Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

STEYR PUCH (sau ma rog, G classe)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut, eu am achizitionat de curand un puch W463 300 diesel, cu dotari de limuzina, fara blocant fata dar m-ar interesa sa iau de undeva o punte fata cu diff lock. nu stiu exact cat de mult difera fata de varianta civila dar cel de la care am cumparat-o spunea ca e mai grea cu 800 kg. Sincer, cand vad prima data cantarul cu ARR-ul in zona ma opresc sa ma cantaresc. Mi sa-u rupt suportii de pe spate de la telscoape, saptamana viitoare im vin altii si o repar. poze cu masina sunt aici. http://picasaweb.google.com/gilmartin.eddie/DragosG#

    Comment


    • #32
      Daca nu bagi G-ul la off road extrem nu ai nevoie de blocant fata.....centralul si spatele sunt suficiente pt off light si mediu,,,,,

      Comment


      • #33
        Originally posted by drag View Post
        Salut, eu am achizitionat de curand un puch W463 300 diesel, cu dotari de limuzina, .... nu stiu exact cat de mult difera fata de varianta civila dar cel de la care am cumparat-o spunea ca e mai grea cu 800 kg.
        Nu vreau sa fiu tendentios, dar crezi ca ai o varianta militara de G, pentru ca scrie pe el Puch? Si ca G-urile militare au dotari de limuzina?
        Variantele militare sunt foarte spartane in interior, multa tabla si putine materiale moi. Prin comparatie, un Aro din anii '80 ar pute fi considerat mai modern.
        G-urile civile vandute in Austria si Elvetia au fost marcate cu Steyr Daimler Puch.

        Referitor la greutate, probabil ca cele civile sunt mai grele decat cele militare, avand mai multe dotari si mai multa tabla (cele militare sunt de regula cu prelata).

        Blocatul fata poate fi util dar nu-i musai. Sa nu crezi ca blocantul fata rezolva totul, poti foarte bine ramane intepenit si cu el. Mai intai eu as pune un troliu, care rezolva mult mai multe situatii delicate decat blocantul fata si probabil va fi si ceva mai ieftin.

        Comment


        • #34
          Si totusi care ar fi diferenta intre un 463 pe care scrie PUCH si unul cu sigla MB?

          Comment


          • #35
            Salut Alpina,

            Cu am scris si "dincolo", diferenta ar fi piata de desfacere: in unele tari (Elvetia si Austria" s-au vandut cu sigla Puch. In restul, cu Medrcedes. Toate insa sunt facuta in aceeasi fabrica, la Graz, Austria.

            Comment


            • #36
              E varianta militara pt ca proprieterul care l-a tinut 15 ani a fost ofiter in armata germaniei si si l-a comandat personal asa(cel putin asa a zis el). scrie puch doar in acte, toate siglele sunt de mercedes. Are si troliu, si bfg km 2 pe el, dar sunt momente in care un blocant fata ar fi necesar. diferente la motoare sunt, spre exemplu viscocupla la 124-300d e cu 2 cm mai mica in diametru si cu 75% mai ieftina. cu greutatea inca nu m-am lamurit.
              Attached Files

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF