Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Iarasi simt nevoia sa intreb: de ce crezi ca G-ul a avut alte actuatoare decat alte modele din aceeasi generatie? Fii sigur ca piesele sunt interschimbabile de la turisme atat timp cat serveau acelasi scop si erau acelasi sistem de functionare.

    Si, daca actuatoarele lipsesc... Cum de nu scapa vacuum? Banuiesc ca nu sunt electrice... Sau sunt? Daca erau vacuumatice si ele au fost indepartate probabil ca si furtunele de vacuum au fost indepartate, sau, in cel mai bun caz infundate.

    Intr-adevar, se gaseste kit de inchidere cetralizata universal, care se poate monta (mai mult sau mai putin lejer) dar de ce sa nu refaci totul cat se poate de original?
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #47
      Deocamdata sunt ocupat cu alte probleme mai grave. Am sa ma ocup de inchidere la final, pana atunci sunt alte bube mai stringente

      Nenea care se ocupa cu reparatia masinii e un baiat de nota 20 si nu pot tine pasul cu piesele pe cat de repede lucreaza.

      Si ca sa iti raspund la intrebare Dan, am scris pe forum pentru ca de cele mai multe ori lumea mi-a dat raspunsuri directe si m-a scutit de cautari inutile. Nu am avut nici un 126 sau alte modele de pe vremea respectiva sa stiu daca se potriveste sau nu vreun actuator, asa ca nu stiu sa iti raspund la intrebare .
      Intre timp ii multumesc lui Leo care mi-a trimis o schema ptr instalatia de kickdown de la 126. Sper sa ma lumineze

      Piesele aftermarket la capitolul caroserie sunt ca si inexistente in Romania, asa ca am fost nevoit sa caut in Germania si Polonia. De exemplu, pentru toba de esapament care e praf la mine, am primit o oferta de 1600 ron in Ro. Comandat de pe ebay cu 80 eur.

      Colturile spate, aripile spate au fost comandate din Germania. Fetele de usi spate care sunt praf au fost comandate din Polonia. Problema la toate e durata mare de livrare.

      Pentru cine are nevoie de elemente de fibra pentru G, este un tip la Cluj care mi-a facut aripile fata din fibra de sticla. Calitatea mai mult decat ok si pretul foarte decent, 200 eur ambele aripi. Avantajul e ca nu ruginesc niciodata si se repara foarte ieftin. Daca are cineva nevoie vreodata ii pot da numarul de telefon.
      Attached Files

      Comment


      • #49
        Oooo, felicitari... Deja acuma se cunoaste ca va fi un G de invidiat!



        Stima
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #50
          Multumesc, la aspect asa speram
          La performante o sa fie un cruiser de 2150kg si 88 ps, dintre care au mai decedat intre timp cativa. Trebuie sa duc injectoarele la verificat,da cu fum destul de tare cand e rece.Poate e din cauza normei euro -5

          Deja e atata de lunga lista cu chestii deschise ca ma apuca damblalele.

          Comment


          • #51
            Originally posted by grizzlee View Post
            Deja e atata de lunga lista cu chestii deschise ca ma apuca damblalele.
            Zambeste, maine va fi mai greu. Glumeam insa stiu cat e de greu sa cauti piese la o masina foarte rara pe la noi. Felicitari pentru munca depusa pana acum, vad un rezultat optim. Munca facuta cu raspundere si rezultat pe masura. Bravo.
            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

            Comment


            • #52
              Lucian,stiu proiectul tau si il urmaresc de la inceput. E foarte satisfacator si pentru mine personal relaxant sa mai gasesti cate o rezolvare sau o solutie la multe din probleme de la cotetzele astea vechi. Si ce ma bucur, e ca sunt oameni care s-au lovit de aceleasi probleme si ma pot ajuta de 100 de ori mai repede decat alte manuale sau site-uri. La capitolul piese, no comment

              Intre timp s-au stricat peste 20 de discuri de flex la taiat tabla de pe caroserie. M-a cam injurat saracul Peter la partea asta. Drept dovada cateva poze, sa vedeti cat de mancata a fost caroseria de rugina.

              Ps: se vede intr-una din ele si actuatorul electric. Ma gandesc sa le schimb pe toate cu versiunile existente pe piata, dar inca nu stiu daca se potrivesc. Asta pot sa o rezolv insa dupa ce e finalizata masina.
              Attached Files

              Comment


              • #53
                Originally posted by grizzlee View Post
                Abia astept sa il vad cu numere si prin noroaie




                La cata rugina ai gasit pe caroserie...eu nu as baga-o prin noroaie dupa finalizare...
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #54
                  Sasiul zici ca e nou ! Urmaresc indeaproape proiectul !
                  Pastrezi rosul sau schimbi culoarea?
                  Stefan

                  Comment


                  • #55
                    Ca inhibitor se foloseste Korroplex de la Foerch, e foarte bun din cate mi s-a zis. Acuma ramane sa vedem dupa o perioada mai lunga cum se prezinta. Sunt oricum increzator ca nu o sa iasa rugina prea repede.

                    La usile spate s-a schimbat intreaga parte de jos a usilor si intreaga fata. Problema e, ca elementele de reparatie nu sunt originale. Nu se gasesc pe original si la cele aftermarket difera dimensiunile din pacate. De erau mai mari, nu era bai, dar sunt cam toate mai scurte cu cate 1 cm.

                    Ca si farba, o sa fie probabil un verde maslina. Am sa caut codul original si il postez. Rosu e un pic cam tipator din punctul meu de vedere. Protectia sasiului e foarte foarte buna la G. Nu a fost necesara nici macar o pata de sudura. S-a aplicat exact acelasi tratament ca din fabrica.
                    Last edited by grizzlee; 03-09-2017, 12:31 PM.

                    Comment


                    • #56
                      Ziceai de verde iar eu tocmai vroiam sa-ti pun o poza... Mie mi-ar placea exact cum a fost...
                      Attached Files
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #57
                        Off topic

                        Originally posted by dan500se View Post
                        Mie mi-ar placea...
                        ... aia din stânga, nu? E ”mai roșu”...
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #58
                          Ca sa ma incadrez la retro, trebuie sa fie din gama originala de culori. am gasit aici un site tare util:


                          si imi place Agave Green-ul destul de mult.
                          Mi se pare ca g e mai degraba masina de padurar decat de pompier

                          Rosu vs verde
                          Attached Files

                          Comment


                          • #59
                            Si mie imi place, nu arata rau! Insa cred ca si rosul OEM ar arata destul de bine daca ar fi "echipat" ca cel verde din imaginea de mai sus!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #60
                              Originally posted by grizzlee View Post
                              si imi place Agave Green-ul destul de mult.
                              Rosu vs verde
                              Vot pt. Agave Verde!
                              Deși e mult mai tentant Agave tequilana ...doar că acela e albastru...
                              Deci rămânem la verde și nu bem tequila...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF