Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Daca iti da cu virgula la ceva termen in germana, franceza, engleza, ghici cum poti sa dai de mine ? Si vezi ca treaba din link se aplica pentru un benzinar de sase cilindri, nu pentru un diesel de vreun fel sau altul...



    Dragos
    Last edited by Florin_WES; 03-16-2017, 22:21 PM.

    Comment


    • #77
      Sincere felicitari pentru lucrare.Asa ceva putini fac,din lipsa de timp,BANI,sau meseriasi.Mi-a placut mult izolarea sasiului la tine,si fiindca le ai toate proaspete in minte,rogu-te,spune si mie,cand ai timp 15min.,dupa curatare cu peria,cu ce ai dat si in ce ordine.Am o cobra pe care vreau sa o incep vara asta,am stat pe forum,dar o lista concreta,simpla de chiclazuri necesare nu am aflat.Tot timpul colegii deraiaza in discutii,pareri,zvonuri,si totul se incheie in coada de peste.Vazand rezultatul muncii tale,am speranta ca voi afla,in sfarsit,reteta succesului.Multumiri anticipate si,inca o data,FELICITARI!

      Comment


      • #78
        Sasiul s-a sablat cu nisip in prima faza. In locurile in care a fost ruginit s-a dat cu inhibitor de rugina (foerch corroplex e foarte bun) , dupa aceea grund bicomponent epoxidic (L289 de la foerch e iarasi foarte bun) si 2 straturi de vopsea. Sasiul s-a umplut cu ceara de cavitati la sfarsit.

        Comment


        • #79
          Multumesc mult!Scurt si cuprinzator,asa cum doream.Respect!

          Comment


          • #80
            Si primele rezultate mult asteptate.Imi era un pic teama de fibra asta de sticla, dar arata bine dupa vopsire.
            To be continued
            Attached Files

            Comment


            • #81
              Foarte bine - as putea adauga !
              Stefan

              Comment


              • #82
                Dupa mai multe discutii cu vopsitorul si seful lui, care incercau sa ma convinga sa nu vopsesc si interiorul("Ca oricum nu se vede") s-a dezbracat cotetzul si s-a dat cu farba peste tot.

                Fostul proprietar a fost destul de neglijent si a lasat stergatorul spate sa se uzeze in asa hal incat a zgariat tot geamul. Am scos geamul vechi si l-am dus la Oglinda in Timisoara sa imi faca unul la fel. Se face din sticla de 8 mm,costa 130 ron si va arata mai bine, sper cel putin. Partea buna e ca geamurile la 460 sunt drepte in plan si se pot face foarte usor si cu costuri mici.
                Am optez sa nu il mai securizez pentru ca mai dura inca o luna operatiunea.

                Va mai tin la curent cu problemele aparute.
                Attached Files

                Comment


                • #83
                  Originally posted by grizzlee View Post
                  Am scos geamul vechi si l-am dus la Oglinda in Timisoara sa imi faca unul la fel. Se face din sticla de 8 mm (...) Am optez sa nu il mai securizez pentru ca mai dura inca o luna operatiunea.
                  WHAT??? Nu te juca! Am lucrat destul cu sticlă de geam, și știu ce înseamnă geamul de 8mm, dar totuși nesecurizat??? Pe lângă faptul că ai toate șansele să-l spargi în scurt timp cu tot că are cheder, să nu cumva să se rănească careva...

                  P.S. Îmi place culoarea!
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #84
                    Ce vopsea ai folosit?


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #85
                      @Levi: Suprafata e relativ mica si trebuie o forta destul de mare sa se sparga. Probabil trebuie sa il troznesti cu ceva ascutit si destul de tare ca sa reusesti sa il faci bucati. Desi nu pare mult, dar 8mm e foarte gros. Incearca sa spargi un geam termopan vechi, care are aproximativ jumatate din grosimea acestuia.

                      @Crazyady: Culoarea e Agave Green DB6880 si vopselele sunt pe baza de apa. Mai multe nu stiu sa iti spun

                      Comment


                      • #86
                        Pune-i geamului o folie antriefractie transparenta....macar in caz de spargere nu se va imprastia inauntrul masinii.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by grizzlee View Post
                          @Levi: 8mm e foarte gros. Incearca sa spargi un geam termopan vechi, care are aproximativ jumatate din grosimea acestuia.
                          Da, foarte gros, și destul de rigid la grosimea asta, deci și casant. Nu vreau să sparg termopane, că acolo vorbim de 2 foi de geam cu argon între ele, dar nu e ăsta specificul forumului. Eu îți vreau doar binele, nu neapărat pt paguba aia de 130 de lei, că ăia sunt doar bani (se fac și se duc), dar ferească Sfântul de un accident...

                          Originally posted by pirvu View Post
                          Pune-i geamului o folie antriefractie transparenta....macar in caz de spargere nu se va imprastia inauntrul masinii.
                          DA, uite o soluție ajutătoare, și nici nu costă mult!
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #88
                            Oi schimba geamul cu unul securizat cand s-o termina toata nebunia cu masina. Nu costa cu mult mai mult, doar ca masina trebuie luata din service cand e gata si nu pot sta fara geam la usa ca ne trage curentul

                            Comment


                            • #89
                              Bravo!
                              Si eu as fi vopsit inauntru.
                              Stefan

                              Comment


                              • #90
                                Cam asa arata agregatul dupa finalizare.

                                Urmatorul pas e sa punem toate 4 gumele la fel si sa ii dam pe coaja.
                                Mai sunt o groaza de maruntisuri la interior/ exterior:
                                - aerisirile exterioare spate
                                - garnituri balamale usa spate
                                - cauciucul de la schimbatorul mic
                                - 1 maneta geam lipsa
                                si multe altele

                                Garniturile de la usi au fost uzate foarte tare, s-au pus garnituri de daciana 1310. Se inchide usa mai greu dar isi da drumul cu timpul.

                                La tapiterie mi-a lucrat un nenea care m-a dezamagit, a lucrat ieftin si prost. Din pacate aici in oras nu am prea multe alternative. Poate am avut asteptari prea mari, nu stiu. Ideea e ca mi-a scos toate rupturile din tapiterie si acuma e intr-o stare cat de cat acceptabila.

                                Dupa montare nu mai merg avariile, bazaie ceva in bord in momentul in care actionez butonul. Cred ca e un contact prost la releu sau releul a crapat. Trebuie sa desfac iarasi bordul sa vedem ce e acolo.

                                Va mai fi de lucru inca o perioada, nu ne plictisim
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF