Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124, aventura continua...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • New tools.

    Buna ziua !



    Intre timp, am vazut ca dopul cel nou tine si am dat din nou o raita pana in Saarbrücken. Cum in trecut, cand am pus (toate) burdufele noi la planetare m-am rugat de un amic sa-mi imprumute cheia necesara operatiei, am hotarat ca pe viitor vreau sa ma descurc singur, si am comandat setul XZN complet:



    Proxxon 23296.JPG



    Cum doua din cele trei dinamometrice necesare exista deja in inventar, am luat-o pe cea care lipsea, 60 - 320Nm:



    MC320 2.JPG


    MC320 3.JPG



    Si daca tot am atentat la integritatea cardulul bancar, am luat si clichetii cu maner rotativ, 1/4, 3/8 si 1/2 toli:



    Proxxon tripleta clicheti.JPG




    Dragos

    Comment


    • Off topic

      În fundalul ultimei poze se zăreşte un invertor ? Ce consumator(i) la doidouăzeci ai tu în camion ?
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Da, este un invertor din 24V in 220V care duce consumatori de 300W. Pentru laptop-urile mele DELL nu exista alimentatoare de 24V, ci doar de 12V.

        Care 12V, la camioane, sunt obtinuti prin conversia de la 24V cu ajutorul unui invertor modest, de vreo trei amperi parca. Si am preferat atunci sa lucrez in acest sistem. Cum mai am colegi cu HDD-uri care necesita alimentare externa si carora le mai transfer informatie, am acoperit si acest aspect.

        Aia 24V sunt luati de pe trasee netrecute prin switch-uri sau relee, direct de la intrarea firelor de la baterii in panoul de sigurante al masinii.

        Pe vremuri am avut un invertor 24V/220V de 2000W, cu care duceam flex-ul atat de necesar sa tai gheara de pe roata pusa de clamping services-urile din Anglia atunci cand ma prindeau parcat ilegal...



        Dragos

        Comment


        • Originally posted by Heavy D. View Post
          duceam flex-ul atat de necesar sa tai gheara de pe roata pusa de clamping services-urile din Anglia atunci cand ma prindeau parcat ilegal...
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Valve ingropate

            Buna seara !



            Dupa alti 1570km adunati pe contor in 18 ore la regim de autostrada, am revenit acasa, lasand Franta pentru doua saptamani complet in seama francezilor.

            Azi a fost zi de "sectoare"... Spalat interior/exterior, parfumat/siliconat/ceruit, plus trecut de pe roti de iarna pe cele de vara. Si daca tot am dat jos cele de tabla, m-am benoclat atent la ele si nu mi-a placut ceva. Valvele erau de tip "normal", de cauciuc, una mai scurta, una mai lunga, etc.

            Cum in trecut cumparasem un set de valve metalice mai destepte, azi a venit randul montajului.

            Setul arata asa:


            Valve ingropate 4.jpg


            Si dupa montare, cu si fara adaptorul de umflare:


            Valva ingropata 1.jpg


            Valva ingropata 2.jpg



            In jantele de vara de aliaj am valve metalice clasice, s-ar putea sa trec si in acest caz la varianta ingropata, da' o sa fie negre...



            Dragos

            Comment


            • Indice duritate (frictiune) placute frana.

              Buna dimineata !



              Cum nu prea multa lume stie, placutele de frana, pe langa varietatea de tipuri si dimensiuni dedicate diverselor autovehicule, mai au si alta caracteristica, si anume coeficientul de frictiune. Sau, impropriu spus, duritatea.

              Cu cat o placuta este mai dura, cu atat va tine mai mult in timp si degaja mai putin praf, dar sunt sanse sa afecte (uzeze) mai rapid discul. In plus, in functie de ce noroc ai cu discurile, poate si scartaie daca nu se impaca marcile.

              Unii producatorii de marca au grija sa marcheze pe placuta acest indice de duritate, ca sa poti sa-ti alegi ce vrei tu, mai ales daca ala care ti le vinde stie sau poate sa comande indicele dorit de tine. Alti producatori au propriile lor coduri, si doar daca stii sa le "decodezi", vei stii cu ce tip de placuta ai de-a face. In mod uzual, indicii astia se marcheaza pe placute cu una sau doua litere, de obicei plasate la sfarsitul unui sir de alte litere si/sau cifre.


              Si corespondenta ar fi urmatoarea:


              Coeficienti frictiune placute frana.PNG


              Pentru ca lucrurile nu sunt niciodata asa simple precum par, mai exista si combinatii de doua litere. In acest caz, prima litera descrie comportamentul placutei la "rece" (-20ºC - 95ºC), iar a doua litera se ocupa de comportamentul la cald (95ºC - 315ºC), conform standardelor SAE. Vezi mai jos:


              Coeficienti frictiune placute frana 2.PNG


              Ieri am demontat toate discurile de frana ca sa zencuiesc gaurile date in trecut, cu care ocazie am scos una din placutele spate ca sa arunc o privire pe spatele ei. Si acolo arata asa:


              Placute spate ATE EE.jpg



              Cu alte cuvinte, am placute "tari". Desi testul de eficienta facut tot ieri a fost foarte bun catre minunat si cu dezechilibre de 2% de fata si 0% pe spate, stiu ca se poate mai bine si voi cauta placute cu indice FF macar. Sau trec pe Yellow Stuff de la EBC si cred ca m-am scos...



              Mai multe detalii despre ce ofera viitorul la capitolul acesta, vezi link-ul de mai jos:






              Dragos

              Comment


              • Buna seara !



                Zencuirea aia de care aminteam arata asa:


                Disc fata zencuit.jpg


                Azi, dupa ce am montat o caseta de directie pe un Ssang Yong Actyon, am asistat la schimbarea bratului inferior dreapta al unui W202. Cel original arata asa:


                Brat rupt 1.jpg

                Brat rupt 2.jpg


                Si cum mai catre seara masina mea nu m-a mai lasat sa-i accesez interiorul, am schimbat cele doua baterii ale telecomenzii inchiderii centralizate si situatia a revenit la normal.




                Dragos

                Comment


                • Salutam!
                  "Zencuirea" arata interesant. In ce priveste duritatea placutelor, le alegem in functie de "locul"in care conducem masina in cea mai mare parte a timpului. In oras ar fi recomandate cele "moi", avand in vedere ca franarile sunt mult mai dese si dupa cum ai spus, cele dure afecteaza discurile si uneori "auzul".Cel putin asa stiam eu. Codurile sunt binevenite.
                  Sanatate maxima!
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • Buna seara !



                    A dat din nou caldura... Ca simpla constatare, de cand am pe masina radiatoare antigel/ATF full aluminiu si complet separate unul de altul, faptul ca am renuntat complet la elicea cu viscocuplaj nu are nici un efect negativ.

                    In plus, inca nu a fost nevoie sa pornesc ventilatrul electric decat odata, anul trecut prin vara, cand a fost coada de vreo doua ore in vama la Nadlac...

                    Temperatura antigelului, odata ajunsa acolo unde trebuie, variaza foarte putin, semn ca sistemul de racire este calibrat corect si are totul sub control. Temperatura ATF-ului a miscat anul acesta pentru prima data abia azi, in regim de stop'n'go in Alba Iulia. De la cele 100ºF (38º) care sunt "plecarea" termometrului de ATF, am ajuns azi la 110ºF (43ºC)...




                    Dragos

                    Comment


                    • Paravanturi HEKO, versiunea fara stres.

                      Buna seara !




                      Sambata catre duminica, Benz-ul meu a facut 1570km in circa 17ore. Banuiesc ca virgula catalizatorul masinii este oglinda pe dinauntru, ca la 135km/h motorul are 4000 rpm. Ceea ce face ca temperatura pe evacuare sa fie mare si constanta, favorizand o curatare corecta a catalizatorului.


                      Am anuntat in trecut ca paravanturile HEKO, montate corect, adica in chederul geamului, streseaza macaraua. Cand macaraua geamului este stresata, eu nu dorm bine. Si cand nu dorm bine, imi vin idei.

                      Prima idee a fost asta: o banda dublu-adeziva de marca, 19mm latime, dedicata mediilor umede:



                      Banda Tesa oglinzi.jpg



                      Dupa care, cu putina rabdare, marker si cutter, a iesit asa, cu paravanturile montate pe rama de metal a usilor fata:


                      Paravant stanga.JPG Paravant dreapta.JPG


                      Peste operatia asta au trecut trei luni, zapada, ploaie si vant iar paravanturile sunt inca la locul lor fara sa dea semne ca ar vrea sa plece undeva, consider ca am facut treaba buna. Banda aia tine al nabii de bine, ca am tras de paravanturi si nu dau nici un semn ca s-ar lasa usor induplecate. Iar geamurile se inchid corect, macaralele s-au relaxat. In curand va urma aceeasi operatie si la paravanturile usilor spate.




                      Dragos
                      Last edited by Heavy D.; 04-01-2015, 22:02 PM.

                      Comment


                      • Originally posted by Heavy D. View Post
                        Banda aia tine al nabii de bine...

                        Findca e TESA ...
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Tesa mirror tape, take 2

                          Buna ziua !



                          Cum rezultatul fuziunii dintre paravanturile HEKO si banda dublu adeziva TESA de 19mm este foarte satisfacator, am luat si o rola de 38mm latime pentru un coleg de suferinta de aici, de pe forum.

                          El vrea s-o foloseasca la lipirea pe capota portbagajului a indicativului de model al masinii sale. Adica scrisul ala cromat, care si la mine lipseste. Cum la W126-le lui inaltimea literelor este de 35mm, latimea de 38mm a benzii TESA este ideala:


                          Banda Tesa oglinzi 38mm.png


                          Din fericire, nu am dat 26 de Euro pe ea, ci doar 16. Si dupa ce-mi gasesc si eu un indicativ E200 D pe negru mat, poate o sa-l rog sa-mi imprumute vreo 250mm de banda TESA si mie...

                          Pentru un W124 berlina, cotele corecte de aplicare a indicativului de model sunt de doua feluri. Cele cu gauri si cele lipite:


                          Typenkennzeichen am heckdeckel anbringen.pdf


                          Ca masura profilactica, am cumparat un ulei extrafin pentru gresarea elementelor de aluminiu ale contactului:


                          Nigrin Feinmechaniköl.jpg


                          Desi unii recomanda pentru asa ceva uleiul cu grafit de mai jos, considerand ca grafitul este conductor electric (chiar daca cu rezistenta foarte mare), am preferat sa evit aparitia pe viitor a unor potentiale probleme:


                          Caramba graphite oil.jpg



                          Duminica placuta va doresc !



                          Dragos

                          Comment


                          • Multumesc si prin aceasta cale pentru ajutor !
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Banda de 19mm se găsește și la Dedeman, o să o încerc și eu, trebuie să vopsesc haionul și trebuiesc remontate inscriptionările:
                              DEDEMAN - cel mai expansiv retailer de materiale de constructii dezvolta cel mai complet site DIY, comunicand esentialul despre: ofertele de produse, servicii si companie

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • Salutam!
                                Pentru lipirea"semnului de arma", eu am folosit banda dublu adeziva de la Bison(Car tape), cea neagra nu cea alba. Am taiat-o si lipit-o dupa forma literelor si tine si la presiunea de la pompele pentru spalat(spalat normal). Cred ca are vreo 2 ani de cand este pusa.

                                Duminica placuta si tie!
                                Last edited by tumar; 04-05-2015, 15:38 PM.
                                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF