Salut Dragos
Mersi de sfaturi.
La drum intins merg doar cu spatele cuplat si asa apare problema.Asa se si simte vibratia, in jumatatea din spate a masinii. La cardanul spate mi-au schimbat crucile, iar partea culisanta nu a avut joc. Din cate tin minte, nu am un rulment intermediar, e doar cardanul care e prins in suruburi fata spate. Se poate sa fie uzata bucsa dintre diferential spate si cardan?
Cardanul mic nu a avut joc si la el nu s-a umblat defel.
Daca era de la cauciucuri, nu trebuia sa se manifeste si la viteze mai mici vibratia?
Gumele sunt BFG AT, nu e un profil agresiv sa apara chiar asa vibratii mari.
Tare mi-e teama ca au facut treaba de mantuiala cu cardanul spate si trebuie sa il duc inapoi. Problema e, ca l-am facut acum ceva vreme si nu mai am nici o chitanta/act de la ei.
Mi-e teama sa pun masina pe butuci si sa ii dau pe coaja pana la 70 kmh
Exista riscul sa zboare de pe butuci si sa pice pe omul de e sub masina. Mai bine o duc la cineva, sa pice pe el :P
Cat despre motor, e bai cu itp-ul, ca e deja alt tip+alta serie. Nu as vrea sa il dau iarasi jos in 2 ani.
Ca si o paranteza: In seara asta voiam sa ma duc in sat sa iau lapte si fiind in concediu la munte, e strada in panta. Am parcat masina cu botul la deal. Cand sa pornesc, pleaca motorul, vibreaza in draci, scoate un fum neegruuuu si crapa dupa 2 secunde. Dau de mai multe ori la cheie, acelasi comportament. Dupa alte cateva incercari esuate, am lasat masina sa mearga la vale si am intors-o cu botul in jos. Am oprit,am mai dat de doua ori la cheie si a pornit intr-un final, dupa ce am afumat toti vecinii.
Intrebarea e: nu ar trebui sa aiba pompa de injectie o supapa de sens? Fiind parcat cu botul in sus,cred ca mi s-a scurs motorina din motor si de asta comportamentul asta. Pe drept nu mi-a facut niciodata figuri.
Mersi de sfaturi.
La drum intins merg doar cu spatele cuplat si asa apare problema.Asa se si simte vibratia, in jumatatea din spate a masinii. La cardanul spate mi-au schimbat crucile, iar partea culisanta nu a avut joc. Din cate tin minte, nu am un rulment intermediar, e doar cardanul care e prins in suruburi fata spate. Se poate sa fie uzata bucsa dintre diferential spate si cardan?
Cardanul mic nu a avut joc si la el nu s-a umblat defel.
Daca era de la cauciucuri, nu trebuia sa se manifeste si la viteze mai mici vibratia?
Gumele sunt BFG AT, nu e un profil agresiv sa apara chiar asa vibratii mari.
Tare mi-e teama ca au facut treaba de mantuiala cu cardanul spate si trebuie sa il duc inapoi. Problema e, ca l-am facut acum ceva vreme si nu mai am nici o chitanta/act de la ei.
Mi-e teama sa pun masina pe butuci si sa ii dau pe coaja pana la 70 kmh

Cat despre motor, e bai cu itp-ul, ca e deja alt tip+alta serie. Nu as vrea sa il dau iarasi jos in 2 ani.
Ca si o paranteza: In seara asta voiam sa ma duc in sat sa iau lapte si fiind in concediu la munte, e strada in panta. Am parcat masina cu botul la deal. Cand sa pornesc, pleaca motorul, vibreaza in draci, scoate un fum neegruuuu si crapa dupa 2 secunde. Dau de mai multe ori la cheie, acelasi comportament. Dupa alte cateva incercari esuate, am lasat masina sa mearga la vale si am intors-o cu botul in jos. Am oprit,am mai dat de doua ori la cheie si a pornit intr-un final, dupa ce am afumat toti vecinii.
Intrebarea e: nu ar trebui sa aiba pompa de injectie o supapa de sens? Fiind parcat cu botul in sus,cred ca mi s-a scurs motorina din motor si de asta comportamentul asta. Pe drept nu mi-a facut niciodata figuri.
Comment