Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sistemul de racire la Mercedes 230 E W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sistemul de racire la Mercedes 230 E W124

    Am un Mercedes 230E din 1986 masina merge foarte bine are 153.000 km ,si m-am la un service de asta asa zis de incredere sa-mi schimbe antigelul,mi-au schimbat baietii lichidul ei nici nu stiau cat intra de fapt mi-au bagat decat 5 litri,ulterior sa aflu ca intr-un 300 intra 11,5 L,si mi se tot aprinde becul de avertizare de la bord cu nivelul de apa,i-am mai completat pe parcurs inca vreo 5 L eu ,si mi se pare ca scoate cam mult abur cand e rece afara,si furtunele sunt un pic cam tari.Sper sa ma ajutati cu un raspuns.Sa nu fie aerisita cum trebuie,ca aia de la service au bagat aer cu pistolul de umflat rotile prin vas pe sus ca sa iasa toata apa din sistem cica!!

  • #2
    Daca ai aer conditionat iti intra 9,5 L.. daca nu.. cu 1 L mai putin.
    Da si tu mai multe detalii.. se incalzeste excesiv, nivelul e bun acum .. etc

    Comment


    • #3
      nu se incalzeste deloc merge normal, nu pica pe nicaieri din cate am vazut eu, decat am auzit niste bolboroseli pe mijlocul bordului de la aerul din sistem cred.Aia de la service m-au pus sa ii mai deschid busonul de la vasul de apa ca sa mai iasa aerul atata tot.poate sa nu fie aerisita cum trebuie?

      In afara de beculetul de nivel din bord care s-a aprins, si chiar asa era nu avea lichid, in rest nu are nimic masina merge bine, doar ca mi se pare ca scoate cam mult abur acum cand e frig afara.

      de ce crezi ca se tot aprinde beculetul de avertizare, daca ea nu se incinge, nu pica pe nicaieri,si unde se duce atata antigel!!

      Nu ma posta consecutiv ! Foloseste EDIT !
      Last edited by Danny_bb; 11-21-2007, 18:48 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by gabita View Post

        aia de la service au bagat aer cu pistolul de umflat rotile prin vas pe sus ca sa iasa toata apa din sistem cica!!
        Am auzi multe la viata mea, dar asa ceva

        Incerc sa-ti explic cum sa o aerisesti ;
        1. Lasi robinetul de caldura din masina deschis pe cald (rosu)
        2. Motorul sa fie rece
        3. Scoti capacul (bushonul) [2] de la rezervorulde apa [1]
        4. Scoti furtunul [3] de la shtutul [4] al rezervorului de apa [1]
        5. Cu degetul obturezi (inchizi) gaura shtutului [4]
        6. Gura (capatul) furtunul [3] pe care l-ai scos, lasal neobturat dar tinel putin mai ridicat decit nivelul H al rezervorului de apa [1] din care lai scos
        7. Complecteaza incet cu lichid in rezervorul de apa [1] pina cind incepe sa dea afara pe furtunul [3] a carui capat/gura este neobturata, si pe care o ti mai sus, doar cit sa treaca de nivelul H al rezervorului de apa. (Rezervorul [1] de apa se subintelege ca va fi plin)
        8. Pune capatul furtunului [3] inapoi in shtutul [4] al rezervoruilui [1], in asa fel incit sa nu pierzi apa nici de pe furtunul [3], nici din vasul de apa [1] pe la shtut.
        9. Punei capacul (busonul) [2] inapoi la rezervor, si dai bice.

        P.S. - Daca e surplus de apa in rezervorul [1] (vas de expansiune), il va elimina singura, nu-ti bate capul.
        Attached Files
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          uite acum am facut ce mi-ai zis tu ,a mai intrat lichid, dar cand s-a umplut vasul nu iesea apa pe furtunu ala scos,iesea doar cand le aduceam la acelasi nivel,si dupa aia am pornit-o cu furtunu ala scos si iesea aer pe el dar mirosea un pic a benzina,e normal.

          Comment


          • #6
            Originally posted by gabita View Post
            cand s-a umplut vasul nu iesea apa pe furtunu ala scos, iesea doar cand le aduceam la acelasi nivel.
            E foarte bine, ideea e sa nu-l ti mai jos ca si vasul de expansiune. Eventual mergi cu caldura pusa la maxim si daca se mai aprinde becul ala repeta operatiunea, dar NU cu motoru/apa fierbinte. Dupa operatiune pune furtunul inapoi cum ti-am zis si inchide bushonul.
            A benzina nu ar avea de unde sa miroase .
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #7
              mersi mult dar asta cu benzina ma pus pe ganduri,ti-am zis ca mi se pare ca scoate cam mult abur seara , sa fie oare la chiulasa treaba.

              Comment


              • #8
                Daca-ti face presiune de aer in instalatia de apa a masini si da apa afara (fierbe) e bai, daca nu, nare nimic.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  Am inteles ca iti pierde lichid de racire ...daca da ,cam cat lichid de racire ti-a pierdut pana acum ? da o aproximare la un nr de km...si apropo daca cumva ti-ar fi arsa garnitura de chiuloasa ai fi vazut la ulei...ceva spuma...Dopul de la vasul de expansiune e o supapa propriu zisa,...deschide la o anumita presiune pt a mentine constanta presiunea in instalatie...daca e vechi e posibil sa fie surprize si acolo...poate bloca iesirea vaporilor de unde si furtunele mai tari...sau invers pierde presiune prea usor....Vezi ce-i mai faci...Bafta!
                  Last edited by mircea_cst; 11-21-2007, 18:03 PM.
                  Ford Transit 2.5d ex
                  Mercedes 230 E ex
                  Mercedes 200 TE ex
                  BMW 320d touring

                  Comment


                  • #10
                    teoretic nu pierde ca nu a picat pe nicaieri, dar am mai completat pana acum cu vreo 4 litri(ca aia de la service nu mi-au bagat decat 4 jum) si am facut cam 500km cu ea.Busonul de la vas sti ca are 2 pozitii inchis etans si si cand sta asa deschis de are el un joc.Daca o accelerez pe loc se aude bolborosind in calorifer,e clar ca are aer !!!!

                    acum sper sa pot sa il scot naibii ca m-am saturat sa tot ii completez,am facut cum mi-a zis orca ieri si acum sa vad daca se mai aprinde becul din bord,daca nu sa mai repet iar operatiunea, o intrebare am ce inseamna cand lasi busonul de la vas pe pozitia semi deschis ?
                    Last edited by Danny_bb; 11-22-2007, 13:47 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Acuma am io intrebare ca is nedumerit, w123 din '80, benzinar la viata lui dar acum diesel 240.............io n-am vas de expansiune, e normal?Am vazut alte cobre care au.Probleme cu supra incalzire nu am, de fapt termostatu(care urmea sa-l schimb) e blocat pe deschis un pic si nu trece temperatura de 60, ceva pierderi pe la robinetii de climatizare(vreo 100 ml/saptamana), nu-i stres mare.
                      E normal sa nu fie vasu ala acolo?
                      Exista doua tipuri de masini :
                      1. care au fost lovite
                      2. care vor fi lovite

                      Comment


                      • #12
                        normal ar fi sa aiba,acum iarna pe unde ii completezi cu antigel?daca masina merge cred ca nu e nici o problema.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gabita View Post
                          acum iarna pe unde ii completezi cu antigel?
                          prin busonu de la radiator, are si ala o supapa din aia de presiune( imi scapa acuma cum ii zice), daca ii prea mult da afara printr-un furtun, dar nu stiu cat de sanatos e.
                          Exista doua tipuri de masini :
                          1. care au fost lovite
                          2. care vor fi lovite

                          Comment


                          • #14
                            E foarte sanatos daca da afara surplusul de lichid, adica tot ce este peste nivelul maxim, care se controleaza la rece.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #15
                              @gabita - sistemul de racire pe 230 E e de tip presurizat 1,2 bari pe modelul tau, daca creste presiunea peste aceasta valoare se deschide supapa de pe buson. In mod normal nu ar trebui sa-l aerisesti , fiindca el trebuie sa-ti scoata aerul singur, vasul de expansiune e cel mai inalt loc din sistem...dar cine stie... poate trebuie. Despre calorifer nu stiu ce sa zic...cu bolborositul...sa nu fie fisurat cumva...
                              @claub79 - Trebuie sa vorbesti cu Dok ,el stie sigur de sistemele de racire de pe Cobre...
                              Ford Transit 2.5d ex
                              Mercedes 230 E ex
                              Mercedes 200 TE ex
                              BMW 320d touring

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF