Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

STEYR PUCH (sau ma rog, G classe)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ca masina de teren, un G280 stie sa faca multe. Probabil mai multe decat alte masini de teren. Motorul insa nu are un cuplu impresionant si trebui turat, mai ales pe sosea. Consumul poate fi considerat usor exagerat. Ca masina de tura, un G280 in 5 usi este o alegere excelenta. Foarte potent, spatios si rezistent.

    Comment


    • #17
      Transmisia de la modelele militare difera pana la urma? Cat de usor se repara elementele specifice (punti, reductor, chestii de genul asta) ca motorul in sine gasindu-se si pe alte caroserii prezinta mai putine probleme. Cat de tare ustura piesele de schimb?

      Comment


      • #18
        Mi se pare ca modelele militare au alta cutie de viteze, cu alte rapoarte (parca a 1a mai scurta). Ca or mai fi si alte diferente este putin important. Ambele transmisii sunt foarte solide (G-urile din concursuri au transmisii civile originale).

        Piesele de schimb chiar ustura, majoritatea fiind doar de origine si destul de scumpe, dar nu prea se strica. Chestia cu motorul de 2800 care este identic cu cel de pe Cobra/E/S este falsa. Sunt multe diferente, de la baia de ulei la pistoane. Ca poti "adapta" un motor de Cobra pe un G este altceva, dar nu va iesi ca de la mama lui.
        "punti, reductor, chestii de genul asta" sunt solide, nu prea se strica.

        Pentru un G 460 (model fabricat pana in 1990), cred ca benzinarul de 2800 este de departe cea mai buna varianta. Cele diesel sunt foarte lenese iar consumul nu este foarte mic.

        Comment


        • #19
          Stiu ca motorul nu e identic, ma gandeam ca ceva anexe e posibil sa se mai potiveasca totusi. Nu ma astept sa cedeze ceva prea important intr-un M110.

          Merci frumos de informatii. Acum ramane de vazut daca chiar iese ceva, mie imi plac masinariile astea. (prea) Mult.
          Last edited by Bugs Bunny; 01-05-2010, 22:45 PM.

          Comment


          • #20
            Cutia difera la raportul treptei 1 fata de limuzine, 4,56, in loc de 3,78, plus flansa cu 8 suruburi in loc de 3.
            Motorul de 280 are alta galerie de admisie, alta forma ca sa incapa intre suporturile de telescoape, probabil si alt ax cu came ca dezvolta puterea mai jos in ture 150 156 sau 160CP in loc de 177-185. Si evacuarile difera putin dar numai ca orientare tot ca sa nu loveasca in sasiu.
            Puntile sunt aproape la fel, cu rapoarte de 4,89 ww 5,3 ww 6,25 (mai rar) in functie de motorizari.
            Exista planetare diferite pentru fata cu semeringul langa diff sau langa homocinetica, si versiunile Puch si Peugeot fara blocant fata deci fara al 3-lea rand de caneluri pt acesta. Aici nu exista varianta standard si heavy duty ca la alte marci, TOTUL e heavy duty din conceptie, masina fiind proiectata initial pt armata, sa rezista la o cadere in gol de la 4 metri. Sasiul e ceva spectaculos, pe cand la alte masini se rupe cu totul cu prinderea puntilor sau barilor Panhard, asta nu are limite. Prinderea amortizoarelor spate cedeaza la folosirea in extrem dar trebuie ceva serios pentru asta.
            BENZ G, altceva ce ?

            Comment


            • #21
              Cutia difera la raportul treptei 1 fata de limuzine, 4,56, in loc de 3,78, plus flansa cu 8 suruburi in loc de 3.
              Motorul de 280 are alta galerie de admisie, alta forma ca sa incapa intre suporturile de telescoape, probabil si alt ax cu came ca dezvolta puterea mai jos in ture 150 156 sau 160CP in loc de 177-185. Si evacuarile difera putin dar numai ca orientare tot ca sa nu loveasca in sasiu.
              Puntile sunt aproape la fel, cu rapoarte de 4,89 ww 5,3 ww 6,25 (mai rar) in functie de motorizari.
              Exista planetare diferite pentru fata cu semeringul langa diff sau langa homocinetica, si versiunile Puch si Peugeot fara blocant fata deci fara al 3-lea rand de caneluri pt acesta. Aici nu exista varianta standard si heavy duty ca la alte marci, TOTUL e heavy duty din conceptie, masina fiind proiectata initial pt armata, sa rezista la o cadere in gol de la 4 metri. Sasiul e ceva spectaculos, pe cand la alte masini se rupe cu totul cu prinderea puntilor sau barilor Panhard, asta nu are limite. Prinderea amortizoarelor spate cedeaza la folosirea in extrem dar trebuie ceva serios pentru asta.
              BENZ G, altceva ce ?

              Comment


              • #22
                Cam multa liniste pe aici, nu?

                Comment


                • #23
                  6.17 cred ca este cel mai mare raport. Cele 280 au in general 4.88. Mai mari sunt 5.28 si 5.33.
                  Am constatat pe propria piele ca diferentele intre motorul de G si cel de limuzine sunt destul de mari si foarte "scumpe". Dar termostatul si bujiile sigur se potrivesc ....

                  Discutia s-a blocat in diferentele de greutate ale transmisiilor. Ca G-ul de armata are o transmisie cu 200kg mai grea decat cel "civil" nu cred ca este prea important (desi nu prea vad de unde ar fii diferenta asta). In concursuri participa si G-uri civile si nu prea se rup. Daca-l iei pentru plimbari, cu atat mai mult te va tine.

                  Insa ar fi cateva diferente intre G-urile civile si militare care s-ar putea sa te intereseze mai mult decat greutatea cutiilor de viteze, mai ales in cazul in care vrei o masina de tura: in timp ce in cele civile poti gasi scaune Recaro (foarte confortabile), usi tapisate cu un material placut, bancheta spate rabatabila cu 3 centuri, turometru, poate chiar si un aer conditionat, in cele militare vei gasi multa tabla (pe interiorul usilor), 2 bancute laterale in spate acoperite cu o prelata si poate un blocant fata lipsa.

                  De fapt ce vrei sa faci cu el? Dupa ce aflam ce-ti doresti sa faci putem "configura" G-ul perfect.

                  Comment


                  • #24
                    Am postat gresit, suze. Fraza urmatoare trebuia sa fie a finalul postului de mai jos:

                    "NU, sa nu aud de GPL"
                    Last edited by Bugs Bunny; 01-27-2010, 18:35 PM.

                    Comment


                    • #25
                      Vreau sa ma pot abate de la drumul national daca am chef sa aflu ce se afla in spatele dealului din fata, trebuie sa pot iesi din noroi sau din zapada, ca sa nu petrec noaptea in vreo padure iar in oras sa nu mai fu nevoit sa ma dau la o parte cand cineva forteaza bunul simt si "se urca pe mine".
                      Nu voi face offroad extrem, nu intentionez sa "prepar" masina, nici nu as avea cu ce.

                      Constat insa ca e greu sa impaci si capra si varza, am iesit dintr-o parcare cu un G250 manevrand cu spatele si impingand un troian de zpada (care ajungea pana la roata de rezerva) in mijlocul strazii fara ca masina sa depuna vreo urma de efort, mi-a placut. Nu mi-a mai placut cand am sesizat ca pot alerga pe langa ea, ca abia se taraste pe sosea (evident 4x2).

                      Pe de alta parte un Puch 280E are un consum specificat de fabricant de 24L in oras, cred ca acum sare de 30 in oras.
                      Sigur ca nu ma surprinde, dar recunosc ca ma deranjeaza! Complicat...

                      Comment


                      • #26
                        G280 ar fi de luat doar exclusiv pentru tura off-road. Nu ca masina de zi cu zi, mai ales in oras si mai ales in Bucuresti.
                        Chiar lenes nu este (cu motorul de 2800), se preteaza pentru croaziera la 100km/h. Peste viteza asta creste atat zgomotul cat si consumul (aerodinamica nu este departe de cea a unei caramizi).

                        Pentru ce vrei tu un SUV este OK, daca nu iesi singur in padure/zapada.

                        Comment


                        • #27
                          G-Klass e cel mai bun tot-teren construit vreodata. Am condus unul , prin 2000 parca. Era benzinar de 2300. Avea aproape 20 de ani (atunci ). Ce sa spun , efectiv e masina de asalt.
                          Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                          Comment


                          • #28
                            Ca tot se gandeste Bugs Bunny sa-si ia G-classe, sa punem si parti negative.

                            Pentru modelele vechi (460):
                            1. greutate mare (usa din spate se zice ca ar avea peste 80Kg, fara roata de rezerva, capota vreo 40Kg, 20kg/diferential, ...)
                            2. motoare mici: dieseluri intre 70 si 90 CP, benzinare intre 100 si 150CP
                            3. 1+2 => lenese spre foarte lenese pe asfalt, cu exceptia benzinarului de 2800 care poate fi considerat decent
                            4. consumuri de carburant mari si foarte mari , 15-20% la drum intins pentru benzinare. Nici dieselurile nu sunt economice.
                            5. Suspensie rigida - daca n-ar avea diferentiale blocabile ai ramane intepenit destul de des (si din cauza greutatii mari).
                            6. Piese sunt in general numai de origine si destul de scumpe.

                            Modelele noi (463) au motoare puternice dar au multa electronica si o gramada de gadgeturi ce se pot strica. In topurile de fiabilitate G-ul este in a doua jumatate. Fiind si foarte scumpe, lumea nu prea le ia pentru off-road.

                            Chestia cu cea mai tare masina de teren este discutabila si disputabila. Ce inseamna teren? Pentru catarat pe stanci sunt alte masini mai bune. Pentru rally-raid gasim modele mai adaptate. G-ul este un all-around foarte bun, care nu se face de ras in majoritatea situatiilor.

                            Comment


                            • #29
                              Din cate stiu , singura lor buba e rugina (dupa minim 15 ani ) dar asta nu din cauza fabricantului ci pentru faptul ca nu prea sunt deloc intretinute. Toti care le au le da omorul cu prima ocazie care o au. Cu o japoneza nu faci niciodata ce faci cu G-klasse. Vezi , ca exemplu, pe mobile , ca sunt scoase la vanzare cateva zeci de bucati din stocul armatei daneze. Unele sunt cam distruse dar toate sunt in stare de functionare. Iti dai seama ce-au mancat masinile alea 20 de ani. Cata coasta, gheata si apa sarata or fi inghitit, numai ele stiu. Oricum majoritatea arata onorabil. Daca armata daneza (si nu numai ) foloseste G-klasse inseamna ca stiu ei ce fac. Eu o consider cel mai serios off-road din cate exista. La mare distanta e Land Rover. Am avut Pajero si stiu ce inseamna japan. E pentru un pescuit, o cabanuta, un gratar, o intalnire cu off-road-isti, insa cand apare un G ... luam pozitia de drepti ...

                              M-a incurcat rau criza asta, insa abia astept sa-mi revin si sa iau unul de la nemti, vechi nu conteaza. Diesel sa fie ca oricum il bag pe Bulgaria. Si dupa aia ... incepem instructia !

                              Am uitat sa-ti spun ca armata elvetiana foloseste G-klasse si Toyota land cruiser. Urca in Alpi cu ele la peste 3000 de metri. Toyotele sunt la a 2-a generatie iar G-urile sunt tot alea de acum 15 ani. Cat despre succes pe piata , lumea nu prea stie si daca stie nu se indura de bani. Se leaga una cu alta. Ti-am spus . Am condus un G-klasse fabricatie 1981 cred, si e mult peste pajero din 2001.


                              Te rog, nu mai posta consecutiv. Foloseste functia edit.
                              Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by costi05 View Post
                                ...Am avut Pajero si stiu ce inseamna japan. E pentru un pescuit, o cabanuta, un gratar, o intalnire cu off-road-isti, insa cand apare un G ... luam pozitia de drepti ...
                                Japan nu inseamna (numai) Pajero. Toyota are cateva modele heavy duty (40, 60, 70, 80).
                                Un HDJ 80 cu 3 blocante si motor 4.2TD (180CP) de la inceputul anilor '90 se poate comara cu un G lung din aceeasi perioada si chiar cu succes: este mai mare, mai puternic si probabil ceva mai fiabil. In teren ambele isi pot bloca toate cele 3 diferentiale.
                                dar suntem off topic...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF