Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diverse probleme Cobra 300D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diverse probleme Cobra 300D

    Salut, Desi am cautat cu Search prin tot forumu', n-am gasit cum as putea sa repar lipsa luminii in bord. Cand se lasa seara, bordul masinii mele este scufundat in intuneric, adica nu lumineaza niciun bec (lampa).
    Am bagat eu mana in spatele bordului si am scos 2 becuri. Amandoua functionau, da' puse la locul lor in bord, nimik. Mentionez ca la pornire, se aprind becurile de bord de la baterie si de la bujiile incandescente. De asemenea, becurile de bord de la semnalizari functioneaza. IN rest, nimik.
    Spuneti-mi va rog care ar putea fi problema? ceva fir intrerupt? Siguranta? Mentionez de asemenea ca desi m-am uitat la sigurante, n-am reusit sa-mi dau seama care este de la becurtile de bord(daca exista asa ceva).
    De asemenea, luminile din spatele butoanelor potentiometrelor (aer cald/rece, viteza aerului, far) nu functioneaza.
    Va rog dati-mi o mana de ajutor.
    flaX1k : home

  • #2
    s-ar putea sa fie de la butonul ala care dai kilometrajul la zero
    misca-l stanga sau dreapta fiindca de acolo se mareste (micsoreaza)lumina la becurile de la bord si cele de aer cum spui tu
    daca nu merge-demonteaza bordul si vezi pe linia butonului este o piesa care are ca o rezistenta si se plimba o limba pe ea si poate este mizerie acolo

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspunsul rapid pe care l-ai dat. Am sa incerc astazi tot ce mi-ai scris. Sper sa mearga. Apropo, bordul se demonteaza greu? In cazul in care nu reusesc sa rezolv luminile din buton si trebuie sa desfac bordul, poti te rog sa-mi scrii cum se desface? Multumesc.
      Iti voi scrie maine daca am reusit sau nu.
      flaX1k : home

      Comment


      • #4
        Inainte sa demontezi bordul verifica la panoul de sigurante sa nu fie acolo probema cu vre un contact. cel mai sigur verifica daca alti consumatori legati la siguranta aia pe care merge si iluminatul de la bord merg sau nu.

        Comment


        • #5
          Valeu si eu am o problema cu un bec din bord. Cel verde de la semnalizare, ala care se aprinde langa becul galben de bujii. Chiar dak nu semnalizez, si nu pun avariile, becul ala se aprinde si se stinge,. Noaptea e chiar nelinistitor. Nu sthiu ce poate fi....
          http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

          Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

          Comment


          • #6
            Originally posted by Flax1000 View Post
            Apropo, bordul se demonteaza greu?
            Nu demontezi tot bordul, scoti doar cadranul cu ceasurile astfel incat sa ai acces in spatele lui la becuri. Daca rotita aia (potentiometrul) nu functioneaza o poti trece pe direct astfel incat sa ai lumina in bord dar nu o sa o poti regla. Am avut si eu problema asta si asa am rezolvat-o. Inainte sa scoti cadranul ala, invarte totusi de butonul ala care reseteaza kilometrajul, asa cum zicea si Geo, sa nu fie pe minim.
            W123-230E/aut 1982

            Comment


            • #7
              Intr-adevar, problema a fost de la potentiometrul acela. L-am rasucit de cateva ori si s-au aprins toate becurile. Cred ca trebuie sa-l leg pe direct, asa cum a zis Amatorul, pentru ca din cauza vibratiilor masinii becurile nu raman aprinse, ci tot trebuie sa rasucesc de potentiometru.
              Intr-un manual pentru MB w123 am citit ca, cadranul cu ceasurile se scoate daca se introduce o mana in spatele acestuia si se impinge spre afara. Eu am incercat da' nu iese.
              Amatorul: scrie-mi te rog cum ai scos cadranul cu ceasurile.
              mihnote: ai cumva traducerea descrierilor sigurantelor. M-am uitat intr-o zi la cutiuta de sigurante da' descrierile sunt in Germana.
              flaX1k : home

              Comment


              • #8
                Eu asa am scos cadranul, bagand mana in spatele bordului si impingandu-l catre mine. E normal sa opuna un pic de rezistenta alfel ar cadea de acolo la socuri. Incearca cu rabdare, trebuie sa iasa...Potentiometrul nu-l pune pe direct daca fuctioneaza, e pacat...Scoate-l de acolo, curata lamela aia gen "melc" eventual da cu ceva spray contact si gata. Succes!
                W123-230E/aut 1982

                Comment


                • #9
                  De scos nu e greu, trebuie doar sa ai cum sa-l tragi afara in sa fel sa nu strici ceva. Pe urma trebuie sa desfaci (cu mana) piluita de la cablu de kilometraj.
                  Insa ai grija la:
                  1.- trebuie desfacuta si conducta care duce la ceasul presiunii de ulei. Ai grija sa NU pornesti cumva motorul fara sa cuplezi furtunul la loc ptr ca vine ulei pe el si..... iti dai seama!
                  2.- este si o mufa electrica cu 14 (parca) contacte. Ai grija cum tragi de ea. Ptr ca stiu eu pe unul care atras de mufa si AM ramas cu firele in aer!!!!! E drept ca mi-a luat o zi dar le-am pus la loc.
                  Ca idee e simplu dar tine cont si de cele 2 sfaturi.
                  Spor la treaba!

                  Comment


                  • #10
                    @Flax1000: trimite-mi o poza cu descrierea sigurantelor si poate te 'luminez'.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Razvan View Post
                      1.- trebuie desfacuta si conducta care duce la ceasul presiunii de ulei. Ai grija sa NU pornesti cumva motorul fara sa cuplezi furtunul la loc ptr ca vine ulei pe el si..... iti dai seama!
                      Din cate stiu eu nu intra nici o conducta in ceasurile de bord Presiunea de ulei e masurata in baie de un senzor care trimite informatia pe cale electrica printr-un cablu catre bord
                      W123-230E/aut 1982

                      Comment


                      • #12
                        La 'Cobra' mea din 1977 asa era. Poate la cele mai noi este electric, asta nu stiu.

                        Comment


                        • #13
                          Va multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii. Azi voi incerca sa mai fortez un pic cadranul cu ceasurile sa-l scot afara.
                          Razvan: Am sa fac o poza cu sigurantele si denumirea lor in germana.
                          Mai am o gramada mare de intrebari, da' toate la randul lor. Trebuie sa precizez ca de o saptamana mi-am luat un Mercedes Cobra si sunt foarte mandru de ea, chiar daca este veche si mai are cateva hibe(defecte).
                          flaX1k : home

                          Comment


                          • #14
                            Salut si bine ai venit! referitor la sigurante, daca scoti hartia aia pe care sunt tiparite sigurantele si valorile lor, si o intorci, pe verso ai denumirile in engleza,sau cel putin asa avea botul meu de cal meu din 1975. incearca ca sunt curios, daca nu poate i-ti pune cineva o poza a acelui cartonas. bafta

                            Comment


                            • #15
                              Ieri am tot tras de cadranul cu ceasurile de bord si degeaba. Se poate sa fie lipit in cazul meu? Am bagat o mana in spatele ceasurilor si am impins spre afara da' nimic.
                              Cadrul cu ceasuri nu misca nimic.
                              Si mai am o intrebare.
                              De ce indicatorul de combustibil nu-mi functioneaza. Adica acul indicator ramane pe zero chiar daca am combustibil in rezervor. Cum imi dau seama daca indicatorul de nivel din rezervor este bun sau functioneaza corect?
                              flaX1k : home

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF