Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut . De ce nu incerci anvelope un pic mai inguste . O sa arate si mai bine masina . Pt M119 sunt ceva modificari de facut . Am gasit unul la 6.000€ in Germania foarte bun . Un transpalant sub 4000€ nu se poate face . Deci inca 2000€ si masina de-a gata . O zi buna

    Comment


    • Jante AMG 17" cu aripi non-AMG, plus stuff.

      Buna seara !




      Conform omologarii de la iesirea pe poarta fabricii, primita de mine pe mail de la nemtii cu steluta, nu exista asa ceva ca "anvelope mai inguste" pentru un W124 care vrea sa poarte jante de 17". Unica dimensiune pe 17" aprobata este 245/45R17, pe janta lata de 8"¼ si ET 34. Si masina oricum n-o sa arate mai bine cu anvelope mai inguste.


      Mai departe... Azi am revenit la 205/65R15, pen' ca bandoul de pe aripa din dreapta a vrut sa-si paraseasca locul si functia, unul din cele doua sau trei clipsuri din partea de sus rupandu-se.


      Dupa treaba cu schimbatul rotilor, spal masina si plec cu treaba. Casc ochiu' in bord, becul de nivel de ulei motor prea scazut era aprins. Cum cu doua zile in urma mesterisem la semeringurile de la supape, la final completasem cu ulei la nivelul corect. In parcarea mea sub masina nu se vad urme de ulei, motorul era si el uscat. Verific pe joja, uleiul la maxim, asa cum ma asteptam.


      Vreo trei ore am ajutat/asistat/frecat menta langa cineva care schimba un ambreiaj pe un Caravelle din 2011, apoi am saltat masina pe un elevator ca sa iau codul de pe senzorul de nivel pe care-l credeam bolnav. Cum la un Mercedes serios o piesa nu prea are motiv sa nu-si mai faca treaba dupa abia 31 de ani de functionare, s-a dovedit ca era doar rupt firul de pe senzor. S-a remediat, becul s-a stins.


      La doi pasi a.k.a. circa 80mm langa senzorul de nivel ulei motor plasasem eu in trecut un senzor de temperatura ulei motor cu afisare pe unul din cele trei ceasuri suplimentare montate in consola centrala, sub patefon. Cum ceasul in cauza arata de circa juma' de an constant 200ºF, trasesem concluzia ca s-a dus senzorul sau ceasul. Nah, tot firul a fost intrerupt sub banda izolatoare folosita la vremea montarii. S-a remediat si asta, daca pistolul de lipit tot era incins...


      Luni probabil voi da jos vitezometrul, ca sa-l schimb cu cel corect pentru valoarea grupului aflat in uz. Plus folia de plasma corecta pentru noul vitezometru, binenteles...






      Weekend placut !





      Dragos

      Comment


      • Buna seara !



        Intre ceaunul de ieri si gratarul de azi, am aflat ca bucsile alea distantoare de nu-i plac in mod deosebit lui Feri fac parte din echipamentul OEM al unui E500 sau E60AMG, vezi reperele 38 si 50:



        Aripa W124 E60 AMG.JPG


        Binenteles ca au codurile lor de reper aparte:


        Saiba distantoare aripa AMG 1.JPG Saiba distantoare aripa AMG 2.JPG



        Le-am si gasit de cumparat la gata ca si kit de patru bucsi/patru suruburi de inox/patru saibe, deci din acest punct de vedere treaba s-a rezolvat.



        Mai vedem cu restul...






        Dragos

        Comment


        • Originally posted by Heavy D. View Post
          Buna seara !
          Intre ceaunul de ieri si gratarul de azi...
          Colegu' Dragos sa ma scuzi ca-mi permit...oare asa se explica cele 130 de kg de care aminteai mai sus?

          In rest tot respectul pentru cel mai "ultradotat" W124 dupa iesirea pe portile fabricii.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • Saboti frana parcare.

            Ha... Gratare si ceaunuri se intampla in viata mea de circa patru-cinci ori pe an. Tonajul se aduna mai degraba datorita faptului ca job-ul ma tine uneori cate cincisprezece ore in priza, dupa care de altceva nu mai sunt bun fara 8 - 9 ore de nani. Si a doua zi o iau da capo.



            De fastfood nu-s prea amator, tot de patru-cinci ori pe an se intampla, nu-s prieten nici cu piftii/caltabosi/slanini and stuff, alcool catre zero, non-smoker, da' nici nu ma tin doar cu salate si morcovi... Noroc ca la cei 1.87m inaltime, plus faptul ca pe vremuri am practicat judo, culturism, handbal, volei si ciclocros mai uniformizeaza situatia. Ar mai fi si chestia cu "greu de cap", da' aia nu se masoare in kile...



            Azi, la intoarcerea de la gratarul amintit, aud ceva zgomote de frecusuri din zona rotii spate dreapta, plus tendinta ca masina sa traga usor dreapta atunci cand lasi gazu'. Intre locatia gratarului si domiciliu sunt circa 6 - 7km, am mers lejer ca erau si mateloti pe drum, a.k.a. cetateni matoli. Odata ajuns acasa, pun mana pe discul de frana spate dreapta si il simt cald. Spre comparatie, cel din stanga spate era rece.



            Cuget, ca exist, rumeg evenimentelor ultimelor zile si-mi aduc aminte ca la montarea rotilor AMG prima schimbare s-a facut pe spate dreapta si tipul de la vulcanizare s-a plans ca la strangerea usoara a prezoanelor, rotind de roata "se aude ceva". Acel "ceva" a fost consecinta utilizarii prezoanelor prea lungi, (dedicate combinatiei "janta plus flansa 14mm" anterioare), care prezoane, folosite fara flanse, au atins in elementele franei de parcare, saboti/parghii/arcuri. Am intrerupt actiunea de schimbare a rotilor, un Opel Zafira s-a sacrificat sa ma ajute sa-mi recuperez din garaj prezoanele corecte, dupa care s-a finalizat treaba.



            Se pare ca utilizarea de azi pre-gratar a franei de parcare a inrautatit situatia, deci maine dimineata este programata o mica interventie in zona "saboti frana parcare". Voi raporta ulterior remedierii problemei.






            Dragos
            Last edited by Heavy D.; 04-02-2017, 22:47 PM.

            Comment


            • Am patit-o si eu cand aveam 124-le tot la schimbarea jantelor numai ca la mine se auzea ca si cum ar zdrangani cineva la o coarda de chitara masiv dezacordata insa nu am avut decat ceva urme de frecat pe arcurile alea de la saboti.
              Stefan

              Comment


              • Originally posted by dog View Post
                ...ca si cum ar zdrangani cineva la o coarda de chitara masiv dezacordata...
                Iti dai seama ca putini sunt cei care pot sa-si imagineze sunetul respectiv. Dar asa de dragul meu, la care coarda faci referire "Mi gros" sau "La" sau?

                Eu am intampinat aceeasi problema sambata dupa ce baietii de la vulcanizare mi-au montat rotile de vara cu prezoanele de iarna. Eu am luat masina cu rotile de vara montate. Cand le-am dat jos am pus prezoanele separat, cele din fata fiind ceva mai lungi decat cele din fata.
                La montaj cumva le-am incurcat pt ca si pe stanga si pe dreapta cate unul agata. Pana la urma am scos-o la capat dar baietii mi-au distrus filetul la cateva prezoane.
                Last edited by adidc; 04-04-2017, 14:52 PM.
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • Buna seara !



                  Da, e buna comparatia cu chitara descentrata...


                  Things happened today. Vechile chestii:


                  Arculete vechi 1.jpg



                  Noile chestii:


                  Arculete noi 1.jpg Arculete noi 2.jpg



                  Juma' de ora de munca a fost treaba, si am descoperit noutati... Cablul de pe partea dreapta al franei de parcare are teaca defecta, ceea ce a permis apei sa intre inauntru si sa faca ce stie ea mai bine, adica zile negre mie. Corespunzator, am comandat doua cabluri noi...




                  Dragos

                  Comment


                  • Originally posted by adidc View Post
                    cele din fata fiind ceva mai lungi decat cele din fata.
                    Față? Spate?
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Cer scuze si promit ca nu mai fac dezordine pe topicul colegului Dragos.
                      Prezoanele pe fata sunt mai lungi decat cele pe spate, tocmai din cauza ca altfel ar agata in mecanismul franei de mana.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • Prezoane roti.

                        Buna seara !



                        Prezoanele rotilor pot fi toate de aceeasi lungime, adica cea corecta. Cele asa-zise "scurte" (care n-ar freca in arcurile sabotilor franei de parcare) au exact lungimea necesara ca sa potriveasca si la rotile din fata cu suficient angajament de filet.


                        Cand montezi in schimb flanse de diverse grosimi si compensezi asta cu prezoane mai lungi, trebuie doar sa nu uiti acest lucru si sa fii pe faza cand ti se lucreaza la masina...



                        Intre timp mi-au sosit cablurile franei de parcare, comandate TRW, pen' ca ATE dura o zi in plus. Poate ca si potrivesc pe un sistem de franare ATE... Codul se vede mai jos, si cu ceva noroc, maine pot sa confirm daca asa stau lucrurile:



                        Cablu frana parcare.jpg





                        Dragos

                        Comment


                        • Originally posted by Heavy D. View Post
                          ...Prezoanele rotilor pot fi toate de aceeasi lungime, adica cea corecta...
                          Asta este clar. Eu vorbesc doar de ceea ce am "mostenit" cumparand masina. Normal ca nu e necesar sa am lungimi diferite pentru fata si spate. Lungimea prezoanelor difera insa de la setul de iarna la cel de vara probabil datorita ET-ului diferit al jantelor.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • Jante, prezoane, ET-uri. Plus frana mea de parcare...

                            Buna seara !




                            Lungimea unui prezon nu are nimic de-a face cu ET-ul unei jante, ci cu grosimea jantei la miezul ei, acolo unde aceasta ia contact cu masina plus cu distanta pe care sunt adancite gaurile de prezoane ca sa intre si tubulara corecta.


                            Jantele de aliaj sunt din materiale mai slabe ca si caracteristici mecanice decat cele din otel, deci corespunzator vor fi mai groase in zona amintita decat ultimele. Si mai corespunzator, prezoanele dedicate jantelor de aliaj vor fi mai lungi decat cele dedicate jantelor de otel.


                            Foarte elegant si simplu se poate folosi o singura lungime de prezon, in configuratia "janta de otel plus flansa de trecere de grosime corecta". Daca se vor folosi flanse cu prindere pe masina si nu de trecere, atunci se schimba treaba.


                            Asa... Azi, dupa ce am demontat vechile cabluri cu flex-ul, am montat cablurile de frana de parcare TRW amintite in postul meu anterior. Cablul metalic are invelis de ceva plastic foarte lunecos, si abia dupa aceea vine in contact cu teaca/mantaua sa. Potriveste fara probleme in elementele de prindere ale masinii, a fost job de vreo ora si jumatate, ca se demonteaza de pe masina ambele roti spate, etrierele de pe port-fuzeta (raman atarnate de furtune fara probleme...), discurile de frana si cate unul din sabotii de pe fiecare parte.


                            Cu aceasta ocazie am curatat temeinic si cu simt de raspundere plus gresat chestiile conexe ale franei de parcare:



                            Cabluri frana parcare vechi.jpg Distribuitor cabluri frana parcare.JPG

                            Ancora 1.jpg Ancora 2.jpg



                            Piesa aia din desenul EPC (reperul 77) s-ar chema distribuitor, pen' ca la el vine cablul de la pedala franei de parcare si pleaca apoi cate un cablu catre fiecare roata. Tot in el se afla si surubul de reglaj al cursei in gol a pedalei de frana de parcare, adica reperul 80. Asta pe langa cele de reglaj ale sabotilori. Arcul care ajuta la revenirea pedalei (reperul 86 din acelasi desen) a trecut prin acelasi tratament, adica perie de sarma pe ax de polizor plus vaselina. Si dupa ce am curatat/gresat distribuitorul asta plus arcul, am uitat sa le fac poze, ergo desenul...


                            Cam atat deocamdata, sambata plec iar la drum de 1700km. Si sa vedem ce idei imi mai vin pe traseu...





                            Dragos

                            Comment


                            • Daca se permite am o (altă) intrebare:
                              Am gasit WIS/EPC pe e-bay la vreo 20 de dolari. Nu mi se pare fantastic de mult si l-as cumpara. Am rugamintea daca l-ati cumparat din vreo sursa mai apropiata sa-mi transmiteti ceva detalii pe PM sau aici.
                              Multumesc.
                              Drum bun si lipsit de evenimente. God-speed!!
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • EPC-related stuff.

                                EPC-ul meu nu este cumparat. Toata treaba este disponibila online pentru oricine odata ce-si plateste taxa corespunzatoare, avand ulterior acces la orice chestie bazata pe VIN sau nu, timp de un an.


                                Vei avea user name si password la alegerea ta, iar plata taxei merge minunat via PayPal. Cauta cu google un termen gen "Mercedes EPC", si vei ajunge pana la urma sa-l gasesti.


                                Din amintiri, ca am reinnoit "abonamentul" prin septembrie anul trecut, taxa aia anuala a fost in jur de 60 de Euro. E mai mult decat aia 20 amintiti de tine, dar EPC-ul este tot timpul la zi, si nu versiunea de anul trecut, de exemplu.




                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF