Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mi-am luat un 300 SE

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Oricum cand cumperi un motor sh ...nu se chinuie nimeni sa-ti dea sistemul de injectie sau carburatie odata cu el ...alea ...fac obiectul altor tranzactii...Iar la motor chiar nu prea ai ce sa bibilesti ....ori il faci ori il schimbi. Bibileala e pe la sistemele de alimentare ,la admisie ...mai pui aditiv ...alea alea
    Last edited by mircea_cst; 01-17-2008, 16:05 PM.
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

    Comment


    • #62
      Originally posted by sile1 View Post
      de unde concluzia k motoru trebuie schimbat sau facut ?
      Nici eu nu cred că motorul e "gata". Are o problemă, care -poate- ţine de electronica maşinii sau de sumedenia de regulatoare şi de vacuumuri.
      Bulgaru n-a precizat în nici un post de-al lui câţi kilometri are maşina. Doctorul a văzut-o, poate-şi aminteşte.

      Comment


      • #63
        Motorul in cauza s-a vandut cu 100 de euro cu toate ansablele pe el inclusiv injectia.
        N-am zis ca motorul e gata, am vrut doar sa stie omul cam pe unde se invart motoarele astea ca sa nu bage 700 de euro in el sa-l repare (daca e cazul).

        Comment


        • #64
          Originally posted by shadow View Post
          Motorul in cauza s-a vandut cu 100 de euro cu toate ansablele pe el inclusiv injectia.
          N-am zis ca motorul e gata, am vrut doar sa stie omul cam pe unde se invart motoarele astea ca sa nu bage 700 de euro in el sa-l repare (daca e cazul).
          Ai dreptate in ce zici, poate nu merita 700 euro reparatia motorului ....iar motorul cu 100 euro cu tot cu injectie cred ca a fost o super afacere!
          Ford Transit 2.5d ex
          Mercedes 230 E ex
          Mercedes 200 TE ex
          BMW 320d touring

          Comment


          • #65
            In afara de faptul ca mai da cate un rateu pe zi (nu doar la rece asa cum am crezut - ieri mi-a dat pe la 90 grade) motorul si-a mai revenit,chiar si la mersul pe benzina.Astept sa fac un drum lung,sa-i bag un aditiv pentru injectoare,sa se mai desfunde si ea...O sa va zic atunci care e combinatia.Oricum gazul asta e tare ciudat,niciodata motorul nu merge la fel, cateodata merge bine, are "vana",alta data pare puturos,merge neregulat...Usor hopeless...

            Comment


            • #66
              Poate depinde si de temperatura de afara.
              Am avut o Dacia 1300 (potrivita comparatie) care era in stare foarte buna dar tot asa mergea cateodata mai vanos altadata mai puturos. Mai am un Ford Sierra care daca scot un furtum de vacuum variaza turatia la ralanti.
              Ideea e ca nu cred ca chestia asta se trage neaparat de la gaz.

              Comment


              • #67
                Originally posted by bulgaru View Post
                .Oricum gazul asta e tare ciudat,niciodata motorul nu merge la fel, cateodata merge bine, are "vana",alta data pare puturos,merge neregulat...Usor hopeless...
                si pe benzina are caderile astea de putere sau doar pe gaz?
                Ford Transit 2.5d ex
                Mercedes 230 E ex
                Mercedes 200 TE ex
                BMW 320d touring

                Comment


                • #68
                  Cauza rateurilor nu cred că ţine de calitatea gazului, ci de modul cum este el condus spre cilindri.Toţi cei ce utilizează GPL drept carburant ar trebui să se calmeze! Şi să se consoleze cu ce primesc. Reţeta e mai greu de controlat de OPC şi se profită din plin. Mai suntem furaţi şi la cantitate, pentru că altfel nu-mi explic cum a reuşit unul să "îndese" 53 litri de GPL în rezervorul meu. a cărui supapă decuplează pistolul la 48. Şi uite aşa devenim derutaţi, maşina "consumă", umblăm la reglaje şi nu ne mai ies socotelile.
                  Motorul pe GPL are mers fluctuant, uneori trage bine, alteori -aşa cum spune Bulgaru- este lent şi lipsit de vlagă. La reglaje eu n-am mai umblat de ani de zile pentru că-i inutil.

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by mircea_cst View Post
                    si pe benzina are caderile astea de putere sau doar pe gaz?
                    Cat am mers eu pe benzina (adica nu foarte mult, ca n-am iesit din jegu' asta de oras) nu face asa.

                    Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                    pentru că altfel nu-mi explic cum a reuşit unul să "îndese" 53 litri de GPL în rezervorul meu. a cărui supapă decuplează pistolul la 48.
                    Cum iti intra tie 48l cand la mine nu trece de 40?Ai butelie mai mare?
                    Last edited by doktor4carz; 01-23-2008, 19:24 PM.

                    Comment


                    • #70
                      Da! Am butelie de 60, în care intră efectiv 48 de litri.
                      Cred că nu-i prea comod pentru tine -în cazul unor deplasări mai lungi- să tot alimentezi la fiecare 250 de km.

                      Comment


                      • #71
                        Exista si butelii de 90.
                        Eu cand am avut GPL puneam de la Crimbo 2000 si n-am avut niciodata probleme.
                        Am pus odata gaz de la AGIP si n-a mers bine masina ...

                        Comment


                        • #72
                          Scoate gazul ala ca o sa ai numa' probleme cu el.
                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by bulgaru View Post
                            Cat am mers eu pe benzina (adica nu foarte mult, ca n-am iesit din jegu' asta de oras) nu face asa.
                            Cum zice si Nelu e probabil din cauza instalatiei de gaz ...iar daca pe benzina nu face e foarte bine ...stii ca e o treaba in regula.
                            Ford Transit 2.5d ex
                            Mercedes 230 E ex
                            Mercedes 200 TE ex
                            BMW 320d touring

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                              Cred că nu-i prea comod pentru tine -în cazul unor deplasări mai lungi- să tot alimentezi la fiecare 250 de km.
                              Deocamdata, in oras alimentez la 150km.O fi normal?

                              Comment


                              • #75
                                Maşina mea consumă 18 litri de GPL urban, am mai spus-o şi pe alt topic. Eu am însă motor de 2,8. Al tău e de 3 şi mă gândesc că e normal să fie puţin mai gurmand. Consumul tău ar trebui să se fie cam 20 litri/100 km şi probabil atât şi consumă. Ne alarmăm însă când led-ul roşu se aprinde şi mergem repede să alimentăm, deşi cu led-ul roşu aprins mai faci aproape 60 km.
                                Cum stai cu celelalte probleme care le avea maşina?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF