Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diverse probleme Cobra 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Trebuie sa dai jos roata , chestia aia de plastic, care e prinsa din cite imi aduc aminte cu vreo 5-6 suruburi si sa ia grija la desfacut suruburi ca unele probabil au ruginit un pic ( mai ales cele de la pod pedalier ) nu le forta. Iti trebuie o cheie de 13-14 -17 , nu mai stiu exact,si desfaci cu multa rabdare.Daca ai alta antena si trebuie sa schimbi si cablul , la pasager ai sa gasesti 3 holtzsuruburi acoperite cu capacele de plastic .Dai jos masca cu grija ca de obicei acolo e mult praf .Scoti cablul vechi si il introduci pe cel nou DIN AFARA spre interior. E mai usor de ghidat cablul .Daca nu poti singur ,cheama un ajutor la ghidare.
    Dupa care faci pasii de mai sus in sens invers.
    La antene iti recomand sa cauti ceva foarte bun ( kathrein ) , am antena de la ei si sint foarte multumit de ea.Daca intru intr-e munti nu pierd semnal deloc. Distractie placuta!!

    Comment


    • #32
      Sdumitru: ma bucur ca-mi raspunde un timisorean, da' mai ales unul care are acelasi tip de masina k al meu. N-am inteles totusi ce chestie din plastic prinsa in 5-6 suruburi trebuie sa desfac. Este plasata la exterior, la interior? Ideea este ca, atunci cand ploua mult, mi se umezeste carpeta(mocheta) de la picioare. Atat pe partea soferului cat si a pasagerului din dreapta. Iar eu cred ca si pe langa antena se infiltreaza apa. Plus ca, antena este veche si se batzaie de colo-colo. Ai avut vreodata probleme cu infiltrarea apei la picioare? Este drept ca, masina fiind din 78 poate este distrusa praf intre cockpit(zona pasagerilor) si motor. Ma refer la zona aia de i se spune firewall. Poate ai ceva sugestii. Multumesc

      Apropo, stie cineva pe unde gasesc firele care merg la dezaburitor luneta?
      Adica nu-mi mere dezaburitorul. Rau de tot. Da' nu stiu unde sa ma uit nici dupa firele care duc spre acestea sa vad daca primesc ceva tensiune ori ba. Poate sa fie stricat releul, pot fi firele, sau chiar dezaburitorul...intrerupt.
      Ceva idei, sugestii va rog...
      Last edited by doktor4carz; 01-21-2008, 19:04 PM.
      flaX1k : home

      Comment


      • #33
        Flax1000 : Ai reusit ceva cu antena ? si de unde iti vine apa in habitaclu?
        Daca nu ,fi atent ! In fata , unde arunca rotile noroi , apa, pietris,etc , ai 2-ua aparatori de plastic .Ele sunt prinse cu 2 suruburi de podul pedalier,2-ua de oala( nu stiu exact cum se numeste ) aripii si 2-ua in fata unde se termina aripa.Ai grija ca de obicei in zona pedalierului si aripii ,suruburile sunt ruginite..Ca sa poti face operatie demontarii-montarii antenei ,cel mai indicat e sa dai roata jos.
        In privinta apei in habitaclu,eu cred ca intra pe la balamalele capotei.De fapt e zona in care intra balamalele.Nu stiu exact cum sa o repari, dar incearca se cureti bine locul de mizerie ,si eventualele resturi de vopsea sau ce mai gasesti pe acolo.Dupa ce ai curatat locul cauta un tinichigiu BUN si intreabal daca vrea ( cel mai important DACA STIE ) sa repare zona. Nu gasesti tinichigiu, incearca sa improvizezi o reparatie ( o tabla,sau silicon-dar nu-l recomand ca e greu de dat jos ) Daca nu te descurci ,imi sacrific niste motorina si timp si trec prin Arad sa-ti arat. Salutare !
        Ps my number 0744 780 845 .

        Comment


        • #34
          Intrebare intrebatoare. In special adresata veteranilor, cunoscatorilor de Cobre...
          Mimzi a mea este o Cobra 300D din 78. Se potriveste usa dreapta fata de la o cobra 200d din nu stiu ce an la Mimzi a mea? Au dimensiuni diferite sau pot schimba usa mea fara probleme?
          flaX1k : home

          Comment


          • #35
            Sint interschimbabile, indiferent de an.

            Comment


            • #36
              turometru pt W123 300Diesel

              Flax,

              tu ai un 300D din 1978, deci din prima serie?
              Deci din punct de vedere functional exista turometre pt 300diesel (seria a 3-a 09/82 - 1985) care ti se potrivesc. Banuiesc ca doar modelele 300 turbo diesel(300TDT) au fost echipate initial cu asa ceva(special pt SUA) dar am pus si eu pe a mea. Atentie la capacelul de metal din centru care la seria a treia este din plastic negru(poza).
              De la alte modele 201, 124 samd nu-ti pierde timpul - nu se potrivesc si nu are rost sa pfuseresti la un mertan.

              Diesel: pina in 6000 ture cu ceas, fara domeniu rosu sunt de trei tipuri

              1) 6000 IMP -> pt semnal OT de la coroana cu dinti dinspre ambreiaj - nu cred ca merge la motoarele diesel

              2) 14 000 hz pt semnal TD - ai nevoie de un sensor de turatie(de la arborele cotit) de pe un 280E(benzinar) de exemplu si de un convertor electronic montat intre sensor si turometru...
              - o solutie care m-a costat cam 100€ pt material

              3) pt generator cu contact "W". -> acesta se poate conecta doar la contactul "W" de la generator care la un motor diesel nici nu este de fapt...iti faci rost de o schema electrica si iti scoti de la una dinte diode cumva semnalul din interiorul generatorului afara si il legi de turometru

              4) exista tot felul de specialisti care improvizeaza combinatii intre 1) 2) si 3)...eu am specificat doar cum au iesit pe poarta fabricii

              Uite si un link unde poti vedea cum iti repari kilomtrajul daca se blocheaza:
              This website is for sale! schmidt-richter.de is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, schmidt-richter.de has it all. We hope you find what you are searching for!


              Succes,

              Comment


              • #37
                poze

                uite cite o poza de la W123 W124 si W201
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  svobl1: Multumesc pentru raspunsuri. Este adevarat ca a-mi gasi niste turometre nu-i greu. Partea grea si nasoala este modul de a "lua semnalul", de a gasi senzorul potrivit, de a face combinatii intre metodele prezentate de tine.
                  Si acum 2 intrebari:
                  1.Este pompa de injectie un dispozitiv care se defecteaza frecvent la cobrele de 300D? Adica mai des la 300D decat la celelalte modele.
                  2.Poate o defectiune la sistemul de vacuum sa afecteze consumul (excesiv) de motorina? Adica, la pompa de injectie intra un furtunel de vacuum. Daca vacumuul nu merge bine in masina, se poate sa defecteze pompa si sa consume excesiv motorina?
                  flaX1k : home

                  Comment


                  • #39
                    Vacumul ala care intra in "pompa de injectie", e doar pentru oprirea din cheie, sa nu trebuiasca sa tragi de vreo sirma sa opresti motoru.
                    Exista doua tipuri de masini :
                    1. care au fost lovite
                    2. care vor fi lovite

                    Comment


                    • #40
                      De obicei la W123 Diesel ai consum mare de la diuzele din injectoare, trebuie mers la un pompangiu (meserias bun).
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #41
                        flax1000:
                        1) Este pompa de injectie un dispozitiv care se defecteaza frecvent la cobrele de 300D?
                        Nu! Unii pretind in schimb ca motoarele 300D s-ar defecta mai frecvent din cauza unor probleme termice (al 5-lea cilindru?). Mai ales cele cu turbo / 125CP.
                        Deci sa tii temperatura sub control...

                        2)Poate o defectiune la sistemul de vacuum sa afecteze consumul (excesiv) de motorina?
                        NU, este cum a scris si Orca.
                        Consumul depinde de gradul de uzura al motorului, reglajul pompei, injectoare...

                        Comment


                        • #42
                          Pot eu oare schimba injectoarele de motorina cu altele noi? Sau trebuie schimbate doar de catre un "specialist"? Adica, merg si-mi cumpar eu niste injectoare noi Bosch si le schimb singur, sau...vreun meserias?
                          A schimbat careva injectoarele?
                          flaX1k : home

                          Comment


                          • #43
                            Daca bine-mi aduc aminte trebuie calibrate diuzele din injectoarele noi, de catre un pompangiu. Dar poti schimba doar diuzele, nu trebuie sa schimbi si injectoarele daca nu sant defecte.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Flax1000 View Post
                              Pot eu oare schimba injectoarele de motorina cu altele noi? Sau trebuie schimbate doar de catre un "specialist"? Adica, merg si-mi cumpar eu niste injectoare noi Bosch si le schimb singur, sau...vreun meserias?
                              A schimbat careva injectoarele?
                              Injectoarele sunt f scumpe.. de obicei se schimba duzele..
                              Last edited by Danny_bb; 01-31-2008, 15:13 PM.

                              Comment


                              • #45
                                Daca duzele vechi nu mai merg pasuite, adica pisha in orice stare ar fi, itzi trebuie duze. Cod Bosch DNOSD 220, 240 sau 261 sau echivalent. Tararea la 125 de bari.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF