Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru A4602406718 echivalent de la Tedgum ar fi codul 00413845 si in RO ar costa aproximativ 290lei.

    Comment


    • Salutare. Eu am schimbat acel suport (al doilea din poză, cel din link) însă nu era la motor ci la cutie. Se află in partea din spate a cutiei. Nu știu cum e la tine, însă suportul ăla seamănă perfect cu cel de la cutie. Mai bine verifici de doua ori si cumperi odata decât invers, nu sunt f ieftine piesele.
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • Ma mir cum de nu au gasit codul respectiv cei de la magazin.Mersi Paul pentru sfat.Daca ma uit la poze, arata la fel suportii si ar trebui sa fie buni.

        Am gasit pretul indicat de tine pe: https://www.miidepiese.ro/suport-motor-00413845 si am sa le iau.

        Lucian: nu stiu de ce poza arata asa, dar descrierea era de la suportul motor. Intr-adevar suportul meu de cutie, tot asa arata. Cel de motor are doar o bucsa metalica in mijloc.

        Azi sper sa rezolv cu piesele si sa ma apuc in curand de montat motorul, cat mai tin minte ordinea
        Attached Files

        Comment


        • Originally posted by Lucian_kel View Post
          însă nu era la motor ci la cutie.
          Si eu asa stiu ca cutie se afla acel model de suport!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • Dupa o lunga perioada de inactivitate, am reusit sa montez inapoi o parte din motor.

            Ce pot sa spun dupa experienta asta, e ca nu as mai face asta inca odata. Fiind motor care s-a vandut numai in USA, m-au expediat toate magazinele auto cand am inceput sa intreb de cuzineti, segmenti si alte minuni. Toti au spus ca nu gasesc motorizarea asta in sistem si nu ma pot ajuta.
            Ii multumesc lui Kai, care a avut rabdare sa ma ajute si sa gasim toate piesele. Numai cumpararea tuturor reperelor a durat mai bine de o luna.

            S-au schimbat toti segmentii, cuzineti palier, cuzineti biela, lant distributie, lant pompa ulei, toate garniturile, simeringuri, etc.
            Cel mai greu a fost sa curatam toate piesele, s-a strans ulei ars si praf de 40 de ani. Am frecat de mi-au iesit ochii din cap.

            Partea buna e ca am invatat cum sa pun distributia la semn si sa montez pompa de injectie corect.

            Acuma asteptam dupa cutia de viteze. Cand schimba in treapta a doua, smucea foarte tare. Am gasit un service in Timisoara unde am dus cutia. Din pacate, dupa 2 luni in care a stat acolo, nici macar nu s-au sinchisit sa se uite la ea. Dupa n telefoane, drumuri pana la el si discutii in van, am mers sa o iau. Culmea e, ca tot seful service-ului era suparat ca i-am batut obrazul. Tot mai putina omenie exista in ziua de azi din pacate.

            NU va recomand sa lucrati cu service Samo din Timisoara. Avand multi clienti, omul e extrem de arogant, nu raspunde la telefon si te trateaza ca pe ultimul om.

            In concluzie am dus cutia la arad, la Mercom, unde lumea parea sa fie ok. Omul de acolo stia deja ce are cutia si a inceput sa rada. Mai tarziu am aflat si de ce
            Exista un fel de placi, care se uzeaza si trebuiesc schimbate la un moment dat. Problema e ca placile respective nu se mai fabrica si nici nu se mai gasesc la MB, nici pe original. In concluzie mi-au explicat ca trimit piesele in USA unui tip care monteaza "placi" noi. Toata operatia dureaza cel putin 2 luni din cauza drumului pana in state si inapoi.

            Motorul fiind inchis, astept acum dupa cutie. Sper doar ca mosul sa fie darnic si sa imi aduca cutia pana de craciun. Tare as vrea sa montez masina inapoi anul asta.

            Cu ocazia asta pun si o poza cu cantitatile de lichide necesare la motor/cutie.
            Attached Files

            Comment


            • Îți apreciez perseverența !
              Daca eram eu, îi faceam vant demult și imi cumparam un Pajero ! Probabil de aia nu am Mercedes acum ci doua tigăi .
              Mult succes în continuare cu proiectul !
              Stefan

              Comment


              • Din pacate am din ce in ce mai putin timp pentru el. Sper doar sa il montez inainte de a veni Craciunul.
                Asteptam dupa cutia de viteze si dupa aceea le montam toate. Daca tot m-am inhamat la proiectul asta, il duc acum la sfarsit

                Comment


                • Dupa o luuuuuuuunga perioada de asteptare a venit si cutia de la reconditionare. Ca si idee, am lasat cutia la cei de la Mercom de la Arad pe 8 Noiembrie si am ridicat-o in 10 Iunie. E bine de stiut pentru cine mai vrea sa isi repare la ei ceva.

                  Daca tot nu am putut face nimic, am profitat de timp si am comandat la cei de la RAAL din Timisoara un radiator. Te duci cu radiatorul vechi si iti fac unul identic(oarecum) din mana. Mi se pare extraordinar, ca fac absolut orice radiator , de orice forma, oricat de mic sau mare. De recomandat in orice caz. Am lasat Radiatorul original si in 2 saptamani a fost gata si copia. Atasate cateva poze cu piesele.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Mă bucur să vad ca ca proiectul înainteaza.
                    Stefan

                    Comment


                    • Sper că te va ajuta schema asta, poate găsesc ceva pentru G.
                      Attached Files

                      Comment


                      • E fix ce am nevoie, mersi fain Paul. In vreo doua saptamani sper sa ma pot apuca de el. Trebuie sa mai cumpar toate furtunele de alimentare, coliere, uleiuri de motor si cutie.Nu stiu daca gasesc furtunele de vacuum, sa le schimb si pe alea

                        Comment


                        • Se găsesc, furtunase, conducte de vacuum. Eu am luat pentru vacuum furtunas siliconic.

                          Comment


                          • Buna ziua !



                            Furtunele de silicon nu sunt recomandate pentru vacuum. La caldura se inmoaie foarte tare si se pot strange de la vacuum, si nimic sau prea putin mai trece in directia corecta. De unde si potentiale probleme cu sistemele bazate pe vacuum.






                            Dragos

                            Comment


                            • http://www.racingnick.ro/images/products/142.jpg?3196 Așa ceva am luat. Oricum mulțumesc pentru atenționare. Voi fi atent, dacă fac probleme le schimb imediat.

                              Comment


                              • Desi planul nu a continuat chiar conform asteptarilor, am mai facut o achizitie.
                                Vreau sa modific pompa de injectie de pe motorul simplu aspirat si sa o montez in locul celeia cu turbo. In concluzie am achizitionat un kit de reparatie pompa de injectie/ kit ALDA extern si elementi de 7.7mm. Cu turbina existenta ar trebui sa ajunga puterea undeva la 180-200 ps. Asa e planul. Sa vedem daca gasesc un pompagiu care sa imi faca modificarile
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF