ziua 2 unde a fost neaparat, Era o intrare in drum cu sleauri, cu masina inclinata si o roata din fata in aer.
                          Scuze ca ma bag in sportul asta in care nu ma pricep{desi este unu' foarte frumos}am si eu un prieten care am inteles ca e ''tata lor'' la catararile astea ''ale voastre''{Deian il cheama si e din Timisoara}.Daca gresesc scuze...
                          Bafta in continuare...

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #14
                            Deian absolut ca e tata lor pentru ca si-a facut cea mai capabila masina de offroad. Initial un Jeep Wrangler, acum nici sasiul nu mai e la fel. Motor 7000 Cadillac cu automata lui si interesant pt noi, puntile Mercedes UNIMOG, pt ca numai alea rezista la ce ne trebuie noua. Ma laud si eu cu o poza de cand a fost pe la noi prin Apuseni. De atunci masina arata diferit la caroserie.
                            Attached Files
                            BENZ G, altceva ce ?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by STEFAN V8 View Post
                              Transmisia e identica. Versiunile echipate cu tot felul de echipamente sunt mai grele. Dar alea cu prelata sunt mai usoare in partea de sus - mare avantaj.
                              Este sau nu identica transmisia pana la urma? Ce stie sa faca un G280E? Nu ma refer la offroad extrem ca ma interesaza prea putin. Este motorul de 2800 o combinatie "avantajoasa" sau nu? Ce modificari majore apar la transformarea in diesel?

                              Si ar mai fi...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF