Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire diesel 'de iarna'

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by claub79 View Post
    deasupra electromotorului e locul lui.Acuma exista 2 posibilitati ori nu ai deloc si atunci exista un dop acolo pe cate il scoti si bagi chestia asta, sau il ai si nu ai cordon atasat si atunci are peste el un capac cauciucat pentru protetie.Arunca un ochi in zona vezi ce-i pe acolo.
    merci o sa ma uit. din pacate ajung tarziu acas si seara nu prea se mai vede iar dimineata plec f devreme deci tot intuneric e... te tin la curent

    cand esti zapacit trimiti si cate doua mesaje odata fara sa iti dai seama ca e acelasi ... imi cer scuze fata de toti cei iritati... da intr-adevar nu incalzim locomotive dar cred ca poate fi un mod de ati face o idee, atata tot. Revin la cele ce ma intereseaza... am gasit locasul pt "termoplonjonul" cu pricina si n-am decat un soi de dop metalic... banuiesc ca urmeaza sa-l cumpar, asta daca ar fi cineva atat de amabil sa-mi spuna daca merita si daca se gaseste la magazinele de piese auto.
    Last edited by Danny_bb; 12-04-2007, 13:56 PM.

    Comment


    • #32
      Salutare, Eu am un "heater" de genul asta, cu 3 fire dar sincer sa fiu nu stiu daca e la 110 sau 220. dar avand in vedere ca odata cu frigul asta de afara (-5) tre sa stau 20 de minute la automat, am sa incerc intai la 110 sa il pun.... Revin cu detalii.
      MB W123 200D
      MB W123 240D

      Comment


      • #33
        Referitor la pornirea diesel-urilor iarna va spun urmatoarele:
        Orice motor Diesel are "o retinere" cand temperatura este scazuta, pentru ca daca porneste motorul si atat aerul admis, cat si motorina injectata este rece, atunci aprinderea motorinei datorate compresiei si temperaturii aerului la sfarsitul fazei de compresie nu are loc, pentru ca temperatura este prea mica.
        De aceea temperatura motorinei si a aerului trebuie ridicata, inainte de admisie si compresie. Rezulta acea perioada de asteptare, invers proportionala cu temperatura aerului.
        http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

        Comment


        • #34
          Am si eu o intrebare: cate de pronuntata este uzura motorului in momentul in care se face o pornire la rece (gheata).. Merc-ul meu face foarte urat in ultima vreme(2 sapt), tre sa stau cu incalzirea cate 30 de secunde si chiar si atunci se chinuie pana porneste si se zguduie masina de ai impresia ce se rupe.
          MB W123 200D
          MB W123 240D

          Comment


          • #35
            Este destul de daunator sa pornesti motorul pe frig.. Majoritatea uzurii provine in general de la porniri

            Comment


            • #36
              Originally posted by Diesel_r View Post
              Salutare, Eu am un "heater" de genul asta, cu 3 fire dar sincer sa fiu nu stiu daca e la 110 sau 220. dar avand in vedere ca odata cu frigul asta de afara (-5) tre sa stau 20 de minute la automat, am sa incerc intai la 110 sa il pun.... Revin cu detalii.
              masoara ce valoare are rezistenta aia si iti zic eu la cat se alimenteaza
              Exista doua tipuri de masini :
              1. care au fost lovite
              2. care vor fi lovite

              Comment


              • #37
                Parerea mea, este k cel mai bine ar fi sa faci motorul.Tata a avut o cobra acum 2 ani, si la costat 55 lei un piston.Segmentii erau in jur de 100 lei parca.Si pornea la orice temperatura.Iarna punea ulei 5W40, si vara 15W40.Si nu avea problema.D c va chinuiti cu tot felul de chestii, cand puteti sa faceti mototul.Un prieten de familie (marinar), si-a adus de la huston, un ford care era preparat pt alaska.Si da, cum spuneti voi, avea rezistenta in baia de ulei, si la filtrul de motorina.In fata la ventilatorul de racire apa, avea cablu de 220.Dar acela era facut sa porneasca la -50 grade.Parerea mea este, k , daca ai electromotr bun, baterie, si compresie la diesel, nu ai stres.Daca mai pui si un aditiv in motorina, deja nu trebuie sa iti faci griji.Dar, asta e parerea mea .

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Marky View Post
                  Parerea mea, este k cel mai bine ar fi sa faci motorul.
                  Motorul a fost reconditionat de la 0. Adica a fost facut bucati piesa cu piesa si schibat in el aproape tot. numa motorul m-a costat vreo 35 de milioane fara manopera, in conditiile in care piesele din el sunt noi noute, majoritatea de la merc. Setul complet pt 1 piston a fost 800 RON. (piston, biela, segmenti, camasa etc.) Pana la urma problema era una cat se poate de simpla: nu ajungea motorina in injectoare. Sincer nu stiu de ce. I-am facut aerisire, si i-am schimbat filtrele de motorina, si a pornit la sfert de cheie.
                  MB W123 200D
                  MB W123 240D

                  Comment


                  • #39
                    rezulta ca pe undeva nu era etans circuitul de motorina.....

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Diesel_r View Post
                      Sincer nu stiu de ce. I-am facut aerisire, si i-am schimbat filtrele de motorina, si a pornit la sfert de cheie.
                      A, am uitat, am gasit apa in primul filtru de motorina. Cu dedicatie de la Rompetrol
                      MB W123 200D
                      MB W123 240D

                      Comment


                      • #41
                        Tocmai de asta eu am furtune transparente. :P , k am avut si yo aceeasi problema.Tragea aer fals, si dupa ce o turam, mai ales dupa ce mergeam cu ea, si o lasam la relanti, murea. . Furtunu transparent nu minte .

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Diesel_r View Post
                          Rompetrol
                          Pana si camionarii se feresc ca de dracu' de Rompetrol. Nu stiu care e faza cu efixul de la Rompetrol, eu cand i-am pus d-aia m-i s-a parut ca se misca mai bine, dar cred ca e efectul psihologic al reclamei ....
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #43
                            cind eram in RO am lucrat si la o pizzerie,duceam pizza acasa la clientzi..noaptea aveam blat cu gunoierii,lasau canistrele la paznicul pizzeriei si luau banii lasati la el....motorina era tare dubioasa dar cind mi se parea super stranie bagam la un plin ceva benzina in ea si devenea super....biata w123 papa orice ii dadeam,dar filtru de diesel il schimbam des,puneam UFI si nu KNECHT,dar il schimbam des.....

                            Comment


                            • #44
                              Si mie mi-a spus un nene sa bag ceva benzina in motorina cam 10% daca e frig afara si pana la 20% daca e bocna. nu i-am pus inca, insa am bagat un aditiv de la 2+2 si parca se aude un pic mai bine. Apropo de rezistenta aia din blocul motor, din pacate are un fir intrerupt pe undeva si nu am putut sa o masor, si nici nu ma incumet sa ii dau apa jos din bloc ca sa o scot. Am sa vad daca pot face o comanda undeva de pe e-bay.
                              MB W123 200D
                              MB W123 240D

                              Comment


                              • #45
                                Eu am o dubita Mb100 cu motor de cobra de 2.4d si iarna trecuta cand scadea temp. sub o grade nema pornire. Am schimat bujii, filtre, ulei subtire, baterie de 100Ah noua, aditivi de motorina si degeaba. Pina cand nu vedea o shufa in bot nu pornea.Eram in pragul disperarii si muream de rusine cand ma porne o dacie brek in fiecare dimineata. Pentru numele lui Dumnezeu, daca vreti sa va porneasca dieselu' dimineata....REGLATI DISTANTA SUPAPELOR!!!!!. Acum chiar daca sta o luna nepornita la -15 grade porneste la sfert. Asa ca numai cheltuiti banii aiurea pe balarii si cu 50 ron faceti motorishca sa se invarta dimineata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF