Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire diesel 'de iarna'

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    a mea din pacate nu o sa pupe garaj curand, nici macar din ala neincalzit
    Exista doua tipuri de masini :
    1. care au fost lovite
    2. care vor fi lovite

    Comment


    • #62
      Cand am fost plecat o perioada am lasat masina in garaj. Garaj de tabla, neincalzit. Conteaza enorm. In primul rand ca gasesti masina uscata, incuietorile nu mai ingheata si porneste mult mai usor.
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #63
        la mine nu mai ingheatza incuietorile demult, nici la -17.
        pot spune ca am gasit remediul perfect spray de contact cu ulei "R-11"
        Exista doua tipuri de masini :
        1. care au fost lovite
        2. care vor fi lovite

        Comment


        • #64
          Daca-l mostenesti de la parinti nuuuu....
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #65
            incalzire apa motor

            - http://community.dieselschrauber.de/...pic.php?t=3132
            (exemplu VW dar merge si pt. W123)

            - http://www.defa.com/doc/200/265.pdf
            (link cu instructiuni de montare WAECO)

            costa vreo 110 Euro

            sau alta solutie pt dieseluri uzate ar fi un demaror pt. 9 volti -> are o turatie mai mare decit cel original la pornire.

            Comment


            • #66
              Ai postat si la w 110, sa inteleg ca ai piese, vreun magazin ceva, hai ca sunt interesat...
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #67
                Pai da,dar chiar daca n-ar fi vorba de interior,eu zic ca tot apa e mai normal sa fie incalzita,pt ca ea e in contact direct cu cilindrii,deci cu locul unde se desfasoara toata combinatia (explozia).Daca ai incalzi uleiul, atunci doar baia ar beneficia de treaba asta,iar caldura nu ar avea cum sa ajunga acolo unde trebe'.Din ce spune claub79, pare a fi legata de bloc motor,deci de apa.De-aia ziceam ca poate ne da si noua mai multe detalii...
                Marafetu' dat in linkul lu' Dumi 420SE, pare a fi o pompa de recirculare echipata,probabil cu un termoplonjon.



                normal ar fi uleiul deoarece el intra la pistoane la ungere si etanseaza segmentii cu cilndrii pt o compresie mai buna care e foarte necesara la pornirea la rece!!!!!si eu il porneam cu un resou sub el tinut vreo 10 min si pronea la prima cheie!!!k si cum ar fi la a 10 pornire in ziua aia!!!nu fortezi bataria si electromotoru!!!un profesor de al meu care are si el un cobra mia spus k a dat chiuloasa jos si a curatat locu unde intra bujia pt k era plin de calamina si de at pornetse oricat de frig ar fi normal!!!nu am incercat da o sa incerc k sa va pot confirma

                Comment


                • #68
                  Prima data asa am zis, ca incalzeste uleiul, dar apoi m-am corectat si am zis ca incalzeste apa.Am zis ulei pt ca acesta devine vascos la frig si m-am gandit ca il incalzeste pe acesta, dar incalzind apa se incalzeste blocul motor si poate se dezmorteste si uleiul un pic.
                  Acuma, pt cei ce tin masina ii garaj si au o priza de 230V(220) solutia e simpla: un incalzitor sub motor, numa atentie la scurgei de motorina;mai bine ar fi o suflanta cu debit mic de aer.Pt astia ca mine, care tin masina in ger in fata blocului: numa un sirroco ne poate salva; ce-i drept nu am avut probleme cu pornirea iarna asta, poate si pentru faptul ca am umblat zilnic cu ea, desi supapele(tachetii) nu is reglate corespunzator(astept macar un grad peste 0 sa ma apuc de mesterit).Sirroco-ul are multe avantaje dar pretul unuia nou.........ne cam pune pe ganduri.
                  La treaba cu dat jos chilasa si curatat, nu stiu ce sa zic ca nu mi-o placut termodinamica niciodata, dar e posibil ca, calamina depusa sa impiedice transferul de caldura de la bujie la aer dar nu stiu in ce masura.Oricum poti scoate bujia sa o cureti/verifici.

                  O alta chestie: incalzirea filtrului de motorina cred ca ar da ceva rezultate.
                  Exista doua tipuri de masini :
                  1. care au fost lovite
                  2. care vor fi lovite

                  Comment


                  • #69
                    Am cumparat in sfarsit un 240, din Bucuresti.Masina destul de bune, fosta Cobra al lui Arsinel.

                    Am vazut ceva asemanator la o Cobra fabricata pentru tarile nordice.Era o cupla la 220 care incalzea niste rezistente, care la randul lor incalzeau apa din blocul motor ajutand astfel pornirea la temperaturi foarte scazute.E o treaba interesanta.
                    Last edited by Danny_bb; 02-13-2008, 19:58 PM.
                    Prostia si Hotia au cucerit Romania.

                    Comment


                    • #70
                      Exista rezistenta respectiva, o am si eu pe masina(nu stiu daca a fost facuta pt vreo tara nordica - adica masina de pe care a fost luat motoru care e pe masina mea acum), nu stiu daca functioneaza ca n-am incercat si nici nu am cu sa o folosesc: masina sta cam la 40 m de bloc.La cele care nu au asa ceva ezista un dop filetat in bloc, deci se poate pune unu.
                      Exista doua tipuri de masini :
                      1. care au fost lovite
                      2. care vor fi lovite

                      Comment


                      • #71
                        I-auzi domnule, aflu si eu una alta!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by pneu View Post
                          I-auzi domnule, aflu si eu una alta!
                          Arunca un ochi si vezi daca la tine exista incalzitorul respectivpe cobra (coada nu stiu daca are)
                          Exista doua tipuri de masini :
                          1. care au fost lovite
                          2. care vor fi lovite

                          Comment


                          • #73
                            Ma uit azi! puiimei! pe urma autorizatie de curent, immi trag un stalp in parcare si contor, si ZBANG cobra la doidouazeci!!! De fapt le leg pe amandoua in retea!!
                            W110-2.0 D 1966
                            W115-2.0 D 1971
                            W123-2.4 D 1982

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF