Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diverse probleme Cobra 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Multumesc pentru raspunsuri.
    Revin cu o intrebare mai veche care inca imi da batai de cap:
    Martorul de incarcare a bateriei este mereu aprins. Am masurat tensiunea la baterie si am citit 14 V cu motoru' in functiune si 12 V in stationare. Sau de ce nu se incarca bateria cum trebuie?
    Cum imi pot da seama daca bateria-i terminata? (desi n-are decat un an si vreo 8 luni)
    Dupa ce incarc bateria cu un redresor, merge bine cateva zile, apoi pornirile devin din ce in ce mai greoaie pana cand, nu mai porneste deloc. Iar ciclul asta se repeta.
    Last edited by Flax1000; 02-01-2008, 11:29 AM.
    flaX1k : home

    Comment


    • #47
      Pai vezi sa n-ai vreun consumator aiurea.. masoara si vezi daca ceva iti consuma curent cu toti consumatorii opriti

      Comment


      • #48
        Peste noapte n-am consumatori pentru ca scot conectorul de pe borna "-" a bateriei. Doar cand plec cu masina o pun la loc, iar daca stationarea este mai mare de 1/2 de ora o scot iar. (am un conector ce se poate deschide/inchide usor cu mana)
        flaX1k : home

        Comment


        • #49
          Originally posted by Flax1000 View Post
          Multumesc pentru raspunsuri.
          Revin cu o intrebare mai veche care inca imi da batai de cap:
          Martorul de incarcare a bateriei este mereu aprins. Am masurat tensiunea la baterie si am citit 14 V cu motoru' in functiune si 12 V in stationare. Sau de ce nu se incarca bateria cum trebuie?
          Cum imi pot da seama daca bateria-i terminata? (desi n-are decat un an si vreo 8 luni)
          Dupa ce incarc bateria cu un redresor, merge bine cateva zile, apoi pornirile devin din ce in ce mai greoaie pana cand, nu mai porneste deloc. Iar ciclul asta se repeta.
          Ai masurat cu ceva consumatori(faruri, aeroterma....)porniti sau fara si aveai 14?
          Exista doua tipuri de masini :
          1. care au fost lovite
          2. care vor fi lovite

          Comment


          • #50
            uite schema electrica:
            grupul 74 este alternatorul si borna D+ este cea care vine de la watchdog de pe bord.

            1)Deconecteaza firul
            -vezi daca borna de pe alternator are cumva scurt spre masa. probabil s-a ars una dintre diode sau tranzistorul care iti regleaza tensiunea.
            -vezi daca pe fir sunt 12V cu contactul pus

            2) cind motorul merge la relanti ai intre 14 si 14,5 V tensiune?

            3) Cind tragi cheia afara din contact mai arde becul(martor) in bord? deci marturul arde intr-una(cu toate bornele puse) sau doar cind ii dai contact?
            Attached Files

            Comment


            • #51
              Svobl1:
              Multumesc pentru raspunsul tau detaliat.
              Uitandu-ma pe schema, martorul indicator din bord al incarcarii se aprinde doar daca pe firul ce vine de la alternator nu sunt 12 V.
              1. Astazi voi masura tensiunea pe firul de la alternator. Daca am mai putin de 12V este clar ca baiul este in alternator, nu-i asa? Intr-un astfel de caz, ce trebuie sa mai masor sau ce poate fi stricat?
              2. Da, cand motorul merge la relanti la bornele bateriei am 14V
              3. Nu, cand opresc contactul becul nu mai arde
              flaX1k : home

              Comment


              • #52
                De masurat se masoara in felul urmator, ca vad ca se complica treburile aiurea pe aici.
                Cu motorul pornit, in ture, cu faruri aprinse si aeroterma pornita, trebuie sa incarce minim 13.8 voltzi ratatzi. Daca la ralanti, cu consumatori, scade sub 12, se mareshte nitzel ralantiul. Alternatoarele sint vechi, in anumite zone nu sint pe toate drumurile, asha ca se recurge la unele solutzii mai neortodoxe citeodata, solutzii pe care nu le gaseshti in cartzi. Booon...
                Fara consumatori, in turatzie, incarcarea nu trebuie sa sara de 14.4. Maxim. Releele originale Bosch sint calibrate la 14 fix, dar un 14.4 este admis.
                Dupa toata aceasta operatziune, se comuta multimetrul pe functia de ampermetru in curent continuu si se masoara curentul consumat intre borna de minus a bateriei si caroserie, bineintzeles cu borna de masa scoasa. Valoarea nu trebuie sa depasheasca 0.05 miliamperi. Daca toate aceste conditzii sint indeplinite, inseamna ca bateria e un gunoi, care mai mult pierde curent decit primeshte.
                Nu mai e cazul sa mentzionez ca este imperios necesar utilizarea unui multimetru corespunzator depedeve calitativ. Nu orice bashina masoara tensiuni si intensitatzi... Si cu asta basta.

                O ultima chestie, pe care era sa o uit. In cazul in care conditzile de mai sus sint indeplinite, iar becul de incarcare insista in prostia lui, se va curatza mufa alternatorului, borna de plus la capatul dinspre baterie si electromotor, borna de masa la baterie si la prinderea pe caroserie, precum si masa de la motor la shasiu, care se regaseshte in stinga mashinii, unde se prinde motorul de cutie. Chestia asta cu becul poate pleca de la un contact imperfect. Preliminar, se poate face o legatura cu cabluri jump-start intre motor si caroserie, suplimentar, si observat daca becul mai sta slab aprins.
                Last edited by doktor4carz; 02-04-2008, 13:39 PM.

                Comment


                • #53
                  Dupa toata aceasta operatziune, se comuta multimetrul pe functia de ampermetru in curent continuu si se masoara curentul consumat intre borna de minus a bateriei si caroserie, bineintzeles cu borna de masa scoasa. Valoarea nu trebuie sa depasheasca 0.05 miliamperi. Daca toate aceste conditzii sint indeplinite, inseamna ca bateria e un gunoi, care mai mult pierde curent decit primeshte.
                  Numa sa nu va puna sfantu' sa incercati sa porniti motorul in timp ce masurati intensitatea.. ca multimetrul va pleca intr-o lume mai buna...
                  Last edited by Danny_bb; 02-04-2008, 14:13 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Se vor praji testerele(aparatului), altceva nimic;asta pe testate
                    Dar nu-i indicat sa se dea la automat cu aparatu conectat totusi.
                    Exista doua tipuri de masini :
                    1. care au fost lovite
                    2. care vor fi lovite

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Flax1000 View Post
                      Cum imi pot da seama daca bateria-i terminata? (desi n-are decat un an si vreo 8 luni)
                      Asta e boala veche mai ales daca e romaneasca (rombat de exemplu), tine fix 2 ani, cat are garantie. Probleme similare am avut si eu, numai ca la mine martorul bateriei nu se mai aprindea deloc. Era un fir impuscat undeva (cele groase care fac masa, si cele care vin la alternator), faceau contact numai cand erau ude, prin apa. "Liantul" era apa si izolajul din banda izolier. A trebuit sa schimb bateria (care oricum era moarta), sa schimb carbunii de la alternator, pe care l-am dat jos, sa schimb multe fire, sigurante etc... am mai povestit p-aici, pt. un rahat de fir copt. Din experienta zic ca redresorul nu prea ajuta la o baterie terminata.
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #56
                        si la ce rezultate ai ajuns cu masuratorile? banuiesc ca este regulatorul de tensiune (pictograma lui in schema este un transistor) - daca toate firele si contactele sunt in regula...

                        Comment


                        • #57
                          Necaz mare. La sugestia lui Dok am masurat tensiunea cu un multimetru mai bun si surprize-surprize fara Andreea Marin: In relantiu la bornele bateriei am avut 13.5V iar cu consumatorii porniti 12.7V
                          Inseamna ca alternatorul meu isi traieste ultimele zile? Poate sa fie din regulatorul montat pe alternator? (cum a scris si Svobl1)
                          Am citit pe http://dieselgiant.com/mercedesvolta...torinstall.htm ca se poate repara prin schimbarea periilor la regulator.
                          flaX1k : home

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Flax1000 View Post
                            Necaz mare. La sugestia lui Dok am masurat tensiunea cu un multimetru mai bun si surprize-surprize fara Andreea Marin: In relantiu la bornele bateriei am avut 13.5V iar cu consumatorii porniti 12.7V
                            Inseamna ca alternatorul meu isi traieste ultimele zile? Poate sa fie din regulatorul montat pe alternator? (cum a scris si Svobl1)
                            Am citit pe http://dieselgiant.com/mercedesvolta...torinstall.htm ca se poate repara prin schimbarea periilor la regulator.
                            Daca nu citesti atent.......dok a zis ....cu motoru pornit in ture nu relanti trebe sa ai 14-14.4.Pana la urma cred ca bateria ii dusa, alternatoru isi face treaba daca ai 12.7 la relanti cu consumatori.Incearca alta baterie daca ai de la cine sa ceri.
                            Exista doua tipuri de masini :
                            1. care au fost lovite
                            2. care vor fi lovite

                            Comment


                            • #59
                              Dok a zis: Cu motorul pornit, in ture, cu faruri aprinse si aeroterma pornita, trebuie sa incarce minim 13.8 voltzi ratatzi. Este drept, ca eu am verificat la relanti, da' voi incerca azi si cu motorul turat sa vad la cat urca tensiunea cu consumatorii porniti. Oricum, ma cam indoiesc ca o sa ajung la minim 13.8V
                              M-as bucura sa fie treaba de la baterie, adica sa fie bateria slaba. Voi urma exact ceea ce a scris Dok si va voi scrie rezultatele.
                              Va multumesc
                              flaX1k : home

                              Comment


                              • #60
                                Am schimbat regulatorul de tensiune si acum totul si-a revenit.(sper) Alternatorul baga deja 14.1V 14 si ceva in baterie, da' n-am apucat sa merg cu masina ceva vreme sa-i dau vreme alternatorului sa incarce complet bateria. Multumesc pentru suport tuturor ce au postat mai sus.
                                flaX1k : home

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF