Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce ar putea fi asta?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dane am si eu acel calculator acolo. Mai am si pe ala din dreapta la pasager + o puzderie de relee fix pe plansheul unde stau talpile picioarelor la pasager. Am observat ca aeroterma ta este un pic altfel. Toate clapetele se deschid vacumatic. La mine sunt pe sufa si prin sisteme de parghii ce le actioneaza.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

    Comment


    • #47
      Nu am reusit sa le indentific dar ce stiu va zic.

      In stanga releul mai mare scris cu rosu e de la webasto. Atata

      Oare ce releu o fost aici unde soclul este liber ?

      Astea din imaginea asa nu prea am de cap ce sunt.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #48
        Cum ai tu in ultima poza cred ca am si eu! Ala cred ca e de la SRS!
        Iar ce ai in penultima poza nu pot sa o localizez, nu ai precizat unde se afla acel soclu! Pare identic cu cel ce merge la scaunele electrice!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #49
          Daca te uiti in prima poza ai sa vezi ca este detaliu de deasupra la releul webasto-ului . De acolo a rezultat poza 2.
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #50
            Ia-ti un HAYNES,ca tot pastrezi masina..............

            Comment


            • #51
              Crezi ca gasesc pentru a mea DMIHNEA ?
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #52
                Inapoi la dileme...

                Am facut o revizie sumara a masinii odata cu incalzirea vremii si am gasit ceva ciudat, vizibil in pozele atasate.

                Exista un fel de releu activat de ansamblul acceleratiei dar dupa cum se vede are un joc care nu ii permite sa revina la pozitia minima si prin acesta sa activeze clapeta acelui releu:



                In urma unui "ajutor", impingand cu mana, parghia reuseste sa impinga clapeta pana ce aceasta ajunge in pozitia vizibila in poza:



                Mentionez ca nu se observa nicio schimbare in comportamentul motorului nici cand clapeta este atinsa si nici cand nu...

                Totusi, ma gandesc ca acel releu (sau ce o fi) are un rol pentru care a fost pus acolo!

                Deci, ce ar putea fi acesta?

                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #53
                  Este micro-contactul injectiei, care intrerupe partial alimentarea de combustibil cand masina e in rulaj si se ia piciorul de pe acceleratie. Injectia intra in modul de RELANTI cand masina ruleaza. La tine angrenajul acceleratiei nu este bine reglat ...

                  Uite-l si la mine:

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Orvo View Post
                    Este micro-contactul injectiei... La tine angrenajul acceleratiei nu este bine reglat ...
                    Am vazut ca tot ansamblul acela este redus la pozitia RELANTI de un arc care este fixat sub masina. Ma gandesc sa-l ajustez pe acela putin ca sa "mute" parghiile acelea cu o forta mai mare! Nu observ ca ar fi o opunere mare de rezistenta...Trebuie atins foarte putin cu mana ca clapeta sa fie apasata.
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #55
                      Eu am schimbat acel arc ... cred ca a fost vreo 14 Lei daca retin bine .... se gaseste doar pe OEM. Oricum trebuie sa verifici ...

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Orvo View Post
                        Eu am schimbat acel arc ... cred ca a fost vreo 14 Lei daca retin bine .... se gaseste doar pe OEM. Oricum trebuie sa verifici ...
                        Acum , cum zici si tu...sunt mai mult ca sigur ca acela este motivul ca nu revine la pozitia potrivita...
                        W123 280E Blue Green Metallic

                        W126 280SE Champagne Metallic
                        W126 280SE Black Blue Metallic
                        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                        W126 500SE Nautical Blue Metallic
                        W126 500SE Midnight Dark Blue

                        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                        Comment


                        • #57
                          Asta face ca masina sa nu cada in bot cand ei piciorul de pe acelaratie, ci sa se dezacelereze usor ( cap de neamt ce vrei? ca doar nui logan )

                          Comment


                          • #58
                            A dracu de nemtii ..cum de s-au gandit ei la toate.. )
                            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                            now - bicicleta !

                            0744 239 949

                            WEB
                            http://garajautodiag.blogspot.com

                            Comment


                            • #59
                              Inca 2 nelamuriri...

                              In primul rand ce este acest dispozitiv situat in partea stanga spate sub suportul bratului? Seamana cu ceva limitator ...





                              In al doilea rand care este denumirea exacta a acestui "suport" ? Eventual un cod MB ar fi foarte bun deoarece, dupa cum se vede si in poza, este rupt/fisurat si doresc sa-l schimb in cel mai scurt timp posibil (trebuie sa-l comand si sa astept dupa el)!

                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                              W126 500SE Nautical Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment


                              • #60


                                A126 350 00 38 - 6 euro bucata

                                Oricum, daca ajungi acolo, esti constient ca trebuie sa schimbi tot, nu ?

                                Cu asta isi bate capul si colegul @Sovieticool, iti da el detalii tehnice daca ai nevoie ...

                                Toate cele bune !

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF