Multumesc pentru raspunsuri.
Revin cu o intrebare mai veche care inca imi da batai de cap:
Martorul de incarcare a bateriei este mereu aprins. Am masurat tensiunea la baterie si am citit 14 V cu motoru' in functiune si 12 V in stationare. Sau de ce nu se incarca bateria cum trebuie?
Cum imi pot da seama daca bateria-i terminata? (desi n-are decat un an si vreo 8 luni)
Dupa ce incarc bateria cu un redresor, merge bine cateva zile, apoi pornirile devin din ce in ce mai greoaie pana cand, nu mai porneste deloc. Iar ciclul asta se repeta.
Revin cu o intrebare mai veche care inca imi da batai de cap:
Martorul de incarcare a bateriei este mereu aprins. Am masurat tensiunea la baterie si am citit 14 V cu motoru' in functiune si 12 V in stationare. Sau de ce nu se incarca bateria cum trebuie?
Cum imi pot da seama daca bateria-i terminata? (desi n-are decat un an si vreo 8 luni)
Dupa ce incarc bateria cu un redresor, merge bine cateva zile, apoi pornirile devin din ce in ce mai greoaie pana cand, nu mai porneste deloc. Iar ciclul asta se repeta.
Comment