Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire diesel 'de iarna'

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu are cum sa consume atat... uitati-va putin la cablurile alea..
    In niciun caz nu rezista la 66 de A

    Comment


    • #17
      Sigur, dar "800 watts" au scris ei ... probabil ca au scapat un "0" in plus .... si acu noi s-tem carcotashi!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Dumi 420SE View Post
        Ideea e foarte buna, ceva totusi a scapat acolo: "I think this is about 800 watts, and I've heard it takes about 4 hour to warm up" ... n-are cum 800W ... ca nu-i boileru' d'acas ... mai ales la 12V ... teoretic vorbind, daca ar fi asa ar descarca o baterie IDEALA in 1 ora. (66A * 12V = 800W ... rotunjit putin)

        Daca ia careva sa ne spuna si noa puterea reala si rezultatele ...
        Ideea e ca se alimenteaza la 220V, adica din casa deci 800W la 220V face cam3.9-4 A iar un fir 1 mmp(milimetru patrat) duce vreo 12 A, deci cablurile rezista
        Exista doua tipuri de masini :
        1. care au fost lovite
        2. care vor fi lovite

        Comment


        • #19
          Pai voi n-ati vazut cablul de alimentare la priza?E clar ca se alimenteaza la 220v (ma rog,la ei e 110,dar probabil ca are varianta pe 220v)Spuneti-mi mie cum sa fac,ca n-am mai cumparat de pe ebay si stiu ca e complicat, si o sa va povestesc eu cum e treaba cu el.
          Uite-l aici pe ala de pe ebay:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Merce...spagenameZWD1V
          Last edited by bulgaru; 11-21-2007, 09:01 AM.

          Comment


          • #20
            bine, si?

            Am auzit si eu de sistemele astea de incalzire, dar nu sunt singurele. Mai exista si situatia in care incazesti baia de ulei, bateria chiar si blocul motor. Sunt ca un fel de perne electrice care se lipesc direct pe corpul ce urmeaza a fi incalzit(se gasesc pe net) . Se pare ca sunt eficiente dar pana la un punct. Ma intreb daca pleci de acasa in oras si lasi masina parcata undeva afara, iarna si sa spunem abia spre seara vrei sa pleci spre casa ce vei face? Te rogi de cineva sa te traga? Ai in portbagaj 200 metri de cablu electric ca sa faci prelungitor? Sau ai tot in portbagaj generatorul de curent pe benzina? Cred ca cea mai buna solutie e tot o reparatie de la a la z. Odata ce ai compresie restul de probleme nu pot fi prea greu de rezolvat. O baterie buna se gaseste (3-4 bulioane), electromotorul se poate reconditiona la bani de nimic, injectoarele si pompa ajung pana la 500 lei deci cu un maxim de 1000 lei poti pregati masina pe doua ierni. Dar sigur fiecare isi cunoaste mersurile si posibilitatile. Si eu m-am gandit la asta ca mi-e varza compresia(w123,200d,'79) dar prefer RK. Am spus ca e varza compresia fara sa stiu de fapt ce se ascunde in spatele situatiei. La fel de bine se poate ca supapele sa nu inchida si ciuciu compresie. Un mecanic de la noi (mi-a pus cineva mana in cap ca l-am intalnit) mi-a spus ca la motoarele de cobra reglajul supapelor se face la 20000 km. Saptamana viitoare o sa trec pe la el ca voi da de niste banuti si imi pun motorul pe picioare. In momentul de fata nu porneste numai incazit bine cu jar(parca as fi la gratare la padure) si cu apa calda, bujiile incazite la timp dublu si la a 30-a cheie. O sa va tin la curent cu ce am facut si cum am facut ca tipu mi-a zis sa imi i-au si o salopeta si sa facem motorul impreuna sa si invat cateceva sau de ce nu chiar tot. Cele bune Mihai

            Comment


            • #21
              Originally posted by claub79 View Post
              Ideea e ca se alimenteaza la 220V, adica din casa deci 800W la 220V face cam3.9-4 A iar un fir 1 mmp(milimetru patrat) duce vreo 12 A, deci cablurile rezista
              Acum vad si eu ca are stecher de priza... atunci fara indoiala rezista .. si in plus nu trebuie sa-ti faci griji pentru consum

              Comment


              • #22
                Salutare ... am gasit ceva interesant de studiat http://www.kimhotstart.com/kimhotstart/sub.aspx?id=3817
                Sper sa ajute.










                Originally posted by bulgaru View Post
                Mi-a zis si mie cineva ca ar exista ceva,ca un fel de termoplonjon,care se baga undeva in bloc motor (prin vre-o gaura filetata nefolosita) si care alimentat la 220v fo 5-10 minute, garanteaza pornirea pe cel mai inversunat ger,pentru cel mai obosit mot(e)or.
                Poate sa ne dea careva detalii?
                Originally posted by claub79 View Post
                Am gresit eu, se pare ca totusi incalzeste apa http://www.dieselbenz.info/block_heater.htm
                Asta da, ar fi o solutie. Totusi cum poate fi montat pe w123, 200d, '79???
                Last edited by Danny_bb; 11-22-2007, 21:44 PM.

                Comment


                • #23
                  eu in locul tau as baga un ulei sa nu fie 20w,baterie buna si bujii functionale,si nu m-as mai gindi la perversiuni....de gustibus..

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mitzaursu View Post
                    Salutare ... am gasit ceva interesant de studiat http://www.kimhotstart.com/kimhotstart/sub.aspx?id=3817
                    Sper sa ajute.
                    Interesant dar nu pentru noi ... "designed specifically for installation on a generator, compressor package, marine engine, or locomotive"

                    Ce am aratat eu la WEBASTO e ceva de se pune in mod curent pe Mercedes si BMW, care arde motorina (f putina - sub juma de litru) si gasesti masina calda ... nu numai motorul .... nu are nevoie de 220V ... ca doar daca merg iarna la munte nu-s prize in parcare la cabana!

                    Am pus si poza cu masina care avea asa ceva la intalnire.

                    @ DMIHNEA: in primul rand e un confort sa nu ingheti de frig in primele 5 minute in masina, apoi scade uzura la motor pentru ca pleaca "la cald", fara sa mai vorbim de razuitul geamurilor pline de gheata. Tie chiar nu ti-ar place sa gasesti masina calda in parcare?

                    Comment


                    • #25
                      dumi,in primul rind WEBASTO costa,deci ce am sfatuit e si ma repet este sa faci ca cerintele functionarii motorului diesel sa fie ok(bujii,baterie,releu,compresie,filtre....)daca e un motor ce mai are compresie cit noxele unui octogenar ii poti pune si mama lui WEBASTO.....Altfel spus e cam ce ti-am spus si tie la intilnire,lasa perversiunile,kickdown si alte zuzurele si pune-ti amortizoare la w126,revezi frine abs,incalzire,clima....altfel spus fa-ti o lista de prioritati....de WEBASTO mi-ar place si mie dar standardul de viata inca nu imi permite asa ceva...despre razuit e de ajuns sa cumperi un produs destept ptr dezghetat geamuri,si rezolvi totul..

                      Comment


                      • #26
                        Costa , nu costa .. nu uita ca totusi Dumi conduce un S-klasse care impune un anumit standard si dupa umila mea parere cred ca s-ar potrivi o astfel de inventie pe masina in cauza.

                        Comment


                        • #27
                          @ DMIHNEA ... frane, ABS, incalzire, clima sunt OK
                          (din astea clima am facut-o acu 2 ani ... in rest nu fura probleme)
                          ... tocmai am schimbat saptamana trecuta uleiul si filtrele

                          ma gandesc la ceva sa o mai ridic 3-4 cm de spate (cand am plinu facut sta mai lasata)

                          Webasto nu chiar azi - maine, nu-i primu pe lista, oricum sistemul e super si merita recomandat. Mi-am luat masina de MOFT, asta-i scopu ei, asa ca din cand in cand mai si poftesc cate ceva

                          Comment


                          • #28
                            suntem si daca continuam vom fi in continuare offtopic...

                            Comment


                            • #29
                              Parerea mea e ca daca ramanem cu picioarele pe pamant si nu ne gandim la incalzit motoare de locomotive,un ţăsbăşti de 50 de coco, nu e nici zorzon, nici figuri,e tocmai ce trebe' la un moteor de 370.000 ca al meu, care n-a inceput s-o dea in albastru, da' nici plamanii din tinerete nu-i mai are.Eu o sa-mi pun oricum si-o sa va spun cum e.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mitzaursu View Post
                                Asta da, ar fi o solutie. Totusi cum poate fi montat pe w123, 200d, '79???
                                deasupra electromotorului e locul lui.Acuma exista 2 posibilitati ori nu ai deloc si atunci exista un dop acolo pe cate il scoti si bagi chestia asta, sau il ai si nu ai cordon atasat si atunci are peste el un capac cauciucat pentru protetie.Arunca un ochi in zona vezi ce-i pe acolo.
                                Exista doua tipuri de masini :
                                1. care au fost lovite
                                2. care vor fi lovite

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF