Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diverse probleme Cobra 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Alta intrebare:
    Este trapa construita etans sau are niste canale pe unde-i da drumu' la apa? Sau amandoua? Daca are tuburi de drenaj pe unde trec?
    flaX1k : home

    Comment


    • #62
      La coltzuri. Doua in fatza, doua in spate.

      Comment


      • #63
        Originally posted by Flax1000 View Post
        Alta intrebare:
        Este trapa construita etans sau are niste canale pe unde-i da drumu' la apa? Sau amandoua? Daca are tuburi de drenaj pe unde trec?
        Inca nu am vazut nici una intreaga si sa aunga apa in masina
        Exista doua tipuri de masini :
        1. care au fost lovite
        2. care vor fi lovite

        Comment


        • #64
          De ce-mi ramane motorul turat cand schimb vitezele?
          De exemplu, sunt intr-o viteza inferioara si cand iau piciorul de p accleratie si apas ambreiajul sa schimb viteza intr-o treapta superioara, motorul se tureaza singur. Atunci bag piciorul sub acceleratie si trag putin pana-si revine. Sa fie din cauza pompei de injectie? Din cauza pompei se poate sa am si consumul de motorina mare?
          Mai nou am probleme si cu ambreiajul (??). Mi s-a intamplat ca dupa ce m-am oprit la stop sa nu mai pot baga in nici o treapta. Cand opream motorul puteam baga in orice viteza vroiam fara probleme, da' cu motorul pornit nu.
          Astea-s semne ca masina mea trage sa moara?
          A mai patit cineva asa? Dok, care-i parerea ta?
          Si inca o chestie: Ce tip/model/cod de filtru de motorina si filtru de aer imi trebuie pentru o Cobra 300D
          Last edited by Flax1000; 04-19-2008, 17:38 PM. Reason: Adaugat text nou (intrebare)
          flaX1k : home

          Comment


          • #65
            Nimeni nimik?
            N-a patit nimeni la fel k mine? Vreo parere de la vreun cunosctor...ceva...?
            flaX1k : home

            Comment


            • #66
              Originally posted by Flax1000 View Post
              De ce-mi ramane motorul turat cand schimb vitezele?
              De exemplu, sunt intr-o viteza inferioara si cand iau piciorul de p accleratie si apas ambreiajul sa schimb viteza intr-o treapta superioara, motorul se tureaza singur. Atunci bag piciorul sub acceleratie si trag putin pana-si revine.

              Probleme cu timoneria.Uita-te pe la articulatiile alea pe bila,mai unge si tu p-acolo,pune pe cineva sa-ti apese accleratia si uita-te atent ce se intampla!

              Originally posted by Flax1000 View Post
              Mai nou am probleme si cu ambreiajul (??). Mi s-a intamplat ca dupa ce m-am oprit la stop sa nu mai pot baga in nici o treapta. Cand opream motorul puteam baga in orice viteza vroiam fara probleme, da' cu motorul pornit nu.
              Cand merge s-o bagi "la rece" - adica cu motorul oprit = probleme la ambreiaj,probabil trebuie sa faci o "investitie"!

              Originally posted by Flax1000 View Post
              Astea-s semne ca masina mea trage sa moara?

              Nici chiar asa!!!

              Comment


              • #67
                Bulgarule, s-ar putea ca discul de ambreiaj sa fie dus? De aceea oare imi prinde ambreiajul sus?
                flaX1k : home

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Flax1000 View Post
                  Bulgarule, s-ar putea ca discul de ambreiaj sa fie dus? De aceea oare imi prinde ambreiajul sus?
                  Nu stiu cum e la astea hidrauluice,dar la ambreajele cu cablu,poate fi si o problema de reglaj,respectiv un cablu prea strans.
                  Dar faptul ca prinde sus e una, si ca nu intra decat la rece e alta.Acum iti mai intra in viteza,sau a fost doar un episod?

                  Comment


                  • #69
                    Stai sa-ti explic mai bine. De exemplu, azi a trebuit sa merg 100km. Cand am plecat n-avea nimik. Am pornit motorul am bagat in viteza(fara probleme) si am plecat. Dupa vreo 30 de kilometri, cand eram intr-un oras la un stop, am oprit. Cand s-a facut verde...n-a mai vrut sa intre in nici o viteza. Apoi, am oprit motorul, am bagat-o in viteza a 1-a, am pornit motorul si am pornit. Cand schimb vitezele in timpul mersului n-are treaba. Toata chestia este sa nu fiu oprit pe loc. Tot azi, a trebuit sa parchez. Ei, da' cand am plecat din parcare, n-am mai putut baga in marsarier. Iar am oprit motorul si am rezolvat problema.
                    Nu intotdeauna face asa. Cand o apuca toanele. Azi am patit de vreo 5 ori.
                    Subliniez: N-are nimik daca ma misc, dar daca trebuie sa ma opresc, n-o mai pot baga in viteza.
                    Ce-o fi oare?
                    Sa ma uit la cablurile de ambreiaj? Nici nu stiu unde sa le caut sau daca am asa ceva. (???)

                    Nicio parere de la cunoscatori?
                    Nu se pricepe nimeni la ambreiaj????
                    Last edited by florineasca; 04-23-2008, 21:52 PM.
                    flaX1k : home

                    Comment


                    • #70
                      Daca ii servo nu ai la ce cablu sa te uiti, pedala apasa intr-un piston, vezi un pic reglajul la tija aia.La mine are cam 2 cm cursa moarta sus dupa aceea actioneaza, oricum prinde un pic sus si la mine, da nu m-o deranjat inca.Intre cutie si motor habar nu am cum arata, ca n-am desfacut-o inca.
                      Exista doua tipuri de masini :
                      1. care au fost lovite
                      2. care vor fi lovite

                      Comment


                      • #71
                        Dar daca esti in mers, poti sa-i dai a-I-a?Bineinteles,la viteza mica.Si spune-mi ce inseamna ca nu mai poti s-o bagi in viteza de pe loc.Cârâie,sau nu-ti permite sa misti schimbatorul?Si inca ceva:zici ca atunci cand nu mai intra in viteza,ai oprit-o,ai bagat-o si ai repornit-o - cand ai repornit-o ai bagat-o intr-a-ntaia?Ai calcat ambreiajul,sau ai pornit-o cu el sus?Ma gandesc sa nu fie vreun sincron.
                        Last edited by bulgaru; 04-23-2008, 21:52 PM.

                        Comment


                        • #72
                          Placa de presiune. Scurt.

                          Comment


                          • #73
                            Mare buuuuun.
                            N-am precizat pentru ca, am crezut ca n-are relevanta. Cu ceva vreme in urma, imediat dupa ce am cumparat masina, am observat ca in rezervorul cu lichid de frana, nu mai este lichid (probabil nu mai bagase fostul proprietar). AM completat pana la maxim si gata. Ei, dar de atunci n-am fost cu ea la drum lung ci doar maxim 20km. Cand am mers cu ea la drum lung a inceput sa faca faze. Cineva mi-a spus sa ma uit la cilindrul de langa cutia de viteze si sa aerisesc pe acolo. Asta am facut ieri, iar azi am facut (de proba) 150km si n-am avut nici un fel de probleme. M-am oprit intentionat in loc, de cateva ori, sa vad daca mai face, da' nimic.
                            Sa fii fost de la aerisire?
                            De asemenea, am uitat sa precizez ca atunci cand nu intra in viteze, dac-o scoteam la punctul mort si dadeam vreo 6-7 pedale de ambreiaj, intra. Mai greu, adevarat, dar intra.
                            Acum nu stiu ce sa cred. Deocamdata a disparut problema. Sper ca definitiv.
                            flaX1k : home

                            Comment


                            • #74
                              Pai atunci se pare ca ii clar care-i buba. Vezi ca ai la rezervoru de lichid de frana, in partea de catre roata, adica daca stai pe partea stanga la masina, spre tine, este un furtun care duce la pistonul ambreajului, sa nu piarda lichid pe acolo.
                              Exista doua tipuri de masini :
                              1. care au fost lovite
                              2. care vor fi lovite

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Flax1000 View Post
                                Mare buuuuun.
                                N-am precizat pentru ca, am crezut ca n-are relevanta. Cu ceva vreme in urma, imediat dupa ce am cumparat masina, am observat ca in rezervorul cu lichid de frana, nu mai este lichid (probabil nu mai bagase fostul proprietar). AM completat pana la maxim si gata. Ei, dar de atunci n-am fost cu ea la drum lung ci doar maxim 20km. Cand am mers cu ea la drum lung a inceput sa faca faze. Cineva mi-a spus sa ma uit la cilindrul de langa cutia de viteze si sa aerisesc pe acolo. Asta am facut ieri, iar azi am facut (de proba) 150km si n-am avut nici un fel de probleme. M-am oprit intentionat in loc, de cateva ori, sa vad daca mai face, da' nimic.
                                Sa fii fost de la aerisire?
                                De asemenea, am uitat sa precizez ca atunci cand nu intra in viteze, dac-o scoteam la punctul mort si dadeam vreo 6-7 pedale de ambreiaj, intra. Mai greu, adevarat, dar intra.
                                Acum nu stiu ce sa cred. Deocamdata a disparut problema. Sper ca definitiv.
                                Daca dadeai toate detaliile la timp, era alta gaina. Da deh...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF