Ca sa-l subliniez pe naghis, vezi la sigurante acolo unde scrie in germana, intoarce foaia...ar trebui sa scrie in engleza. Si la w123 meu scrie.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out). See less
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out). See less
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less
Diverse probleme Cobra 300D
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Bagi copita mai zdravan si vor iesi. Nu trage de la exterior, ca ramii cu geamul in mina. Deh, se mai lipeshte chederul ala de coaja de bord. Figura cu trimmerul de lumina e mai jos. Ori il curetzi si ai shanse sa mearga, ori il pui pe direct si gata. Piesa ceramica e prinsa cu un shurub pe ceasuri, il desfaci, o scotzi afara, vezi doi pini care ies din placa cu circuite imprimate, pui o litza mai tzapana si voila !!!
Cu sonda litrometrica e in felul urmator. Scotzi trusa medicala afara, ii demontezi cutia, iei o cheie de 46 sau o franceza (sau un MOX, dupa cum le place instalatorilor sa zica...) si defiletezi sonda. Are o mufa cu trei pini, dupa ce ai demontat-o o viri pe mufa (goleshte-o inainte, sa nu borasca pe canapele...), pui contactul, dai un tzac din cheie la electromotor sa decupleze releul de bujii (ca sa nu le arzi...) si plimbi sonda cu minutza, mai exact o dai cu cracii in sus shi in jos. Vezi daca arata ceva in bord. Daca nu se mishca acul si nici nu se aprinde becul, inseamna ca sonda ta este intr-o lume mai buna, cu ingerashi shi zine. Ca sa vezi daca e totu ok in bord, cu contactul pus, faci punte, pe rind, intre cele trei contacte din mufa sondei. O data trei sa sara acul la maxim, alta data trei sa se aprinda rezerva. Scurtcircuit nai cum sa faci, asha ca inainte cu incredere. Ideea e ca unul dintre firele din mufa (ala maro) e masa, iar celelalte doua sint semnal din bord. Unul dintre ele, dat la cel maro, aprinde rezerva in bord, iar celalalt face acul sa bitziie.
Comment
-
Am reusit in sfarsit sa scot cadranul cu ceasuri.
Multumesc tuturor celor care mi-au dat sfaturi si sugestii. Am scos toate beculetele din bord si le-am inlocuit cu niste ansambluri LED-uri albe (pentru lumina), LED-uri verzi (pentru semnalizare) si restul LED-uri rosii, toate inseriate cu rezistori. Mi-ar place daca as gasi cadrane de bord moderne sa le pot ilumina din spate.
doktor4carz: multumesc pentru explicatiile detaliate. Azi voi incerca sa repar si indicatorul de nivel de carburant urmand informatiile primite de la doktor4carz.
Multumesc
Comment
-
doktor4carz: Am verificat ceasul de bord ce indica nivelul motorinei si-i bun. Am facut scurt intre firele de la sonda si ceasul din bord asa cum m-ai invatat si ceasul s-a manifestat asa cum ai scris. Deci, problema este sonda propriu-zisa. N-am apucat s-o desfac ca n-am avut vreme inca.
Asadar, te rog sa-mi scrii:
1. cum repar sonda aia (daca se mai poate repara)?
2. care-i indicatia normala a ceasului de presiune a uleiului?
3. cum pot modifica ambreiajul astfel incat sa "prinda mai jos"? La mine, ambreiajul "prinde" foarte sus, dar am inteles ca se poate face ca sa prinda mai jos (mai aproape de podea)
naghis, PaRaDoX: intr-adevar pe spatele hartiutei de la sigurante este o descriere a acestora in engleza. Multumesc.
Comment
-
Dupa cum ai vazut, sonda e un cilindru lung cit o sfecla de cal. Are o piulitza mica in fund, desfa-o, dai shaiba aia lata la o parte shi batzi cu ceva in axul filetat, ca sa potzi da cilindrul la o parte shi sa potzi vedea matzele dinauntru. Nu brusca, umbla finutz, sa nu strici ceva iremediabil. O sa vezi inauntru plutitorul care se plimba pe ax, el trebuie sa se plimbe shi pe doua fire de nichelina. Astea transmit nivelul de combustibil. Al treilea fir dinauntru, unul de cupru, duce la unul dintre contactele de pe piesa de plastic de la baza sondei. Pe piesa asta mai este un contact, care este lega la masa la axul sondei. Plutitorul are la baza lui o shaiba metalica, si cind ajunge la fund, uneshte contactele alea doua shi tzi se aprinde becul ratat semn de saracie in rezervor.
E posibil sa fie vrun fir de nichelina rupt. Sau sa fie plina de jeg. De probat o probezi bagind-o in mufa, cum am descris mai inainte.
Detaliaza la capitolul indicatzia presiunii, ca nu prind unde batzi...
Tija de la cilindrul pedalei are reglaj. Scotzi capacul de sub volan si te uitzi unde se prinde tija pe pedala. Vei vedea ca are reglaj excentric. Trebuie sa ii mai scurtezi cursa. Daca nu mai ai de unde sa mai scurtezi,ashteapta-te pe viitor la un disc nou de ambreiaj.
Comment
-
M-am bagat ieri pe sub volan si am tot studiat problema. In atasament este o poza cu ambreiajul. Intrebarea mea este: cum trebuie sa rotesc (strang/destrang )reglajul ala excentric pentru a scurta cursa pistonului? Sa rotesc astfel incat tija pistonasul s-o ia in jos(sageata rosie)?
Detaliaza la capitolul indicatzia presiunii, ca nu prind unde batzi...
Pai cand pornesc motorul, indicatorul presiunii uleiului merge incet pana la valoare maxima. Nu mai stiu cati bari indica. Oricum, merge pana la capat de scala.Attached Files
Comment
-
Ieri am desfacut si sonda ce indica nivelul de motorina din rezervor.
Am desfacut sonda si totul parea in regula. Am plimbat plutitorul de-a lungul tijei si uneori acul ceasului de la bord indica corect. Alte ori, cel mai des, ramanea oprit la valoarea "R". Firele de nichel sunt inca intregi si nu sunt rupte. Acum, cred ca este vorba de mizerie acumulata intre firele de nichel si lamelele alea. Trebuie sa zic ca lamelele sunt putin indoite. Am incercat sa curat lamelele acelea cu un shmirghel foarte fin, da' fara vreun rezultat satisfacator. Cand am bagat sonda inapoi in rezevor tot nu vroia sa functioneze.
Mai pot face ceva in cazul plutitorului sau trebuie sa-mi iau altul nou?
Se pot curata si altfel lamelele alea si firele de nichel?Last edited by Flax1000; 10-11-2007, 05:06 AM.
Comment
-
Curatza bine mizeria din sonda. Curatza si plotzii de la baza sondei, aia care fac becul de la rezerva sa se aprinda. In dreptul fiecarui fir de nichelina, din plututor ies doua lamele. Ele trebuie sa fie petrecute in asha fel, incit firul sa se plimbe printre ele, nu trebuie sa fie ambele lamele de aceeashi parte a firului. Una dintre lamele are capatul indoit, tocmai pentru ca firul sa nu scape de pe ea. Daca firele sint intregi si daca o curetzi bine, va merge. Lamelele trebuie sa fie in permanent contact cu nichelina, altfel nu va functziona niciodata.
Comment
-
Are cineva un manual de reparatie pt mercedes 300D?
Eu am un manual de Haynes, da' nu-i grozav. Poze slabe, alb/negru, descriere sacadata si fara prea multe detalii cand trebuie...
Are sistemul de inchidere centralizata vreo legatura cu instalatia electrica? Intreb asta pt ca zilele trecute am curatat stopurile, iar cand am pus becurile inapoi, au inceput sa lumineze aiurea. Le-am mai strans putin, le-am mai miscat si si-au revenit. dar de atunci nu mai am inchidere centralizata. Poate am facut vreun scurt undeva, sau am desfacut vreun fir legat la masa. Nu stiu.
Comment
-
Daca nu este din furtune din ce altceva mai poate fi?
Pentru ca am verificat furtunele si toate-s la locul lor, cuminti.
Apropo, care-i principiul de functionare al inchiderii centralizate si mai ales atunci cand nu functoneaza motorul si nu-i nicio pompa care sa creeze vacuumul. Cum functioneaza rezervorul ala de vacuum din portbagaj?
Comment
-
Spre deosebire de modelele mai noi la care vidul este format de o pompa electrica, la Cobra vidul este format de admisia motorului. Cu alte cuvinte la fel cum servo frana este actionata de vacumuul format cu ajutorul admisiei la fel si inchiderea centralizata. Cofrajul din portbagaj (rezervorul de vacuum) nu devine altceva decat o cavitate mare vidata. Cat timp sistemul este etans si supapele de aer unisens functioneaza corespunzator, rezervorul de vid trebuie sa ramana depresurizat timp de mai multe incuieri-deschideri, sau sa pastreze vidul mai multe zile.
In momentul in care ramane fara vid (se umple cu aer), simpla repornire a motorului duce la revidarea acestuia.
Spui ca in portbagaj toate furtunele de vid sunt la locul lor... si cel de la usita rezervorului?
Daca da, verifica si in fata... deschizi capota si langa cutia de sigurante ai sa vezi toate conexiunile vacumatice.
E totul in regula si acolo? Atunci va trebui sa verifici instalatia incepand din portbagaj... poate a pleznit sau s-a spart vreun furtun de vid, sau tuburile de cauciuc ce conecteaza capetele furtunelor (in urma celor 1000 de ani detinuti) au crapat la capete si pierd presiunea/vidul.
Sper sa te ajute informatia cu ceva si asteptam detalii legate de progres.
Succes!!!
PS: Dok poate detalia sistemul mai bine decat mine (doar de la el am invatat)
Comment
-
Andrei114: Multumesc pentru raspunsul tau. Intr-adevar un raspuns frumos si detaliat. Fi sigur ca va voi tine la curent cu toate "interventiile" mele.
Problema cu inchiderea centralizata nu mai este. S-a rezolvat. Am umblat la cofragul ala de vacuum din portbagaj, in sensul ca l-am scos afara, am impins bine furtunul ala si l-am bagat inapoi. Cand am verificat inchiderea, surpriza. Mergea!Asa ca, in alte locuri n-am mai umblat.
De asemenea, merge si indicatorul de nivel. Se pare ca era putintel murdar si nu mi-am dat seama ca merge decat dupa ce am umplut aproape rezervorul.
Cu oprirea n-am rezolvat inca nimic pentru ca n-am gasit capsula de care zicea Doc. Este drept ca, fiind inca la inceput, eu ma uit la motor ca ratza la beton. Adica am o poza dintr-un manual si incerc, inca, sa identific partile importante ale motorului.
Ce mai...deocamdata amator.
Trebuie sa schimb filtrul de motorina, da' credeti ca stiu care-i ala? Neeeee....
Si o intrebare. Pot monta turometru pe Cobra mea?
Antena de la radio s-a cam rupt si as vrea s-o schimb. Intrebarea este: Cum desfac eu antena de pe aripa dreapta?Last edited by Flax1000; 10-19-2007, 12:40 PM.
Comment
Comment