Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sistemul de racire la Mercedes 230 E W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    DE OBICEI MB se cam aeriseste singurel,daca nu vrea incearca ca in carti....tii motorul 3-10 min pe la 2000 ture,busonul inchis doar la prima pozitie,ochii pe vas sa fie mereu lichid....sau te duci la vreunul care e mai dibaci....

    Comment


    • #32
      acum 2 zile am aerisit-o cum mi-a zis orca si vad ca nu s-a mai aprins beculetul de apa,dar abur am vazut ca si alte masini scot ,scoate asa cand e rece?

      Comment


      • #33
        Scoate abur, scoate......insa nu trebuie sa fie foarte mult ,....am avut o duba si cand se arsese garnitura de chiuloasa parca eram la discoteca...tunul de abur...cine era in spate nu mai vedea nimic...
        Ford Transit 2.5d ex
        Mercedes 230 E ex
        Mercedes 200 TE ex
        BMW 320d touring

        Comment


        • #34
          nu scoate asa mult , oricum cred ca trebuie sa fac o vizita la service sa vad care e problema.

          Comment


          • #35
            @gabita - Oricum semnele pentru o chiuloasa cu garnitura arsa sau chiuloasa fisurata se vad in ulei...spuma la culbutori , vezi prin capacul de completare ulei...chiar si in furtunul de gaze de carter (care duce in filtrul de aer)...se pare ca nu ai probleme de genu asta...
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • #36
              Abur cred ca scoate si daca nu ai un esapament super-OK, spun asta fiindca eu am scos sitele din esapament (zdranganeau/zumzaiau), si acum cind e frig se vede abur mai mult decit atunci cind aveam esapamentul STAS.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #37
                E o chestie de retinut...
                Ford Transit 2.5d ex
                Mercedes 230 E ex
                Mercedes 200 TE ex
                BMW 320d touring

                Comment


                • #38
                  salut!uite am fost azi la service in bucuresti si sa vezi veste buna,cica e radiatoru, plange un pic pe la un colt dar jos nu pica deoarece se scurgea in scut si nu se obs, oricum cred ca trebuie sa schimb radiatoru!!

                  Comment


                  • #39
                    eu stiu ce sa fac?daca il schimb macar raman cu el bun asa daca il lipesc pana la urma tot se va duce!nu?

                    Comment


                    • #40
                      Depinde de ce bani esti dispus,lipit e tot lipit.....eventual suna-l pe dottore,daca nu raspunde cauta-l la crematoriul CENUSA(ce nesimtit sunt..)ideea e ca ori are el ceva ori te trimite la careva care are(Aurel..etc)sau mai scurt suna-l pe MIHAI(092357075)spune-i ca te trimite unul din ITALIA,si cind se opreste din zimbit intreaba-l de radiator.....sper sa fie de folos si ontopic.....

                      Comment


                      • #41
                        mersi mult sa vad ce fac(oricum unul nou e aproape 7 mil )nu?

                        Comment


                        • #42
                          Am avut un Ford Scorpio, curgea radiatorul ca la balamuc. Am pus jumate de flacon de solutie (avea in jur de 300 de gr), a mirosit in masina vreo 3 zile a oua clocite dar nu a mai curs. Acuma na, depinde si de banii pe care ii ai, cum s-a spus si p-aici ...
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #43
                            Ai aici exemplu de model si pret pentru a sti la ce sa te astepti. Eu ma feresc sa bag solutie de astupat pori (gauri) in radiator, motivatia ar fi : pasta respectiva se nu se depune doar in gaura ce trbuie astupata, ci se depune peste tot, obturind trasee, gauri/orifici in chiuluasa, etc., care sint deja putin obturate de calcarul depus in ani, fapt care reduce randamentul de racire si mareste riscul de supraincalzire a motorului. (mai ales la vara). Solutia cea mai buna este un radiator nou. Mie intotdeauna CICLOP mia oferit cel mai bun pret in raport cu restul magazinelor de profil, plus discaunt de 15%. CICLOP au o retea mare de magazine, implicit au putut negocia preturi mici cu furnizorii. Exemplul de mai jos nu e de la CICLOP, dar ai sanse mari sa gasesti si la ei cu pret aproximativ (+/-), si diferiti producatori, nu doar AVA.

                            MERCEDES-BENZ limuzina (W124), 230 E (124.023)
                            An fabricaţie: 01/85 - 06/93, kW/CP: 100/136, Capacitate: 2298, Cod motor: M 102.982, Tip: limuzina

                            Cod ; A MS 2039, Furnizor: AVA, Pret=425,00 RON (505,75 RON)buc.Dimensiuni radiator 292-344-52, Tip cutie viteza = manuala, Pentru vehicule fara aer conditionat
                            Attached Files
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #44
                              O data. Un radiator nou e in jurul suticii de euro, daca il cautam bine. Merge lipit la exterior, daca e gaura accesibila. Nu recomand praf ratat de bagat in radiator. Ori pui altul, ori lipeshti.
                              A doua oara. Cobra nu a avut vas de expansiune a lichidului de racire in viatza ei.
                              Si nu in ultimul rind, crematoriul e in reparatzii capitale momentan, asha ca nu ash putea profita de servicii chiar daca ash dori cu cea mai mare ardoare(sau dorintza ardenta, ca sa fiu mai ignifug...). Nu e nimic grav, scapa nitzel pe la usha si i-a ars pe citziva privitori in fund...

                              Comment


                              • #45
                                gata am rezolvat problema, am pus radiator nou a costat 4 mil si ceva plus manopera aproape de 5 mil si ceva.Cand l-am dat pe ala vechi jos era umed pe dedesubt pe acolo pierdea.Acum sper sa fi scapat de probleme,ca tare naspa e sa nu iti mearga masina si sa nu sti ce are!!Baietii de la service mi-au zis ca daca nu schimbam apa cu antigel mai mergea radiatorul ,dar din cauza la antigel care are alta densitate au aparut pierderile.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF