Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sistemul de racire la Mercedes 230 E W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    [QUOTE=gabita;7952]
    Baietii de la service mi-au zis ca daca nu schimbam apa cu antigel mai mergea radiatorul /QUOTE]

    Este foarte adevarat, nu vreau sa te sperii, dar mie din aceleash motiv mi-a cazut pompa de apa, fiindca cel de la care luasem eu masina a mers doar cu apa in instalatia de racire. Unii traiesc cu impresia ca antigelul e necesar doar iarna, ceeace e total greshit, lipsa antigelului este crima pentru pompa de apa.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #47
      asa e masina trebuie sa mearga cu antigel tot timpul!!bine ca acum merge si am rezolvat problema!!

      Comment


      • #48
        Din fericire nu este caloriferul fisurat,era din cauza radiatorului,am auzit ca este destul de complicat sa demontezi bordul ca sa ajungi la calorifer.Ce am observat eu este ca uneori mie imi baga pe o parte aer cald si pe o parte aer rece
        (usa stanga si usa dreapta).De ce oare?

        Comment


        • #49
          Nu doresc la nimeni sa se fisureze caloriferul in primul rind cind dai drumul la caldura interiorul se umple de abur,in al doilea rind "gabita"are dreptate a trebuit sa dau tot bordul jos sa-l inlocuiesc.
          Stefan

          Comment


          • #50
            Eu a trebuit sa schimb vaporizatorul (radiatorul) de clima din bord de la balena, foarte dificil, atit fizic cit si psihic.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #51
              Ptr gabita: vezi ca langa baterie ai 2 'butoiase', alea deschid si inchid apa calda catre instalatie de incalzire in habitaclu. S-ar putea ca unul din ele sa nu deschida, si atunci nu vine caldura pe jumatatea aia. poat efi el defect, sau sa nu-i ajunga tensiune la borne ca sa-l comande. Daca este el defect il schimbi, daca nu vine tensiune e mai complicat... dar nu imposibil de reparat.
              Verifica si spune ce ai descoperit.

              Comment


              • #52
                un pic offtopic da are legatura cu circuitu de racire(la mine de incalzire )
                cobra 240 D am schimbat termostatu si temperatura tot nu urca mai mult de 70C, inainte statea pe la 60.
                Ceva sugestii?
                Exista doua tipuri de masini :
                1. care au fost lovite
                2. care vor fi lovite

                Comment


                • #53
                  Ca sugestie, eu as incerac sa schimb termostatul cu unul care deschide mai 'tarziu', adica la 80*C de exemplu.
                  Era bine daca citeai ce scrie pe termostatul asta inainte sa-l montezi...

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Razvan View Post
                    Ca sugestie, eu as incerac sa schimb termostatul cu unul care deschide mai 'tarziu', adica la 80*C de exemplu.
                    Era bine daca citeai ce scrie pe termostatul asta inainte sa-l montezi...
                    80 sau 89 e , nu mai stiu exact
                    Exista doua tipuri de masini :
                    1. care au fost lovite
                    2. care vor fi lovite

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by claub79 View Post
                      80 sau 89 e , nu mai stiu exact
                      Poate nu e foarte bun termostatu chiar si nou fiind poate fi defect sau de-o calitate indoielnica.
                      Poate nu-ti arata bine pe ceas, adica ceasul sa fie dezechilibrat.
                      De cind ai pus termostatul ai simtit o schimbare in bine, si anume ajunge la temperatura de 70 C mai repede dacit ajungea inainte la 60 C, daca da este bine. Ar trebui sa dimti si ca baga caldura mai repede.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #56
                        Daca ceasul din bord e bun, incerca si obtureaza treptat radiatorul cu ceva (cu un carton de ex) astfel incat sa micsorezi cantitatea de aer rece care vine frontal.

                        Comment


                        • #57
                          asta din urma, fara suparare, e rezolvare tip dacia.Prefer sa nu ape;ez la ea decat daca nu am incotro.
                          Exista doua tipuri de masini :
                          1. care au fost lovite
                          2. care vor fi lovite

                          Comment


                          • #58
                            ........ ar fi prea multe de comentat si d.p.m.d.v. nu are rost....
                            Sunt convins ca vei primi si alte sfaturi asa ca ... mai ai putina rabdare.....

                            Comment


                            • #59
                              Cind luatzi termostate, barem sa fie unul bun. Nu zice nimeni sa iei Behr, dar macar un Wahler, acolo... E sub 20 de euro, da-l in masa pe gheatza... Cind dai banii pe cine shtie ce pirnaie, care nici macar nu corespunde la cod cu ce trebuie pe mashina, asha patzeshti...

                              Comment


                              • #60
                                Tot respectu dock, is deacord cu tine, dai un ban si stii ca e de calitate, da ce faci cand gasesti numa din astea?si aia de la magazin nu aduc ca " is mai scumpe si nu se vand"
                                Exista doua tipuri de masini :
                                1. care au fost lovite
                                2. care vor fi lovite

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF